Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Реших вече да пусна тема, защото не съм сигурен каква да е следващата ми стъпка. Във връзка с отмененото пътуване до Кснарските острови, имахме полет Tenerife North - Lanzarote на 03.05.2020г, който не се състоя естествено, т.к. авиокомпанията (CanaryFly) беше обявила на сайта си, че няма да изпълнява полети до края на Май месец. Не съм получил нито мейл нито СМС от тях за отменения полет.

- Писах им мейл, в който настоявах за парите си във връзка със съобщението им на сайта за отменени полети още края на Март - без птговор

- Края на Април се свързах с твх във фейсбук, от където ми дадоха друг мейл и ми казаха да пиша там

- Писах и там - без отговор

- Преди 2 седмици пуснах  мейл и на двата адреса, като този път и заплаших, че ще се свържа с "The Spanish Aviation Safety and Security Agency (Agencia Estatal de Seguridad Aérea División de Calidad y Protección al Usuario)", същото им казах и във Фейсбук - отново никакви отговори.

 

Опитвах се да се свържа с тях и по телефон, но там се говори само испански и не успях да се свържа с никой, чувам само някакво съобщение, което не разбирам.

 

Въпроса ми е, след този постоянен игнор, каква трябва да бъде следващата ми стъпка? Да се свържа с испанската агенция? Не намирам техен мейл, а само телефон и не знам дали реално ще помогнат? Чудя се дали @Аероиск биха подхванали такъв случай?  Не искам да оставям 100 евро ей така, на вятъра, без да съм получил услуга. 

 

*Оспорването на транзакция в банката не съм сигурен как може да стане, т.к. билетите са купени с Револют

 

 

 

Връзка към коментар
Георги Матеев

Аероиск са в съвсем друга сфера и не виждам как биха помогнали в случая.

 

Пиши на чата на Револют с кратко обяснение и поискай да ти пратят бланката за оспорване. Учудващо ефективни са в случаите, когато има недоставена услуга и липса на комуникация с търговеца. Това ти е най-добрата опция.

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Гледам, че имат нормален телефон за връзка.

 

Ако искаш ми изпрати код на резервация, имена и пр на лично и ще им се обадя.

Работят от 8 до 14 часа от понеделник до петък.

  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Револют са изключително отзивчиви в това отношение,приготви си скрийншотове на всичко,което имаш и им пиши.След като ти изпратят формата за попълване напоследък започват много да се бавят.Ако след седмица ги подсетиш се размърдват,но трябва да си настоятелен и ще се свържат с теб.

Аз успях да си върна пари,които бях отписал.На всичкото отгоре няма и някакви такси ако не ти признаят иска,така че не губиш нищо.

 

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.