Mitko Публикувано: 14 януари, 2014 Сподели Публикувано: 14 януари, 2014 Имам 5 билета за София - Рим - София закупени още през 2013 година за пътуване през 07,2013 - така и не можахме да пътуваме и срещу 60 евро глоба ги презаверихме за 03,2014 . Пътуването вероятно няма да се състои . Тези дни получих нови билети от тях по е-мейла с които променят с 10 тина минути часа за връщане. Питането ми е мога ли да им кажа , че отказвам направените промени от тяхна страна в резервацията и да претендирам за връщане на цялата сума ? С кого да се опитам с офиса в София или да пиша някъде по италианските им офиси ? p.s. Правил съм подобно нещо с България Еър и мина , но там те изрично искаха да им потвърдя промените и аз отказах, докато сега те въобще не ме питат дали съм съгласен с направените промени . Връзка към коментар
Георги Публикувано: 14 януари, 2014 Сподели Публикувано: 14 януари, 2014 На теория трябва да ти върнат парите. Ама не съм сигурен точно заради малкото минути дали няма да се заядат и дали в регулациите някъде нямаше минимално време на промяна. Иначе, ако билета е купен от техния сайт ще можеш да се разбереш с офиса в София. Ако е купен от агенция или друг сайт, пробвай да се свържеш с тях. Това, че сега не те питат не е основание за отказ. Много компании гледат да си спестят бумащината като автоматично приемат промените, но ако им се обадиш няма да има проблем. Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега