Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 2 часа, Моника каза:

И още един кратък въпрос понеже до сега не съм ползвала такъв ваучер, мога ли да платя с него за мен и мой спътник или важи само за един човек?

Можеш :) А стандартните им ваучери (не знам дали спечеления от теб е такъв) даже не са поименни, т.е. всеки може да ги ползва стига да има номера. 

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 4 минути , Георги каза:

Можеш :) А стандартните им ваучери (не знам дали спечеления от теб е такъв) даже не са поименни, т.е. всеки може да ги ползва стига да има номера. 

Супер, много благодаря! :)

Публикувано:
В момента, ruwenzogy каза:

Някой знае ли къде се предвижда да кацат УИЗ в Лисабон. Дали там има различни летища, или е на централното?

От сайта на Wizz се вижда, че кодът на летището е LIS, т.е. международното летище - същото, от което летят и ТАР.

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 34 минути , ruwenzogy каза:

Някой знае ли къде се предвижда да кацат УИЗ в Лисабон. Дали там има различни летища, или е на централното?

 

преди 30 минути , chandni каза:

От сайта на Wizz се вижда, че кодът на летището е LIS, т.е. международното летище - същото, от което летят и ТАР.

 

Има едно летище - LIS - Портела му казват още.

Терминалите са два - за лоу кост и за нормални, всички пристигат през нормалния терминал, а отвеждането е през различните. Има вътрешна връзка с автобус между двата терминала. Терминалът за коу кост е сред най-кошмарните, които съм виждал - едно хале с недостатъчно места за сядане и заведения - информация от преди няколко години, може да са напреднали междувременно при този огромен интерес към града напоследък.

Публикувано: (редактирано)
преди 2 минути , ruwenzogy каза:

Значи терминалите са два, но има безплатно извозване между тях, което се надявам да не е повече от час....

Ако трябва да пристигнеш и после да хванеш не-нискотарифен оператор, трябва да използваш терминал 1, на който ще се озовеш така или иначе. Ако трябва да гониш нискотарифен самолет, по спомени, трансферът между двата терминала с включено изчакването на автобусчето, няма да е повече от 20 минути.

Редактирано от 45#2
Публикувано: (редактирано)

Всички нискобджетни компании кацат на Терминал 1, а излитат от Терминал 2 на Лисбонското летище. Между двата терминала снове  безплатен автобус непрекъснато. Няма възмжоност да се ходи пеша от Терминал 1 до Терминал 2. За излитащите от терминал 2- питайте и ще ви покажат спирката на автобуса- лесно е от О ниво на заминаващи, се качва с ескалатора нагоре и в ляво отвън  е спираката за Терминал 2.

Терминалът за нискобюдетните наистина е ужасяващ, но такъв е, да не и по-ужасяващ, и Чампино в Рим... Опит от миналата година..., Това силно повлия на плановете ми да пътувам с тези компании.

Редактирано от shnuky
  • Харесвам 1
Публикувано: (редактирано)

По спомени от това, което четох за LIS, "терминал" 2 е точно някакъв временен хамбар, който е направен докато се построи новия терминал (чийто строеж е замразен) и всички полети кацат на Т1, а Т2 е само за вътрешни departures, т.е. не за нискотарифните като цяло, а само за вътрешните полети в Португалия.

 

P.S. Ето и източника

Цитат
  • Lisbon airport has two terminals. Terminal 1 handles international flights, whereas Terminal 2 is for domestic flights. A free shuttle bus transports passengers between the two.
  • Terminal 1 is reportedly much newer and nicer than Terminal 2, with better food and shopping choices.
  • There WiFi is available. See WiFi information in the airport guide below.

P.S.2

 

Да, явно все пак low cost компаниите летят от Т2

 

Цитат

Beware of Terminal 2, though. This is where most of the budget flights depart from, and despite recent changes the terminal is as charming as a factory hall. Fairly crowded, too. I don't know if you are allowed to spend the night there but even if the answer is yes you would probably be better taking the shuttle bus to terminal 1 for the night. There used to be shuttle busses both landside and airside between the terminals, with the latter being extremely convenient. However, the airside bus is not running at the moment; hopefully it will resume once the construction work is finished.

 

Редактирано от chandni
Публикувано:
преди 2 минути , chandni каза:

По спомени от това, което четох за LIS, "терминал" 2 е точно някакъв временен хамбар, който е направен докато се построи новия терминал (чийто строеж е замразен) и всички полети кацат на Т1, а Т2 е само за вътрешни departures, т.е. не за нискотарифните като цяло, а само за вътрешните полети в Португалия.

Аз съм взимал вътрешен на TAP от Т1 и международен на Раян на Т2 ;) Затова мисля, че Т2 е само за лоу-кост.

Публикувано:

Пак съм аз с ваучера :lol:. Успях да направя резервация за октомври месец, ваучерът, който получих като награда е на стойност 250 евро. Запазих билети и т.н., всичко излезна 420 лева. Въведох си ваучера, изписа, че плащането е прието и показа данните за пътуващите, но сумата вече беше 504 лева. Получих мейл с код за резервацията (тук идва другият ми въпрос - ще получа ли и някакви билети или с този код трябва да правя нещо...Знам, че малко странно ви звучат въпросите ми, но до сега не съм запазвала през сайта на Wizz Аir...), и разчет на парите и забелязах, че разликата идва от т.нар. Spoilage Fee. Въпросът ми е каква е тази такса и допълнително ли ще трябва да плащам нещо? Търсих в нета, открих за други авиокомпании, че се слага, когато правиш някакви промени по резервацията и т.н., но аз не съм правила, директно с нея си излезна. Много ще ви бъда благодарна ако ми разясните малко повече. :lol:

Публикувано:

Ако е шестзнаковия код на резервацията, значи това е. Той ще ти трябва за чекиране, добавяне на багаж и каквото друго смяташ да правиш. Иначе ваучера е за еднократна употреба и не връщат пари, затова от 420 лв е станало 504. Предполагам, че това е spoilage fee.

  • Харесвам 2
Публикувано:

Ударих греда днес с безплатния телефон на Уиз. Не съм и се обаждал по общ въпрос, исках да добавя седалка за бебето към направена резервация, но ми казаха че този номер е само за специален асистанс - инвалиди, хора със заболявания и т.н. 

 

Миналата година нямаше проблем да направя същата процедура на същия телефон, явно са станали стриктни. 

 

В леко страничен коментар, в нормалния им колцентър 2/3 служителя бяха много адекватни, а на едно от обажданията даже се свързах за 10 секунди. Т.е. изчакването на музичка според мен там не е с цел да трупат пари. Все пак са мнооооого далече от удобството и нулевите разходи на чата на Ryanair за говорещите английски. 

  • Шок 2
Публикувано: (редактирано)
преди 10 минути , Георги каза:

Ударих греда днес с безплатния телефон на Уиз. Не съм и се обаждал по общ въпрос, исках да добавя седалка за бебето към направена резервация, но ми казаха че този номер е само за специален асистанс - инвалиди, хора със заболявания и т.н. 

 

Миналата година нямаше проблем да направя същата процедура на същия телефон, явно са станали стриктни. 

 

В леко страничен коментар, в нормалния им колцентър 2/3 служителя бяха много адекватни, а на едно от обажданията даже се свързах за 10 секунди. Т.е. изчакването на музичка според мен там не е с цел да трупат пари. Все пак са мнооооого далече от удобството и нулевите разходи на чата на Ryanair за говорещите английски. 

Опита ли повторно на безплатния - има по-услужливи оператори от други. Аз бих пробвал пак.

Когато се свързах, за да променя пола на пътник, първо ме отрязаха с думите, че е линия за хора на летището само. След няколко часа направиха манипулацията без излишни усложнения.

Редактирано от 45#2
Публикувано:
преди 6 минути , Боби каза:

Опита ли повторно на безплатния - има по-услужливи оператори от други. Аз бих пробвал пак.

Когато се свързах, за да променя пола на пътник, първо ме отрязаха с думите, че е линия за хора на летището само. След няколко часа направиха манипулацията без излишни усложнения.

Очевидно не съм :) Аз винаги съм мислел, че този телефон е за промени по резервации, т.е. е приложим за моя случай. Ако не се лъжа в предишни резервации го е имало като телефон за връзка, сега ми обясниха, че не е за мен.  

 

Сега виждам, че в резервацията пращат английски номер, който е без добавена стойност за Великобритания. Някой пробвал ли е да звъни на него и какви са разходите?

Публикувано:

На обяд се обадих на същия телефон за промяна на билет от възрастен на дете. Попаднах на едно много усложливо момче и всичко си е точно.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 15 часа, neuromancer каза:

Ако е шестзнаковия код на резервацията, значи това е. Той ще ти трябва за чекиране, добавяне на багаж и каквото друго смяташ да правиш. Иначе ваучера е за еднократна употреба и не връщат пари, затова от 420 лв е станало 504. Предполагам, че това е spoilage fee.

Мерси, и аз помислих, че може би е нещо свързано с ваучера, но не бях сигурна.

Публикувано:
преди 49 минути , Георги каза:

Ударих греда днес с безплатния телефон на Уиз. Не съм и се обаждал по общ въпрос, исках да добавя седалка за бебето към направена резервация, но ми казаха че този номер е само за специален асистанс - инвалиди, хора със заболявания и т.н. 

 

Миналата година нямаше проблем да направя същата процедура на същия телефон, явно са станали стриктни. 

 

В леко страничен коментар, в нормалния им колцентър 2/3 служителя бяха много адекватни, а на едно от обажданията даже се свързах за 10 секунди. Т.е. изчакването на музичка според мен там не е с цел да трупат пари. Все пак са мнооооого далече от удобството и нулевите разходи на чата на Ryanair за говорещите английски. 

Днес на обед звънях.Наложи се да оправям буква от име,за да чекирам една приятелка.Полетите са в началото на февруари.Нямах никакви проблеми.Говорих с много вежлива дама.Но е факт,че още при набиране на номера,съобщават че е за асистанс.Аз лично бих пробвала по-късно отново.

  • Харесвам 1
Публикувано:
Преди 1 час, Георги каза:

Ударих греда днес с безплатния телефон на Уиз. Не съм и се обаждал по общ въпрос, исках да добавя седалка за бебето към направена резервация, но ми казаха че този номер е само за специален асистанс - инвалиди, хора със заболявания и т.н. 

 

Миналата година нямаше проблем да направя същата процедура на същия телефон, явно са станали стриктни. 

 

В леко страничен коментар, в нормалния им колцентър 2/3 служителя бяха много адекватни, а на едно от обажданията даже се свързах за 10 секунди. Т.е. изчакването на музичка според мен там не е с цел да трупат пари. Все пак са мнооооого далече от удобството и нулевите разходи на чата на Ryanair за говорещите английски. 

Аз миналата седмица постигнах ефект с добавянето на седалка за бебе. Беше доста вежлив младеж даже ми върнаха пари обратно защото в момента на обаждането тарифа беше по евтина ! Но в края на обаждането учтиво ми обясни че този номер е само за хора с проблеми и че не било много удачно да задържаме линията ... Но все пак свърши работа 

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 3 часа, Георги каза:

Ударих греда днес с безплатния телефон на Уиз. Не съм и се обаждал по общ въпрос, исках да добавя седалка за бебето към направена резервация, но ми казаха че този номер е само за специален асистанс - инвалиди, хора със заболявания и т.н. 

 

Ами, че твоят случай си е точно за специален асистънс.;)Попитай малките деца и бебетата, не са ли точно лица нуждаещи се от специален асистънс. Напомни им, че се отнася за резервация на бебе все пак, което обикновено дава същите предимства като на другите посочени. Забрави предишния разговор и пробвай пак. Не се обаждаш за своята резервация, а за добавяне на седалка на бебе към неговата ререзвация.  

  • Харесвам 3
Публикувано: (редактирано)
преди 2 часа, Julian999 каза:

не било много удачно да задържаме линията

Аз пък толкова години недоумявам каква е тази лудост на Wizz за импулсен телефон! :ireful:Не е нормално една от двете страни по договор (тъй като билетът по своята същност е договор за предоставяне на услуга) да  бъде таксувана, за да влезе в контакт с другата страна.

 

Ryan си имат онлайн чат за тази цел.

Редактирано от vorbis
  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 34 минути , vorbis каза:

Аз пък толкова години недоумявам каква е тази лудост на Wizz за импулсен телефон! :ireful:Не е нормално една от двете страни по договор (тъй като билетът по своята същност е договор за предоставяне на услуга) да  бъде таксувана, за да влезе в контакт с другата страна.

 

Ryan си имат онлайн чат за тази цел.

Това е част от цената на евтиния билет.  При Райън има други неща за това, но да не разводняваме темата.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Wizz air ще отварят база във Виена с един самолет. За сега има информация само за линия Виена - Тузла. Утре ще има пресконференция където вероятно ще обявят още подробности.

  • Харесвам 7
  • Браво 1
Публикувано:
преди 5 минути , Topfly каза:

Wizz air ще отварят база във Виена с един самолет. За сега има информация само за линия Виена - Тузла. Утре ще има пресконференция където вероятно ще обявят още подробности.

Ако е така, сага му е времето да се взимат билети до Братислава, че не се знае, колко ще се задържи линията дотам. И да се чакат по 120% като УИЗ кредит :lol:

  • Харесвам 3
Публикувано:
Just now, master_of_germs said:

Ако е така, сага му е времето да се взимат билети до Братислава, че не се знае, колко ще се задържи линията дотам. И да се чакат по 120% като УИЗ кредит :lol:

Летището в Братислава по принцип трябва да е по евтино и не вярвам изцяло да си преместят операциите във Виена. Това по скоро ще е реакция на фалита на Air Berlin и Niki.

  • Харесвам 1

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   1 магеланец

    • Balkeye Bartokomouse
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.