Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано: (редактирано)
преди 10 часа, Hollywood каза:

Вариант има и през Милано, както и през Меминген.  Попадал  съм на влакове/автобуси от Милано на 10 евро посоката, но трябва дебнене.  Ценово излиза почти същото през Базел, само времево е по-малко 🙂

 

Рано е да купувате билети  от Уиз за март 2019. Тогава е слаб сезон и ще намерите  много добри цени.

Автобус до Скопие.

 

image.png.a5b173f5604073db47112e2ac02ec739.png

Тоя вариант през Скопие вече сме го сърбали като попара. Предпочитам от София с прекачване някъде в Европа, отколкото 5  часа с автобус. А и АВТОГАРА Скопие няма нищо общо с Летище Скопие.  Така на сайт, и на табличка погледнато... е много лесно. Летището е на двайсетина километра от града и трябва да се резервира WizzTransfer. Аз го направих преди време, когато ми се наложи.  Въпросният WizzTransfer са автобуси на Вардар Експрес, които тръгват от хотел Holiday Inn и никъде няма индикация на автобуса Wizz. Нито има индикация за спирка, нито има табелка Wizz, камо ли някъде лого на авиокомпанията. Идва черен автобус и иди гадай, че това е "автобусот за аеродромот". И заради спряна дестинация от София, ми я преместиха от летището в Скопие. Та за обеден полет пътувах цяла нощ с автобуса, защото със сутрешния бус не става, изпускам си полета. Около 25 мин. пътува въпросният Вардар Експрес до прословутия "Аеродром Александар Велики", дето вече не се казва така... Но вътре пак ви посреща паметника на Ал. Велики, хаха. И навсякъде табелките и гласовите указания на три езика (албански, македонски, английски). Така че.. както каза някой по-горе... или през Милано, или през Меминген, отколкото дундуркане с два автобуса, чакане на по граници, ровене на багажа, въпроси и т.н. Просто го казвам от личен опит. Но нямах голям избор и го направих

IMG_20160704_110539.thumb.jpg.ee349c8633d0797e5674bd761e5c73fd.jpg

IMG_20160704_110814.jpg

IMG_20160711_194830.jpg

Редактирано от montepinar
  • Харесвам 6
Публикувано: (редактирано)

Относно бонус, който чакам за резервация през юли.

 

Уважаеми господин Христов,

 

Благодарим Ви, че се свързахте с отдел  Обслужване на клиенти  на Wizz Air.

 

Във връзка с Вашето запитване, учтиво Ви молим да ни предоставите точните дати на настаняване и напускане на хотела, отговарящи на резервация 16xxxxxxxxxx9.

 

След получаване на горепосоченото ще можем да се свържем с доставчика на услугата.

 

Можете да ни изпратите нужната информация в отговор на този имейл.

 

С Уважение,

 

ERIK KOSTADINOV

Редактирано от Христиан
  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 17 минути , Христиан каза:

Относно бонус, който чакам за резервация през юли.

На кой имейл им писа?

 

п.с.Малко не им разбирам тази бонус програма.Би трябвало да ти изплащат само резервации свързани с полети за конкретните дати.Не че не е ок и така де ама то някак не се връзват сметките 

Публикувано:
преди 13 часа, ivelina666 каза:

Мейл получи ли или в профила си провери?

И двете.

преди 13 часа, pepi:) каза:

ACM, за кой месец? През юли за пръв път резервирах хотели през booking и използвайки членството си в Wizz. Ровичкайки в профила си в сайта на авиокомпанията, не откривам нищо. Кога ги отразяват стандартно? (на сайта им видях, че пише, че правят вс. възможно в рамките на първите 7 дни от новия месец да отразяват бонусите за нощувки от предходния  -  случва ли се така в действителност?)

За началото на юли. По принцип ги превеждат за месец назад до към 12-13-о число. Сега явно поради лятото нямат достатъчен капацитет да си спазят ангажимента.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Питах и в една друга тема, но понеже в нея няма активност от м март, ще постна въпроса си и тук:
Молба за съвет.
Имам забавен полет от 27/08/2018 -  София-Ница.
При обявен час на полета 8:05ч, реално самолетът излетя в 11:39ч. Съответно - кацането беше в 13:03ч, вместо в обявения час - 9:25ч местно време. Т.е. налице е забавяне в часа на пристигане с повече от 3 часа. Причината - техническа неизправност в самолета, с който трябваше да се осъществи полета и изчакване пристигането на друга машина. Това извънредно обстоятелство ли се води? И дали имаме право на компенсация (доколкото успях да разбера от всичко изчетено - да)? Някой, минал по пътя, може ли да ме насочи какви са стъпките! Това, което съм направила до момента - писах на Wizz през онлайн формуляра им през http://wizzair.com/Claims.

На пътниците, малко преди изтичане на третия час забавяне от първоначално обявения час за излитане, бяха раздадени сандвичи и вода.

  • Харесвам 1
Публикувано: (редактирано)
преди 18 минути , Ivko каза:

На кой имейл им писа?

 

п.с.Малко не им разбирам тази бонус програма.Би трябвало да ти изплащат само резервации свързани с полети за конкретните дати.Не че не е ок и така де ама то някак не се връзват сметките 

Писах им през сайта, но иначе са ми отговорили от: customerrelations1@wizzair.com.

Иначе аз имам полети за същите дати в които ми беше резервацията. Друг е въпроса, че така и не се качихме на самолета. 🙂

Редактирано от Христиан
Публикувано:
12 minutes ago, pepi:) said:

Причината - техническа неизправност в самолета, с който трябваше да се осъществи полета и изчакване пристигането на друга машина.

Това е по вина на АК, така че имате право на обезщетение. Извънредно е, когато не зависи от тях.

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 1 час, pepi:) каза:

Питах и в една друга тема, но понеже в нея няма активност от м март, ще постна въпроса си и тук:
Молба за съвет.
Имам забавен полет от 27/08/2018 -  София-Ница.
При обявен час на полета 8:05ч, реално самолетът излетя в 11:39ч. Съответно - кацането беше в 13:03ч, вместо в обявения час - 9:25ч местно време. Т.е. налице е забавяне в часа на пристигане с повече от 3 часа. Причината - техническа неизправност в самолета, с който трябваше да се осъществи полета и изчакване пристигането на друга машина. Това извънредно обстоятелство ли се води? И дали имаме право на компенсация (доколкото успях да разбера от всичко изчетено - да)? Някой, минал по пътя, може ли да ме насочи какви са стъпките! Това, което съм направила до момента - писах на Wizz през онлайн формуляра им през http://wizzair.com/Claims.

На пътниците, малко преди изтичане на третия час забавяне от първоначално обявения час за излитане, бяха раздадени сандвичи и вода.

Попълва се този формуляр:eu_complaint_form_bg.pdf

Мисля, че е достатъчно ясно.. може да ползвате и аероиск, там става бързо и лесно, но си удържат процент.

 

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 1 час, pepi:) каза:

Питах и в една друга тема, но понеже в нея няма активност от м март, ще постна въпроса си и тук:
Молба за съвет.
Имам забавен полет от 27/08/2018 -  София-Ница.
При обявен час на полета 8:05ч, реално самолетът излетя в 11:39ч. Съответно - кацането беше в 13:03ч, вместо в обявения час - 9:25ч местно време. Т.е. налице е забавяне в часа на пристигане с повече от 3 часа. Причината - техническа неизправност в самолета, с който трябваше да се осъществи полета и изчакване пристигането на друга машина. Това извънредно обстоятелство ли се води? И дали имаме право на компенсация (доколкото успях да разбера от всичко изчетено - да)? Някой, минал по пътя, може ли да ме насочи какви са стъпките! Това, което съм направила до момента - писах на Wizz през онлайн формуляра им през http://wizzair.com/Claims.

На пътниците, малко преди изтичане на третия час забавяне от първоначално обявения час за излитане, бяха раздадени сандвичи и вода.

Същата ситуация София - Ница на 11.05, Wizz ми отказаха, ползвах Аероиск, платиха ни бързо, но си удържат комисионна - 30%.

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 3 минути , lesy каза:

Същата ситуация София - Ница на 11.05, Wizz ми отказаха, ползвах Аероиск, платиха ни бързо, но си удържат комисионна - 30%.

За същия случай, но обратния полет на 11.05 Ница-София успях да помогна на една приятелка да извоюва компансация директно от Уиз без посредници.

Много се дърпаха, но в крайна сметка с постоянство, търпение и няколко изложени факта от нас относно ситуацията със самолетите на Уиз през този ден, се получиха нещата. 

  • Харесвам 6
  • Браво 1
Публикувано: (редактирано)
преди 3 часа, pepi:) каза:

Питах и в една друга тема, но понеже в нея няма активност от м март, ще постна въпроса си и тук:
Молба за съвет.
Имам забавен полет от 27/08/2018 -  София-Ница.
При обявен час на полета 8:05ч, реално самолетът излетя в 11:39ч. Съответно - кацането беше в 13:03ч, вместо в обявения час - 9:25ч местно време. Т.е. налице е забавяне в часа на пристигане с повече от 3 часа. Причината - техническа неизправност в самолета, с който трябваше да се осъществи полета и изчакване пристигането на друга машина. Това извънредно обстоятелство ли се води? И дали имаме право на компенсация (доколкото успях да разбера от всичко изчетено - да)? Някой, минал по пътя, може ли да ме насочи какви са стъпките! Това, което съм направила до момента - писах на Wizz през онлайн формуляра им през http://wizzair.com/Claims.

На пътниците, малко преди изтичане на третия час забавяне от първоначално обявения час за излитане, бяха раздадени сандвичи и вода.

Забравих за добавя, че  Гражданска въздухоплавателна администрация (ГД "ГВА") е националния орган по прилагане на Регламента в България. Също така, че искът трябва да бъде придружен от копие от билета/билетите и копие от бордните карти.

Та според мен прати ново писмо до Wizz,  с конкретен иск по регламента, в зависимост от закъсненията и дължината на полета, с копие до въздухоплавателната администрациия, и приложени посочените по-горе неща.

Успех!

 

Редактирано от gini
добавих още нещо
  • Харесвам 3
Публикувано: (редактирано)

УизЕър имат нов лек номер.Добавили са приоритет безплатно , дотук добре , но го правят 1 ден преди полета и пак трябва да се разпечатват бордните карти от летище, което не поддържа мобилни...ако не видиш или не ги принтираш и 30Евро да отхапят на летището...

 

Здравейте,

Имаме подарък за Вас: Услугата WIZZ Priority е добавена към резервацията Ви безплатно!

Насладете се на многобройните предимства на нашата услуга WIZZ Priority:
• Ръчен багаж гарантирано в салона (55 x 40 x 23 cm, макс.10 kg)
• Носете +1 малка чанта (40 x 30 x 18 cm, трябва да се побира под седалката пред вас)
• Бъдете сред първите на борда

Ако вече сте се чекирали и разпечатали бордната си карта, моля, разпечатайте я отново, за да се възползвате от тези предимства

 

 

Редактирано от vinidj
  • Харесвам 4
  • Шок 1
  • Благодаря 2
Публикувано: (редактирано)
преди 12 минути , vinidj каза:

УизЕър имат нов лек номер.Добавили са приоритет безплатно , дотук добре , но го правят 1 ден преди полета и пак трябва да се разпечатват бордните карти от летище, което не поддържа мобилни...ако не видиш или не ги принтираш и 30Евро да отхапят на летището...

...

Ако вече сте се чекирали и разпечатали бордната си карта, моля, разпечатайте я отново, за да се възползвате от тези предимства

 

 

 

А последният ред не означава ли просто, че ако не я разпечаташ, няма да се възползваш, а не че ще те одерат?

Редактирано от Zaro
  • Харесвам 5
Публикувано: (редактирано)

Нещо ново/старо, което виждам за сефте днес:

Untitled.jpg

 

И защо като влизам от уеб в профила си на запазени карти няма нищо,а в приложението ги има.Трябва да правя резервация и през уеб ли за да дам опция и там за запазване?

Редактирано от Ivko
Публикувано:
преди 2 часа, bad kid каза:

Мейлчета и юлски кредити преди малко...

И аз получих току що. Два вместо един мейлчета, съответно два пъти кредит за едни и същи нощувки. Да се притеснявам ли или много бързо да им се зарадвам? 🙂

  • Смея се 1
Публикувано:
преди 5 минути , Ylith каза:

И аз получих току що. Два вместо един мейлчета, съответно два пъти кредит за едни и същи нощувки. Да се притеснявам ли или много бързо да им се зарадвам? 🙂

 И при мен се дублира единия кредит, но ми липсва един...

според мен ако ги изхарчиш няма да те карат да ги връщаш

преди 2 минути , Ivko каза:

 А за кой дати резервации става въпрос?

4-11

  • Харесвам 1
Публикувано:

Ужас все в началото на юли. Аз сега ми приключиха две 20-24 август и 24-26 значи да ги чакам края на септември или началото на октомври!

Публикувано:
преди 18 минути , Ivko каза:

значи да ги чакам края на септември или началото на октомври!

За Коледа ще дойдат... :sarcastic:

  • Смея се 1
Публикувано:

Аа не трябват ми до средата на октомври,че гаранции трябва да добавям хаха

А кога решавате да пишете за закъснели бонуси? Има ли някакъв срок в който трябва да се превеждат след резервацията?

Публикувано:

Мануела най-после ми е превела кредита за нощувката на 12-13 юли. Следващите още ги няма, мейл - тоже няма. Отговор на оплакването ми от преди 10-ина дни за липсващ кредит - няма... 😀 Явно наистина ги обработват ръчно и ще идват на порции.

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.