Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:

 

преди 13 минути , muchachote каза:

А до момента wizzair все още ли летят до Испания

От сряда не би трябвало

Току що получих мейл за канселиран полет за 21

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 27 минути , Таньо каза:

И продължават да продават билети.

1310516427_.png.05d00c2ca3db338125718a3c6b43d105.png

Забраната е от 17.03 в 24ч.В смисъл на 17.03 полета се изпълнява

Но те си гонят тяхното до последно де

Публикувано:

И аз получих мейл за канселиране на полета на 22 март, но като си вляза в резервацията има опция да фактурирам, също полета си седи като потвърден.

 

Отделно има бутон да правя промени и като го натисна излизат 3 опции, смяна данни на пътник, смяна на дата и връщане на пари в Уиз профил.

Ако дам на връщане на пари в профил, дали ще върнат 120% или ще го сметнат, че аз сам съм го канселирал?

Публикувано:
преди 1 час, violeta каза:

При полет, който не е отменен, но не пътуваш има ли как да ти върнат пари за куфар? 

Образно го казах, че в моя случай един вид все едно си върнах само багажа и местата защото билетите ни бяха по 330лв на човек, а канселацията струваше 320лв хахх демек по 10лв взехме от билет и останолото от услугите

преди 45 минути , muchachote каза:

А до момента wizzair все още ли летят до Испания?????

Получих имейл за канселиран полет до Малага

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 1 минута , Alexander каза:

И аз получих мейл за канселиране на полета на 22 март, но като си вляза в резервацията има опция да фактурирам, също полета си седи като потвърден.

 

Отделно има бутон да правя промени и като го натисна излизат 3 опции, смяна данни на пътник, смяна на дата и връщане на пари в Уиз профил.

Ако дам на връщане на пари в профил, дали ще върнат 120% или ще го сметнат, че аз сам съм го канселирал?

Изчакай. Губиш в трите случая.

Почти съм убеден, че тази опция е оставена неслучайно и за подвеждане, за да се "възползва" някой.

  • Харесвам 5
  • Благодаря 1
Публикувано:

И аз получих мейл за анулиране на полет до Барселона на 23.03.Ницата ми изгоря, утре ми беше връщането 🙃

Чакам сега да анулират и за Копенхаген, че за круиза вече получих мейл че няма да го бъде. 

Билети платени с кредит ще може ли да се иска сума кеш, вместо кредит? 

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 3 минути , Alexander каза:

И аз получих мейл за канселиране на полета на 22 март, но като си вляза в резервацията има опция да фактурирам, също полета си седи като потвърден.

 

Отделно има бутон да правя промени и като го натисна излизат 3 опции, смяна данни на пътник, смяна на дата и връщане на пари в Уиз профил.

Ако дам на връщане на пари в профил, дали ще върнат 120% или ще го сметнат, че аз сам съм го канселирал?

Ще ти пуснат120%,дай им време малко за да се появи,после можеш да искаш и по к карта ,ще ти пратят мейл

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 1 минута , Capitan Morgan каза:

И аз получих мейл за анулиране на полет до Барселона на 23.03.Ницата ми изгоря, утре ми беше връщането 🙃

Чакам сега да анулират и за Копенхаген, че за круиза вече получих мейл че няма да го бъде. 

Билети платени с кредит ще може ли да се иска сума кеш, вместо кредит? 

Имам полет за Барселона за 2 април. Има ли шанс да го анулират? Хич не ми се рискува! А и съм под натиск от шефа ми да не ходя.

Публикувано:
преди 6 минути , Ivko каза:

Образно го казах, че в моя случай един вид все едно си върнах само багажа и местата защото билетите ни бяха по 330лв на човек, а канселацията струваше 320лв хахх демек по 10лв взехме от билет и останолото от услугите

 

Разбирам. При мен сметката не излиза, защото билетите са евтини 🙂 Мерси

Публикувано:
преди 3 минути , muchachote каза:

Имам полет за Барселона за 2 април. Има ли шанс да го анулират? Хич не ми се рискува! А и съм под натиск от шефа ми да не ходя.

Голям шанс имаш

  • Харесвам 1
Публикувано:

Не знам тежки времена ще настанат за тая авиокомпания тия самолети трябва да се подържат,изплащат аз не знам как ще стимулират после народа да почне да лети даже и с билети по 20лв пак няма да е да не говорим че доста време даже и да отворят границите народа ще е “наплашен” и едва ли ще се втурне да лети. Освен да махнат всякакви такси за багаж и места ще е доста примамващо.

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 14 минути , Capitan Morgan каза:

Билети платени с кредит ще може ли да се иска сума кеш, вместо кредит? 

 

Не, възстановяването е според оригиналния начин на плащане. 

  • Харесвам 2
Публикувано:

 

преди 8 минути , Ivko каза:

Не знам тежки времена ще настанат за тая авиокомпания тия самолети трябва да се подържат,изплащат аз не знам как ще стимулират после народа да почне да лети даже и с билети по 20лв пак няма да е да не говорим че доста време даже и да отворят границите народа ще е “наплашен” и едва ли ще се втурне да лети. Освен да махнат всякакви такси за багаж и места ще е доста примамващо.

Не само за нея.Но мн други компании подходиха по мн по нормален начин към клиентите си.А точно в подобни моменти трябва да се опиташ да ги задържиш по някакъв начин ,за да ти се доверят след кризата

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 2 минути , stanimir каза:

 

Не, възстановяването е според оригиналния начин на плащане. 

Интересно.

Почти всички билети съм платил частично с точи и с пари. Имам отменени полети закупени с пари, оставени в профила с + 20 % , заплатено с тях и частично с точки и пари и отново анулирани ...   🙂

  • Замислям се 1
Публикувано:
В момента, Таньо каза:

Интересно.

Почти всички билети съм платил частично с точи и с пари. Имам отменени полети закупени с пари, оставени в профила с + 20 % , заплатено с тях и частично с точки и пари и отново анулирани ...   🙂

Да,замислих се,че и аз имам доста полети така

Публикувано:
преди 5 минути , stanimir каза:

 

Не, възстановяването е според оригиналния начин на плащане. 

За Барселона са плащани с малко кредит и останалото с Кк. Тук вече става обърквация 😁

Публикувано:

Значи вие ще кажете 🙂

 

Последните дни имам анулирани полети с автоматично възстановяване на сумата под форма на Wizz credit (+20%) без предварителна възможност за избор. 

 

Според съобщението, при желание за пари в кеш е необходимо свързване с call център и възстановяването е в зависимост от  начина на плащане - по КК,  банкова сметка и т. н. 

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 24 минути , stanimir каза:

 

Не, възстановяването е според оригиналния начин на плащане. 

Имах казус през лятото - канселирах билет за след 2 дни. Беше платен с кредит и кеш. След приспадане на таксата за канселиране остана сума, която беше по-малка от тази заплатена първоначално с карта. Разбрах се с тях по телефона да ми я възстановят в картата, с която бях платила. 

  • Харесвам 1
Публикувано:

 

преди 9 минути , stanimir каза:

Значи вие ще кажете 🙂

 

Последните дни имам анулирани полети с автоматично възстановяване на сумата под форма на Wizz credit (+20%) без предварителна възможност за избор. 

 

Според съобщението, при желание за пари в кеш е необходимо свързване с call център и възстановяването е в зависимост от  начина на плащане - по КК,  банкова сметка и т. н. 

Ще Ви изпратим допълнителен имейл с всички необходими инструкции и подробности, относно как да поискате 100% възстановяване, в рамките на две седмици. Учтиво молим за Вашето търпение, докато получите този имейл, тъй като работим усилено, за да реализираме тази услуга.

А подобно на мейл не получи ли?

Публикувано:
преди 6 минути , Branko каза:

Ще Ви изпратим 

Ще Ви изпратим допълнителен имейл с всички необходими инструкции и подробности, относно как да поискате 100% възстановяване, в рамките на две седмици. Учтиво молим за Вашето търпение, докато получите този имейл, тъй като работим усилено, за да реализираме тази услуга.

А подобно на мейл не получи ли?

Не още. Както пише, срокът е две седмици. 

При три канселирания получих три различни неща, явно променят правила в движение. 

И наистина вече кредитите са с валидност 2 години. 

  • Харесвам 1
Публикувано:

Сега изчетох изцяло мейла от Уиз за канселирането на билета за неделя.

Освен извинения и пр, пише, че работят по връщането на парите за билета в сметката Уиз,  с допълнителни 20% екстра. Всичко щяло да стане автоматично и кредита ще е валиден 2 години.

Пише, че канселираните полети няма да са видими в профила, но за сега се виждат даже като потвърдени. 

Явно има много работа и всичко ще се оправи без да правим нищо.

 

Забравих да напиша, че билетите са платени с кк карта на Уиз, не с точки/кредити и др.

  • Харесвам 5
Публикувано:
преди 16 часа, yordanov каза:

Благодаря!

Сега звъннах и аз. Казаха ми, че имало забавяне и въпреки че полетът е канселиран, системата го показва като да не е. До няколко дни трябвало да получа мейл и да имам опцията за 120% акаунт кредит.

Обясних отново, че полетът е утре и това "до няколко дни" ще е вече късно, но ме увериха, че това не е проблем и въпреки че полетът ще отмине, все пак ще мога да рикуестна рифънд.

Дай, ако обичаш някакв телефон. Този, който имам изобщо не включва 

Публикувано:
преди 3 минути , Адриан ХН каза:

Дай, ако обичаш някакв телефон. Този, който имам изобщо не включва 

Обаждах се на малтийския номер от мненията най-отгоре:

 

На 13.10.2018 г. в 0:55, epetkov каза:

 Звъниш на 0035627781054  (Малта) + цифра 5 (български език) и им обясняваш за допуснатата грешка.

 

Използвах скайп, тъй като имах зареден кредит там, но после видях, че през вайбър щеше да излезе по-евтино.

  • Харесвам 1
Публикувано:

В началото на март канселираха полета ми за Бергамо, тоест го преправиха на Лутън. Следвах стъпките от мейла за рифънд по карта. Нямаше потвърдителен мейл, само пишеше след последната стъпка това.

Не направих скрийншот на действията, когато дори изписаха картата, с която е платено.

След няколко дни погледнах, полетът още си стоеше в профила и ме подканяха да си купя места. Започнах отново процедурата, но този път като ме прехвърли в сайта, имаше само опция да върнат по уиз кредит, която без да искам натиснах. Е, върнаха ги на 120% след минута, но не това исках. Повече мейли не са ми пращали.

При същата процедура за обратния полет с Райън, те ми върнаха парите на другия ден.

Пише, че кредитът е безсрочен.

 

Screenshot_20200308-141310.png

Публикувано: (редактирано)

Сега чак виждам, че вместо да ми върнат парите по отменен полет, както ми изпратиха фактура, че ще го направят са ми прибавили 120 % в профила. Пренебрегнали са изричното ми желание

 

profil Wizz.png

Редактирано от cck
Премахнати лични данни

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   2 магеланци

    • КолЮ
    • Taliana
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.