Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано: (редактирано)
преди 1 час, zzxxcc каза:

Май скоро ще пускат полети София-Малага. Виждам, че един от големите български туроператори вече е пуснал почивка в Коста дел Сол за 2018 с полет на Wizz.

 

Да така ще е :) . За сега са само с Бъ айр,а догодина с Уиз 

Редактирано от Ivko
  • Харесвам 2
Публикувано: (редактирано)

Не знам дали тук е мястото:

 

Вчерашния полет от Мадрид (на Wizz) закъсня с 3 часа и 30 мин.  (   Mad-Sof,    11.09.2017   21:55-02:25  flight № W64402 , kацна след 5:50) 

Първо ни закараха пред самолета. Чакахме в автобуса 15-20 мин. Върнаха ни на летището. Там пак чакане около 1-2 часа. Обясниха, че пилота имал повече работни часове от позволените и не можел да литне наобратно за София. Пълен цирк - те тия пилоти се контролират по-зле от тираджиите. :)

Щели да литнат на следващия ден, може би.

И накрая хайде пак в самолета - ще летите за Будапеща, там ще сменят "лошия" пилот с друг и без да слизате ще литнете за София.

Пак ни натовариха на самолета и започна още едно чакане - между 1 час и 1 час и 30 мин.

Накрая пилота се включи да каже, че се извинява, но забавянето се дължало на две причини:

- Стачка на управляващите полети във Франция (през нея сме минавали) и това водело до 1-2 часа закъснение

- Летището в София било затворени между 2 и 5:30 през нощта :) - правило си някакви планови ремонти/профилактики.

Според мен малко ни послъга.

Летяхме директно за София

 

Не знам кое от всичкото е вярно.

 

Пуснах оплакване през сайта на Wizz и ... чакам.

 

Дали да чакам или направо на Аероиск да ги "дам" и пак да си чакам...

 

 

Редактирано от ven62
  • Шок 1
Публикувано:

Стачката във Франция е днес. Има много отменени/закъсняващи полети, включително от и до Испанияи Англия. Но вчера нямаше.

 

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 33 минути , ven62 каза:

Не знам дали тук е мястото:

 

Вчерашния полет от Мадрид (на Wizz) закъсня с 3 часа и 30 мин.  (   Mad-Sof,    11.09.2017   21:55-02:25  flight № W64402 , kацна след 5:50) 

Първо ни закараха пред самолета. Чакахме в автобуса 15-20 мин. Върнаха ни на летището. Там пак чакане около 1-2 часа. Обясниха, че пилота имал повече работни часове от позволените и не можел да литне наобратно за София. Пълен цирк - те тия пилоти се контролират по-зле от тираджиите. :)

Щели да литнат на следващия ден, може би.

И накрая хайде пак в самолета - ще летите за Будапеща, там ще сменят "лошия" пилот с друг и без да слизате ще литнете за София.

Пак ни натовариха на самолета и започна още едно чакане - между 1 час и 1 час и 30 мин.

Накрая пилота се включи да каже, че се извинява, но забавянето се дължало на две причини:

- Стачка на управляващите полети във Франция (през нея сме минавали) и това водело до 1-2 часа закъснение

- Летището в София било затворени между 2 и 5:30 през нощта :) - правило си някакви планови ремонти/профилактики.

Според мен малко ни послъга.

Летяхме директно за София

 

Не знам кое от всичкото е вярно.

 

Пуснах оплакване през сайта на Wizz и ... чакам.

 

Дали да чакам или направо на Аероиск да ги "дам" и пак да си чакам...

 

 

Не се ядосвай и навивай:-)).В крайна сметка сте стояли повечко в Мадрид ,а не в Новочеркаск или Омск :-)).Не е зле човек да пооткрадне 3-4 часа и да постои в Мадрид.София няма да избяга.А и най-важното е ,че живи и здрави сте кацнали.Лошият вкус остава ,когато от самата компания се чудят какво да кажат и лъжат мисляйки ,че пасажерите са глупаци.Иначе чаках полет от Барселона,той закъсня 1час и 10 минути и кацна в 2.35 през нощта.Така ,че това за ремонтите и т.н не отговаря на истината.Интересното в случая е,че когато излетяха от Барселона,самолета сви рязко на юг и по едно време се движеше на около 150км от бреговете на Мароко и Тунис,мина южно от Неапол и през Албания и Македония навлезе в България.Сигурно са се съобразили с бурите които се вихреха над Хърватска и Босна.Може и там да е имало ефект от 30 мин закуснение,но не и 4-5 часа..

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 12 минути , Еминко каза:

Не се ядосвай и навивай:-)).В крайна сметка сте стояли повечко в Мадрид ,а не в Новочеркаск или Омск :-)).Не е зле човек да пооткрадне 3-4 часа и да постои в Мадрид.София няма да избяга.А и най-важното е ,че живи и здрави сте кацнали.Лошият вкус остава ,когато от самата компания се чудят какво да кажат и лъжат мисляйки ,че пасажерите са глупаци.Иначе чаках полет от Барселона,той закъсня 1час и 10 минути и кацна в 2.35 през нощта.Така ,че това за ремонтите и т.н не отговаря на истината.Интересното в случая е,че когато излетяха от Барселона,самолета сви рязко на юг и по едно време се движеше на около 150км от бреговете на Мароко и Тунис,мина южно от Неапол и през Албания и Македония навлезе в България.Сигурно са се съобразили с бурите които се вихреха над Хърватска и Босна.Може и там да е имало ефект от 30 мин закуснение,но не и 4-5 часа..

Прекарах 4 дни в Амстердам, после една седмица в Португалия и накрая 3 дни в Мадрид, така че и пеша да ме бяха пуснали да се прибирам - пак нямаше да се ядосвам. :)

 

Просто не искам да им се размине:

Стюардесата по едно време вика - ако освободите пътеката (някакви пушачи супер изнервени крачеха яростно...)  ще ви дам напитка и лека закуска...

Ало, девойче, ... я по-полека и по-уважително...

 

Публикувано:
преди 18 минути , ven62 каза:

Прекарах 4 дни в Амстердам, после една седмица в Португалия и накрая 3 дни в Мадрид, така че и пеша да ме бяха пуснали да се прибирам - пак нямаше да се ядосвам. :)

 

Просто не искам да им се размине:

Стюардесата по едно време вика - ако освободите пътеката (някакви пушачи супер изнервени крачеха яростно...)  ще ви дам напитка и лека закуска...

Ало, девойче, ... я по-полека и по-уважително...

 

Ми давай с разказите за любимата Португалия!!Остави ги тези от УИЗ :-))).Винаги хубавите спомени оставят!!Що се отнася до стюардесите,държанието и възпитанието им...лично аз им влизам в положението.Срещат на брой N полуидиоти,нервни,особени,странни и т.н пътници.Трудно е да се работи с хора!!Скъсват ги от работа,плащат им  и не особено добре.Разбира се всеки случай си е индивидуален.Аз винаги си казвам"Да кацнем живи и здрави" пък...каквото ще да става.:-))

  • Харесвам 4
Публикувано: (редактирано)
Преди 1 час, Еминко каза:

Ми давай с разказите за любимата Португалия!!   ...

Ще е офтопик, ама Португалия си заслужава изключението:

- 2015,  пътепис -

 

Сега само това: :)

 

Използвам случай да сложа GPS координатите на тази вила

37.218817, -8.353636

https://www.ownersdirect.co.uk/accommodation/p6826556 

 

Ако някой се интересува от наемането й - няма проблем.

 

Редактирано от ven62
  • Харесвам 1
  • Браво 1
Публикувано:
преди 4 часа, ven62 каза:

- Летището в София било затворени между 2 и 5:30 през нощта :) - правило си някакви планови ремонти/профилактики.

Според мен малко ни послъга.

Юли месец, един полет на Раян беше пренасочен към Варна именно заради този строеж на скоростна рульожка, друг въпрос е дали вече не са го свършили.

преди 2 часа, Еминко каза:

.Трудно е да се работи с хора!!Скъсват ги от работа,плащат им  и не особено добре

Работата наистина е тежка, но за нашите стандартни не са хич зле платени. Получават над средното за София.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Днес се прибрахме от Бергамо, бяхме по Доломитите.

Та wizz на връщане малко ни дигнаха адреналина. Оттук на отиване си правя на сайта им wizzair.com онлайн чекин, но проблем.

На връщане пробвам от компа на хазайката(бяхме в малка Б&B), стига до някъде и бутона за продължаване си стои неактивен. Бре туй бре онуй, не ще. Звъня на 02 4928 367 со все префикси, любезен мъжки глас. Като ме изслуша, господинът мъдро заключи, че проблемът е в  браузъра(ИЕ) на моя(на хазайката) комп. Той с Хром нямал проблем. От добро възпитание някои мои реплики бяха само наум. То си има шега, че ИЕ служи само да снемеш читав браузер, ама чак пък толкова.

На другия ден сядам аз на комп в туринфоцентър, присетих се за главсевморпуть :). Стигам до някъде и пак греда...въпреки че съм с Мозила

Пак звъня на горния телефон, Елена се включва. Господ здраве да ти дава Елена и да си все така отзивчива към дертовете на пътниците. 

Изслуша ме, пита някъдеси някогоси, пак обяснявам, тя пак задържа и пита някъдеси. 

Та накрая - трябвало да влеза на book.wizzair.com, така вещо се произнесли от ИТ отдела им, щото резервацията ми била от началото на годината, а те нещо си и тн. Благодарих на Елена, ще и благодаря и на сайта им. 

Всичко си мина като по вода, само не разбрах защо на отиване чекина стана на един сайт, а на връщане на друг...

Но ende gut, alles gut:)

Та някой ако е резервирал като мен в началото на годината и му предстои пътуване, да има едно на ум.

 

  • Харесвам 9
  • Шок 1
Публикувано: (редактирано)
преди 20 минути , Светославов каза:

Днес се прибрахме от Бергамо, бяхме по Доломитите.

Та wizz на връщане малко ни дигнаха адреналина. Оттук на отиване си правя на сайта им wizzair.com онлайн чекин, но проблем.

На връщане пробвам от компа на хазайката(бяхме в малка Б&B), стига до някъде и бутона за продължаване си стои неактивен. Бре туй бре онуй, не ще. Звъня на 02 4928 367 со все префикси, любезен мъжки глас. Като ме изслуша, господинът мъдро заключи, че проблемът е в  браузъра(ИЕ) на моя(на хазайката) комп. Той с Хром нямал проблем. От добро възпитание някои мои реплики бяха само наум. То си има шега, че ИЕ служи само да снемеш читав браузер, ама чак пък толкова.

На другия ден сядам аз на комп в туринфоцентър, присетих се за главсевморпуть :). Стигам до някъде и пак греда...въпреки че съм с Мозила

Пак звъня на горния телефон, Елена се включва. Господ здраве да ти дава Елена и да си все така отзивчива към дертовете на пътниците. 

Изслуша ме, пита някъдеси някогоси, пак обяснявам, тя пак задържа и пита някъдеси. 

Та накрая - трябвало да влеза на book.wizzair.com, така вещо се произнесли от ИТ отдела им, щото резервацията ми била от началото на годината, а те нещо си и тн. Благодарих на Елена, ще и благодаря и на сайта им. 

Всичко си мина като по вода, само не разбрах защо на отиване чекина стана на един сайт, а на връщане на друг...

Но ende gut, alles gut:)

Та някой ако е резервирал като мен в началото на годината и му предстои пътуване, да има едно на ум.

 

Ако сте със смартфон или таблет си изтеглете мобилното приложение на Wizz .И от там може да се чекирайте.

Редактирано от dimitrov6
Публикувано:
преди 13 минути , dimitrov6 каза:

Ако сте със смартфон или таблет си изтеглете мобилното приложение на Wizz .И от там може да се чекирайте.

На 8/31/2017 в 11:40, Светославов каза:

Само дето на new generation ви е трудно да допуснете, че някой пътува с елементарен телефон с предплатена карта, който се ползва само като авариен(да не дава Господ). :)

:)

  • Харесвам 4
Публикувано:
преди 6 часа, Еминко каза:

Не се ядосвай и навивай:-)).В крайна сметка сте стояли повечко в Мадрид ,а не в Новочеркаск или Омск :-)).Не е зле човек да пооткрадне 3-4 часа и да постои в Мадрид.София няма да избяга.

Аз не съм съгласна да ги остави на мира, да не обръща внимание на закъсняло повече от 3 часа кацане. Аз смятам, че е въпрос на чест за всеки магеланец да си търси правата. Иначе защо толкова много време хабим тук да ги обсъждаме пишейки, четейки, давайки съвети. А и не е стоял в Мадрид, а на летището в неизвестност. Раян за същата ситуация на 10-тия ден бяха превели парите в сметката ми. @ven62, правилно е пуснал оплакване!

  • Харесвам 3
  • Браво 2
Публикувано:
преди 2 часа, Емика каза:

Аз не съм съгласна да ги остави на мира, да не обръща внимание на закъсняло повече от 3 часа кацане. Аз смятам, че е въпрос на чест за всеки магеланец да си търси правата. Иначе защо толкова много време хабим тук да ги обсъждаме пишейки, четейки, давайки съвети. А и не е стоял в Мадрид, а на летището в неизвестност. Раян за същата ситуация на 10-тия ден бяха превели парите в сметката ми. @ven62, правилно е пуснал оплакване!

Честта юнашка и мен ме подбуди да пиша оплакване за едно закъснение от близо 3 часа от Лондон. Водихме дълги битки, т.е. кореспонденции и накрая решиха да ме компенсират с похарчените средства за храна, като искаха да им представя касови бележки. Кой ще ги пази??? Приложих извлечение от банката (плащах с карта) и пак се дърпаха. Накрая ме обезщетиха с 21.16 евро за 4-ма души. Как изчислиха точно тази сума не разбрах - няма нищо общо с похарченото..............

  • Харесвам 2
Публикувано:

След като ПР-ката така и не благоволи да ми отговори относно това къде ще се превозва багажа след като въведат по-големия размер, на сайта се мъдри следното:

 

Тъй като пространството на борда е ограничено, не можем да гарантираме, че ръчният багаж ще бъде с вас в салона на самолета. Ако има твърде много багаж, може да се наложи да превозим вашия в багажното отделение. В такъв случай ви препоръчваме да извадите от него всички ценни предмети.
  • Харесвам 2
Публикувано:

В такъв случай ви препоръчваме да извадите от него всички ценни предмети.

 

в последния момент ... и да си ги сложим на главата сигурно  ^_^

  • Харесвам 1
  • Браво 1
  • Смея се 1
Публикувано:
преди 10 часа, ven62 каза:

Не знам дали тук е мястото:

 

Вчерашния полет от Мадрид (на Wizz) закъсня с 3 часа и 30 мин.  (   Mad-Sof,    11.09.2017   21:55-02:25  flight № W64402 , kацна след 5:50) 

Първо ни закараха пред самолета. Чакахме в автобуса 15-20 мин. Върнаха ни на летището. Там пак чакане около 1-2 часа. Обясниха, че пилота имал повече работни часове от позволените и не можел да литне наобратно за София. Пълен цирк - те тия пилоти се контролират по-зле от тираджиите. :)

Щели да литнат на следващия ден, може би.

И накрая хайде пак в самолета - ще летите за Будапеща, там ще сменят "лошия" пилот с друг и без да слизате ще литнете за София.

Пак ни натовариха на самолета и започна още едно чакане - между 1 час и 1 час и 30 мин.

Накрая пилота се включи да каже, че се извинява, но забавянето се дължало на две причини:

- Стачка на управляващите полети във Франция (през нея сме минавали) и това водело до 1-2 часа закъснение

- Летището в София било затворени между 2 и 5:30 през нощта :) - правило си някакви планови ремонти/профилактики.

Според мен малко ни послъга.

Летяхме директно за София

 

Не знам кое от всичкото е вярно.

 

Пуснах оплакване през сайта на Wizz и ... чакам.

 

Дали да чакам или направо на Аероиск да ги "дам" и пак да си чакам...

 

 

Здравейте веднага бих подал иск на ваше място . За същата ситуация ми изплатиха обещетение  полетът беше през юли 3'30 мин по късно отначало се дърпаха но днес благодарение на аероиск парите ми бяха преведени 

  • Харесвам 3
Публикувано:
На 9.09.2017 г. в 8:22, alex0001 каза:

Аз да споделя, че при последния ми полет с Уиз си получих куфара Самсонайт със счупена заключалка.Имам съмнение, че в Кипър са се опитали да я разбият, но може и да е от подмятане.Попълних формуляр на летището в София за повреден багаж и после занесох куфара в магазин Светла багс, до Орлов мост.И преди няколко дни, след над 40 дни престой на куфара за ремонт, си го получих безплатно по куриер със сменена заключалка.

А за счупено колело на куфара може ли да се претендира, или няма смисъл

Публикувано:
преди 13 часа, antea каза:

в последния момент ... и да си ги сложим на главата сигурно  ^_^

за това пък щe e напълно безплатно  :biggrin:

Като бонус се отваря нова бизнес ниша. Лаптоп не побира, но за кюлчетата злато е баш:

pot-head.jpg

  • Харесвам 1
  • Смея се 8
Публикувано: (редактирано)

Нещо им куца доста в организацията на кеш-бека.

Пресен опит с "Мануела":

Кредит за нощувки през август - още липсва. Писах 2 пъти с изчерпателна информация за резервациите през booking и никакъв отговор.

Кредит за рент-а-кар през юни и юли - писах през август, после получих 8 евро за едната резервация, после получих мейл с предложение за общо 20 евро, което приех и получих кредита, а днес получих още 8 евро за другата резервация (по-старата, от юни :lol:) Та съм с 20 евро напред от колите...

С 1 дума - дезорганизация, нито своя интерес следят, нито на клиентите си.

 

п.п. - Кредитът за нощувките през август дойде 15 минути след този ми пост. Благодаря на четящия форума служител :drinks:

Редактирано от 45#2
рязка промяна в обстоятелствата
Публикувано:

По новите правила, ако не си закупиш място по време на резервацията, чекирането започва 48 ч. преди полета, нали така?. На по-късен етап можели да се купи място? Ако може, чекирането пак ли започва 48 ч. преди полета или вече става 30 дни?

Публикувано:
преди 51 минути , Боби каза:

Нещо им куца доста в организацията на кеш-бека.

Пресен опит с "Мануела":

Кредит за нощувки през август - още липсва. Писах 2 пъти с изчерпателна информация за резервациите през booking и никакъв отговор.

Кредит за рент-а-кар през юни и юли - писах през август, после получих 8 евро за едната резервация, после получих мейл с предложение за общо 20 евро, което приех и получих кредита, а днес получих още 8 евро за другата резервация (по-старата, от юни :lol:) Та съм с 20 евро напред от колите...

С 1 дума - дезорганизация, нито своя интерес следят, нито на клиентите си.

 

п.п. - Кредитът за нощувките през август дойде 15 минути след този ми пост. Благодаря на четящия форума служител :drinks:

При мен се получи навреме. Днес получих сумата от нощувки през booking от август месец.

Публикувано: (редактирано)

Ех уиз, колко ги обичам. 

Отново ми сменят дата на полет, май е за 4 път откакто ги ползвам, докато с друга компания нямам такъв случай до сега.

Имах една нощувка в Неапол другия месец. Днес получих мейл със смяната и видях, че вместо в 15:35, връщането е в 15:15 и потвърдих през телефона. 

Веднага след това установих, че съм приел връщане в същия ден на отиването, 30 мин след кацането.

Звънах веднага да пробвам да оправя грубата грешка. Оказа се, че са склонни да променят датите, но трябваше вместо да седя 1 ден, да останем 4 нощи, което ми е много.

Можело да избера само  връщане от друг град, в случая най-близкия е Бари, но  се удължава престоя, както и разходите. 

В крайна сметка се отказах от билетите, ще ми върнат 120% в профила. 

Изгаря ми и хотел взет с над 50% намаление през индийците, понеже е без отказ.

Доста време  не летях с тях след предните две смени, тогава ми изгоряха и други полети. От тогава прикачване с тях не правя, освен, ако не са последна отсечка.

Да не се заричам, ама ще им дам голяма почивка, ако ще и по 5 евро да пускат всякакви билети, само  трябва да си изхабя кредита..

Редактирано от Alexander
  • Харесвам 4
Публикувано:

Да питам аз, че не ми е ясно - ако променят полет с около 15 мин. примерно, може ли да не се съглася и да ми върнат 120% или другите там неща които мога да приема. Или става въпрос за по-голяма промяна на полет, като ден напр.?

Публикувано:
преди 2 минути , stani.m каза:

Да питам аз, че не ми е ясно - ако променят полет с около 15 мин. примерно, може ли да не се съглася и да ми върнат 120% или другите там неща които мога да приема. Или става въпрос за по-голяма промяна на полет, като ден напр.?

Ако има каквато и да е промяна тя може да бъде отказана и следва да се ползват другите опции.

  • Харесвам 5

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.