Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 6 минути , Eva eva каза:

Здравейте! Wizz няма ли да летят повече до Базел? Гледам, че ноември няма полети. Така ми се ходеше до Елсаз...

Не. Коментираше се малко по-назад в темата, че линията я спират от октомври...

  • Харесвам 1
Публикувано:

"Имаме зададен слот и поради големия трафик над Европа ще излетим с около 40 мин.  закъснение.  Освен това се налага и техническа проверка на самолета.. Молим да ни извините" 

 

 

Ха ха,  можеше и по-креативни да са 😄

 

И някой келеш им е гепил ключалката... 

 

IMG_20180823_130926.jpg

Публикувано:
преди 8 минути , Фичо каза:

Остава опцията с Ryan до Баден-Баден

A от там до Колмар с какво може да се стигне?

Публикувано:
В момента, chandni каза:

A от там до Колмар с какво може да се стигне?

С влак, с автобус (с прекачвания) , с рентакар ...

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 1 минута , Фичо каза:

с рентакар ...

Зимата за коледен базар едва ли бихме наели кола, но влак/автобус е приемлив отговор. 🙂

 

Публикувано: (редактирано)

Но е вярно, че през летището Базел-Мюлуз транспортните опции са (или вече трябва да кажа "бяха" :mellow:) по-удобни...

Редактирано от Фичо
Публикувано: (редактирано)
преди 13 минути , Фичо каза:

Но е вярно, че през летището Базел-Мюлуз транспортните опции са (или вече трябва да кажа "бяха" :mellow:) по-удобни...

Има още един сравнително удобен вариант. От летището във Франкфурт има директни (и такива с прекачване) автобуси на Flixbus, но се пътува над 4 часа до Колмар и малко по-малко до Страсбург. А Lufthansa преди време дори продаваха билети самолет+автобус (техен) до Страсбург, но не знам дали могат да се ползват и техните автобуси (по-бързи бяха, защото не спират никъде по пътя до Страсбург) ако нямаш билет на Lufthansa.

Редактирано от koliob
  • Харесвам 3
Публикувано: (редактирано)
преди 2 часа, chandni каза:

Мануела явно е в отпуск... :girl_wacko:Някой беше писал, че са му отговорили, че кредитът ще бъде зареден до средата на септември... Да не говорим, че вече седмциа дори не са ми отговорили на оплакването за липсата на кредита...

Аз им писах на 23 юли и все още нямам резултат? Не мисля, че този месец ще ни пишат, така както ни отговарят през останалата част от годината.

 

преди 2 часа, ACM каза:

Тези няма ли вече да изплащам Уиз кредита за юли? Някой получи ли си го?

Вие сте добре, ако чакате от юли, аз чакам от януари недоставен кредит?

 

 

Редактирано от Иван Попов
добавяне
  • Харесвам 2
Публикувано:

Аз се изнервих и днес вече си взех билети без да си дочакам кредита за Юли. Нищо чудно да ми го "набият" до края на деня. 🙂

  • Смея се 2
Публикувано:
преди 19 минути , christuff каза:

Аз се изнервих и днес вече си взех билети без да си дочакам кредита за Юли. Нищо чудно да ми го "набият" до края на деня. 🙂

Най-после още един "прецакан". :wink::laugh:

  • Смея се 14
Публикувано:

И аз чакам 1 кешбек от юни. На писмото ми отговориха след около месец с извинението, че лятото им е много натоварено и ще препратят писмото ми към компетентните си колеги или нещо от сорта, т.е. нищо конкретно.

  • Шок 2
Публикувано:

Значи аз съм голяма късметлийка - при три изпратени мейла, един е с отговор на следващия ден, а два - същия ден, в който ги пратих.

  • Браво 1
Публикувано:
преди 18 минути , kali каза:

Значи аз съм голяма късметлийка - при три изпратени мейла, един е с отговор на следващия ден, а два - същия ден, в който ги пратих.

Надявам се, че си си пуснала и фиша... :lol:

  • Смея се 4
Публикувано:
преди 9 минути , kali каза:

Писах им на 14, 16 и 17 август, а кредита беше за нощувка на 24 юни.

Хм, браво на теб 🙂 И какво ти отговориха? Моят липсващ е за нощувка на 10 юни.

Току-що им писах пак, да видим дали ще имам късмет 😄

  • Смея се 1
Публикувано:

Ако не аз и @ivelina666 да си напишем това, което искаме да изпратим на wizzair и да го пуснем на @kali. А тя да го изпрати на wizz, но искаме още днес да са ни отговорили, ако може. :gamer4::lol:

  • Смея се 2
Публикувано:

По-нагоре бях писала какво се случи 🙂 

В общи линии: аз - къде ми е кредита, те - дай номер на полет.

Аз - нямам номер на полет, дайте кредита. Те - съжеляваме, ама според условията на програмата трябва да имате полет.

Аз - прочетох ви условията много внимателно, няма такова изискване, дайте кредита. Те - намерихме номера на полета Ви, ще си получите кредита до средата на септември.

Между другото, наистина имах полет няколко дни преди тази нощувка, както и преведени кредити за нощувки преди и след спорната.

Това беше 🙂 

преди 8 минути , Иван Попов каза:

искаме още днес да са ни отговорили, ако може

Не може, на следобедните мейли отговарят на следващия ден, на сутрешните отговарят същия ден 🙂

  • Харесвам 2
Публикувано: (редактирано)

Аз чакам от края на юни две резервации. Едната все пак приключва на 1 юли. Чакам и от рен а кара за същото пътуване. Отделно юлските. Все пак писах и на букинг. 

 

Отговорът на Уиз от вчера е следния: 

 

Уважаеми ......,

 

Благодарим Ви, че се свързахте с отдел  Обслужване на клиенти  на Wizz Air.

 

Във връзка с Вашето запитване, бихме искали да Ви уведомим, че се свързахте с доставчика на услугата и в случай, че Ви се полагат точки по долупосочените реервации, то те ще бъдат преведени.

 

Тъй като процедурата отнема технологично време, ние не можем да Ви дадем срок за завършване.

 

Оставаме на Ваше разположение за допълнителни въпроси.

 

С Уважение,

 

ERIK KOSTADINOV

Редактирано от TeddyBear
Публикувано:

Да, ясно, подобна история като моята - изплатиха ми кредита от нощувка на 10 юни, а от тази на 11 юни го няма и досега. Надявам се значи до средата на септември да си оправят неразбориите.

  • Харесвам 1
Публикувано:

А защо всеки един от нас магеланците,не им изпраща всеки ден мейл с напомнянето,че Уиз кредита трябва да се изплати до 7мо число на следващ резервацията месец?Защо трябва да ги чакаме по два и повече месеци да ни дадат възможност да си купим отново техният продукт!?!Ние сме едно от най-сплотените общества от умни,находчиви и положителни хора в БГ,защо да не го използваме?

До преди три години на Дайнърс картата и викаха Лайнърс,защото за нищо не ставаше,въпреки силната рекламна кампания в стил"Сексът и градът", а сега върви навсякъде и е един от най-добрите банкови продукти(дори служителите в клоновете на ПИБ разбраха,че я издават:).Едва ли ще преувелича ако кажа,че това се случи с нашето активно участие.

Пак ние,веднага подкрепихме Уиз картата.А преди да пуснат промоцията с Букинг,колко човека резервираха през сайта им полет+хотел на безумните цени,които предлагаха?Т.е. подкрепяме активно всеки техен продукт и идея,а те ни правят на маймуни.Нека да ги поразмърдаме малко.

  • Харесвам 6
  • Браво 3
  • Замислям се 1
Публикувано:
преди 28 минути , TeddyBear каза:

Аз чакам от края на юни две резервации. Едната все пак приключва на 1 юли. Чакам и от рен а кара за същото пътуване. Отделно юлските. Все пак писах и на букинг. 

 

Отговорът на Уиз от вчера е следния: 

 

Уважаеми ......,

 

Благодарим Ви, че се свързахте с отдел  Обслужване на клиенти  на Wizz Air.

 

Във връзка с Вашето запитване, бихме искали да Ви уведомим, че се свързахте с доставчика на услугата и в случай, че Ви се полагат точки по долупосочените реервации, то те ще бъдат преведени.

 

Тъй като процедурата отнема технологично време, ние не можем да Ви дадем срок за завършване.

 

Оставаме на Ваше разположение за допълнителни въпроси.

 

С Уважение,

 

ERIK KOSTADINOV

 

На 16.08.2018 г. в 13:52, Izabela каза:

Този бърз отговор получих от WIZZ за дължим кредит от хотел от 2 - 8 юни 2018:

"Уважаема госпожо .....,

 Благодарим Ви, че се свързахте с отдел “ Обслужване на клиенти ” на Wizz Air.

Във връзка с Вашето запитване, бихме искали да ви уведомим, че сме се свързали с доставчика на услугата и ако Ви се полага определена сума по резервация с номер .........  , то тя ще бъде трансферирана.

 Тъй като процедурата отнема технологично време, за съжаление ние не можем да Ви дадем определен срок за завършване.

 Оставаме на Ваше разположение за допълнителни въпроси.

Екипът на Wizz Air Ви пожелава прекрасен ден.

С Уважение,

 ERIK KOSTADINOV"

Този Ерик си има един стандартен отговор и го праща на всички, аз имах късмет да си пиша с Daria-Rostislava Tsibulko 🙂

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 10 минути , kali каза:

Този Ерик си има един стандартен отговор и го праща на всички

Че защо да се зори човекът да мисли различни...? Прави си един template и forward-ва на всеки без да се напъва, без да се налага да върши нещо... Тя заплатата си тече... :rtfm:

  • Харесвам 1
Публикувано:

От днес имам писмо: 

"Dear ....,

 Thank you for your reply.

 As we have already mentioned in a previous correspondence, we have contacted the supplier of the service and your points will be transferred.

 Please keep in mind that, since the process takes technological time, we are unable to provide you with an exact date.

 We remain at your disposal for additional questions.

 Kind regards,

 ERIK KOSTADINOV"   

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   1 магеланец

    • kreo
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.