Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:

Малко извън темата за Мануела и кредитите, но все пак малка новинка - с днешния ъпдейт на приложението за iOS, вече има опция и за плащане на резервация с банков превод.

Публикувано:

Тъй като никога не съм използвала опцията за плащане по банка... Възможно ли е да се избере при резервацията плащане по банка, за да получиш няколко дни за размисъл, а ако в последствие решиш да платиш резервацията, да я платиш с КК или след като вече е избран начин на плащане банков превод, не може да бъде сменен?

Публикувано:
В момента, chandni каза:

Тъй като никога не съм използвала опцията за плащане по банка... Възможно ли е да се избере при резервацията плащане по банка, за да получиш няколко дни за размисъл, а ако в последствие решиш да платиш резервацията, да я платиш с КК или след като вече е избран начин на плащане банков превод, не може да бъде сменен?

Дават ти по принцип 24 часа след резервацията, за да направиш банковия трансфер. Ако се падне в петък, обаче, реално ще имаш цял уикенд за размисъл.

Иначе съм виждал с очите си, че се е появявала опция да заплатиш подобна резервация с карта, но това беше само веднъж и вероятно са тествали нещо. В момента няма такава опция - ако избереш банков превод, трябва да си се заплати по този начин.

Удобно е, ако остават 2-3 места на съответната цена, а чакаш потвърждение от нерешителни спътници и, разбира се, имаш активно интернет банкиране и можеш да нареждаш преводи онлайн.

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 4 минути , chandni каза:

Тъй като никога не съм използвала опцията за плащане по банка... Възможно ли е да се избере при резервацията плащане по банка, за да получиш няколко дни за размисъл, а ако в последствие решиш да платиш резервацията, да я платиш с КК или след като вече е избран начин на плащане банков превод, не може да бъде сменен?

Може да не платиш в банката,ако се откажеш,а да направиш нова резервация с КК,но вече може цената да е друга.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 1 минута , dimitrov6 каза:

Може да не платиш в банката,ако се откажеш,а да направиш нова резервация с КК,но вече може цената да е друга.

Това е ясно. :) Идеята беше ако реша да платя, а цената вече е друга, за да правя нова резервация, дали мога старата резервация да я платя с карта, но явно не. :)

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 4 часа, stani.m каза:

А за счупено колело на куфара може ли да се претендира, или няма смисъл

Може, но трябва да се попълни формуляр на място на летището.

  • Харесвам 1
Публикувано: (редактирано)

Имам мейл за нова услуга - Flexible travel partner. В резервацията се пише само едно име, а другите имена на пътници се добавят при чекиране...срещу такса естествено.:biggrin:

Не съм разцъквала за да гледам цената.

Редактирано от bibi
  • Харесвам 5
Публикувано: (редактирано)
преди 1 час, bibi каза:

Имам мейл за нова услуга - Flexible travel partner. В резервацията се пише само едно име, а другите имена на пътници се добавят при чекиране...срещу такса естествено.:biggrin:

Не съм разцъквала за да гледам цената.

Аз също получих,но не я намирам за особено привлекателна или поне докато не разбрах,че единственото  нейно предимство  е да посочиш на по-късен етап имена на пътници,за които обаче трябва да платиш билета предварително(Не виждам начин да не е така).Какво се получава в действителност?Ако А е дал предварително съгласие да пътува,но после е отказал,може да бъде заменен от Б,който да плати билета на отказалия се.Как и дали  изобщо ще откриеш Б не е никак сигурно,а ти вече си платил.Можем да заменим А с А+Б,които после да отпаднат и да посочиш Г + Д,но това усложнява още повече задачата.Най-вероятно при повече от един отказали пътуването да можеш да "замениш" само единия от тях,и то в най-добрият случай.Наистина,новата услуга все пак предлага своеобразна застраховка при отказ от пътуване,но за мен е залъгалка за да платиш повече.Никой не те кара,разбира се.П.П.Може би логиката ми не е вярна,но това така ми се струва.

Редактирано от Georgie
  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 4 часа, bibi каза:

Имам мейл за нова услуга - Flexible travel partner. В резервацията се пише само едно име, а другите имена на пътници се добавят при чекиране...срещу такса естествено.:biggrin:

Не съм разцъквала за да гледам цената.

Според мен това е насочено и към туристическите фирми, които може да резервират за гида, а да платят и за определен брой туристи. После ще си вземат процент и ще си избият парите. Поне така ми се струва на мен.

  • Харесвам 4
Публикувано:
преди 18 часа, vorbis каза:

Какъв е този формуляр? Откъде се взима?

На всяко летище има специално гише за оплаквания, свързани с багажа. Там ти дават формуляр. Целта е на място да видят каква е повредата и да потвърдят. После трябва да попълниш форма на Уиз на техния сайт. След това се свързваш с определен магазин (в зависимост от държават) и там трябва да ти го поправят. 

 

Важно: това не са служители на Узи еър! Гишето няма нищо общо с тях.

  • Харесвам 3
  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 6 часа, bibi каза:

Имам мейл за нова услуга - Flexible travel partner. В резервацията се пише само едно име, а другите имена на пътници се добавят при чекиране...срещу такса естествено.:biggrin:

Не съм разцъквала за да гледам цената.

Може ли да споделиш имейла, защото нищо не намирам в интернет, а ми е полезна тази услуга.

Публикувано:

Имейла е само информация че имат нова услуга . На сайта им не успях да намеря инфо за нея.

 

Все още не сте сигурни с кого ще пътувате?

 

Нашата услуга Flexible Travel Partner ви дава възможност да създадете нова резервация, без да добавяте имената на всички пътници в момента на резервацията. Когато създавате резервацията, е достатъчно да посочите само едно име и да включите още пътници, без да добавяте имената срещу допълнителна такса. Трябва да заплатите пълната цена на билета и таксите за всички избрани услуги за всички пътници в момента на резервацията. Имената на всички пътници ще бъдат финализирани най-късно към момента на чекирането онлайн.

 

За повече информация за услугата Flexible Travel Partner, моля, посетете wizzair.com

  • Харесвам 4
Публикувано:

На мен лично тази опция ще ми е доста полезна, защото да речем си харесвам някаква дестинация и попадам на изгодни билети, не ми се лети сама, взимам два билета и имам достатъчно време да навия някой приятел да дойде с мен, без цените да са се променили значително за него ^_^ 10 евро са съвсем приемлива такса за това удобство.

  • Харесвам 9
Публикувано: (редактирано)

На фона на таксата за промяна на име на пътник, тази такса е нищожна!

Особено че ти дават право да попълниш името чак преди чекирането.

Редактирано от 45#2
Публикувано: (редактирано)

Друго е, когато има конкуренция. Ако не бяха стъпили тук Райънеър тази и други "благинки" нямаше да ги има.

Не е тук мястото , но все пак - от преди повече от година смяна на дата на полет/смяна на име при Изиджет са на цени от около 20 евро.

Редактирано от Таньо
  • Харесвам 6
Публикувано: (редактирано)
На 2017. 09. 14. в 10:52, Пътувко каза:

Според мен това е насочено и към туристическите фирми, които може да резервират за гида, а да платят и за определен брой туристи. После ще си вземат процент и ще си избият парите. Поне така ми се струва на мен.

 

Има много магеланици и магеланки, които не са 100% сигурни дали след 3, 6 или 12 месеца ще са със същото гадже, но много им се пътува до дадена дестинация. Те могат без проблем да си направят резервация на добра цена и когато дойде времето просто да напишат името на актуалното си гадже ;) Така няма да има душевни терзания, ако направя резервация и скъсаме какво ще стане? ;) Срещу 10 евро си купуваш опцията за евтино и безпроблемно скъсване ;)

 

Ако нямаш гадже също имаш опцията до тогава да проимаш или да вземеш с теб за сега неизвестен приятел или приятелка. Ако някой обещае, че ще дойде, но не е много сигурен, също е по добре да не му пишеш името в резервацията.

 

Според мен опцията е добра и е доста практична. Сигурен съм, че доста хора ще я ползват.

Редактирано от Topfly
  • Харесвам 8
  • Браво 1
  • Смея се 9
Публикувано:
На 13.09.2017 г. в 16:41, chandni каза:

Това е ясно. :) Идеята беше ако реша да платя, а цената вече е друга, за да правя нова резервация, дали мога старата резервация да я платя с карта, но явно не. :)

Може, през колцентъра 30 лв+цената на обаждането

Публикувано:
На 12.09.2017 г. в 12:40, ven62 каза:

Не знам дали тук е мястото:

 

Вчерашния полет от Мадрид (на Wizz) закъсня с 3 часа и 30 мин.  (   Mad-Sof,    11.09.2017   21:55-02:25  flight № W64402 , kацна след 5:50) 

Първо ни закараха пред самолета. Чакахме в автобуса 15-20 мин. Върнаха ни на летището. Там пак чакане около 1-2 часа. Обясниха, че пилота имал повече работни часове от позволените и не можел да литне наобратно за София. Пълен цирк - те тия пилоти се контролират по-зле от тираджиите. :)

Щели да литнат на следващия ден, може би.

И накрая хайде пак в самолета - ще летите за Будапеща, там ще сменят "лошия" пилот с друг и без да слизате ще литнете за София.

Пак ни натовариха на самолета и започна още едно чакане - между 1 час и 1 час и 30 мин.

Накрая пилота се включи да каже, че се извинява, но забавянето се дължало на две причини:

- Стачка на управляващите полети във Франция (през нея сме минавали) и това водело до 1-2 часа закъснение

- Летището в София било затворени между 2 и 5:30 през нощта :) - правило си някакви планови ремонти/профилактики.

Според мен малко ни послъга.

Летяхме директно за София

 

Не знам кое от всичкото е вярно.

 

Пуснах оплакване през сайта на Wizz и ... чакам.

 

Дали да чакам или направо на Аероиск да ги "дам" и пак да си чакам...

 

 

Има да чакаш да ти платят обезщетение.............. Аз имам отменен полет от март до Кутаиси /Грузия/ и още не са ми платили и стотинка обезщетение. След стотици оплаквания и лични разгвори в кул центъра им.Вече се замислям много сериозно дали да пътувам с тази линия.

 

Публикувано:
На ‎9‎/‎14‎/‎2017 в 11:52, Пътувко каза:

Според мен това е насочено и към туристическите фирми, които може да резервират за гида, а да платят и за определен брой туристи. После ще си вземат процент и ще си избият парите. Поне така ми се струва на мен.

Да, туристическите фирми определено ще се възползват, а лично мен ме притеснява и възможността най-евтините билети да почнат да изчезват моментално със спекулативни цели, подобно на случващото се с някои спортни събития, концерти и т.н. 10 евро си е нищо...

  • Харесвам 3
  • Браво 1
Публикувано:
преди 2 часа, muchachote каза:

Има да чакаш да ти платят обезщетение.............. Аз имам отменен полет от март до Кутаиси /Грузия/ и още не са ми платили и стотинка обезщетение. След стотици оплаквания и лични разгвори в кул центъра им.Вече се замислям много сериозно дали да пътувам с тази линия.

 

А опита ли с посредник?

https://magelanci.com/forums/forum/73-аероиск/

  • Харесвам 3

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.