Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:

Още вчера пишеше, че всеки ден ще е така... :blackeye:

Цитат

Мария Иванова написа във фейсбук: "Нямам думи, свалиха ни от самолета 23 човека за следващия полет! И така щяло да е с всеки полет до 5 септември. Без обяснения, без представител на компанията, по случаен избор

 

  • Шок 1
Публикувано:
преди 4 минути , chandni каза:

Още вчера пишеше, че всеки ден ще е така... :blackeye:

 

Това допълнително увеличава съмнението, че са изпратили А321 на извънреден ремонт и са се принудили да го заменят с А320. В основата на бизнес моделът на НТА е да работят с еднакви самолети за да нямат такива проблеми. Уиз ер са взели стратегическото решение да сменят А320 с А321 и докато не сменят всички самолети или нямат резервна машина за всеки тип ще е така.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 19 минути , Juliaaa каза:

Кошмарно е това!

Ако се забрани овърбукинга, самолетните биха били поскъпнали с 5-6%. Ако за теб това е ок, подеми една инициатива за промяна на законодателството.

Публикувано: (редактирано)

Още повече ще им се разклати имиджът в полза на Раян ....може би. Аз сериозно се замислям да ли да не си купя места (а, дали пък не е това целта...:wacko: )

Редактирано от bibi
Публикувано:
преди 2 минути , bibi каза:

Още повече ще им се разклати имиджът в полза на Раян ....може би. Аз сериозно се замислям да ли да не си купя места (а, дали пък не е това целта...:wacko: )

С места, приорити и най-вече чекиран багаж, возенето не ти мърда :lol:

Публикувано:

По-скоро са заложили А321 да почне да изпълнява обедния полет, но по някаква причина не се е случило. Седмицата преди инцидента  полетите са изпълнявани от А320.  Сутрешния е заложен и се изпълнява от А321. В момента най-рано може да се вземе полет на 6.09 за Лондон и продават А320, ( 30 реда) докато за събота бе заложен А321 (39 реда)

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 9 минути , Климент каза:

По-скоро са заложили А321 да почне да изпълнява обедния полет, но по някаква причина не се е случило. Седмицата преди инцидента  полетите са изпълнявани от А320.  Сутрешния е заложен и се изпълнява от А321. В момента най-рано може да се вземе полет на 6.09 за Лондон и продават А320, ( 30 реда) докато за събота бе заложен А321 (39 реда)

При този случай вероятно Airbus е забавил доставката на нов A321

преди 10 минути , bad kid каза:

 Тъкмо почнаха да правят повече  неща в полза на клиента и пак си направиха черен ПР...

Гаранция нямаш при никоя авиокомпания. При някои стачкуват, при други нямат достатъчно резервни самолети и т.н.

Публикувано: (редактирано)
преди 27 минути , bibi каза:

Още повече ще им се разклати имиджът в полза на Раян ....

то не става въпрос за конкретната компания. ТАзи практика я има масово от години. Но големите авиокомпании правят overbook с няколко места, а не с 30 .  Тази сутрин вече 40 са били извън борда, не защото 40 места в повече са продадени, а защото чакат двайсетина от вчера и те са с предимство.  Другите с предимство са тези, които са си КУПИЛИ МЯСТО (но и това не е сигурно, защото в днешния полет са останали извън борда и хора с купено място), също и ... някой спомена за чекирания багаж. Точно така. Тези, които са минали най-тънко, без да доплатят за нищо.. гризват дръвцето.

И докато големите авиокомпании правят проучване още при чекирането кой би се съгласил да прехвърли на друг полет горе долу по същото време, но с прекачване през друго място.. или на някои даже им дават бизнес класа, защото икономичната  е фул, то при нискобюджетните прецаквацията е пълна... за пътниците.  Но те са си го изчислили... че празните седалки им носят по-голяма загуба от тези компенсации.

 

Тук някой спомена за 250 и 400 евро компенсация, вие говорите за НЕОСЪЩЕСТВЕН ПОЛЕТ. В случая пътниците летят със следващия полет, няколко часа по-късно, тоест това, за което уж са платили... полетът им така или иначе се осъществява. Компенсациите са много по-малки.

А и тези Overbooking са все за ежедневни полети,  не за дестинации, където летят 2 пъти седмично, та да ви кажат "заповядайте пак след 3 дни на летището"

Редактирано от montepinar
  • Смея се 1
Публикувано:
преди 19 минути , Боби каза:

С места, приорити и най-вече чекиран багаж, возенето не ти мърда :lol:

От трите, към момента имам само първото. :lol:

Публикувано:
преди 1 минута , bibi каза:

От трите, към момента имам само първото. :lol:

Аз не се шегувам всъщност - ако са ти натоварили багажа, е изключително малко вероятно той да лети без теб, защото са те свалили от борда.

С местата могат да играят - случвало ми се е да ми сменят бордната карта на изхода на летището и да ми дават друго място.

Публикувано:
преди 4 минути , montepinar каза:

Тук някой спомена за 250 и 400 евро компенсация, вие говорите за НЕОСЪЩЕСТВЕН ПОЛЕТ. В случая пътниците летят със следващия полет, няколко часа по-късно, тоест това, за което уж са платили... полетът им така или иначе се осъществява. Компенсациите са много по-малки.

 

Не, толкова са си. 400 евро над определен час закъснение. Да не говорим, че в случая имаш право да се откажеш от полета, да ти върнат парите за билета и пак да получиш компенсация. 

  • Харесвам 7
Публикувано:

Репортаж на БТВ от вчерашния случай (с 23-та неизлетели):  http://btvnovinite.bg/article/bulgaria/minuti-predi-poleti-ot-sofija-uiz-ear-ne-puska-desetki-patnici-na-borda.html

И статия за днешния случай (с 40-те пътници) https://news.bg/regions/i-dnes-patnitsi-na-wizz-air-ostanaha-na-letishte-sofiya.html?utm_source=Push Notifications&utm_medium=article&utm_campaign=И днес пътници на Wizz Air останаха на летище София

 

И както пише в материала:  до 5 септември ще е все така. 

Публикувано:

Според мен не е никаква медийна война, а некадърност на авиокомпанията. Това, че гаранция няма при никоя авиокомпания - предоказан факт. Просто в случая някой е омазал здраво положението и черният PR е налице. Това са десетки хора, егати. Изключително неприятно за всички пътници...

Публикувано:
преди 34 минути , montepinar каза:

Тук някой спомена за 250 и 400 евро компенсация, вие говорите за НЕОСЪЩЕСТВЕН ПОЛЕТ. 

 

Обещетение се дължи и за отказан достъп на борда,а в случая е точно това и то по вина на компанията.

  • Харесвам 4
Публикувано: (редактирано)
Преди 1 час, Topfly каза:

При този случай вероятно Airbus е забавил доставката на нов A321

 


някъде го коментирахме по други форуйми.напротив, базират месец по- рано четвъри а321 в софия, но ще лети по други дестинации.

 

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 1
Публикувано:
Преди 1 час, Rainy каза:

Според мен не е никаква медийна война, а некадърност на авиокомпанията. Това, че гаранция няма при никоя авиокомпания - предоказан факт. Просто в случая някой е омазал здраво положението и черният PR е налице. Това са десетки хора, егати. Изключително неприятно за всички пътници...

И аз смятам така. Да овърбукнеш един полет с 3-4 пътници, случва се на всички. Цяла седмица 20+ човека е съвсем различно. По подобен начин и с проблемите на България Ер - един полет да закъснее заради буря в Москва, случва се. Когато цяла седмица ти закъсняват полетите вече определено проблемът не е в бурята в Москва. 

  • Харесвам 5
Публикувано: (редактирано)

Здравейте,

 Запазих полет от Варна до Меминген, но няма опция за принтиране на боарданата карта онлайн. Потърсих на сайта на Уиз и там е казано, че някои летища може и да нямат онлайн чекиране. Как мога да разбера дали това от Варна има ?

 

Редакция :  Намерих , че от 15 Август 2017г., за билети за които няма запазено място ще може да се отпечатва бордната карта  до 48 часа преди полета т.е. за всеки който не е закупил запазено място , ще има права само 2 дни преди полета да направи онлайн чекин.  Дано да е полезна тази информация на някого.

Редактирано от stan40
  • Харесвам 4
Публикувано:
преди 5 минути , Polina каза:

На ГВА им наредили да започнат проверка на Уиз доколкото им позволявал закона - цък

А Московски защо не разпореди същото и за БГ Ер...? (не, че оправдавам Wizz) 

  • Харесвам 1
  • Браво 1
Публикувано:
На ‎20‎.‎5‎.‎2016‎ г. в 0:24, stanimir каза:

Това са цени постижими единствено през картовите отстъпки. Не са цени на Wizz.

Извинете че задавам въпрос по коментар от преди година, но тепърва се уча на работа с WIZZ. Какво е това чудо "Картови отстъпки"? Скоро си резервирах първия полет с уиз и си платих за една година групово членство, но никъде на видях такива отстъпки, напротив дори имаше такса ако искам да платя с карта и се наложи да търча да превеждам пари от банката

Публикувано:
преди 3 минути , chandni каза:

А Московски защо не разпореди същото и за БГ Ер...? (не, че оправдавам Wizz) 

 

Има и такава проверка 

http://www.dnevnik.bg/biznes/2017/07/07/3003340_ministerstvoto_na_transporta_proveriava_zakusneniiata/

 

Но всички знаем какъв ще е резултатър и от двете проверки, просто се симулира дейност за пред материала

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 6 минути , КолЮ каза:

Извинете че задавам въпрос по коментар от преди година, но тепърва се уча на работа с WIZZ. Какво е това чудо "Картови отстъпки"? Скоро си резервирах първия полет с уиз и си платих за една година групово членство, но никъде на видях такива отстъпки, напротив дори имаше такса ако искам да платя с карта и се наложи да търча да превеждам пари от банката

Има се предвид плащане през други сайтове, а не на самата авиокомпания, където при плащане с определена карта има отстъпка от цената, за различните сайтове различни отстъпки с различни карти :).

  • Харесвам 1

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.