Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:

Може би е добре да решиш какво искаш и да се обадиш , не разчитай на тия 3 часа за промяна, щом повторно са сменили разписанието. На теория би трябвало да си прав , но какво ще се случи при Wizz не е ясно.

Пак омазаха сериозно разписанието , консервирани полети за след година масово са разместени , а някой направо канселирани.

 

 

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 9 часа, Ivko каза:

Имам два полета за юни до/от Валенсия купувани август и след време смениха дните и ми стояха с трите опции и сега получавам напомнящия имейл за промяната и си влизам и те ми станали, като потвърдени, а реално нищо не съм потвръждавал. Това мисля беше коментирано ако не лъжа. Има срок ли вече до който трябва да действаш или е бъг? Утре ще звъня да се разправям.

И аз съм така , сподели моля те какво са казали от съпорта

  • Харесвам 1
Публикувано:

Уникални боклуци са тези хора. С чиста съвест, мога да кажа, че са най-наглите.

Имах два маршрута София-Барселона и Рим-София за лятото, смениха полетите преди месеци с 5-6 часа, имах опция за смяна на дни и летища.

Сега влизам и всичко е прието, а реално полета ще е 11 часа по-късно от първоначалният, за другия е пак нещо подобно.

 

Няма такива идиоти 

  • Харесвам 1
  • Шок 3
  • Замислям се 1
Публикувано:
преди 7 минути , Alexander каза:

Уникални боклуци са тези хора. С чиста съвест, мога да кажа, че са най-наглите.

Имах два маршрута София-Барселона и Рим-София за лятото, смениха полетите преди месеци с 5-6 часа, имах опция за смяна на дни и летища.

Сега влизам и всичко е прието, а реално полета ще е 11 часа по-късно от първоначалният, за другия е пак нещо подобно.

 

Няма такива идиоти 

Да точно това се жалвах и аз малко по-нагоре и предполагам този променения ти полет пак има промяна даже и минимална да е защото на мен с 5мин. ми се промени и вече стоят, като потвърдени. Явно при повтора промяна, както казва @ДиянаВ на променения полет вече ти стават активни/потвърдени. Аз мисля да звъня днес да видя какво се прави и имам ли опция някаква  те да ми сменят или върнат пари.

Публикувано:

Имах същия случай (голяма промяна на часове и малко по-късно промяна с 15мин). Звънях два пъти и говорих с различни оператори и най-нагло ми заявиха, че аз лично съм потвърдила промяната и остават така. 

Силно се надявам вече да не са така нещата. Успех! 

  • Харесвам 1
  • Шок 4
Публикувано:

Топ са. Очаквам да махнат временните опции за смяна на дата и час, както махнаха и 120% връщане. Каквото е това е.

Аз, ако нямам кеш бек от ДСК, не виждам как ще летя с тях..

  • Харесвам 4
Публикувано:
преди 8 минути , maia_sg каза:

Имах същия случай (голяма промяна на часове и малко по-късно промяна с 15мин). Звънях два пъти и говорих с различни оператори и най-нагло ми заявиха, че аз лично съм потвърдила промяната и остават така. 

Силно се надявам вече да не са така нещата. Успех! 

Аз не знам те реално дали виждат дали сам съм потвърдил или не ама е супер кофти това тяхно действие и то системата им.

 

преди 3 минути , Alexander каза:

Аз, ако нямам кеш бек от ДСК, не виждам как ще летя с тях..

Ами да така е реално не заслужават да се дава кеш за тях.

Публикувано:

Явно системата им автоматично отчита минимална промяна само върху последния полет , която по правилата не подлежи на връщане на средства или възможност за смяна. Останалото евентуално през съпорта ...

Публикувано:

Аз не съм приел промяната на оригиналния полет за да ми важат на мен повторната промяна. Полета ми първоначално беше на 28-ми и после сменят деня и става на 29-ти и вчера получавам имейл за промяна на този променнеия полет на 29-ти в часа от 17:35 на 17:30 и автоматично съм се съгласил с едното  и другото. И сега какво се оказва ще пия една студена вода за сега и ще се надявам на гооооляма промяна пак....

 

Untitled.jpg

 

Това беше преди седмица точно и трите опции си ги имаше.

Публикувано:

Абе ясно , но те те уведомяват за всяка следваща промяна.Оригиналния ти полет вече не съществува и пращат мейл за промяна в този който го е заместил.

 

По-лесно ще е да се обадиш и да разбереш какво мислят в Wizz.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 9 минути , stanimir каза:

Абе ясно , но те те уведомяват за всяка следваща промяна.Оригиналния ти полет вече не съществува и пращат мейл за промяна в този който го е заместил.

 

По-лесно ще е да се обадиш и да разбереш какво мислят в Wizz.

Лично аз, в Уиз много мисловна дейност не съм забелязал. По-скоро хвърлят боб и гледат да протакат колкото се може повече. 

 

Наскоро за един повреден куфар от тях, агентите от съпорта първо ме пратиха по процедура, която не бе приложима за моя случай, а след това ми поискаха документи, неупоменати в техните общи условия.

 

Всякакви мои опити да накарам агента отсреща (някакъв украинец, ако съдя по името му) да разбере, че иска неупоменати документи, удряха на камък. Не съм сигурен, че въобще разбираше английски това момче. Добре че успях да си поправя куфара за 20 евро (не е от евтините).

Публикувано:

Така обадих се на кол центъра и една любезна дама ми обясни същото понеже има нова промяна на вече променения полет за това не ми дава трите опции, но ми каза, че чрез тях мога да го променя или да направя рефънд.

  • Харесвам 11
  • Браво 3
Публикувано:
преди 1 час, Ivko каза:

Така обадих се на кол центъра и една любезна дама ми обясни същото понеже има нова промяна на вече променения полет за това не ми дава трите опции, но ми каза, че чрез тях мога да го променя или да направя рефънд.

При промяна направена от служител, при нова/следваща промяна на полета над 3 часа или дата вече не излизат трите опции - сякаш каквото и да се случило си приел. Два пъти съм се разправял успешно, но при следваща промяна става твърде сложно с обясненията.

 

Пиши ако има промяна.

 

  • Харесвам 2
  • Замислям се 1
Публикувано:
преди 1 час, Doctor Who каза:

При промяна направена от служител, при нова/следваща промяна на полета над 3 часа или дата вече не излизат трите опции - сякаш каквото и да се случило си приел. Два пъти съм се разправял успешно, но при следваща промяна става твърде сложно с обясненията.

 

Пиши ако има промяна.

 

Аз имам променен полет с повече от час и няма никакви опции за смяна но по чат казаха че може да се направи чрез тяхно съдействие или чрез телефонно обаждане. За момента не съм го сменявал но ме увериха в това

  • Харесвам 1
Публикувано:

Тази сутрин  гледах, че 60-70% от резервациите за тази година само променени с много часове или направо отменени.

 

За десерт тъкмо получих мейл, че полета за Валенсия през октомври е отменен също.

За сега остават непокътнати за Абу Даби за декември и един мадридски за ноември..


 

днес потвърдих един висящ, че да не изгори и той, както се случва напоследък.

беше до Болоня, но махнаха линията, после го промених  за Бергамо за една сутрин, но  стана обеден, та го изместих за предната сутрин..

  • Харесвам 1
Публикувано:

Аз пък да се оплача...

Имам билети за Неапол за края на септември, купени ноември, но няма да ги летя. Обаче нищо не променят 😄 Няма угодия! 

 

  • Харесвам 1
  • Шок 1
  • Смея се 8
Георги Матеев
Публикувано:

След като прочетох последните мнения внезапно открих още един огромен плюс на All You Can Fly паса. Откакто го ползвам и купувам билети за след само 2-3 дни нямам никакъв проблем с промяна на разписание и винаги всичко се случва по план 🙂

  • Харесвам 8
  • Смея се 9
Публикувано:
преди 6 минути , Георги Матеев каза:

След като прочетох последните мнения внезапно открих още един огромен плюс на All You Can Fly паса. Откакто го ползвам и купувам билети за след само 2-3 дни нямам никакъв проблем с промяна на разписание и винаги всичко се случва по план 🙂

Колко полета направи с паса? Ще го продължиш ли и следващата година?

Георги Матеев
Публикувано:
преди 32 минути , Topfly каза:

Колко полета направи с паса? Ще го продължиш ли и следващата година?

Едва около 20 засега, но това се получи заради несвързани въобще с пътуване причини (life happens). Дори само с тези полети сметката показва 3-кратно избиване на стойността на паса, но вероятно няма да го продължа за още 1 година поради слабото му използване от моя гледна точка - първоначално планирах да направя 80-100 полета с него. Все пак има още време до септември и тогава ще реша окончателно.

 

Aко трябва да дам трезва оценка - пасът е супер нишов продукт, изисква занимавка/внимание и има смисъл при поне 30 полета годишно. Освен това при натоварени линии/дати винаги трябва да се разполага с план Б. Докато си науча урока пасът ме издъни 2 пъти (нужните полети не се появиха за продажба) и се наложи да купувам скъпи ласт минит билети.

  • Харесвам 11
  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 3 часа, Argentique каза:

Аз пък да се оплача...

Имам билети за Неапол за края на септември, купени ноември, но няма да ги летя. Обаче нищо не променят 😄 Няма угодия! 

 

Аз пък си купих билет с флекс (Братислава-Скопие) и забравих да кликна на add flex, приказваха ми колеги на главата. И купих билета без флекс. Чак после се осъзнах. Така че сега си имам билет без флекс за дестинация, по която няма да летя, хахаха. А най-интересното е, че не се случва за първи път. Миналата година така си купих Анкона-Тирана, без да кликна на флекса. То нищо, че пише 9.99 евро обща цена и само това би трябвало да ми подскаже, че не съм го задействал, но. като мисълта ти е другаде и не може да вършиш 2 неща едновременно, плащаш, в случая хабиш си кредитите за този, дето клати гората.

 

p.s. остава да ми променят полета BTS-SKP 😄 

  • Харесвам 3
  • Смея се 5
Публикувано:
преди 11 часа, Alexander каза:

Уникални боклуци са тези хора. С чиста съвест, мога да кажа, че са най-наглите.

Имах два маршрута София-Барселона и Рим-София за лятото, смениха полетите преди месеци с 5-6 часа, имах опция за смяна на дни и летища.

Сега влизам и всичко е прието, а реално полета ще е 11 часа по-късно от първоначалният, за другия е пак нещо подобно.

 

Няма такива идиоти 

😄 знаех си аз, че нещо ми е познато😂

IMG_2150.jpeg.4c3ccbfc67535c8fd8f2e55e0e18efe5.jpeg
 

IMG_2151.jpeg.e239b54135cbbf8024ef521fc24a0e95.jpeg

  • Шок 1
  • Благодаря 1
  • Смея се 18
Публикувано:
преди 11 часа, ДиянаВ каза:

😄 знаех си аз, че нещо ми е познато😂

IMG_2150.jpeg.4c3ccbfc67535c8fd8f2e55e0e18efe5.jpeg
 

IMG_2151.jpeg.e239b54135cbbf8024ef521fc24a0e95.jpeg

Впечатляващо!

Две години назад...

А от форумната снимка гледаш толкова добронамерено.

:wink::biggrin:

  • Шок 1
  • Браво 1
  • Смея се 13
Публикувано:
преди 13 часа, ДиянаВ каза:

😄 знаех си аз, че нещо ми е познато😂

IMG_2150.jpeg.4c3ccbfc67535c8fd8f2e55e0e18efe5.jpeg
 

IMG_2151.jpeg.e239b54135cbbf8024ef521fc24a0e95.jpeg

Това беше добро, но явно @Alexander си държи на думата, че са боклуци и все пак си ги ползва 🤣

 

Аз имам едно питане, на което не успях да намеря отговор в темата. Купил съм два билета с флекс за конкретна дата от моя акаунт на wizz. Доколкото виждам в приложението ми разрешава да дам промяна на полета на само единия пътник. Обаче не съм сигурен какво ще се случи с билета на втория пътник, ако променя моя билет? Някой има ли опит с това?

Георги Матеев
Публикувано:
преди 25 минути , boogy83 каза:

Купил съм два билета с флекс за конкретна дата от моя акаунт на wizz. Доколкото виждам в приложението ми разрешава да дам промяна на полета на само единия пътник. Обаче не съм сигурен какво ще се случи с билета на втория пътник, ако променя моя билет? Някой има ли опит с това?

Системата ще раздели резервацията на 2 и ще имаш два отделни пнр-а. Ако си купувал по дискаунт клуб цени, то за билета на спътника ти ще трябва да доплатиш разликата (обикновено €10) до недискаунт клуб тарифа. Това плащане не става с кредит.

  • Харесвам 5
  • Благодаря 1

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.