Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:
В момента, bad kid каза:

Полетът на Уиз до Атина беше супер за комбиниране с отиване с Раян, лесно се намират билети по 20 кинта без никакви отстъпки. Гръцкият полет като гледам каца в 23 часа, ако не живееш там, само ти лепва една безсмислена нощувка към престоя 🙂

Преди да се намесят уизз и райън, гърците имаха и сутрешни и вечерни полети от София, което ни устройваше много добре, още докато летяха с Олимпик. Сега останаха Aegean, но се наложи да оптимизират разписанието си заради въпросните. Е радвам се, че отново ще го нормализират, след като лилавите се махнаха.

преди 2 минути , bad kid каза:

А един час полет се преживява лесно и без ядене.

На мен ми харесва да хапна в самолета, да изпия едно кафе, или нещо друго, но не и да обикалят по седалките и да ме карат да купувам по 5 евро водата.

  • Харесвам 1
  • Смея се 1
Публикувано:
8 minutes ago, Diana Alexandrova said:

Не мисля, че са временно решение - румънците летят от години с тях.

Обиколихме гръцките острови все с такива самолети, на Олимпик, които от десетилетия летят с такива самолети.

Обиколихме Канарските острови пак с такива самолети, които също летят от години.

От 9 азорски острова, бяхме на 7 такива отново с националната им компания, която също от 20 и повече години оперира с такива самолети.

Това, което казвате, само потвърждава написаното от мен - за кратки отсечки - за да имат тези кратки отсечки ниски разходи и в един идеален случай да бъдат печеливши

Трите най-големи а/к в САЩ тази година пенсионираха турбовитловите си флотилии. Пиедмонт, които оперираха за Америкън, са били от първите потребители на Даш-8. Оперирали са го 30 години. Просто на машините им свърши ресурса и никой не намери икономически смисъл да инвестира в нови. България Ер едва се отърваха от техните АТР-и... TAROM-ските, тези на Олимпик и сръбските ще им дойде времето да почнат да ги пенсионират - изчакайте и вижте с какво ще ги заменят... 🙂 Австрийците не подменят техните дашове с нови дашове, а с ембраери... Луфтханза са изхвърлили дашовете в Юроуингс... Самите канадци не си поръчват нови Дашове, нито Ер Франс поръчва АТР-и...

 

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 1 минута , akair каза:

Това, което казвате, само потвърждава написаното от мен - за кратки отсечки - за да имат тези кратки отсечки ниски разходи и в един идеален случай да бъдат печеливши

Трите най-големи а/к в САЩ тази година пенсионираха турбовитловите си флотилии. Пиедмонт, които оперираха за Америкън, са били от първите потребители на Даш-8. Оперирали са го 30 години. Просто на машините им свърши ресурса и никой не намери икономически смисъл да инвестира в нови. България Ер едва се отърваха от техните АТР-и... TAROM-ските, тези на Олимпик и сръбските ще им дойде времето да почнат да ги пенсионират - изчакайте и вижте с какво ще ги заменят... 🙂 Австрийците не подменят техните дашове с нови дашове, а с ембраери... Луфтханза са изхвърлили дашовете в Юроуингс... Самите канадци не си поръчват нови Дашове, нито Ер Франс поръчва АТР-и...

 

Не съм специалист в областта, само споделих наблюдения от това, което сме прелетели. 

Иначе, доколкото съм запозната, това не са ли именно самолети създадени за къси разстояния и пригодени за кацане на летища с къси писти? А щом има други модели, които могат да ги заместят и са по-икономични, или изгодни - нормално е да се заместят с нови.

Като цяло, аз не съм им фен, т.к. ми е малко неприятно да летя в тях, и винаги съм се чудела стюардесите как издържат по 20 -30 години да работят на такъв самолет да ги подмята денонощно?

Публикувано:
3 minutes ago, Diana Alexandrova said:

Не съм специалист в областта, само споделих наблюдения от това, което сме прелетели. 

Иначе, доколкото съм запозната, това не са ли именно самолети създадени за къси разстояния и пригодени за кацане на летища с къси писти? А щом има други модели, които могат да ги заместят и са по-икономични, или изгодни - нормално е да се заместят с нови.

Като цяло, аз не съм им фен, т.к. ми е малко неприятно да летя в тях, и винаги съм се чудела стюардесите как издържат по 20 -30 години да работят на такъв самолет да ги подмята денонощно?

Мнозина "сме прелетели" с 3- и 4-моторници през морета и океани, но това не означава, че те са решение на какъвто и да е проблем към днешна дата - имали са си своето време, отминало е... 🙂 Същото е и с турбовитловите самолети - имали са своето време, но то по-скоро отинава... Много на брой причини водят до това. Затова и

2 hours ago, Diana Alexandrova said:

се ориентират към по-малките самолети и ония с перките


ми се вижда като по-скоро авантюристично мнение...  Може би са се ориентирали към турбовитлови самолети в миналото... Днешната липса на поръчки за такива самолети показва точно обратното...

А как се справят стюардесите - гледайте документалния филм на Пиедмонт за Даш-8 - има го в YouTube

  • Харесвам 1
Публикувано: (редактирано)
преди 13 часа, КолЮ каза:

Малко инфо моля. Имам купени (black friday 2017) билети за полет до Катания. Към времето на закупуване, видно и в мейлите с които ми е потвърдена резервацията, полета беше от 20:25. Сега забелязах в сайта на уиз, че часа е променен с 10мин и вече е от 20:35. Не съм получавал никакви мейли, нито от оподо, нито от уиз... Трябва ли да се притеснявам от тази мижава промяна в часа на полета и дали се изискват някакви действия от моя страна?

Дали някой може да ми даде съвет... 

Редактирано от Георги
  • Харесвам 3
Публикувано:

преди две страници беше коментирана подобна ситуация - за твоя сигурност най-добре се обади в Уиз, за да потвърдиш изрично промяната, въпреки че сигурно ти седи Confirmed на сайта им

  • Благодаря 1
  • Браво 1
Публикувано: (редактирано)
преди 1 час, Diana Alexandrova каза:

Преди да се намесят уизз и райън, гърците имаха и сутрешни и вечерни полети от София, което ни устройваше много добре, още докато летяха с Олимпик. Сега останаха Aegean, но се наложи да оптимизират разписанието си заради въпросните. Е радвам се, че отново ще го нормализират, след като лилавите се махнаха.

На мен ми харесва да хапна в самолета, да изпия едно кафе, или нещо друго, но не и да обикалят по седалките и да ме карат да купувам по 5 евро водата.

Ако водата от 5 евро ти е включена в цената на собствен ход ли идва? 

 

А и какво ти пречи, че самолетът е полупразен? Това би трябвало да притеснява собственика, а не пътниците.

Хайде по-сериозни мнения.

Редактирано от Zaro
  • Харесвам 9
  • Браво 2
Публикувано:
преди 2 часа, Diana Alexandrova каза:

Преди да се намесят уизз и райън, гърците имаха и сутрешни и вечерни полети от София, което ни устройваше много добре, още докато летяха с Олимпик. Сега останаха Aegean, но се наложи да оптимизират разписанието си заради въпросните. Е радвам се, че отново ще го нормализират, след като лилавите се махнаха.

На мен ми харесва да хапна в самолета, да изпия едно кафе, или нещо друго, но не и да обикалят по седалките и да ме карат да купувам по 5 евро водата.

Специално пък Олимпик по кратките полети до островите не се изтрепват с храната, даже и кафе не винаги сервират. Като цяло пък храната ми най-маловажният аргумент дали ще избера нискотарифна или друга АК.

 

Жалко за отменените дестинации.

  • Харесвам 8
Публикувано:
преди 4 часа, Diana Alexandrova каза:

Колкото до цените на Уизз за нискотарифна фирма са безобразно високи, и то гола цена, нищо повече в нея и за всяко нещо се почва едно изнудване за доплащане. Лично аз предпочитам нормални АК с всичко вкл. в билета, а не като тях - много искат, малко дават. За отменените постоянно полети и висене без бъдеще на летището - да не говорим - няма храна, няма хотел, и следващ полет след две седмици, ако оцелееш или ако Бойко не прати правителствения да те вземе.

Боя се, че малко останаха тези традиционни авиокомпании. които да имат включена храна и напитки на късите си разстояния 🙂 А и честно казано сандвичът на BG air за нищо не става... Но да, много точно те разбирам. Едно от най-големите ми разочарования беше премахването на храната - най-вече напитките 😁 - от British Airways. Но - ако я управлявам като компания, точно така бих постъпила.

 

Виж, за отмяната и премаршрутирането си съвършено права - традиционните нискотарифни много издишат. Затова и моят избор е сериозно да ги избягвам... 

Публикувано: (редактирано)

 

преди 2 часа, Rainy каза:

Боя се, че малко останаха тези традиционни авиокомпании. които да имат включена храна и напитки на късите си разстояния 🙂 А и честно казано сандвичът на BG air за нищо не става... Но да, много точно те разбирам. Едно от най-големите ми разочарования беше премахването на храната - най-вече напитките 😁 - от British Airways. Но - ако я управлявам като компания, точно така бих постъпила.

 

Виж, за отмяната и премаршрутирането си съвършено права - традиционните нискотарифни много издишат. Затова и моят избор е сериозно да ги избягвам... 

Когато човек лети все пак му трябва сигурност, че ще стигне, доколкото няма примерно някакви природни катаклизми. Редовните АК при всички случаи се грижат за пътника - малко или много имат задача да го направят. Останалите - хвърлят те някъде - и оправяй се. Та това е причина винаги да избирам редовна АК.

А за храната и напитките - ами добре е, че ги има, т.к. ти уплътняват времето, напитка, бисквита, и кацнеш. Цените на билетите са достатъчно високи, за да те карат отделно да купуваш и храна, едва ли е проблем да не е включена в цената. Явно е политика на част от обедняващите и стагнирани европейски ак да правят всичко платено на борда, за разлика от азиатските например, които дори и за 40 минути полет, осигуряват меню.

Редактирано от Георги
  • Смея се 1
Публикувано:
преди 5 минути , Diana Alexandrova каза:

Когато човек лети все пак му трябва сигурност, че ще стигне, доколкото няма примерно някакви природни катаклизми. Редовните АК при всички случаи се грижат за пътника - малко или много имат задача да го направят. Останалите - хвърлят те някъде - и оправяй се. Та това е причина винаги да избирам редовна АК.

А за храната и напитките - ами добре е, че ги има, т.к. ти уплътняват времето, напитка, бисквита, и кацнеш. Цените на билетите са достатъчно високи, за да те карат отделно да купуваш и храна, едва ли е проблем да не е включена в цената. Явно е политика на част от обедняващите и стагнирани европейски ак да правят всичко платено на борда, за разлика от азиатските например, които дори и за 40 минути полет, осигуряват меню.

Това за сигурността - искрено се надявам да е валидно за всички авиокомпании. В интерес на истината, преди около 6 години видях как Easyjet се грижат за извънредно кацане в Солун (5-звезден хотел и прочие - зимата, да подчертая). Преди една или две години - не помня точно - British Airways направиха грандиозен гаф лятото и не успяха да се справят с резервационната си криза три денонощия. Тук скандалът беше фамозен. Та има и изключения... 

 

За мен границите на т. нар. традиционни и нискотарифни се сближават - и сливат - непрекъснато.  А за храната и пиенето - отворена врата в полето. И все пак - за мен - е факт, че на традиционните авиокомпании - изключая BG air - може повече да се разчита на customer service при извънредни проблеми, отколкото на Ryanair и Wizzair. Доколко клиентите са готови да платят в пъти по-високо за това - отделна опера. 

Публикувано:

Диана, няма да е срещнеш голямо разбиране тук по отношение на кафето и сандвича, невключени в цената при лоукост АК, по простата причина, че с добро планиране много хора са обиколили европейски, и не само, държави с тях на цена, равна на половината им седмичен пазар в супермаркет в София

 

за customer servuce-a, скоро имахме отменен внезапно посред нощ полет с easyJet, час по-късно бяхме настанени в супер стая в  доста добър хотел

 

 

  • Харесвам 20
  • Браво 1
Публикувано:

Не знам какво се коментира цената като висока, защото в момента без проблем се намират билети по 40 лв двупосочни с Раян и Уиз дори за август. За същия период цената с aegeanair е минимално 29 на отиване и 50 евро на връщане и то тарифа само с ръчен багаж. 40 лв срещу 175 лв, мисля че с разликата можеш всичките кифли на борда да изядеш.

  • Харесвам 14
  • Благодаря 1
  • Смея се 13
Публикувано: (редактирано)
преди 15 минути , bad kid каза:

Не знам какво се коментира цената като висока, защото в момента без проблем се намират билети по 40 лв двупосочни с Раян и Уиз дори за август. За същия период цената с aegeanair е минимално 29 на отиване и 50 евро на връщане и то тарифа само с ръчен багаж. 40 лв срещу 175 лв, мисля че с разликата можеш всичките кифли на борда да изядеш.

Да се включа и аз в спама.

Аеджеан полетите се намират с 15Евро по-евтино по всички хубави сайтове, а и основното им предимство е ,че багажа нищо че е ръчен 8 плюс 5кг. спокойно носих 10кг. ръчен и 10кг. раница и никой въобще не каза нищо за това - дават бисквитка и вода. Е с Уиз за 4Евро си вземаш приоритет и 5кг. още и по-същия начин, подобно е при Райън. Но от трите фирми Аеджеан са си номер 1 , следват Райън, че плащат чат пат повече обезщетения....докато Уиз се държат доста дървено и арогантно в непредвидени ситуации, иначе всички варианти са хубави щом е евтино.

Редактирано от vinidj
  • Браво 1
Публикувано:

Понеже мнението на @Mary е останало неразбрано, моля да се прекрати сравнението между Уиз, България Ер и т.н. Практиката ни показва, че всеки си има стил на пътуване и общо взето никой не вниква и не чете чуждите аргументи, които абсолютно винаги се повтарят, от безплатните води, раници, до обслужване на летището, разлики в цените и т.н. 

 

Имаме и много други теми по въпроса, ето ви една в която може да продължите дискусията:

 

 

Нека темата се върне обратно към първоначалното си предназначение. 

 

П.С. Зле прикритото подигравателно отношение също не е добре дошло тук. 

 

  • Харесвам 2
  • Браво 1
  • Замислям се 1
Публикувано:
На 13.07.2018 г. в 17:37, akair каза:

Това, което казвате, само потвърждава написаното от мен - за кратки отсечки - за да имат тези кратки отсечки ниски разходи и в един идеален случай да бъдат печеливши

Трите най-големи а/к в САЩ тази година пенсионираха турбовитловите си флотилии. Пиедмонт, които оперираха за Америкън, са били от първите потребители на Даш-8. Оперирали са го 30 години. Просто на машините им свърши ресурса и никой не намери икономически смисъл да инвестира в нови. България Ер едва се отърваха от техните АТР-и... TAROM-ските, тези на Олимпик и сръбските ще им дойде времето да почнат да ги пенсионират - изчакайте и вижте с какво ще ги заменят... 🙂 Австрийците не подменят техните дашове с нови дашове, а с ембраери... Луфтханза са изхвърлили дашовете в Юроуингс... Самите канадци не си поръчват нови Дашове, нито Ер Франс поръчва АТР-и...

 

Luxair поръчаха наскоро нови дашове май, те от тук главно къси отсечки правят и явно излизат сметките, както казваш

  • Харесвам 1
Публикувано:
54 minutes ago, LaBarba said:

Luxair поръчаха наскоро нови дашове май, те от тук главно къси отсечки правят и явно излизат сметките, както казваш

Luxair и тук-там някоя (бедна) островна държава в Азия... Лошото е, че  11-те бройки на Luxair не променят тенденцията. Дори целия флот от Дашове да подменят, това няма да гарантира сериозна заетост на персонала... Боинг изкарват по повече от 11 737 на месец само от завода в Рентън... Това е добра заетост 🙂

 

  • Харесвам 2
Публикувано: (редактирано)
преди 30 минути , Capitan Morgan каза:

Някой запознат ли е Уиз след колко време плащат 10те % Уиз кредит за наемане на кола през тях ?

Различно. Но последния път до 10-число го бяха превели. В момента чакам от юни и го няма. Но подозирам, че се бави защото върнахме колата на 1 юли.

Редактирано от TeddyBear
  • Харесвам 1

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.