Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 2 минути , dealni каза:

Има се предвид плащане през други сайтове, а не на самата авиокомпания, където при плащане с определена карта има отстъпка от цената, за различните сайтове различни отстъпки с различни карти :).

Блгодаря за отговора:) Знаете ли къде мога да намеря информация за такива сложни комбинации между сайтове, карти и отстъпки?

Публикувано:
преди 17 минути , КолЮ каза:

Блгодаря за отговора:) Знаете ли къде мога да намеря информация за такива сложни комбинации между сайтове, карти и отстъпки?

 

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Публикувано: (редактирано)

Не че е много същеществено, обаче имам следния казус - получих съобщение за промяна на часовете на полет.  За този полет обаче имах закупено и място. Сега обаче в мейла пише следното:
"Мястото, което сте избрали на първоначалния си полет, няма да ви бъде автоматично разпределено на новия полет. Ако приемете промените в полетния план или направите повторна резервация, безплатно ще ви бъде разпределено ново място."

 

Какво излиза - платил съм си за определено място, обаче сега няма да мога да ползвам това място, а те щели "безплатно да ми разпределят"  ново място?!?  
А ще ми върнат ли парите за резервацията на място, след като казват, че вече е невалидна?
Някой с опит в такава ситуация?

 

Редактирано от Фичо
Публикувано:
преди 1 минута , Фичо каза:

Не че е много същеществено, обаче имам следния казус - получих съобщение за промяна на часовете на полет.  За този полет обаче имах закупено и място. Сега обаче в мейла пише следното:
"Мястото, което сте избрали на първоначалния си полет, няма да ви бъде автоматично разпределено на новия полет. Ако приемете промените в полетния план или направите повторна резервация, безплатно ще ви бъде разпределено ново място."

 

Какво излиза - платил съм си за определено място, обаче сега няма да мога да ползвам това място, а те щели "безплатно да ми разпределят"  ново място?!?  
А ще ми върнат ли парите за резервацията на място, след като казват, че вече е невалидна?
Някой с опит в такава ситуация?

Влез в избор на място и виж, трябва да ти дава конкретна група места (като първоначално купените) по 0 евро.

Публикувано:

И не само с полетите до Лондон. С пристигащите самолети също има драма. Снощи полетът от Копенхаген е пристигнал тази сутрин с 6 часа закъснение. За още 4 нямало никаква информация.

  • Харесвам 3
Публикувано:

Защо ли ме обхваща някакво déjà-vu ....   SkyEurope август 2009. По същия начин стартираха, развиха и увеличиха маршрути, на седмата година пак през лятото започнаха проблемите и за има-няма месец компанията приключи дейност.

Всъщност, тогава Wizz пое много техни маршрути.  Дано не е такъв случаят с  Wizz сега, не че ги харесвам, но много ги ползвам.

  • Шок 1
Публикувано:

Нищо общо между двете компании. Авикомпании обикновено не се сгромолясват из невиделица, в случая със Sky Europe съдбата им беше известна може би месеци, ако не и година по-рано. Започна се с бавене на заплати, неплащане на вноски и отказване на поръчки за самолети, изнесоха се от летище Виена (заради неплатени задължения) и превозваха пътниците от Братислава с автобуси, използваха чужди самолети на лизинг (включително на някоя от българските компании), тяхното беше агония продължила минимум година. При Уиз няма абсолютно никакви подобни индикации - не се е чуло да имат забавени заплати, разрастват се постоянно и новите им самолети се заплащат и влизат във флотата по график. Не съм им гледал финансовите отчети, но последно като се интересувах бяха на печалба. 

 

Просто малко са се престарали с лакомията в активния сезон, а края на август е баш активното на активния. Със сигурност не знаем цялата информация, защото 10%+ е супер много овърбукване, има и допълнителни фактори тук, но и никой няма да ни ги каже... Едно е сигурно, не е причинено от финансови затруднения и предстоящ фалит. 

  • Харесвам 12
  • Браво 2
Публикувано:

Дали може някоя добра магеланска душа, да напише какво трябва да се направи и очаква, ако от авиокомпанията откажат да те качат на борда или полетът има закъснение? Извинявам се предварително, ако го има някъде.

Публикувано:

В общи линии да се поинтересуваш кога ще е следващият полет, с който ще летиш ти. След вторият час да ти осигурят някаква храна и вода или поне ваучер за такива. Ако полетът ще е на следващия ден да ти осигурят хотел. И в оптимален случай да ти изплатят обезщетението за отказан достъп до борда още на летището, с нискотарифните това е по-скоро в сферата на пожелателното, но не пречи.

  • Харесвам 1
Публикувано: (редактирано)

Имах предвид нещо като пищов. 

Отказ от качване: ХХХ

 

Закъснение при кацане, повече от 3 часа:

 

До 1500км От 1500км до 3500км Над 3500км
250 евро 400 евро 600 евро

 

Намерих това http://europa.eu/youreurope/citizens/travel/passenger-rights/air/index_bg.htm#apr-problems

Тоест, ако откажат да ни качат на борда могат да ни възстановяват само сумата на билета, така ли?

Редактирано от Нели
Публикувано: (редактирано)
преди 24 минути , The rider каза:

При отказ на съгласие с промяна на полет и избор на варианта 120% възстановяване в акаунта, в какъв срок превеждат парите?

Едит: сега всъщност прочетох, че питаш за рефънд по картата. За там не мога да кажа какъв е срокът. :/

Редактирано от yordanov
  • Харесвам 1
Публикувано:

Добър вечер на всички.

Някой имал ли е опит във възстановяването на сумата на административните такси в цената на билета след неизползван полет на Уизеър ?

Публикувано:
преди 2 часа, Г.Вълков каза:

Добър вечер на всички.

Някой имал ли е опит във възстановяването на сумата на административните такси в цената на билета след неизползван полет на Уизеър ?

Няколко пъти съм чел за такива мераци из форума, не мисля че е имало положителен развой. Обикновено вратичката, която използват е високата такса за неявяване, която надвишава няколко пъти цената на таксите. 

  • Харесвам 1
Публикувано:

Варна-София, излитане вместо в 20 ч. в 22.10 ч. Засега:) Добре е, че поне залата е празна, че тимаджиите са сложили само 10-тина пейчици.

  • Харесвам 1
  • Шок 3
Публикувано:
преди 4 минути , georgievgi76 каза:

Аз на 28.10 летя за Меминген,дано се стабилизират нещата.По принцип полетите до там пълни ли са ?

Няма място за притеснение, особено 2 месеца по-рано. По принцип през летните месеци има повече пътуващи и самолетите са по-пълни, ако визираш ситуацията от преди няколко дни с овърбукнатите полети.

Иначе закъснението на полета Варна-София от по-горния пост е, поради лошо време в Катания и пренасочване на машината в Малта, което акумулира около 2 часа закъснение за следващите полети, в това число и София-Варна-София.

  • Харесвам 2
  • Браво 2
Публикувано:
преди 1 час, Емика каза:

Варна-София, излитане вместо в 20 ч. в 22.10 ч. Засега:) Добре е, че поне залата е празна, че тимаджиите са сложили само 10-тина пейчици.

Лошите германци са сложили само 10 пейки. Дано няма повече закъснения, че на 31ви полета е пристигнал в 2 сутринта. Във flight radar не виждам кой самолет е заложен и не мога да кажа, къде се намира в момента.

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.