Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:

Между другото това съобщение, че ти дават 100 евро кредит, ако се съгласиш като доброволец да пътуваш с по-късен полет излизаше и в двете посоки от/до Лутън. На отиване бяха останали поне 30 места преди да се чекирам, на връщане около 10. Не видях чакащи на гейта, а имаше тук там празни места в самолета. Или продават доста повече места отколкото може да си представим или се надяват на пътници, които купуват в последния момент на безумни цени.

  • Харесвам 7
Дани Магелани
Публикувано:
преди 9 часа, iMari каза:

Между другото това съобщение, че ти дават 100 евро кредит, ако се съгласиш като доброволец да пътуваш с по-късен полет излизаше и в двете посоки от/до Лутън. На отиване бяха останали поне 30 места преди да се чекирам, на връщане около 10. Не видях чакащи на гейта, а имаше тук там празни места в самолета. Или продават доста повече места отколкото може да си представим или се надяват на пътници, които купуват в последния момент на безумни цени.

За полета на 1 май до Дортмунд също предлагаха 100 евро.

Публикувано:

Това е добра възможност за лесни 100€, в случай че ви нацелят фиктивна резервация с флекс.Затова си ги пазете до последния момент.Дори може да се играе проактивно по няколко заподозрени дестинации 😉

  • Харесвам 4
  • Смея се 1
Публикувано:
преди 44 минути , stanimir каза:

Това е добра възможност за лесни 100€, в случай че ви нацелят фиктивна резервация с флекс.Затова си ги пазете до последния момент.Дори може да се играе проактивно по няколко заподозрени дестинации 😉

Аз се опитах леко да го намекна, но ти съвсем директно го изстреля. 😂 Все пак не сме съвсем наясно с условията при които го превеждат и дали не е задължително да летиш.

  • Харесвам 2
Публикувано:

След 11 дни и 4 свързвания с чата за  да си търся парите по отменен полет, с обещания, как всичко ще е наред до 2, до 3 дни, че ръчно са го вкарали парите, днес директно ми писаха това и приключиха чата. С две думи, оправяй се и ще трябва да им се звъни..

 

 

 

 

Capture.JPG

  • Шок 1
  • Замислям се 1
Публикувано:
На 19.04.2025 г. в 13:52, Alexander каза:

Гледам за Валенсия са 2 пъти седмично…все по-зле става от София.

от Букурещ има всеки ден за навсякъде  и дори по 2 пъти на ден.

Летището на Букурещ много по-бързо го развиха от нашето в София. 

Аз гледам то има по 2/3 полета на ден между Солун и Букурещ само Ryan, а да не говоря за другите градове. Прав си, че летят много повече самолети и имат много повече връзки от Букурещ.

Просто wizz напъват на нови отсечки, но после като видят, че има отлив и веднага променят маршрута или взимат машината за друго летище.  

Аз вече от доста време не съм видял нови отсечки от София, като някой изключения (примерно easyjet Париж) 

Но може и да бъркам, това е моята гледна точка.

  • Харесвам 4
  • Браво 1
Публикувано:

Румъния е 3 пъти България . Не е нормално да се сравняват двете летища на София и Букурещ Отопени(анри коадна) . Също в Румъния има 2-3 развити провинциални летища с мащабите на Варна . 

  • Харесвам 2
Публикувано:

Винаги тревата от страната на съседа е по-зелена , но като изключим нискотарифните летище Букурещ изобщо не е цъфнало и вързало пред София.Нямат и една кьорава редовна линия извън Европа , а от Белград има директни полети до Ню Йорк (седем полета седмично ) , Чикаго ( три полета седмично) , Пекин (два полета седмично ), Шанхай (три полета седмично) и Гуанджоу. (две авиокомпании , общо четири полета седмично !!!) Air Serbia са несравнимо напред спрямо Tarom, без дори сърбите да са член на ЕС.

  • Харесвам 6
Публикувано:
преди 9 минути , stanimir каза:

Винаги тревата от страната на съседа е по-зелена , но като изключим нискотарифните летище Букурещ изобщо не е цъфнало и вързало пред София.Нямат и една кьорава редовна линия извън Европа , а от Белград има директни полети до Ню Йорк (седем полета седмично ) , Чикаго ( три полета седмично) , Пекин (два полета седмично ), Шанхай (три полета седмично) и Гуанджоу. (две авиокомпании , общо четири полета седмично !!!) Air Serbia са несравнимо напред спрямо Tarom, без дори сърбите да са член на ЕС.

От Букурещ има редовна линия до Ню Йорк. Всички тези полети от Белград имам сериозни подозрения, че летят празни, особено китайските. Миналата година ръста на пътникопотока на Белград е малко над 5%, докато на Букурещ е 9%. Тази година ръста от 1.01 до 31.03 на Белград е едва 0.4%, аз съм далеч от мисълта, че сърбите са много прекрасни и тия измислени линии се пълнят, по - скоро се трошат празни самолетите. А да, няма как да не отбележим, че ТК на Букурещ върти непрекъснато с А359, 773 и 333/332. А Еър Сърбия всички казвате, че са много зле... Но най - важно и показателно е малкия растеж на пътникопотока на Белград.

  • Харесвам 6
  • Браво 1
Публикувано:

Искам да добавя и това, че в Румъния има няколко тамошни авиокомпании, които оперират на пазара. Също така погледни линиите, които ще стартират, за Букурещ са близо 20, докато за Белград са около 7.

Публикувано:
18 minutes ago, randi said:

От Букурещ има редовна линия до Ню Йорк.

Така и не стартира след като им запазиха визите.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 18 минути , stanimir каза:

Така и не стартира след като им запазиха визите.

Буквално с един клик ще видиш, че не си прав. Полета си лети и тва е положението, даже вече от почти година. Къде ги четете тия неща въобще не ми е ясно.....

 

Screenshot_2025-05-11-17-14-00-241_com.flightradar24free.jpg.8bb2b452f1351198d95859b16db186f2.jpg

  • Харесвам 4
  • Браво 1
Публикувано:
29 minutes ago, randi said:

Буквално с един клик ще видиш, че не си прав. Полета си лети и тва е положението, даже вече от почти година. Къде ги четете тия неща въобще не ми е ясно.....

 

Screenshot_2025-05-11-17-14-00-241_com.flightradar24free.jpg.8bb2b452f1351198d95859b16db186f2.jpg

Да , забравих че някой авиокомпании не публикуват тарифите си в Google Flights.

Публикувано:
преди 58 минути , randi каза:

От Букурещ има редовна линия до Ню Йорк. Всички тези полети от Белград имам сериозни подозрения, че летят празни, особено китайските. Миналата година ръста на пътникопотока на Белград е малко над 5%, докато на Букурещ е 9%. Тази година ръста от 1.01 до 31.03 на Белград е едва 0.4%, аз съм далеч от мисълта, че сърбите са много прекрасни и тия измислени линии се пълнят, по - скоро се трошат празни самолетите. А да, няма как да не отбележим, че ТК на Букурещ върти непрекъснато с А359, 773 и 333/332. А Еър Сърбия всички казвате, че са много зле... Но най - важно и показателно е малкия растеж на пътникопотока на Белград.

Мен много ме боли за това, че Турците още не могат да пуснат до София widebody, но предвид, че в последно време въртят само 321 и 739 мисля, че е въпрос на време да видим и ние поне 332 скоро дай боже ( не че е важно за полет от едва час, но е въпрос на чест 😄 ). До Белград може да допуснем, че не са баш празни китайските полети, защото Китай праща огромно количество работна ръка по мини и фабрики, които експлоатират както и работна ръка по строителни обекти, които изпълняват.

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 5 часа, yavorfly каза:

Румъния е 3 пъти България . Не е нормално да се сравняват двете летища на София и Букурещ Отопени(анри коадна) . Също в Румъния има 2-3 развити провинциални летища с мащабите на Варна . 

Аз нищо не съм казал за това да се прави сравнение между двете, а просто казвам, че авиокомпаниите гледат повече големите летища и е нормално по-малките да страдат и да имат по-малко полети. Но ние пак сме добре, имам доста добри връзки в цяла Европа почти. 

Ето ще дам един пример за Скопие, wizz имат доста полети от СМ, но за сметка на това, че Ryan ги няма все още..... 

 

А това за сърбите е така, те имат доста директни връзки за Китай и за Америка, но и аз мисля, че самолетите не ги пълнят. 

 

 

  • Харесвам 2
Публикувано:

Имах впредвид че румънския пазар е в пъти по силен от нашия. Следователно там има линии на които се покрива санитарния минимум да просъществуват за разлика от нашенския . Също и ако погледнем вътрешната им авиация като брой полети и дестинациии е около х3 нашата дори мисля има и алтернативна авиокомпания различна от националната им по вътрешни линии.

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 16 часа, yavorfly каза:

Румъния е 3 пъти България . Не е нормално да се сравняват двете летища на София и Букурещ Отопени(анри коадна) . Също в Румъния има 2-3 развити провинциални летища с мащабите на Варна . 

Така е, не е правилно.

Три пъти е по-голяма, но има над 6 пъти повече полета на седмица и за много повече дестинации или при всички случаи не е само до големина, а летищата не са 2-3, а 12! 

 

 

Днес след звънене на кол център ми върнаха парите по отменения полет.

Това е доста кофти, особено нощем или събота и неделя. Преди съм имал случаи, да откажа билет и да купя но веднага с парите от профила, а сега такъв вариант не може да се ползва.

  • Харесвам 5
Публикувано:

Получих  имейл за отказване от членството в Уиз,поради промяна в условията и сега се чудя дали и какво да правя.Пишат, че имам 3 дни за размисъл, пък трябва до 13.05 да се свържа с кол центъра.

 

Публикувано:
На 30.04.2025 г. в 11:10, antony2001 каза:

Картата остава същата - според Банка ДСК, само, че ще е логото на виза - решението е за ОТР групата, не е взето в София! Ето ти отговорите за ЧЛЕНСТВОТО - според  официално лилаво съобщение: 

 

"Освен стандартните намаления на цените на билетите, членовете на WIZZ Discount Club вече ще се възползват и от следните допълнителни предимства:
•    Приоритетно обслужване в центровете за връзка с клиенти,
•    Специални оферти по случай рождения ден на члена и годишнината от членството,
•    Специални отстъпки и промоционални оферти, достъпни само за членове на WIZZ Discount Club,
•    Допълнителни привилегии от партньорската мрежа на Wizz Air.

Тези подобрения са резултат от директна обратна връзка от клиентите и са в съответствие с по-широката инициатива Customer First Compass, изградена върху четири основни стълба: продукт, цена, обслужване и комуникация. Целта на Wizz Air е непрекъснато да подобрява цялостното преживяване при пътуване, като инвестира в услуги, които клиентите действително ценят.  

Съществуващите членове на WIZZ Discount Club ще бъдат уведомени за промените и ще могат да изберат дали да ги приемат или да прекратят членството си с възстановяване на пропорционална част от заплатената сума (според броя на оставащите пълни месеци до изтичане на членството). Заявките за възстановяване ще се обработват чрез Контактните центрове на Wizz Air – по телефон или чат." 

 

 

Ако не се възрази срещу новите условия, то на следващия ден след встъпването им ще се дължи по-високата такса в размер на 60 евро, въпреки че старото членство още е валидно. 

Правилно ли разбирам? 

И как ще ме уведомяват, че имам плащане към тях?

Публикувано:

Ако не възразиш срещу новите условия оставаш с членство до изтичането му.Нищо няма да доплащаш.После ако искаш ще.си купиш ново, само че вече за 60€.

Ако възразиш ще ти прекратят членството още сега и ще възстановят пропорционална сума за оставащия до изтичането период.

Моето примерно е до март 2026г и няма да го прекратявам , а догодина вече ще го мисля.

  • Харесвам 6
Публикувано:

Здравейте,  попитах GPT, но да си питам и тук.

Купила съм полети на едни познати, които ми  прецакаха в известна степен организацията за пътуването. 

Wizzair направиха промяна в полета.

Та въпросът ми е

Те могат ли сами да си задействат процедурата за връщане на парите за полета,  разполагайки с кода на резервацията, без аз да участвам в процеса?

Благодаря на отзовалите се!

 

Дани Магелани
Публикувано:
Преди 1 час, МИМИто каза:

Здравейте, евтин флекс и багаж случайно да знаете? Благодаря предварително 

Оказа се, че Дортмунд-София ми даде най-изгоден флекс 10,85 евро. Багажът е скъп.

Най-евтин багаж  Братислава-Скопие.

  • Харесвам 6

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.