Прескочи до съдържание

Още един А380 лети до Цюрих от 2014


georgiev

Препоръчани мнения

Публикувано: (редактирано)

От 01.01.2014 полетът Цюрих-Дубай на Emirates вече се обслужва от А380.

Мога да се похваля, че лично го видях да каца на писта 14 на 06.01.

Другият А380 е на Singapore Airlines.

Тук има 360 градуса снимки от първа класа.

В един от местните вестници пише, че търсят и пилоти, които да базират в Цюрих.

 

Редактирано от georgiev
  • Харесвам 1
Публикувано:

Emirates с техните вече 140 поръчани и близо 40 доставени, скоро доста дестинации ще им станат А380, за Лондон дори май имат вече 5 пъти дневно А380 на Хийтрол и за Гетуик се говореше, че ще стане А380.

Публикувано:

Emirates с техните вече 140 поръчани и близо 40 доставени, скоро доста дестинации ще им станат А380, за Лондон дори май имат вече 5 пъти дневно А380 на Хийтрол и за Гетуик се говореше, че ще стане А380.

Еми и те си имат маршрутки  :biggrin:

  • Харесвам 1
Публикувано: (редактирано)

В момента са с 44 действащи А380, и са най-големия оператор в света на този модел самолет (всъщност носят титлата "най-голям оператор" на повечето от големите модели и на двата гиганта в самолетостроенето). Като получат всички поръчани бройки не ми се мисли - сигурно за всяка дестинация над 1000 км. ще пускат китове.

Отделно екстендид рейндж 777-ците им (90+80), които хич даже не отстъпват по комфорт и удобства на А380 (в Economy). Освен постоянно да увеличават дестинации докато стигнат до всяко по-голямо летище в света, не виждам какво друго може да правят със 700 самолета един  ден, и то все wide body-та. Ненормална работа...

Редактирано от wilks
Публикувано:

Вчера мернах 787 на Катарците точно на излитането. Интересно, че го пуснаха от малката писта (28) да излети.

А380 винаги ги пускат от голямата (16) да излитат.

Публикувано:

Какво ще ги правят всичките 140 китове??? тези хора ги признавам! Това наистина са много самолети и седалки! И плюс самолетите на Боинг, който пак са големи? Какво ще правят? Няма ли да погледнат към София най на края? 

Публикувано:

Към София поне с flydubai да погленат, че А330 е ясно, че не можем да напълним, а на Емирейтс това им е най-малкият.

Четох някакво интервю със шефа на летището и имало преговори с ОАЕ, някакър интерес ужким, ако е вярно предполагам, че се готвят да започнат с flydubai, което пак е екстра за нас, защото мисля че си пряват комбинирани прекачвания между тях и Емирейтс.

  • Харесвам 2
Публикувано:

А ето я и цялата мрежа, във вид на карта за Метро. Може да липсват някой последни добавени дестинации, спрях да ги следя по някое време. 

 

tumblr_mwxvkwnqcg1r54c4oo1_1280.jpg

 

  • Харесвам 1
Публикувано:

Аз да питам кога cck , wilks или някой друг ще поразкаже впечатления от А380 :)  ?

И друго да питам, за да не отварям нова тема - има ли някой магеланец вече да е тествал Дриймлайнера? :rolleyes:

Публикувано:

Аз да питам кога cck , wilks или някой друг ще поразкаже впечатления от А380 :)  ?

 

И друго да питам, за да не отварям нова тема - има ли някой магеланец вече да е тествал Дриймлайнера? :rolleyes:

На мен най-интересен ми беше boarding: с асансьор, ако си на втория етаж.

  • Харесвам 1
Публикувано: (редактирано)

На мен най-интересен ми беше boarding: с асансьор, ако си на втория етаж.

 

В Цюрих бординга на Сингапурците беше половин час след бординга БГ Еър за София на съседен гейт (на отсрещния ъгъл на Терминала). Та там забелязах, че гейтът беше разделен на Първа (+отделен надпис "Suites") и Бизнес класа. Икономичната изобщо не беше там. Предполагам, че е на долния етаж на терминала и е с отделен ръкав. Екипажът мина покрай нас малко преди да се борднем за София. Нямаше как да снимам, понеже бяха затворили щорите на терминала и се виждаха само част от левите двигатели и опашката. Намерих обаче снимки от местните вестници :) .

На снимката се вижда стоянката за А380 на нон-шенген терминала в Цюрих (поне едно предимство да имаме като не сме в Шенген - бордваме се от терминала с трансконтиненталните полети). Ембраерът на БГ Еър беше на мястото на Еделвайса. Виждат се и двата ръкава. Другият А380 застава на същата стоянка. Не знам дали изобщо има място за два такива едновременно.

 

a3803-50312943608c2dab46a6986d0aa0c17f.j

 

Тук двата ръкава се виждат по-добре:

a3805-1077861f2b4a4759051351786d04895b.j

 

Ето и Suite с персонал :) :

9275002-7498d3620b3df18c9ad0ae5c78b295c6

Редактирано от georgiev
  • Харесвам 3
Публикувано:

Аз да питам кога cck , wilks или някой друг ще поразкаже впечатления от А380 :)  ?

 

И друго да питам, за да не отварям нова тема - има ли някой магеланец вече да е тествал Дриймлайнера? :rolleyes:

На А380 основната разлика в усещането спрямо други самолети е... размера :) Усещането, че стъпваш на "твърда земя", както примерно го усетих мноооого отдавна на Ил-86, после до някъква степен на 747, само, че още по-силно. При излитане по нищо не се усеща отлепянето, освен ако не гледаш през прозореца. Стената е "по-плоска" заради вторият етаж, естественно индивидуалните екрани са много големи и с много опции за какво ли не, но това поради факта, че самолета беше нов (Емиратс). Това в икономичната класа на долният етаж, за другите не знам.

 

787 не съм го пробвал още, приятел скоро летя на такъв на LOT и каза, че "просто си е ОК", но той не се интересува от самолети. :)

  • Харесвам 1
Публикувано: (редактирано)

Аз да питам кога cck , wilks или някой друг ще поразкаже впечатления от А380 :)  ?

 

 A380 на Emirates - много големи екрани на системата за забавление, което обаче се компенсира от по-малките прозорци на самолета (или поне изглеждат такива в съотношение с големината на самия самолет). Разстоянието между редовете е повече от комфортно. Както FlyTraveller вече спомена - излитането и кацането изобщо не се усещат нито в предната, нито в задната част на салона, който е разделен на 4 отсека ( 1 Бизнес и 3 Економи) на долния етаж, в конфигурация 3-4-3.

Аз не видях асансьори, но ръкавите винаги са 2 - 1 за Първа, Бизнес и първия отсек на Турист, и 1 за задните 2 отсека. Първа и Бизнес си имат отделен бординг.

Системата за забавление (ICE - Information, Communications, Entertainment)  наистина е впечатляваща - с най-новите заглавия на филмите (субтитри на 6 езика), стотици албуми от всякакъв музикален жанр, игри, радиопредавания, и възможност за следене на 3 камери по корпуса на самолета - 1 отпред, 1 под пилотската кабина, и 1 на опашката - снимката на аватара ми е от екрана точно от тази камера, хванала изгрева някъде малко след Индия. Не знам дали е ефект от самата камера, но хоризонта наистина се виждаше дъговиден на височина малко над 12 000 метра. Имам много снимки както от интериора на салона, така и на екрана, довечера или утре ще ги пусна. На връщане, когато бях в предната част, пилотската кабина беше широко отворена, пилота поздравяваше пасажерите лично, и успях да я разгледам от вратата без да влизам вътре, и снимам. :) Като седнах направих опит да я снимам, все пак, но снимката стана размазана заради бързането.

 

Само да отбележа, че комфорта и условията в B777-300ER на Emirates не бяха на по-ниско ниво от на А380. Разликата сигурно е най-осезаема в Първа класа. И в големината на самия самолет.

Редактирано от wilks
  • Харесвам 4
Публикувано:

Имаше навремето куриоз с оплаквания от пилоти, че било прекалено тихо в стаичката за почивка. Те били свикнали да заспиват там на ръмжене на двигатели, а сега било абсолютна тишина и това им причинявало дискомфорт :)

 

Но като цяло съм чувал, че е от най-тихите самолети. 

Публикувано:

  На връщане, когато бях в предната част, пилотската кабина беше широко отворена, пилота поздравяваше пасажерите лично, и успях да я разгледам от вратата без да влизам вътре, и снимам. :)

А, това много интересно, аз пък си мислех, че пилотската кабина се пада м-у първи и втори етаж, никога не съм я виждал... Нивото на кабината на нивото на икономична класа салона ли е?

Публикувано: (редактирано)

Ето обещаните снимки на А380 на Emirates.

 

Пилотската кабина с пилота, и ръкава на предна врата.

post-72-0-66419300-1390246589_thumb.jpg

 

Асансьор няма. Това е на връщане на летището в Куала Лумпур. На други летища може и да има.   :rolleyes:

post-72-0-05295400-1390246776_thumb.jpg

 

интериор (сега забелязах човека по средата и се зачудих какво ли е видял, че има такова изражение...и гледа някъде точно над мен)

post-72-0-75718200-1390246878_thumb.jpg

 

размазаната снимка на пилотската кабина

post-72-0-87411200-1390247549_thumb.jpg

Fly, има 2-3 стъпала над пода, но си е на нивото на Economy, все пак

post-72-0-43122700-1390247612_thumb.jpg

 

двигателите

post-72-0-16328100-1390247760_thumb.jpg

 

интериор - пилотската кабина и стълбите към First

post-72-0-10048100-1390247873_thumb.jpg

екрана със системата ICE

post-72-0-94101200-1390247947_thumb.jpg

 

вечерята с металните прибори

бирите са две, защото ги питах какъв избор имам, и те направо ми ги отвориха и двете (не като в оня виц на SeeKnDestroY  :lol: )

post-72-0-57543900-1390248240_thumb.jpg

 

P.S. Сега открих - това, което се вижда през прозореца, най-вероятно е ръкава за First, но пак не е издигаща платформа, или пък асансьор

post-72-0-94539300-1390249212_thumb.jpg

Редактирано от wilks
  • Харесвам 5
Публикувано:

Като съм гледал "Летището в Дубай" по Nat Geo, там имаше някакви асансьори между нивата на ръкавите и те обясняваха, че са за пътниците в Първа класа ама не разбрах за какво точно служат. 

Публикувано:

Само да отбележа, че комфорта и условията в B777-300ER на Emirates не бяха на по-ниско ниво от на А380. Разликата сигурно е най-осезаема в Първа класа. И в големината на самия самолет.

Това е и моето мнение. Освен това, бординг тайм-а при А380 е по-дълъг, а настаняването на пътниците отнема значително повече време. Нещо, което доста ме изнерви, при положение, че предстоеше близо 14-часов полет, с прекачването.

  • Харесвам 1
Публикувано: (редактирано)

Това е и моето мнение. Освен това, бординг тайм-а при А380 е по-дълъг, а настаняването на пътниците отнема значително повече време. Нещо, което доста ме изнерви, при положение, че предстоеше близо 14-часов полет, с прекачването.

Мен бординг тайма не ме изнерви, напротив - даже ми беше интересно. Вероятно е така, като е за първи път. Следващите може и при мен да има такова въздействие.

А теб ще те питам за Реюнион и Мадагаскар, ама като му дойде времето. Засега имам по-неотложни "задачи" на преден план. Запазвам си правото, така да се каже ;)

От това, което съм чел, на този етап знам само, че за едната не ни трябват изобщо визи, а за другата се получават на място срещу такса.

Редактирано от wilks

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.