Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:
Преди 1 час, Loverboy каза:

Здравейте, 

 

Имам купени билети за SOF-FCO за 7-14 август за два пътника. Оказа се, че единият пътник няма да пътува въобще, а само вторият, който ще ползва само обратния полет FCO-SOF. Чекирах само единия пътник за връщането и нали няма да има проблем, че отиващият полет не е чекиран въобще, тъй като вторият пътник (аз) долетях с два дни по-рано с друга резервация? Така че реално ще ползвам само 14 август FCO-SOF от тази резервация. 

 

Искам да добавя priority, обаче директно ми го начислява в двете посоки - 20 лева. Това значи ли, че ще трябва да мине 7 август и да се изпълни полетът SOF-FCO, за да мога да си избера priority само за обратния полет и то само за един пътник? 

Няма да имаш проблем с обратния полет.

Предполагам, че когато мине датата на първия полет, ще можеш да купиш приорити само в едната посока.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 10 часа, Loverboy каза:

Искам да добавя priority, обаче директно ми го начислява в двете посоки - 20 лева. Това значи ли, че ще трябва да мине 7 август и да се изпълни полетът SOF-FCO, за да мога да си избера priority само за обратния полет и то само за един пътник?

По-скоро ти добавя priority общо за двамата пътници, а не начислява за двете посоки. Проверих го тъкмо с моя бъдеща резервация (в която няма чекиран пътник, но ще е сходно) - мога да избера за отиване или връщане искам priority, но понеже сме 2 пътуващи, начисли двойна такса - в моя случай 32 лв. Като стигна до самото плащане, също пише, че цената е за двамата. 

Като гледам няма начин да го добавиш само за единия от пътуващите в резервацията.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 3 минути , yordanov каза:

По-скоро ти добавя priority общо за двамата пътници, а не начислява за двете посоки. Проверих го тъкмо с моя бъдеща резервация (в която няма чекиран пътник, но ще е сходно) - мога да избера за отиване или връщане искам priority, но понеже сме 2 пътуващи, начисли двойна такса - в моя случай 32 лв. Като стигна до самото плащане, също пише, че цената е за двамата. 

Като гледам няма начин да го добавиш само за единия от пътуващите в резервацията.

И аз наскоро се мъчих да добавя само на единия, но нямаше такава опция. Платих 20 лв за приорити за двама за еднопосочен билет. 

Публикувано:
преди 13 часа, yordanov каза:

Като гледам няма начин да го добавиш само за единия от пътуващите в резервацията.

Добавяла съм priority само за единия пътник, но беше по телефона. Тъй като вече имаш закупени билети, @Loverboy можеш да ползваш безплатния телефон на Wizz.

  • Харесвам 1
Публикувано:
1 minute ago, Яничка said:

Добавяла съм priority само за единия пътник, но беше по телефона. Тъй като вече имаш закупени билети, @Loverboy можеш да ползваш безплатния телефон на Wizz.

А той какъв беше? 

Публикувано:

Имам тези двата: 02 491 70 48 и 02 492 83 67

Дискутирано е по-напред в темата, ако набираш от мобилен, той трябва да има включени минути към стационарни телефони.

Публикувано:

Не ми дава да направя плащане. Правих резервацията 100 пъти. Пробвах през старата версия, но препраща към новата. Някой идеи какво мога да направя?

Публикувано:

Мобилното приложение, друг браузър, друга карта, някой от сайтовете с отстъпка (rumbo и подобни...)

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 8 часа, Nivea каза:

Не ми дава да направя плащане. Правих резервацията 100 пъти. Пробвах през старата версия, но препраща към новата. Някой идеи какво мога да направя?

Имах такъв проблем скоро. Ако бутонът за плащане не ти е активен, на данни за фактуриране смени Компания и Лично и ще те пусне да платиш. 

 

Изглежда, че ако акаунта ти е личен, не можеш да вземеш фактура на фирма (за обратното не зная)

  • Харесвам 1
Публикувано:
В момента, Nivea каза:

Все още не мога да завърша резервацията. Не ми дава активен бутон плащане въобще. Не стигам до картата.

Опита ли през мобилното приложение ?

 

Публикувано:

И при мен наскоро се получи така - не ми даваше опция да продължа нататък. Причината беше, че не бях попълнила коректно всички полета с адреса - улица, град, код и т.н. След като ги попълних ми излезе полето "продължи".

Публикувано:

Да рапортувам за wizz точките, понеже рИвах. Имам преведени за юни, даже ми се струва, че са се отъртолили нещо, защото хотелът ми беше 81 евро и връщане на 3 точки, а в сметката ми са преведени 8,1 евро т.е. 10 %. :lol: Силно се надавам да не са сложили и юлските, че там чакам доста по-голяма сума.

  • Харесвам 1
Публикувано:

 

Преди 1 час, bad kid каза:

Супер, дано дадат по 10, моите юлски ги няма още.

Да се самоцитирам от съседната тема... 

преди 8 минути , chandni каза:

...Ако влезете през линка на Wizz в Booking, ще виждате резервациите, направени през техния referral със съответния брой Wizz точки, които ще получите след настаняването. Ако минете през друг линк или директно отворите Booking, няма да ви показва Wizz точките. 

Публикувано:
преди 18 минути , chandni каза:

 

Да се самоцитирам от съседната тема... 

Точно през там моите си стоят 3, а  реално преведени 8.1 евро. 

Имам резервации от март с преведени (и изхарчени) вече суми, по които пък не се виждат уиз токите, тъй че системата им нещо се бъгва чат -пат.

Публикувано:
преди 3 минути , bibi каза:

Точно през там моите си стоят 3, а  реално преведени 8.1 евро. 

Имам резервации от март с преведени (и изхарчени) вече суми, по които пък не се виждат уиз токите, тъй че системата им нещо се бъгва чат -пат.

На минали резервации не се показват точките. На предстоящите ми се показва за всички, за които са резервирани през Wizz.

Публикувано:

И аз рИвах на съпорта за липсващия ми юнски кешбек. Вчера ми го преведоха в Уиз сметката, като са се "прецакали" и вместо очакваните 5% (колкото бяха по време на резервация) са ми превели 10%. Yey!

  • Харесвам 2
Публикувано: (редактирано)
преди 8 минути , Георги Матеев каза:

И аз рИвах на съпорта за липсващия ми юнски кешбек. Вчера ми го преведоха в Уиз сметката, като са се "прецакали" и вместо очакваните 5% (колкото бяха по време на резервация) са ми превели 10%. Yey!

Ако не се лъжа в Юни вече бяха обявени 10% кешбек и просто не си обърнал внимание,но може и да греша. ;)

Редактирано от christuff
Публикувано:
В момента, christuff каза:

Ако не се лъжа в Юни вече бяха обявени 10% кешбек и просто не си обърнал внимание,но може и да греша.

Резервациите са ми още от началото на годината... Когато все още се излъгвах да правя по някоя резервацийка в booking.com.

  • Харесвам 2
Публикувано:
Преди 1 час, Георги Матеев каза:

Резервациите са ми още от началото на годината... Когато все още се излъгвах да правя по някоя резервацийка в booking.com.

+ 1

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 1 час, chandni каза:

На минали резервации не се показват точките. На предстоящите ми се показва за всички, за които са резервирани през Wizz.

На мен пък ми показва и минали, но от м.май насам и само като вляза през wizz.

booking.jpg

Публикувано:
преди 14 минути , bibi каза:

На мен пък ми показва и минали, но от м.май насам и само като вляза през wizz.

booking.jpg

Да, явно е от някое време насам, след като са въвели новата функционалност да показва Wizz бонуса.

Публикувано:

От Уиз получих този имейл във връзка с липсващия кешбек:
 

Благодарим Ви за писмото, изпратено до Отдел Връзки с Клиенти нa Wizz Air. Бихме желали да Ви информираме, че балансите по Уиз акаунта се нанасят мануално, поради тази причина е необходимо да ни изпращате следната информация за направените резервации на booking.com през страницата на Wizz Air:

 

Номер на резервация booking.com

Дати на нощувки

Номер на Уиз номер 


Очаквайте сумата до края на месеца на Вашата Уиз сметка.
 

Откога пък всеки път изрично трябва да се изпраща информация за резервациите?

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   2 магеланци

    • Hakkâri Spor
    • terli
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.