Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Здравейте,

Имам следния въпрос, тъй като не открих точно такъв случай.

Група от 6 човека сме с полет до Лисабон и обратно с Уизеър за началото на декември.

Има голяма вероятност да ми се наложи да пропусна полета на отиване и да летя за Лисабон от друго летище.

За връщането няма промяна. Всички билети съм ги закупил с Уиз дискаунт на мое име.

И въпросът ми е - Има ли такса за неявяване на летището на отиване (не търся връщане на парите)?

И дали ако не се явя на отиване ще отпадне и полета на връщане?

Благодаря предварително.

 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 10 минути , KucBuc каза:

Здравейте,

Имам следния въпрос, тъй като не открих точно такъв случай.

Група от 6 човека сме с полет до Лисабон и обратно с Уизеър за началото на декември.

Има голяма вероятност да ми се наложи да пропусна полета на отиване и да летя за Лисабон от друго летище.

За връщането няма промяна. Всички билети съм ги закупил с Уиз дискаунт на мое име.

И въпросът ми е - Има ли такса за неявяване на летището на отиване (не търся връщане на парите)?

И дали ако не се явя на отиване ще отпадне и полета на връщане?

Благодаря предварително.

 

Няма такса. Вчера си купих билети Лисабон София през Дъблин с Раян след 20 дни,а имах Лисабон София през Бергамо,но трябваше да се спи в Бергамо .

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 34 минути , KucBuc каза:

Здравейте,

Имам следния въпрос, тъй като не открих точно такъв случай.

Група от 6 човека сме с полет до Лисабон и обратно с Уизеър за началото на декември.

Има голяма вероятност да ми се наложи да пропусна полета на отиване и да летя за Лисабон от друго летище.

За връщането няма промяна. Всички билети съм ги закупил с Уиз дискаунт на мое име.

И въпросът ми е - Има ли такса за неявяване на летището на отиване (не търся връщане на парите)?

И дали ако не се явя на отиване ще отпадне и полета на връщане?

Благодаря предварително.

 

Ако билетите са купувани като двупосочни е по-вероятно да има проблем - поне при традиционните авиокомпании билетът се анулира, ако се пропусне предишен полет (само пропускане на последния е ОК). Но за Уиз вече нямам опит с такъва такава ситуация. Най-добре им се обади и ги питай, но не им казвай име и номер на резервация, просто обясни случая.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
Преди 1 час, KucBuc каза:

Здравейте,

Имам следния въпрос, тъй като не открих точно такъв случай.

Група от 6 човека сме с полет до Лисабон и обратно с Уизеър за началото на декември.

Има голяма вероятност да ми се наложи да пропусна полета на отиване и да летя за Лисабон от друго летище.

За връщането няма промяна. Всички билети съм ги закупил с Уиз дискаунт на мое име.

И въпросът ми е - Има ли такса за неявяване на летището на отиване (не търся връщане на парите)?

И дали ако не се явя на отиване ще отпадне и полета на връщане?

Благодаря предварително.

 

При лоу костите всяка отсечка е сама за себе си, така че няма проблем да не летиш първата, а да ползваш после втората. Чекирай се за да може ако се падне хубаво място, някой от твоите хора да го ползва вместо неговото, ако примерно му се падне среда, а твоето е прозорец/пътека и т.н....

  • Харесвам 15
Връзка към коментар

Сигурно е обсъждано някъде, но понеже не съм сигурна, да попитам.

Билет с флекс - при анулиране се възстановява стойността на билета, на приорити и на чекирания багаж, нали?   

Връзка към коментар
преди 19 минути , Дани Магелани каза:

Сигурно е обсъждано някъде, но понеже не съм сигурна, да попитам.

Билет с флекс - при анулиране се възстановява стойността на билета, на приорити и на чекирания багаж, нали?   

Да, Дани. Ако ти инициираш анулирането само цената на Флекса ще ти се приспадне от платената сума. Кредитите са валидни 3 месеца след това.

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Някой да има проблеми със сайта/приложението на Уиз? Вече 2-ра карта през приложението не може да мине плащане, като след 2-рия опит вече дори и 3D Secure Страницата не зарежда, а на сайта им дава, че имат моментни проблеми дори с търсачката на полети... 
 

EDIT: През уебсайта също не ми дава да платя, а цената вече е скочила с 20лв.. после защо предпочитам Ryan Air.. даже apple pay имат и става за секунди.. не е нормално 😄

 

EDIT2: Дори Револют не ме спаси, нито през апа, нито през уебсайта, влизам си в Революта, натискам бутона за confirm на плащането и сайта на Уиз ми казва, че не ме харесва и плащането не минава 😄

 

EDIT3: Пробвах и през android телефон с техния ап - тц. 

Редактирано от Kosta Grudov
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Един съвет към хората, които чакат обезщетения от Уиз за закъснели/отменени полети - не се отказвайте! Днес, точно 4 месеца след въпросния полет, изпратиха потвърждение за нашите обезщетения. Явно това им е таргетът. Междувременно се изписаха голям брой мейли по въпроса и какви ли не опити да се измъкнат - включително директна лъжа, че полетът е отменен поради "непредвидени обстоятелства", разбира се без да ги уточнят. Та, в крайна сметка с помощта и на ГВА, склониха... изключително нагло е да се опитват да лъжат така, ама това е... в крайна сметка за това не са отговорни изтерзаните хорица от съпорта, а едни други над тях.

  • Харесвам 8
  • Браво 4
Връзка към коментар

Хайде дано и при мен стане така. Даваш ми надежда. Аз съм на етап сега - ГВА изискват доказателство от Уиз за т.нар. "непредвидени обстоятелства", възпрепятствали полета ми.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 3 часа, Kosta Grudov каза:

Някой да има проблеми със сайта/приложението на Уиз? Вече 2-ра карта през приложението не може да мине плащане, като след 2-рия опит вече дори и 3D Secure Страницата не зарежда, а на сайта им дава, че имат моментни проблеми дори с търсачката на полети... 
 

EDIT: През уебсайта също не ми дава да платя, а цената вече е скочила с 20лв.. после защо предпочитам Ryan Air.. даже apple pay имат и става за секунди.. не е нормално 😄

 

EDIT2: Дори Револют не ме спаси, нито през апа, нито през уебсайта, влизам си в Революта, натискам бутона за confirm на плащането и сайта на Уиз ми казва, че не ме харесва и плащането не минава 😄

 

EDIT3: Пробвах и през android телефон с техния ап - тц. 

Купете го през Opodo.uk Поне ще имате билет,макар и през посредник.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 21 минути , dimitrov6 каза:

Купете го през Opodo.uk Поне ще имате билет,макар и през посредник.

Благодаря за съвета, но не бих си купил билет през посредник, предпочитам директно от АК, въпреки че  Уиз упорито продължават да ме карат никога да не летя отново с тях, билетите вече са с 40лв общо отгоре, датите са супер популярни и докато купя може и да ме откажат 😄 

 

Пробвах и с чисто нов профил, с различна карта, все така неуспешно. 

 

Edit: Докато го напиша, вече 60лв отгоре 😁близо 40% увеличение от първоначалната цена. 

Редактирано от Kosta Grudov
  • Харесвам 2
  • Шок 1
Връзка към коментар
преди 6 минути , Kosta Grudov каза:

Благодаря за съвета, но не бих си купил билет през посредник, предпочитам директно от АК, въпреки че  Уиз упорито продължават да ме карат никога да не летя отново с тях, билетите вече са с 40лв общо отгоре, датите са супер популярни и докато купя може и да ме откажат 😄 

 

Пробвах и с чисто нов профил, с различна карта, все така неуспешно. 

 

Пробвай с банков превод.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 27 минути , Kosta Grudov каза:

Пробвах и с чисто нов профил, с различна карта, все така неуспешно. 

 

Edit: Докато го напиша, вече 60лв отгоре 😁близо 40% увеличение от първоначалната цена. 

Аз вече това бих го приела лично 😄 А на посредниците нищо им няма, особено като се лети двупосочно общо за 2.30 лв. 😄 

  • Харесвам 4
  • Смея се 3
Връзка към коментар

@Kosta Grudov,много вероятно е ти самият да вдигаш цената опитвайки се да купиш билетите. Освен ако полета не е  следващата седмица или по празниците. Ако има доста време до полета цената вероятно ще падне пак до ден, два.Звънни на Уиз, агент би могъл да ти съдейства за покупката безплатно. Може да му дадеш данните на виртуална Револют за еднократна употреба, за да не се притесняваш за сигурността на картата си. Банков превод също е решение, но е добре Уиз да бъдат уведомени за този проблем, за да го оправят.

И да, Уиз чупят тъпометъра с безумните си бъгове.

  • Харесвам 7
  • Браво 1
Връзка към коментар
преди 2 часа, lyubo21 каза:

Междувременно се изписаха голям брой мейли по въпроса и какви ли не опити да се измъкнат - включително директна лъжа, че полетът е отменен поради "непредвидени обстоятелства",

На мен ми върнаха същия отговор, питах ги какви са били тези извънредни обстоятелства, но не ми отговориха нищо повече. Лошото е, че стана от чужбина за България и не нашето ГВА е компетентният орган в случая. Има ли смисъл да им пиша още мейли и да настоявам?

Връзка към коментар
преди 17 минути , iMari каза:

@Kosta Grudov,много вероятно е ти самият да вдигаш цената опитвайки се да купиш билетите. Освен ако полета не е  следващата седмица или по празниците. Ако има доста време до полета цената вероятно ще падне пак до ден, два.Звънни на Уиз, агент би могъл да ти съдейства за покупката безплатно. Може да му дадеш данните на виртуална Револют за еднократна употреба, за да не се притесняваш за сигурността на картата си. Банков превод също е решение, но е добре Уиз да бъдат уведомени за този проблем, за да го оправят.

И да, Уиз чупят тъпометъра с безумните си бъгове.

Не мисля, че ще падне, днес по обяд се изтеглиха жребиите за Шампионската Лига и Лига Европа, датите са конкретни и полетите до Барселона ще са едни от най-търсените според мен.. 

Ще опитам с агент, в краен случай банков превод, но просто ме е яд, че

първоначалната цена беше топ 😁 

Връзка към коментар

Ще трябва да задам още въпроси, защото в крайна сметка цената за моята дата скочи от 179лв (+уиз дискаунт) на 296 (за 2 билета)🤮

Направих резервация с банков превод (тук също имах бъгове, но на 3-тия опит успях) и в крайна сметка да букна с крайна цена 216лв, за ден предварително 😄 Умишлено ме принудиха да си удължа престоя в Барселона с ден повече, което при цените на хотелите там и при факта, че пътувам само с раница, а е зимно време и дрехите са дебелички, още един ден си оказва влияние 😄 Но как да е..

Въпрос относно банковия превод за тези, които са го правили, понеже виждам колко са капризни Уиз - мога ли да го направя от онлайн банкирането си, какво да гледам да не объркам, или задължително в клон? Изглеждат им ок инструкциите, но.. 

Връзка към коментар
преди 6 минути , Kosta Grudov каза:

Въпрос относно банковия превод за тези, които са го правили, понеже виждам колко са капризни Уиз - мога ли да го направя от онлайн банкирането си, какво да гледам да не объркам, или задължително в клон? Изглеждат им ок инструкциите, но.. 

Може разбира се. Стандартен банков превод.

Пишат до 24 часа, но стои 4-5 дни. И все пак не чакай последния момент. Т.е. утре ако се появи по-ниска цена правиш нова резервация, а тази с банков превод я забравяш.

  • Харесвам 2
  • Браво 1
Връзка към коментар
преди 1 минута , Zaro каза:

Може разбира се. Стандартен банков превод.

Пишат до 24 часа, но стои 4-5 дни. И все пак не чакай последния момент. Т.е. утре ако се появи по-ниска цена правиш нова резервация, а тази с банков превод я забравяш.

Чудесно, благодаря, ще задържа до утре вечер преди да го направя превода 🙂 Иначе като допълнение на бъговете им - не получих обещания имейл, в който ще имам инструкции за банков превод 😄

Връзка към коментар
преди 12 минути , Kosta Grudov каза:

Чудесно, благодаря, ще задържа до утре вечер преди да го направя превода 🙂 Иначе като допълнение на бъговете им - не получих обещания имейл, в който ще имам инструкции за банков превод 😄

Ей това пращат:

 

Уважаеми/а *********,
Подробности за банковия превод:
 
Плащането трябва да бъде изпълнено в рамките на 48 часа от извършването на резервацията, като в противен случай тя ще бъде отменена.
Дължима сега сума: ********* BGN
Поле за коментар:
*********
*********
Следните банкови сметки са налични за банковия Ви превод:
    • SWIFT код: CITIBGSF

    Международен и местен номер на сметка: BG32CITI92501041800600
    Подробности за сметка: Wizz Air Hungary Ltd.

Номер за потвърждение: *********
Когато извършвате банковия превод, моля, посочете кода за потвърждение на резервацията, състоящ се от 6 знака, (и само тези 6 знака) в първото поле за коментари. Ако има и допълнителни полета за коментари, моля, посочете първото име на първия пътник по резервацията. Ако е налице само едно поле за коментари, въведете ЕДИНСТВЕНО кода за потвърждение. Ако информацията, въведена в полето за коментари, не отговаря на информацията по резервацията, няма да можем да идентифицираме съответната резервация и тя ще бъде анулирана.
Ако не получите потвърждение на резервацията си в рамките на 5  дни от извършването на банковия превод, моля, свържете се с кол центъра, за да потвърдите, че  плащането ви е било получено. Моля, не изпращайте потвърждение за плащане, освен ако не Ви бъде поискано да предоставите доказателство за плащане, в случай че то не може да бъде проследено.

 

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
Преди 1 час, jorrro каза:

На мен ми върнаха същия отговор, питах ги какви са били тези извънредни обстоятелства, но не ми отговориха нищо повече. Лошото е, че стана от чужбина за България и не нашето ГВА е компетентният орган в случая. Има ли смисъл да им пиша още мейли и да настоявам?

Да, има смисъл! В нашия случай полетът е от България и вероятно намесата на ГВА ги е мотивирала за реакция, но това с извънредните обстоятелства явно е стандартен отговор и част от протокола им. Шансът наистина да има такива е по-малък отколкото да лъжат, особено ако отказват да посочат точната причина. Просто продължавай да искаш отговор и ако се дърпат и не ти се занимава, пробвай през агенция... взимат комисионна, но им знаят номерата и все някога ще има резултат. Иначе може да търсиш и ГВА в съответната държава, но това вече си е допълнителна занимавка...

  • Харесвам 3
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 2 часа, Kosta Grudov каза:

Не мисля, че ще падне, днес по обяд се изтеглиха жребиите за Шампионската Лига и Лига Европа, датите са конкретни и полетите до Барселона ще са едни от най-търсените според мен.. 

Ще опитам с агент, в краен случай банков превод, но просто ме е яд, че

първоначалната цена беше топ 😁 

Напълно е възможно една част от местата (включително тези, които ти си пробвал да купуваш) да са блокирани заради грешките и да се освободят по-късно след таймаут. Не бих разчитал да уцеля кога точно де.

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 11 часа, lyubo21 каза:

пробвай през агенция... взимат комисионна

Аероиск преди за обезщетение 400 евро ми взеха 25% и още ДДС върху тях,а сега за обезщетение 250 евро вземат 20% плюс ДДС.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Здравейте, искам да попитам дали на някой му се е случвало при промяна на полет, към който има закупен флекс и еднаква цена на билетите за отиване и връщане при плащането системата да добавя 10 евро за флекс? За първи път ми се случва, а често съм променяла полети с флекс.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.