Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 1 час, Алекс каза:

но със сигурност не мога да се съглася, че има ДДС

Защото със сигурност  не сте практикуващ счетоводител!

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 46 минути , epetkov каза:

Защото със сигурност  не сте практикуващ счетоводител!

Да, вече излязох в пенсия и не се занимавам със счетоводство. Предлагам да не започваме с личностни нападки кой какъв е. И за двамата ще е полезно да открием има или няма ДДС на т.н. вътреобщностни полети.

 

Някой, който наскоро е летял с wizzair до друга страна от ЕС, може ли да погледне във ф-рата дали има начислен ДДС?

Публикувано:
преди 4 минути , Алекс каза:

Някой, който наскоро е летял с wizzair до друга страна от ЕС, може ли да погледне във ф-рата дали има начислен ДДС?

И във фактура към частно лице и в такава към фирмата ни - няма начислено ДДС. VAT : 0%

 

Едната е полет до Италия,  другата - до Англия . И двете в м.юни.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 22 минути , Алекс каза:

Някой, който наскоро е летял с wizzair до друга страна от ЕС, може ли да погледне във ф-рата дали има начислен ДДС?

В момента имам 3 фактури - полети София - Будапеща, Будапеща - Агадир, Маракеш - Бергамо, т.е. от страна в ЕС до друга такава, от страна в ЕС до страна извън и от страна извън ЕС до страна в ЕС - и 3-те фактури са с ДДС 0%

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 35 минути , Алекс каза:

 Предлагам да не започваме с личностни нападки кой какъв е. И за двамата ще е полезно да открием има или няма ДДС на т.н. вътреобщностни полети.

 

Някой, който наскоро е летял с wizzair до друга страна от ЕС, може ли да погледне във ф-рата дали има начислен ДДС?

ДДС- то е 0%.  по нашия закон , и при другите държави членки ,трябва да е същото.   Цитирам , че е дълго за писане.

 

Международен транспорт на пътници

Чл. 29. (1) Облагаема доставка с нулева ставка е превозът на пътници, когато превозът се извършва:

1. от място на територията на страната до място извън територията на страната, или

2. от място извън страната до място на територията на страната, или

3. между две места на територията на страната, когато е част от превоз по т. 1 и 2.

(2) (Доп. - ДВ, бр. 97 от 2017 г., в сила от 01.01.2018 г.) За превоз на пътници по ал. 1 се смята и превозът на стоки и моторни превозни средства, когато те са част от багажа на пътника. Не са част от багажа на пътник моторни превозни средства, с които се изпълняват договори за превоз на товари, по отношение на водачите им.

  • Харесвам 4
Публикувано:
Преди 1 час, Алекс каза:

Някой, който наскоро е летял с wizzair до друга страна от ЕС, може ли да погледне във ф-рата дали има начислен ДДС?

 

Само информативно и от други авиокомпании - от миналата седмица имам фактура от Easyjet за полет Варна-Берлин и също ДДС е 0%.

 

Имам и фактура от Vueling за вътрешен полет в Испания и там ДДС е 10%.

В същото време имам и фактура от Vueling за полет от Париж до Лондон и за този полет ДДС е 0%.

 

Публикувано:

Един въпрос?

Майка ми ще лети с Wizz след няколко дни.

НЕ е купувала багаж. Съгласно политиката им за 1бр. кабинен багаж 10кг, който ще и вземат на гейта, може ли да има дамска чанта?

Някой който е летял на скоро? Как процедират?

Благодаря предварително.

Публикувано:

Има ли проблем ако платя от моя банкова сметка билет на сина ми? Ще цитирам кода и името му, но все пак.

  • Харесвам 1
Публикувано:
Преди 1 час, mitkot каза:

Съгласно политиката им за 1бр. кабинен багаж 10кг, който ще и вземат на гейта, може ли да има дамска чанта?

 

Според правилата им ако не си плати приорити няма право на нищо на борда, НО тези правила за всеки полет са си индивидуални и зависят от това, колко е запълнен самолета, колко хора имат чекиран багаж и съответно, колко са с приорити и не на последно място по усмотрение на обслужващия персонал на гейта. Така преди седмица без приорити се качихме на борда двама с голям салонен \този до 10 кг\ и отделно с раница така, че никой не може да каже в кой момент какво ще е.

  • Харесвам 2
Публикувано:

Преди няколко дни имах два полета с Wizzair. На летище София се опитаха да ми кажат, че мога да си оставя куфара /този до 10 кг./, попитах дали е задължително, служителката смънка, че не е, но трябва да прибера всичко в него.

На връщане не ми беше предоставен никакъв избор - куфарът беше взет, но казаха да си прибера ценните вещи, което аз направих в чанта с размерите на малкия багаж на Ryan. Никой не възрази за нея.

Що се отнася до билет, купувала съм на дъщеря ми и приятелката й с моята карта и нямаше проблем.

  • Харесвам 1
Публикувано:

 Докато разглеждах полети за Мадрид за януари месец през приложението ми изкочи това съощение и всички цени станха с % , излезнах и после пак влезнах, но няма нищо. Дали при някой друг има такова нещо?

 

 

viber image.jpg

Публикувано:

Полетът до Бари за днес анулиран и приятелите ми в момента купуват билети за друга АК.

Някой знае ли причината?

Трябва ли да се прави нещо сега или като се върнат?

250 евро + стойността на билетите ли да очакват?

  • Харесвам 1
Публикувано:
6 minutes ago, noshtna_ptica said:

Полетът до Бари за днес анулиран и приятелите ми в момента купуват билети за друга АК.

Някой знае ли причината?

Трябва ли да се прави нещо сега или като се върнат?

250 евро + стойността на билетите ли да очакват?

А обърнаха ли се към персонала на Уизз на летището те да им предложат алтернативен полет? 

Публикувано:

Да, но казаха, че за премаршрутиране трябва да се отиде до аерогарата, а пътуването е спешно и те се премаршрутираха сами.

Въпросът ми е като отидат на летището трябва ли нещо да се прави?

Другите ми приятели пък тръгнаха вече с кола. Те също имат право на обезщетение, нали?

Публикувано: (редактирано)
преди 14 минути , Jorro каза:

персонала на Уизз на летището 

Има ли някъде летище, където да има персонал на Уиз?🤔

Редактирано от Фичо
Публикувано:

И още един въпрос за приятелите ми, които тръгнаха с кола. Те могат ли да се откажат и от обратния полет /купени са на една резервация/ и да си получат парите и за тях, че не са от евтините?

Публикувано:

Щом полета е отменен (не забавен с няколко часа напр.) от авиокомпанията, имат правото да се откажат и да им върнат парите 

За обезщетение не съм сигурен дали не е важна и причината (ако да речем е стачка), но щом е в последния момент да.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Публикувано:

Ето това пише в сайта на Уиз. Оставам с впечатление, че ако не поискаш премаршрутиране и го направиш сам, нищо няма да платят. Греша ли някъде?

 

В допълнение Wizz Air ще изплати компенсация в съответствие с член 7 на Регламента:

Сума

Разстояние

Забележка

250 EUR

1500 км или по-малко

Ако ви бъде предложен нов полет и часът на пристигане е не повече от 2 часа след планирания час на пристигане на резервирания от вас полет, тази сума ще бъде намалена с 50%

 

Публикувано:

Значи трябва задължително да имаме Priority, за да сме сигурни, че ще вземем ръчния при нас. А има ли случай в който някой е платил Priority, пък са му взели куфара?

Публикувано:
преди 15 минути , snejanka94 каза:

Значи трябва задължително да имаме Priority, за да сме сигурни, че ще вземем ръчния при нас. А има ли случай в който някой е платил Priority, пък са му взели куфара?

Аз винаги купувам Priority, малките куфари са си винаги с нас. Но опашката за Priority e отделно от другата.

  • Благодаря 1

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.