Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 22 минути , searus каза:

Нямам никаква представа дали имат еквивалент, така или иначе фактурата е към Wizz Hungary...

Важат права ти, пусни си клейм през сайта им, отговарят бързо.

  • Харесвам 2
Публикувано:

Допълвам:

1.Бергамо(BGY) - Крайова(CRA) ФЛЕКС-5 Евро и 10 килограма багаж-9 евро. 

2.Бергамо (BGY) - ЯШ(IAS) ФЛЕКС-5 Евро

3.Бергамо(BGY)-Тимишоата(TSR)

ФЛЕКС-5 Евро, 10 кг-8 евро

4.Бергамо(BGY)-Бакъу(BCMл

ФЛЕКС-5 Евро

5.Бергамо(BGY)-Сучава(SCV) 

ФЛЕКС-5 Евро

На 9.02.2022 г. в 10:32, Георги Матеев каза:

Чудесна идея, отдавна мисля същото. Ето кратко обобщение на наличните оферти, включително с някои мои дребни открития:

 

флекс €5 по отсечката MXP-BDS или TRN-BRI
приорити €5 по отсечката BAH-AUH или AUH-MCT

10 кг. багаж €9 по отсечката ???-??? (@imarev дай инфо моля)
20 кг. багаж €9 по отсечката LWO-GDN

 

Ако последното с багажа не работи (понякога не се появява) следващото най-добро е 20 кг. багаж €10 по отсечката SOF-LED или BTS-SOF.

 

Абсолютно всички допълнителни услуги - с изключение на седалките - винаги автоматично се прехвърлят и на новия полет, без доплащане.

 

Бъдете разумни и не плащайте повече от това 🙂

 

На 9.02.2022 г. в 11:05, Mary каза:

При динамиката, с която се обновяват нещата, дали имаш шанс да е актуално повече време?

Ако някой от темата се ангажира да дава актуална информация редовно, ние ще я закачваме отгоре.

 

 

  • Харесвам 10
  • Благодаря 1
  • Браво 3
Публикувано:
На 9.02.2022 г. в 12:13, Ivko каза:

Не не се доплаща нищо избирате си полети 60 дена напред и 14 дена назад от съответната дата. Влизате в профила си и там трябва да имате опции за рефънд и за презаверяване.

Напред не бяха ли 30, а не 60 дни?

  • Харесвам 6
Публикувано:

Аз съм абсолютно възмутена, че исках след работа да купя намален флекс и билети извън промоционалния им период, но промото им изчезна и сложиха уикенд цени, вдигайки и полета ми за края на април.  Та "днес" явно не значи до 12 вечерта, а примерно до 6. 

  • Шок 1
  • Замислям се 2
Публикувано:
преди 7 часа, Mary каза:

Това е обобщено заедно с другата информация от Жоро ли?

 

Да! Допълвам неговите попадения! 

  • Харесвам 2
Публикувано:

Някой скоро се оплака, че е имало проблем с прехвърлянето на точки от ДСК към Уиз акаунта - май покрай онази профилактика, която правиха в края на януари. Прехвърлянето на точките работи ли вече? Някой пробвал ли е скоро?

Публикувано:

Не зная това дали е ново, но го слагам тук за тези които не го знаят. Сега го получих на мейла :

 

Моля, имайте предвид, че вашият полет на Wizz Air ще пристигне на Терминал 2 на летище София (SOF) в следните случаи:

  • ако пътувате от Лондон Лутън (LTN), Летище Брюксел Южен Шарлероа (CRL), Неапол (NAP);
  • ако полетът ви е планиран да пристигне между 20:00 и 08:00 часа.

Щастливи сме да ви информираме, че има опция за безплатен трансфер между терминалите, предоставена от летището на маршрут Терминал 2 - Терминал 1.



 

  • Харесвам 5
Публикувано:

Имам променен полет с basic тарифа с опция за безплатна смяна. Ако за новата дата е изчерпана basic тарифата възможно ли е да го сменя пак или се доплаща. Не съм го играл това.

Публикувано:
преди 15 минути , Ivko каза:

Имам променен полет с basic тарифа с опция за безплатна смяна. Ако за новата дата е изчерпана basic тарифата възможно ли е да го сменя пак или се доплаща. Не съм го играл това.

Не мисля, че има възможност да е изчерпана, предвид, че съм сменяла билети по-малко от 24 часа преди полета без доплащане. Възможно е да зависи от маршрута, но винаги може да направиш експеримент дали ще иска допълнително пари за следващия възможен полет.

  • Замислям се 1
Публикувано:
преди 24 минути , iMari каза:

Не мисля, че има възможност да е изчерпана, предвид, че съм сменяла билети по-малко от 24 часа преди полета без доплащане.

Да но последно време засичам полети със sold out basic тарифа. Сега в петък летях за Барселона и до последно нямаше билети basic та се чудя ,а става въпрос за последедния полет от Дубай сега края на март. След НГ бе така с първия полет от там бе изкупена евтината тарифа.

Публикувано:

Винаги може да смениш за базова тарифа ,независимо че официално е свалена от продажба и не е достъпна за останалите.

  • Харесвам 5
  • Благодаря 1
Публикувано:

Здравейте!

Потърсих отговор на въпроса ми назад, който е: Аз имам дискаунт плюс един човек. Трябва да пътувам с двете деца. Копувам първо за мен плюс едното дете, копувам за

другото и се обаждам да го прикачат. Правилно ли съм разбрала?  

Поздрави, Анелия!

Публикувано:

и аз имам въпрос, купихме отделен билет за детето след като бяхме купили за нас. Звъняхме, казаха че ще прикачат неговия билет към нашите, но никъде в профила ми не е отразено. Стоят си две отделни резервации. Така ли трябва да бъде или да звъним пак?

Публикувано:

ами те по принцип няма как да ги слеят в една резервация, ако има нещо отбелязано за връзка то не се вижда

в случая единствено трябва системата да ви разпредели да седнете заедно, друго няма значение

  • Харесвам 4
Публикувано:
преди 12 часа, chochiani каза:

Здравейте!

Потърсих отговор на въпроса ми назад, който е: Аз имам дискаунт плюс един човек. Трябва да пътувам с двете деца. Копувам първо за мен плюс едното дете, копувам за

другото и се обаждам да го прикачат. Правилно ли съм разбрала?  

Поздрави, Анелия!

Правилно си разбрала, така е. Може и на импулсния телефон да се купи третия билет -  трябва да подготвиш КК и PNR, за да стане бързо. Все пак, опитай да купиш 3 билета заедно и виж дали нама да даде опция за 2 билета с дискаунт и един без. 

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 3 минути , The Doctor каза:

 Все пак, опитай да купиш 3 билета заедно и виж дали нама да даде опция за 2 билета с дискаунт и един без. 

Мисля, че така точно дава и са на една резервация.

Публикувано:
преди 56 минути , The Doctor каза:

Правилно си разбрала, така е. Може и на импулсния телефон да се купи третия билет -  трябва да подготвиш КК и PNR, за да стане бързо. Все пак, опитай да купиш 3 билета заедно и виж дали нама да даде опция за 2 билета с дискаунт и един без. 

Здравейте!

Не се получаваше на една резервация. Искаше ми да си купя членство, при положение, че вече имам. Но не си спомням дали си бях влезла в профила. Другия път ще пробвам да направя за тримата заедно. Сега ще търся да видя на кой тел. да звъня за прикрепянето. И да видя какво сте писали за "Човек ли си", че ми  омръзна. Ако не намеря пак ще ви търся. Хубав ден на всички! 

Публикувано:

Е, иска ви да си платите голямото членство, каквото нямате. Отдавна е така, явно няма промени. Значи трябва да се купуват поотделно.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 3 часа, neuromancer каза:

ами те по принцип няма как да ги слеят в една резервация, ако има нещо отбелязано за връзка то не се вижда

в случая единствено трябва системата да ви разпредели да седнете заедно, друго няма значение

мерси!

Публикувано:

Стана ми интересно от темата за ОАЕ, при резервация за двама направена с дискаунт, може ли да се променят имената и на двамата пътника/с такса/ или името на титуляра не може да се пипа. Нямам потвърдена резервация за да симулирам промяна. 

Публикувано:
преди 10 минути , Kamen каза:

Стана ми интересно от темата за ОАЕ, при резервация за двама направена с дискаунт, може ли да се променят имената и на двамата пътника/с такса/ или името на титуляра не може да се пипа. Нямам потвърдена резервация за да симулирам промяна. 

Слушай ме какво казвам, точно с Уиз не трябва да се съмняваш в мен 😄😄 . Избирам смяна на име и...

viber_изображение_2022-02-16_11-47-28-484.jpg

  • Харесвам 5
  • Благодаря 1
Публикувано:
На 12.02.2022 г. в 9:42, jorrro каза:

Някой скоро се оплака, че е имало проблем с прехвърлянето на точки от ДСК към Уиз акаунта - май покрай онази профилактика, която правиха в края на януари. Прехвърлянето на точките работи ли вече? Някой пробвал ли е скоро?

Прехвърлените на 25 януари точки за 2 лв., които бяха изчезнали, днес в този слънчев ден на 16 февруари се появиха :laugh: Нищо не се губи при Уиз 

  • Смея се 5
Публикувано:

Опитвам се да сменя полет София-Лондон купен с flex, но като опции ми дава само промяна на данните на пътниците или канселиране на полет. Проверих един друг полет и там ми позволява да сменя и маршрута.

Да не са сложили ограничение за определени дестинации?

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.