Прескочи до съдържание

Ограничения при пътувания, свързани с Covid-19


Препоръчани мнения

Публикувано:

Сериозни медии твърдят, че в Токио вече се обсъжда отлагане на олимпийските игри

 

https://www.reuters.com/article/us-health-coronavirus-olympics-exclusive/exclusive-tokyo-organizers-quietly-plan-for-potential-olympic-delay-sources-say-idUSKBN219083

 

 

Сингапур затваря за краткосрочни посетители от 23 Март, 23:59

 

https://www.straitstimes.com/singapore/health/coronavirus-all-short-term-visitors-barred-from-entering-and-transiting-in

 

 

И едно видео от Португалия

 

https://www.youtube.com/watch?v=lFlFkGV207A

  • Харесвам 1
Георги Матеев
Публикувано:
преди 34 минути , Яничка каза:

Hotels.com дават възможност безплатно да се анулират предстоящи non-refundable резервации. При наближаване датата ТЕ пращат мейл и който иска да ползва опцията, го прави от мейла. Днес анулирах по този начин и чакам refund по картата, с която съм платила. По телефон и в чат е безмислено да се контактува с тях, няма свързване, особено ако резервацията е след повече от 7 дни.

Screenshot_20200322-225151_Chrome.jpg.06b6fd334d38139b058ae9dbb6ed5b55.jpg

Колко дни преди чекин датата ти пратиха този имейл?

Публикувано:

Аз само да кажа, че току що ми смениха вътрешни полети в Мексико без такса заради коронавируса, нищо, че не са в извънредно положение. Четох по-назад за проблеми със смяната на вътрешни полети във Виатнам. Пробвайте пак  🙂

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 10 часа, ivailo_radev каза:

Информация за всички, които имат предстоящи полети с Емирейтс. От 25.03 спират всички пътнически полети.

 

Не , не ги спират до всички страни - остават полетите до 13 страни , както е видно от ъпдейта под снимката.

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 7 часа, Георги Матеев каза:

Колко дни преди чекин датата ти пратиха този имейл?

Пратиха го на 22.03 за нощувка на 27-ми.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Снощи ми се обади приятел, който беше на почивка във Виетнам. Беше си платил 25 нощувки в Мелия Дананг.

Затворили са хотела, както и всички останали хотели  и са натирили всички туристи. Той трябваше да се прибере на 1 - ви април. С триста зора се е прибрал през Тайланд.

Публикувано:
преди 6 часа, stanislavpp каза:

Не , не ги спират до всички страни - остават полетите до 13 страни , както е видно от ъпдейта под снимката.

Когато го пусках, пишеше само за спиране. В последствие са го актуализирали в 20:00

Публикувано:
преди 9 часа, feel_the_rush каза:

Аз само да кажа, че току що ми смениха вътрешни полети в Мексико без такса заради коронавируса, нищо, че не са в извънредно положение. Четох по-назад за проблеми със смяната на вътрешни полети във Виатнам. Пробвайте пак  🙂

И на мен ми предлагат да ми ги сменят, но нямам идея за кога. Ти за кога си ги смени?

Публикувано:

Тъй като и тук (в България) вече има ограничения в предвижването. За тези, на които им се налага да пътуват между областните градове, МВР е пуснало бланка на необходимата декларация за неотложно пътуване.

 

https://mvr.bg/press/актуална-информация/актуална-информация/актуално/преглед/актуално/мвр-разработва-в-спешен-порядък-бланка-която-да-улесни-гражданите-за-придвижване-през-кпп-в-областните-градове

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
  • Браво 1
Публикувано:
преди 5 часа, Oshko каза:

И на мен ми предлагат да ми ги сменят, но нямам идея за кога. Ти за кога си ги смени?

Началото на ноември. Като ми се налага да си сменят плановете, поне да има някаква ползва - ще летим на 30 октомври до Мексико сити за Дена на мъртвите и после на 4 ноември до Пуерто Ваярта за остатъка от почивката ни. Тръгваме си обратно на 8ми.

Аз имам друг въпрос - Търкиш са написали на сайта, че който иска да си смени билетите, а не да ги анулира, получава по 1000 бонус мили на всеки 10 евро от цената. Дали това важи за билети издадени през агенции?

Публикувано:

Etihad спира за две седмици от 25-ти март. 

 

 

Over the last few weeks, in the face of mounting closures and travel restrictions, our focus has been to bring the world home safely.

Today, we announce the temporary suspension of all flights to and from Abu Dhabi for an initial two weeks beginning 23:59 (UAE time) on 25 March, including transit flights. As the national airline of the UAE, we stand in full support of the government’s efforts to limit the global spread of Coronavirus. The safety and good health of our guests takes precedence over everything.

Until then, we will continue to operate as many flights as possible in order to bring families back together. As always, we will continue to support the needs of our guests while their travel plans are put on hold. Etihad Cargo flights – more vital than ever before – will continue to operate as normal.

When the time is right, Etihad will be here and ready to welcome you on board again.

Публикувано:
On 3/5/2020 at 2:11 PM, Topfly said:

Нови условия за анулиране през Airbnb във връзка с коронавирус 

 

Airbnb has a specific policy for coronavirus-related cancellations

Published Thu, Mar 5 20202:11 AM EST

https://www.cnbc.com/2020/03/05/coronavirus-whats-airbnbs-cancellation-policy.html

На 11.03. Анулирах престой, започващ на 13.03, защото Малта официално забрани туристи от Германия (където живея) заради опасност от заразяване с Корона и полетът ми също бе отменен поради тази причина. Веднага писах на Airbnb, позовавайки се на тогавашната им политика, цитирана и в тази статия, че ако пътувания /полети са отменени заради Корона вирус, анулацията ще е безплатна. Но чак вчера получих отговор, че според настоящите условия не ми се полага компенсация и безплатна анулация, тя се полагала само на престои с чек-и, започващ най-рано на 14.03 . Самата нова регулация е от 13.03, тоест след като аз вече съм анулирала моя престой и чаках отговор. Ако те бяха отговорили веднага, трябваше да получа парите обратно, съгласно политиката им до 13.03. 

Някой има ли подобен опит и съвет как да постъпя? Като начало им писах, че не съм съгласна и обясних защо. Още чакам отговор. 

Публикувано:
На 18.03.2020 г. в 13:08, chandni каза:

Моля след като "сагата" с GoToGate приключи, да пишеш подробности. Имаме купени билети за родителите на мъже ми със SAS през GoToGate. Вярно, че са чак за септември, но в това несигурно време нищо не се знае.

Как се свърза с GotoGate? Това ли е страницата, от където го направи? Аз имам два билета с тях, издадени от Ethiopian, които обаче ми написаха, да се свържа с GotoGate и да си поискам refund. Ти докъде стигна с тях, получи ли някакъв отговор и ако да, какво предложиха?

Благодаря предварително за отговора!

Публикувано: (редактирано)
преди 50 минути , FlyTraveler каза:

Как се свърза с GotoGate? Това ли е страницата, от където го направи? Аз имам два билета с тях, издадени от Ethiopian, които обаче ми написаха, да се свържа с GotoGate и да си поискам refund. Ти докъде стигна с тях, получи ли някакъв отговор и ако да, какво предложиха?

Благодаря предварително за отговора!

Аз не съм се свързвала изобщо. Билетите са за септември, просто събирам информация в случай, че ми се наложи да искам и аз връщане на пари. На теб успех и ще чакам да споделиш информация. Иначе някъде в темата бях споделила мейл от тях, че ако полетът ти не е в следващите 10 дни, изобщо да не ги занимаваш да им пишеш.

 

P.S. Ето мнението с мейла от GoToGate

Редактирано от chandni
Публикувано:

Звънях на JAL-английският офис да питам какво може да се направи с вътрешните ми полети в Япония, чакането беше 5-10 мин.

Казаха ми, че те не можели нищо да направят и да съм звънял в японският офис-номер.

Оказа се, че мога да звъня до Япония с безплатните ми испански минути и днес звъннах, чаках не повече от 5 мин за връзка с оператор.

Въпреки, че полетите не са отменени, нито в момента имат някакви рестрикции , а тарифите са най-евтините  след бърза проверка служителката каза, че ще ми върнат всички пари защото им е ясно, че ще трябва да седим 14 дни в карантина, ако стъпим в Япония! Нищо, че реално аз не мога да докажа, че ще идвам от Европа.

Не бързам да се радвам, докато не ги видя, но на 99% съм сигурен, че ще си ги получа.

 

Разликата с останалите велики компании на теория е съкрушителен.. само  заради  този жест, ако отида в Япония някой ден, пак ще си купя билети с тях.

  • Харесвам 8
  • Браво 8
Публикувано:
преди 2 минути , chandni каза:

Аз не съм се свързвала изобщо. Билетите са за септември, просто събирам информация в случай, че ми се наложи да искам и аз връщане на пари. На теб успех и ще чакам да споделиш информация. Иначе някъде в темата бях споделила мейл от тях, че ако полетът ти не е в следващите 10 дни, изобщо да не ги занимаваш да им пишеш.

Да, да. Видях ти поста тук, а и аз го получих този мейл. В момента срока е 6 дни до полета, затворили са и центъра им за връзка с клиенти в Индия заради тамошните мерки за борба с вируса. Доколкото разбрах обаче, призовават да не им се обаждаш преди този срок, а не да не им пишеш (не е пред мен в момента мейла де).

На 18.03.2020 г. в 13:01, Topfly каза:

Преди малко видях, че и Air Canada са ми анулирали полета. Сега почва едно 6-8 седмично чакане при Gotogate да си получа парите...

Здрасти, ти как точно се свърза с GotoGate? Знам, че си в Унгария и за там сигурно страницата е малко по-различна, но това ли е според теб правилното място, ако пишеш от България (избиране на Промени/ Анулиране --> Анулиране и попълване на формата)?

Публикувано:

Подобна помощ си мисля,че никога няма да има от страна на розовите им конкуренти 😑

 

A message from Ryanair Group CEO Michael O'Leary:

 

As a Group of Airlines, we expect most of our flights to be grounded from Tues 24th March onwards. We have offered our aircraft to all EU Governments, both for rescue flights and to operate essential flights for the movement of vital medicines, personal protective equipment, and if necessary, emergency food supplies. As Europe’s borders become congested or closed, it’s vital Ryanair plays its part to keep vital medicines and food supplies moving. We are continuing to work with EU Governments on rescue flights to return stranded passengers to their home country.

 

At this time, no one knows how long this Covid shutdown will last. The experience in China suggests a 3-month period for the spread of the virus to be contained and reduced. We do not expect to operate flights during the months of April and May at this time, but this will clearly depend upon Government advice, and we will in all cases comply with these instructions.

  • Харесвам 7
Публикувано:
На 20.03.2020 г. в 15:29, Тони каза:

Малка поправка. Затварят за всички, освен за поданиците си и за хора с определен тип визи. За тях забраната не важи.

ти да видиш .. значи блокаж поне до юни месец без да се лети никъде.. (извинявай за цитата от телефона съм)

Публикувано:

Олимпиадата се отлага. Засега не казват с колко - сигурно е, че ще е до една година

 

https://edition.cnn.com/2020/03/24/sport/olympics-postponement-tokyo-2020-spt-intl/index.html

 

 

Надявам се @samuraika да каже повече, когато стане известно.

  • Харесвам 1
Публикувано:
5 hours ago, FlyTraveler said:

Здрасти, ти как точно се свърза с GotoGate? Знам, че си в Унгария и за там сигурно страницата е малко по-различна, но това ли е според теб правилното място, ако пишеш от България (избиране на Промени/ Анулиране --> Анулиране и попълване на формата)?

Още не съм се свързал, защото се чудя какво да направя, а и при Gotogate не знам кое е правилното място за връзка. Много странно е, че няма форма за връзка където авиокомпанията е анулирала полета. Днес Air Canada ми пратиха мейл. че ще предложат ваучер валиден 24 месеца. Чудя се с този мейл да се обърна ли към банката или да пиша на Goto gate?

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 21 минути , Topfly каза:

Още не съм се свързал, защото се чудя какво да направя, а и при Gotogate и аз се чудя, кое е правилното място за връзка. Много странно е, че няма форма за връзка където авиокомпанията е анулирала полета. Днес Air Canada ми пратиха мейл. че ще предложат ваучер валиден 24 месеца. Чудя се с този мейл да се обърна ли към банката или да пиша на Goto gate?

И аз не знам какво да те посъветвам в случая... Ако пишеш на GotoGate не се знае кога и дали изобщо ще го прочетат. Не изпращат даже автоматичен мейл като им попълниш формата. Поне аз не получих такъв, все едно нищо не съм изпратил. Ваучер, валиден 24 месеца звучи добре, ако си заинтересован от дестинациите на авиокомпанията... 

На мен Ethiopian ми предложиха единствено да ми сменят датата на полета и то след като аз изрично питах дали мога да го направя при тях. Преди това ме препращаха към GotoGate. Като ги попитах дали ако отложа за юли и се окаже, че не може да се пътува и тогава, дали ще сменят отново билета, ми отговориха, че могат да го сменят само веднъж. После се замислих, че ако го сменят за юли и анулират отново полетите (а не просто аз да си променя мнението), би трябвало все пак да предложат някаква опция... Можел съм да сменя дати до един ден преди полета, ама откъде да знам кога GotoGate ще ми прочетат молбата за анулиране и връщане на парите и дали ще я уважат, да не говорм за изпълнение...

Публикувано:
преди 40 минути , Topfly каза:

Още не съм се свързал, защото се чудя какво да направя, а и при Gotogate и аз се чудя, кое е правилното място за връзка. Много странно е, че няма форма за връзка където авиокомпанията е анулирала полета. Днес Air Canada ми пратиха мейл. че ще предложат ваучер валиден 24 месеца. Чудя се с този мейл да се обърна ли към банката или да пиша на Goto gate?

@neuromancer  @Topfly, в руския truspilot  много се оплакват от тях, че не отговарят и не са коректни.Има и цитирана кореспонденция със сайта.

Ако ще ви е от полза, ето, тук:

 

https://ru.trustpilot.com/review/www.gotogate.com

 

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.