Прескочи до съдържание

Ограничения при пътувания, свързани с Covid-19


Препоръчани мнения

преди 8 минути , itcome каза:

Моята къщичка в Ейлят отказаха да ми върнат парите. Уиза пък смеи полетите от София за Еилят  с Лутан София! т.е. да тръгна от Лутън. Шашава история. Всех си парите + 20 % във виртулната им сметака. Къщичката ще пробвам да пребукна за догодина март 🙂 Да видим. Съвета ми @мари русанова е да се откажете от това пътуване. Много неизвестни по време на грип.

А как е резервирана къщичката? Доста от големите сайтове пуснаха специални правила, например airbnb могат да съдействат също. Днес ли ги пробва дали ще ти върнат парите/отложат резервацията след въвеждането на по-стриктните мерки или преди това?

 

Уиз май имаха някакъв бъг, при който всички полети ги пренасочва към Лутън. И на тях не им е лесно тия дни, може да сте сигурни. 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
25 minutes ago, Георги said:

А как е резервирана къщичката?

Снощи към полунощ им писах, използвайки посредничество на букинг.ком. Причината, разбира се, беше карантината и отложените полети. Не се съгласиха на връщане а предложиха замяна. Тя пък ме устройва само след година.
Аз също получих писмо от букинга, като хост, но то е с пожелателен харектер. Казват да влизаме в положение на хората, които не идват 🙂

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Здравейте,

 

Нашето пътуване до Япония е за другата седмица от 18.03 за 11 дни. Всичко е закупено, потвърдено и уточнено и тук следва голямото НО....

Опитвам се да се информирам от местните информационни зайтове за реалната обстановка там и колкото повече чета все повече се притеснява. Много усилено се говори за обявяване на "state of emergency". Не съм много сигурен какво точно е това, но в най-големите ми кошмари си го представям като карантината в Италия. За да не съм голословен ви пускам инфо от япнски сайт.

https://www.japantimes.co.jp/news/2020/03/10/reference/what-will-japan-emergency-declaration-law-mean/#.XmeMw6gzY2w

Моля, ако samuraika има по различна инфорамция от извора да но осветли.

 

Знам, че всеки един от нас иска да чуе нещо положително и да си пътува спокойно, но най-важното е да вземаме информирани решения. 

 

Аз ще се почудя до края на седмицата и след това ще решавам дали да канселирам пътуването, колкото и болезнено да е. 

  • Замислям се 1
Връзка към коментар
преди 34 минути , itcome каза:

Снощи към полунощ им писах, използвайки посредничество на букинг.ком. Причината, разбира се, беше карантината и отложените полети. Не се съгласиха на връщане а предложиха замяна. Тя пък ме устройва само след година.
Аз също получих писмо от букинга, като хост, но то е с пожелателен харектер. Казват да влизаме в положение на хората, които не идват 🙂

Не се отказвай. Ние имахме 1 нощувка в Милано на 12 март и сме започнали да обработваме Booking и хоста от края на февруари. 3 пъти ни отказваха и онзи ден ни върнаха всичките пари. Резервацията беше без право на анулиране.

  • Харесвам 7
Връзка към коментар
преди 56 минути , Георги каза:

Доста от големите сайтове пуснаха специални правила, например airbnb могат да съдействат също.

Orbitz също са пуснали специална форма, в която да си попълниш данните за резервацията и те се ангажират да проверят възможно ли е да се избегнат таксите по отмяна (в моя случай съм без безплатна анулация). Едно от полетата им е дали резервацията е направена последните 24 часа. 

Моят проблем е обаче, че искат номер на резервация, като посочват, че е между 11 и 13 цифри, а при мен този номер е от 14 цифри. И съответно не ми приема полето за попълнено.

Някой да го е правил успешно това упражнение с тях?

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 4 часа, Topfly каза:

За сега летищата не ги затварят и полети за някъде има. Вероятно по разумно е да летиш със самолет от колкото да минаваш през различни блокади и да се обясняваш защо пътуваш.

Само споменах още една алтернатива, всеки си преценява кое е по-разумно, а както виждаш обстановката е доста динамична и ето че вече Wizz спират италианските полети и Ryan спират италианските полети та може да не е толкова лесно да си намериш подходящ полет, а и преминаването през още едно летище в Италия, Франция или Германия, например, с вероятно немалък престой, може също да не е най-разумното.  А колкото до обясненията - при положение че си чужденец и се прибираш към страната си, обяснението е очевидно.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

На мен днес са ми отказали полета на 13 март от Бергамо към София. Имаме закупени 5 билета. На този ден имат полет на обяд и вечерта. Отменен е само този вечерта. Мога ли да претендирам за обезщетение? Все пак е по-малко от 14 дни преди полета тази отмяна.

Връзка към коментар
В момента, Христиан каза:

На мен днес са ми отказали полета на 13 май от Бергамо към София. Имаме закупени 5 билета. На този ден имат полет на обяд и вечерта. Отменен е само този вечерта. Мога ли да претендирам за обезщетение? Все пак е по-малко от 14 дни преди полета тази отмяна.

Сигурно имаш предвид 13 март. И не, имайки предвид извънредните мерки наложени от правителството, едва ли ще имаш право на обезщетение. Само въпрос на време е и другия полет да бъде отменен според мен. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
В момента, Георги каза:

Сигурно имаш предвид 13 март. И не, имайки предвид извънредните мерки наложени от правителството, едва ли ще имаш право на обезщетение. Само въпрос на време е и другия полет да бъде отменен според мен. 

Да, оправих го. Първия полет ми го отмениха още преди 2 седмици, но днес и втория. 

Връзка към коментар
1 minute ago, Георги said:

Сигурно имаш предвид 13 март. И не, имайки предвид извънредните мерки наложени от правителството, едва ли ще имаш право на обезщетение. Само въпрос на време е и другия полет да бъде отменен според мен. 

В другата тема вече коментирахме, че много категоричен отговор на този въпрос не може да има. С изключение на 2-3 държави няма официална забрана да се лети, а летищата са отворени. Доста авиокомпании освен това продължават да летят. Гледайки буквално регулациите трябва да се плаща обезщетение, ако има анулиране на полет по малко от 14 дни преди полета.

Връзка към коментар

Предполагам, че въпроса с обезщетенията като цяло може да изчака. Можеш да претендираш с години назад, а несъмнено по тези случаи ще има дела и прецеденти, които да се използват в последствие при нужда. 

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
В момента, Георги каза:

Предполагам, че въпроса с обезщетенията като цяло може да изчака. Можеш да претендираш с години назад, а несъмнено по тези случаи ще има дела и прецеденти, които да се използват в последствие при нужда. 

Може би ще е проблем, че билетите са купени през посредник (lastminute), който вече ни уведоми по имейл, че ще ни върнат парите до няколко дни. В този случай мога ли изобщо да претендирам за нещо?

Връзка към коментар
преди 3 минути , Христиан каза:

Може би ще е проблем, че билетите са купени през посредник (lastminute), който вече ни уведоми по имейл, че ще ни върнат парите до няколко дни. В този случай мога ли изобщо да претендирам за нещо?

Обезщетението няма нищо общо с връщането на парите от резервацията. 

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Австрия ще въведе пълна забрана за влизане от Италия с изключение ако пътникът носи документ, че не е заразен с коронавирус. Ще има изключения и за превоза на стоки. Университетите в Австрия също ще бъдат затворени.

https://www.diepresse.com/5782280/osterreichs-unis-schliessen-vershyanshystalshytunshygen-werden-massiv-eingeschrankt

Връзка към коментар

Информация от последния час, която може би ще е полезна за пътуващите до/от Испания както и за хотели, агенции и круизни компании предлагащи безплатно анулиране на резервации.

 

 

https://www.viajerospiratas.es/turismo/enciclopedia/coronavirus?sc_src=email_1761508&sc_lid=130832374&sc_uid=U83P8MJ8Ys&sc_llid=67340&sc_eh=ba7360a10ebaf2041&utm_campaign=ES_2020_11_tue_newslletter_all_all_20200310&utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_term=M%C3%81S+INFORMACI%C3%93N

 

Правителството на Испания обявява отмяната на всички полети до Италия през следващите две седмици, тоест между 11 и 24 март.

В кои области правителството на Испания съветва да не пътувате?

Днес Министерството на здравеопазването съветва да не пътувате до така наречените рискови зони , тоест до райони с доказателства за предаване на общността. Това са следните:

страна Район / зона / град
Китай всички провинции, включително Хонконг и Макао
Южна Корея Цяла страна
Япония Цяла страна
Сингапур Цяла страна
Иран Цяла страна
Италия Региони на Ломбардия, Венето, Емилия-Романя, Пиемонт). В момента италианското правителство ограничава движението на хора в цялата страна.

Информация за анулиране, модификации и ограничения за всяка авиокомпания

За да се вземе предвид: информацията, предоставена от всяка авиокомпания, се актуализира постоянно, затова препоръчваме да посетите уебсайта на съответната авиокомпания, като кликнете върху връзката, която ще намерите в името на всяка от тях.

авиолиния Ограничения, анулиране и модификации
Air Europa Ограничения за полети до / от Италия и Израел.
Въздушна Франция Позволява промяна на билети или възстановяване на суми от ваучери за всяка дестинация
Alitalia Позволява модифицирането на билети, датирани до 30 юни. 
American Airlines Разрешава модификацията на билети за всеки закупен билет до 31 март
British Airways Премахната добавката за промяна във всички нови резервации, направени между вторник, 3 март и понеделник, 16 март 2020 г.
Брюкселски авиолинии Разрешава модификацията на билети за всеки закупен билет до 31 март
Delta Airlines Разрешава модификацията на билети за всеки закупен билет до 31 март
EasyJet

Ограничения за полети до / от Италия.

Iberia Фексибилизирайте тарифите за клиентите, закупили билета си директно на уебсайта си уебсайт в Сервиберия. Ако сте закупили своя билет за пътуване с Иберия в туристическа агенция, трябва да отидете до него, за да промените вашата резервация.
Иберия Експрес За билети, издадени до 28 февруари 2020 г. с произход / дестинация Италия предлага възможност за промяна на дата и маршрут (до / от летищата в Испания и Европа, експлоатирани от Iberia Express), за да лети до 31 март или да промени дата на полета от 15 април до 15 юни, като се поддържа оригинален маршрут
KLM Позволява промяна на билети или възстановяване на суми от ваучери за всяка дестинация
Авиокомпании Латам

Позволява промяна на билети или възстановяване на суми.

Lufthansa Разрешава модификацията на билети за всеки закупен билет до 31 март
Qatar Airways

Той позволява модифицирането на билети за основните засегнати страни. 

Ryanair Ако полетът ви е отменен, ще бъдете уведомен по имейл и SMS и ще получите възможност да поискате възстановяване, да продължите или промените пътуването си
TAP Португалия Той е отменил стотици полети. Позволява промяна без такса за всеки билет, закупен между 08 и 31 март. 
Турски авиолинии Тя позволява модифицирането на билети за всеки закупен билет до 24 март.
Volotea Множество анулиране на полети до / от Италия. 
Vueling Нищо не се рекламира на уебсайта им. Можете да проверите състоянието на полета си тук .
WizzAir Ако полетът ви е отменен, ще бъдете уведомен по имейл и SMS и ще получите възможност да поискате възстановяване, да продължите или промените пътуването си

Списъкът е актуализиран до 03/10/2020

Хотели без такси за анулиране

Хотелите са други големи засегнати от настоящата ситуация. Големи хотелски вериги като Meliá пускат оферти, които позволяват безплатно анулиране на всяка резервация. 

Нашият съвет от ViajerosPiratas е, че тези от вас, които не искат да спрат да планират пътуванията или пътуванията си, без да поемат никакъв риск, избирате винаги да избирате тарифа, която позволява безплатно възстановяване без такси за анулиране.

Основният уебсайт за резервации на хотели, Booking.com , например, ви позволява да филтрирате всички резултати и да видите всички хотели, апартаменти и всякакъв вид настаняване, което ви позволява да анулирате резервацията, без да плащате обезщетение. Винаги трябва да изберете следния филтър: 

screenshot-2020-02-25-at-102447png-15826

Хотели в Испания за лято без такси за анулиране

Коста Адедже

Коста Азахар

(Castellón)

Коста Бланка

Аликанте

Коста Брава

Коста Калида

(Мурсия)

Крайбрежие на Алмерия

Крайбрежие на Барселона

Крайбрежието на Гараф

(Барселона)

Крайбрежие на светлината

(Кадис и Уелва)

Крайбрежие на Галисия

Крайбрежието на Валенсия

Крайбрежието Кантабрия

Крайбрежието на Мар Менор

Брегът на Маресме

Коста дел Сол

(Малага)

Златен бряг

Крайбрежие на Гипускоа

Коста Тропик

(Гранада)

Крайбрежие на Баските

Зелено крайбрежие

(Asturias)

Крайбрежието на Бискай

Хотели от автономни общности

Изменения при анулиране и

Информацията е актуализирана към 10 март 2020 г. Можете да прегледате данните на уебсайта на Министерството на здравеопазването.

Изменения при анулиране и възстановяване на суми

Както посочихме по-рано, повечето авиокомпании и хотелски вериги облекчават условията си за анулиране и промяна, позволявайки на потребителите да забавят пътуването си или да го анулират без никакви разходи. Във всеки случай, ако се съмняваме, най-добре е да се свържете с доставчика на услуги , тоест с агенцията или уебсайта, с който сме направили резервацията. Ако например сте резервирали полет с Иберия чрез Viajes El Corte Inglés, трябва да се свържете с агенцията, за да поискате модификацията или възстановяването на сумата, както е уместно.

Кои агенции, хотели и авиокомпании са пуснали оферти с безплатна анулиране или модификация?

компания оферта
destinia Карибски пакети с безплатна анулиране до 15 дни преди пътуването + 5% отстъпка от хотелски резервации
Logitravel Отмяна без разходи за круизни кораби, плащащи 60 евро само за резервация
Хотели Barceló Резервация на 100% отменяеми хотели до 30 април
TAP Air Portugal Позволява промяна без такси за всички резервации, направени между 08 и 31 март
Qatar Airways Промяна или анулиране на пътуване за всички резервации, направени преди 30 юни
KLM Безплатна промяна на всички маршрути за всяка резервация до 31 март, пътуване до 31 май. 
Nautalia Те предлагат изключителна застраховка за анулиране до 24 часа преди пътуването. 
 

 

 

  • Харесвам 12
  • Браво 1
Връзка към коментар

Правих подобно запитване до Аероиск. Казаха че разбира се няма проблем да се заведе иск,  но въпреки отворените летища преценяват шансовете за съвсем минимални и според тях почти сигурно ще бъдат отхвърлени. Може би никой не е имал подобен казус с такава извънредна ситуация и тепърва всички ще се учат.  

  • Харесвам 3
  • Замислям се 1
Връзка към коментар
мари русанова
  • Благодаря за коментарите.Значи варинта ми е ,да отложа пътуването,с поне два месеца,дано всичко да отшуми за този период.Аз резервирах директно през хотела,но фактически имах сайт посредник.Направих резервация без право на връщане на парите,аз всъщност и не искам да ми върнат парите, а ще настоявам просто отлагане на резервацията за по-добри времена.Писах имейл ,но още нямам отговор. Това за карантината за Израел го чух ,но явно вече е потвърдено.
Връзка към коментар
Дани Магелани

Предлагам тук или в нова тема да се публикува и обновява актуална информация, свързана с анулиране и смяна на датите, във връзка с политиката на компаниите по повод  коронавируса. 

American Airlines удължава освобождаването от такси за промяна на клиенти с планове за пътуване до април

American Airlines предоставя на клиентите допълнителна гъвкавост в светлината на тревогите около коронавирус (COVID-19).

American разшири предложението си да се откаже от таксите за промяна за клиенти, закупили билети преди 1 март за пътуване до 30 април. Офертата е достъпна за всеки от тарифите на американеца, а клиентите имат до 31 декември да резервират пътуване за бъдещи полети. Допълнителни актуализации на съществуващите сигнали за пътуване могат да бъдат намерени на aa.com/travelalerts .

  • Всеки билет, закупен преди 1 март, няма да дължи такси за промяна преди пътуването. Клиентите трябва да платят всяка разлика в тарифата, ако е приложимо, по време на издаване на новата тарифа.
  • Това е достъпно за всеки от американските тарифи за пътуване до 30 април.
  • Новият билет трябва да бъде преиздаден на / преди 31 декември или 12 месеца от първоначалната дата на билета (което е по-рано).

 

 

 

DELTA

Няма такси за промяна на клиентите, планирани за пътуване 1 март - 30 април 2020 г.


  • Засегнати клиенти:  Всички билети, издадени на или преди 9 март 2020 г.
  • Дата (и) на пътуване:  1 март 2020 г. - 30 април 2020 г.
  • Нов билет трябва да бъде издаден отново / преди:  31 декември 2020 г.
  • Презаписаното пътуване трябва да започне не по-късно от:  31 декември 2020 г.

РЕЗЕРВИРАНИ ЛЕТИ

За да ви осигурим гъвкавост за вашите планове за пътуване, ние ви предлагаме следните опции, за да изберете какво най-добре отговаря на вашите нужди за пътуване. 

1.     Останете при текущия си полет.

 

o    Препоръчваме ви да продължите да следите състоянието на полета си за най-актуална информация, като използвате  My Trips в delta.com или чрез приложението Fly Delta.

o    Моля, имайте предвид, че текущата ви резервация за полет ще остане, ако решите да не правите никакви промени

2.     Промяна на друг полет. 

 

o    Ако изберете тази опция, можете да направите еднократна промяна и ние ще се откажем от всяка приложима такса за промяна. *

o    За да промените полета си, посетете Моите пътувания в delta.com и кликнете върху „Промяна на полета“.

o    Изберете „Започнете промяна на полета“ и изберете кой полет искате да промените, за да търсите нов полет.

o    Таксата за промяна ще се покаже първоначално, но след като изберете новия си маршрут, таксата за промяна ще бъде отменена преди касата.

o    Имайте предвид, че таксата за промяна ще бъде отменена, но може да се наложи разлика в тарифата. *

3.     Можете да изберете да отмените пътуването си и да използвате стойността за бъдещ полет. 

 

o    Можете да отмените полета си и да приложите неизползваната стойност на билета за закупуване на нов билет за период от една година от първоначалната дата на издаване.

o    Таксата за промяна ще бъде отменена, но разликата в тарифите ще важи за новите дати на пътуване и ще се събира в момента на резервацията на новия билет.

o    За да отмените полета си, посетете Моите пътувания на delta.com и кликнете върху „Промяна на полета“, след което изберете „Стартиране на отмяна на полета “.

В случай че избраният от вас полет бъде отменен от Delta, ние ще се свържем с вас с допълнителна информация.

* Таксата за промяна ще бъде отменена, но може да се наложи разлика в тарифата. Окончателното пътуване трябва да бъде извършено до края на валидността на билета, една година от датата на първоначалното издаване. Ако пътуването не е в състояние да бъде разсрочено в рамките на настоящите указания, клиентите могат да отменят резервацията си и да приложат всяка неизползвана стойност на билета за закупуване на нов билет за период от една година от издаването на оригиналния билет. Приложимите такси за промяна и разликата на тарифите ще важат за новите дати на пътуване. Окончателното пътуване трябва да бъде завършено до края на валидността на билета.

Условия и ограничения

Допустимост само за клиенти с оригинален билет, издаден на или преди 9 март 2020 г. Промените в произхода и дестинациите могат да доведат до увеличаване на тарифата. Всяка разлика в тарифата между вашия първоначален билет и новия билет ще се събира в момента на резервацията.

 

VIRGIN 

За да Ви осигурим по-голяма гъвкавост с предстоящите си планове за пътуване, ние въведохме гъвкава политика за такси без промяна за всички резервации, направени преди 4 март 2020 г. за пътуване през март. 

Това означава, че ако вашите планове трябва да се променят, можете да превключите полета си на по-късна дата без никаква санкция. Презаписаните полети ще бъдат в зависимост от наличността и всяка разлика в тарифата. 

Можете също така да изберете да пренасочите полет  на Вирджински Атлантически или Вирджински Атлантически кодекс до или от оригиналната си дестинация, или да направите резервация до или от друга дестинация.

Пътуването трябва да приключи на или преди 31 май 2020 г. 

Тази политика важи за всички маршрути в международната мрежа на Virgin Atlantic, включително услугите от летищата в Лондон Хийтроу, Лондон Гетуик, Манчестър, Глазгоу и Белфаст, както и билети, резервирани в нашите полети за съвместно ползване на трансатлантически маршрути с нашите разширени съвместни партньори; Delta, Air France и KLM. Вашият номер на полет ще започне с буквите "VS". 

За да промените полета си:

○  Ако сте резервирали директно, моля, свържете се с нашия клиентски център чрез нашата система за съобщения за SMS на  +44 (0) 7481 339184 (достъпно 24/7) или 97634 от САЩ. Ако ни се обаждате от чужбина, моля посетете страницата ни за контакти .

○  Ако сте резервирали чрез туристически агент или трета страна, моля, свържете се с тях, за да обсъдим възможностите за презаписване и възстановяване на средства

 

Air Canada

Поради новия коронавирус разбираме, че може да искате да си направите алтернативни пътувания. Поради тази причина Air Canada е приложила политика за добра воля, която се прилага за полети до, от или през определени изброени по-долу страни. За други дестинации се прилагат нашите нормални правила за тарифи, включително правила за промяна.

Ако планирате да пътувате скоро до райони, в които се прилага правилата за добра воля, можете да изтеглите резервацията си и да смените полета си безплатно, в зависимост от наличността в първоначално закупената кабина.

Научете за превантивните мерки на Air Canada .

Италия

Списъкът на засегнатите летища в Италия е следният:

Засегнатото летище

Билет, издаден не по-късно от

Оригинална дата на пътуване

Резервирайте безплатно, когато пътувате

Летище Болоня Гуглиелмо Маркони (BLQ)

Милано (MXP, LIN, BGY)

Летище Торино (TRN)

Летище Валерио Катуло (VRN)

Летище Марко Поло Венеция (VCE)

Летище Триест (TRS)

Летище Кристофоро Коломбо (GOA)

27 февруари 2020 г.

До 31 март 2020 г. (включително)

31 май 2020 г.

Азия

Списъкът на засегнатите летища и държави е следният:

Имайте предвид, че клиентите, пътуващи до, от или през Пекин, Шанхай или Ухан, също имат възможност да анулират полета си за пълно възстановяване.

Засегнато летище / държава

Билет, издаден не по-късно от

Оригинална дата на пътуване

Резервирайте безплатно, когато пътувате

Hong Kong Int. Летище (HKG)

30 януари 2020 г.

Между 31 януари и 31 март 2020 г. (включително)

15 юни 2020 г.

Beijing Capital Int. Летище (PEK)

Pudong Int. Летище, Шанхай (PVG)

28 януари 2020 г.

Между 24 януари и 29 февруари 2020 г. (включително)

15 юни 2020 г.

12 февруари 2020 г.

Между 28 март и 30 април 2020 г. (включително)

В рамките на срока на валидност на вашия билет.

Wuhan Tianhe Int. Летище (WUH)

21 януари 2020 г.

Между 22 януари и 29 март 2020 г. (включително)

15 юни 2020 г.

Южна Кореа

24 февруари 2020 г.

До 19 март 2020 г. (включително)

15 юни 2020 г.

Япония

28 февруари 2020 г.

До 19 март 2020 г. (включително)

15 юни 2020 г.

Имам Хомейни Int. Летище (IKA), Иран

25 февруари 2020 г.

До 31 март 2020 г. (включително)

15 май 2020 г.

Ако сте закупили билета си с  Aeroplan  или  Air Canada Vacations , моля, свържете се директно с тях.

И ако се нуждаете от помощ, винаги можете да се  свържете  директно с нас (1-888-247-2262).


За превантивните мерки на Air Canada

В Air Canada основната ни стойност е Safety First, Always - за нашите служители и за нашите клиенти. В светлината на скорошното огнище на COVID-19, бихме искали да споделим с вас някои от нашите превантивни мерки, заедно с няколко често задавани въпроса (често задавани въпроси), за да ви помогнем да се чувствате по-информирани, когато пътувате. 

Искаме да ви уверим, че защитата на нашите клиенти от риск от инфекция от заразни болести винаги е била част от нашите протоколи за безопасност. Докато настоящият COVID-19 е ново идентифициран, той се държи като други човешки коронавируси, за които сме разработили експертен опит в управлението в летателна среда.  

Air Canada стриктно следва напътствията на всички съответни здравни органи и следва най-добрите демонстрирани практики в превенцията и справянето с заразни болести в индустрията на въздушните пътувания. Освен това през последната година влязохме в партньорство с трета компания, която следи огнища на инфекциозни заболявания по целия свят и ни предоставя информация в реално време, за да гарантираме, че сме оборудвани да вземаме най-добрите решения в най-доброто време.

Как се промени графикът на Air Canada?

Какво прави Air Canada, за да попречи на заразените пътници да се качат на самолета си?

Какво прави Air Canada, за да защити пътниците, ако пътник прояви симптоми на COVID-19?

Какво прави Air Canada, ако пътникът бъде идентифициран като пътувал с полет COVID-19 след полет?

Мога ли да се заразя от въздуха в самолета, ако инфектиран пътник е на борда?

Какви са процедурите за отглеждане на Air Canada за елиминиране на вируса, който причинява COVID-19?

Air Canada отменя ли таксите за промяна или предлага възстановяване?


Насърчаваме нашите клиенти да бъдат информирани за фактите около COVID-19 и препоръчваме следните връзки към квалифицирани здравни органи:

https://www.cdc.gov/coronavirus/index.htmlВъншен сайт, който може да не отговаря на указанията за достъпност.

https://www.who.int/emergencies/diseases/novel-coronavirus-2019Външен сайт, който може да не отговаря на указанията за достъпност.

https://www.canada.ca/en/public-health/services/diseases/2019-novel-coronavirus-infection.html

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
мари русанова

И на нас така ни смениха отиването за Ейлат за през Лутан,но връщането остана 27 март засега е единствения полет Ейлат -София,чудя се ,дали е въпрос на време да анулират и него заради карантината в Израел.

Връзка към коментар

Бих искала да попитам - какво се случва с човек, на който откажат достъп до самолета заради това, че има температура? Просто си остава там някъде на летището и какво прави? Също така - дават ли някакъв документ, който след това да се представи пред застрахователя?

 

Връзка към коментар
преди 14 минути , Eva eva каза:

Бих искала да попитам - какво се случва с човек, на който откажат достъп до самолета заради това, че има температура?

Защо мислиш, че съществува такава възможност, има ли информация за такива случаи? 
Доколкото аз знам и видах - температурата се мери след кацане. На нас ни мериха температурата и при кацане в Катания на 27.02 и при кацане в София на връщане от Катания на 01.03.  В случай че някои има повишена температура (на нашите полети нямаше), си следват някаква предписана процедура - отделят те, предполагам те разпитват по-подробно къде си ходил и с кого си контактувал, правят ти по-обстоен преглед и според преценката за състоянието  ти,  вероятно ти препоръчват да стоиш у дома и всеки ден да дадаваш информация на личния лекар или на РЗИ.  Но това всичко е след кацане, а не преди бординг. 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Да, прав е Фичо. Температурата е мерят след кацане, а не преди бординг. Сега, ако видимо изглеждаш зле, по-всяка вероятност няма да те качат на борда, но никой няма да разбере, ако имаш 37.2.

 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 25 минути , Eva eva каза:

Бих искала да попитам - какво се случва с човек, на който откажат достъп до самолета заради това, че има температура? Просто си остава там някъде на летището и какво прави? Също така - дават ли някакъв документ, който след това да се представи пред застрахователя?

 

Може би @Eva eva има предвид какво се случва, ако отидеш на летището, чекираш багажа, влезеш и на термокамерите те засекат с температура?

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
1 hour ago, violeta said:

Може би @Eva eva има предвид какво се случва, ако отидеш на летището, чекираш багажа, влезеш и на термокамерите те засекат с температура?

Точно това казваме, че няма термокамери на излизане, а на влизане в страната. В Киев мерят на всеки човек с дигитален термометър, те са все още "аналогови" и нямат термокамери.😉 Мъжът ми днес излетя от Киев и никой не му е мерил температурата.

 

Нека да допълня, току-що излезе новината, че и Украинските авиолинии спират полетите си до Италия, а точно вчера гръмко съобщиха, че ще летят по разписание. Този път надминават всичко и прекратяват някои полети до Италия, Гърция, Германия, Швейцария, Англия, Полша, Турция, Унгария и още няколко държави... Тези имам усещането, че са тръгнали направо да я закриват тази авиокомпания...

 

А иначе се готвят да празнуват с всемирни тържества Деня на Свети Патрик...

  • Харесвам 1
  • Смея се 3
Връзка към коментар
преди 6 минути , DaBo каза:

Точно това казваме, че няма термокамери на излизане, а на влизане в страната. В Киев мерят на всеки човек с дигитален термометър, те са все още "аналогови" и нямат термокамери.😉 Мъжът ми днес излетя от Киев и никой не му е мерил температурата.

В Тайланд и в Сингапур предните 2 седмици имаше термокамери преди гейтовете. При кацане - също мериха. 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.