Myraya Публикувано: 6 януари, 2020 Публикувано: 6 януари, 2020 Възползвах се от промоцията на Lastminutes.com, при която когато резервираш полет ти дава код с 15 паунда отстъпка за суми над 75 паунда. Оказа се, че кода работи многократно и аз направих резервация за 3 дни, но всеки ден на отделна резервация за да с намаля цената на всяка нощувка. Получих потвръждение от Lastminutes, че всичко е потвърдено. Мога ли да имам някакви проблеми от страна на хотела или от страна на Lastminutes. Защото искам да резервирам още 3 нощувки в друг хотел, но се притеснявам да не си прецакам пътуването накрая.
Георги Публикувано: 6 януари, 2020 Публикувано: 6 януари, 2020 Има ли изрично в условията на кода, че е само за еднократна употреба?
Myraya Публикувано: 6 януари, 2020 Автор Публикувано: 6 януари, 2020 преди 33 минути , Георги каза: Има ли изрично в условията на кода, че е само за еднократна употреба? *To be used within 30 days, for a minimum spend of ₤75. If, within 24 hours of your travel booking confirmation, you click on the link provided and book accommodation for the same trip, you'll benefit from the rights provided for Linked Travel Arrangements under EU directive (EU) 2015/2302. For more information click here. Our Linked Travel Arrangements are financially protected. Не виждам да пише, че е еднократен. 1
Mistela Публикувано: 31 януари, 2020 Публикувано: 31 януари, 2020 Как да се свържа с тези “приятелчета” от Lastminute ? Звънях на гръцки номер-прекъсва Звъннах на немски номер - е само на немски говорят някой да има имейл опитвам се да анулирам нощувки според това което разбрах трябва да се свържа директно с хотела но хотела говорят само мандарин и този език не мога да говоря после някой от ластминет щял да се свърже с мен някой изобщо анулирал ли е резервации за нощувки през тях
Marisha Публикувано: 31 януари, 2020 Публикувано: 31 януари, 2020 преди 8 минути , Mistela каза: Как да се свържа с тези “приятелчета” от Lastminute ? Звънях на гръцки номер-прекъсва Звъннах на немски номер - е само на немски говорят някой да има имейл опитвам се да анулирам нощувки според това което разбрах трябва да се свържа директно с хотела но хотела говорят само мандарин и този език не мога да говоря после някой от ластминет щял да се свърже с мен някой изобщо анулирал ли е резервации за нощувки през тях Пробвай да им пишеш в фейсбук, така отменях една резервация, отговориха ми там, след това минахме на комуникация по имейл. Но не ми върнаха парите, а ваучер за сумата. 1
IVM Публикувано: 31 януари, 2020 Публикувано: 31 януари, 2020 преди 2 часа, Mistela каза: Как да се свържа с тези “приятелчета” от Lastminute ? Звънях на гръцки номер-прекъсва Звъннах на немски номер - е само на немски говорят някой да има имейл опитвам се да анулирам нощувки според това което разбрах трябва да се свържа директно с хотела но хотела говорят само мандарин и този език не мога да говоря после някой от ластминет щял да се свърже с мен някой изобщо анулирал ли е резервации за нощувки през тях Опитай с този,би трябвало на английски да проговорят там 1
Mistela Публикувано: 3 февруари, 2020 Публикувано: 3 февруари, 2020 Аз пък не съм очарована от сайта. Липсва всякаква комуникация. Резервирах хотел, дръпнаха си парите, не мога да канселирам въпреки че имам това право и то безплатно, писах им на всякакви канали и до сега нищо. Ако до петък не се включат губя едни 650 лв срещу същата резервация в Букинг която беше 780лв.
Goal & Boss Публикувано: 3 февруари, 2020 Публикувано: 3 февруари, 2020 преди 20 минути , Mistela каза: Аз пък не съм очарована от сайта. Липсва всякаква комуникация. Резервирах хотел, дръпнаха си парите, не мога да канселирам въпреки че имам това право и то безплатно, писах им на всякакви канали и до сега нищо. Ако до петък не се включат губя едни 650 лв срещу същата резервация в Букинг която беше 780лв. В немската версия ли беше твоята резервация? Съжалявам, че не знам немски език, да ти помогна. Пробвай тук: https://www.lastminute.de/de/help/assistance.html В полето въведи номера на твоята резервация и виж нататък какво ще е. Аз не мога да проиграя ситуацията, защото нямам валиден номер. В FB писа ли им? https://www.facebook.com/lastminute.de Или в LinkedIn https://www.linkedin.com/company/lastminute.com/ Намерих и още нещо, специално за вируса в Китай: https://www.lastminute.de/de/help/assistance.html?relatedProduct=Flights&question=Travelling+to+China+-+Coronavirus+outbreak 2
Дани Магелани Публикувано: 3 февруари, 2020 Публикувано: 3 февруари, 2020 преди 25 минути , Mistela каза: Аз пък не съм очарована от сайта. Липсва всякаква комуникация. Резервирах хотел, дръпнаха си парите, не мога да канселирам въпреки че имам това право и то безплатно, писах им на всякакви канали и до сега нищо. Ако до петък не се включат губя едни 650 лв срещу същата резервация в Букинг която беше 780лв. Влез в www.lastminute.com, но не в приложението. Имаш версия на английски. Опита ли от там? Няма начин да няма начин! С някои изключения. Аз само едни пари , от мое канселиране на хотел в ММТ , не успях да си взема. За 70 лв не мога да си късам нервите с индийците, които нещо бъгнаха при въстановяване на сумата. Отиде в портфейла ми и не излиза от там. 1
Mistela Публикувано: 3 февруари, 2020 Публикувано: 3 февруари, 2020 Влизам но бутончето за кенсъл не е активно а имам право да го направя
Дани Магелани Публикувано: 3 февруари, 2020 Публикувано: 3 февруари, 2020 преди 1 минута , Mistela каза: Влизам но бутончето за кенсъл не е активно а имам право да го направя През приложението или сайта?
Mistela Публикувано: 3 февруари, 2020 Публикувано: 3 февруари, 2020 преди 17 минути , Дани Магелани каза: През приложението или сайта? През телефона и през сайта пробвах P.S. Току що получих съобщение по месинджъра че са ми канселирали резервацията и ще ми възстановят сумата. Оказа се, че това е единствения канал на комуникация с тях който открих. Благодаря на всички за съдействието. 2 4
mamaivy Публикувано: 3 февруари, 2020 Публикувано: 3 февруари, 2020 @Mistela,моля те сподели как ще ти възстановят сумата- по карта или като ваучер за сайта?
Mistela Публикувано: 3 февруари, 2020 Публикувано: 3 февруари, 2020 преди 1 час, mamaivy каза: @Mistela,моля те сподели как ще ти възстановят сумата- по карта или като ваучер за сайта? По картата 1 1
IVM Публикувано: 3 февруари, 2020 Публикувано: 3 февруари, 2020 Аз също им писах за отмяна на една резервация във месинджър,от там ми отговориха,че ще предадат информацията към съответният отдел,които ще се свържат по имейл с мен до седмица...да видим 1
Дани Магелани Публикувано: 3 февруари, 2020 Публикувано: 3 февруари, 2020 Според мен, някои резервации ги правят през друг посредник. И им трябва време. За една от четирите ми резервации нямам потвърждаващ имейл, но си стои в профила ми с двата номера - резервационния и този на хотела. 1
mamaivy Публикувано: 3 февруари, 2020 Публикувано: 3 февруари, 2020 преди 5 минути , Дани Магелани каза: Според мен, някои резервации ги правят през друг посредник. И им трябва време. За една от четирите ми резервации нямам потвърждаващ имейл, но си стои в профила ми с двата номера - резервационния и този на хотела. Направих две резервации на хотел в България и звъннах на хотела да ми ги потвърдят и да обединят нощувките. От там мимоходом ме информираха,че резервациите са през Expedia.com.
SpeeDemoN5 Публикувано: 3 февруари, 2020 Публикувано: 3 февруари, 2020 lastminute.com ми предлагат стая в хотел която не е налична в нито един друг сайт,а интересното е че в сайта на хотела въпросната стая ми я дава винаги като sold out, които и дати да избера. До колко мога да се доверя на lastminute и какъв е шанса като отида на място да изгърмя? Разбира се сигурно ще се свържа с хотела след резервацията
Дани Магелани Публикувано: 3 февруари, 2020 Публикувано: 3 февруари, 2020 преди 2 часа, mamaivy каза: Направих две резервации на хотел в България и звъннах на хотела да ми ги потвърдят и да обединят нощувките. От там мимоходом ме информираха,че резервациите са през Expedia.com. А имаш ли имейл за резервацията?
Mistela Публикувано: 3 февруари, 2020 Публикувано: 3 февруари, 2020 преди 2 часа, mamaivy каза: Направих две резервации на хотел в България и звъннах на хотела да ми ги потвърдят и да обединят нощувките. От там мимоходом ме информираха,че резервациите са през Expedia.com. Преди години когато ползвахме индийците за нощувки, за хотел в България също им излизаше че е направен през expedia. Не се притеснявай, нали си се свързала с хотела и всичко е ОК. 1
mamaivy Публикувано: 3 февруари, 2020 Публикувано: 3 февруари, 2020 Преди 1 час, Дани Магелани каза: А имаш ли имейл за резервацията? Да,два за двете. Просто исках да кажа,че е много вероятно, хотелът да вижда резервацията като такава през Expedia,а не като резервация чрез Lastminute.com. Което лично мен ме радва. Имам някакво усещане,че хотелите толерират Expedia или поне до този момент нашият опит говори точно за това.
Дани Магелани Публикувано: 3 февруари, 2020 Публикувано: 3 февруари, 2020 преди 39 минути , mamaivy каза: Да,два за двете. Просто исках да кажа,че е много вероятно, хотелът да вижда резервацията като такава през Expedia,а не като резервация чрез Lastminute.com. Което лично мен ме радва. Имам някакво усещане,че хотелите толерират Expedia или поне до този момент нашият опит говори точно за това. При мен проблемът е, че за другите хотели имам имейли, а за този в Лондон нямам. Цената е 400 лв, срещу 1200лв в Букинг. Ще трябва явно да се звъни на хотела, за да ми потвърдят и те. 2
Христиан Публикувано: 5 февруари, 2020 Публикувано: 5 февруари, 2020 Запазих си хотел през сайта с безплатно анулиране. Не мога обаче да кликам на бутона за отказване. Пише ми, че трябва да се свържа с техния кол център. За момента не ми се налага да го отказвам, но ако това се случи, това ли е единствения ми вариант?
Дани Магелани Публикувано: 5 февруари, 2020 Публикувано: 5 февруари, 2020 По-нагоре имаше описан случай за този сайт. Май е в друга тема за същия посредник. 2
IVM Публикувано: 6 февруари, 2020 Публикувано: 6 февруари, 2020 Замина този код,добра работа вършеше. На 5.02.2020 г. в 17:57, Христиан каза: Запазих си хотел през сайта с безплатно анулиране. Не мога обаче да кликам на бутона за отказване. Пише ми, че трябва да се свържа с техния кол център. За момента не ми се налага да го отказвам, но ако това се случи, това ли е единствения ми вариант? Пиши им във ФБ,до седмица максимум ще си получиш парите обратно. 1
Препоръчани мнения
Публикувано от iMari,
2 реакции
Към мнение
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега