Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 2 часа, Dani Magelan каза:

А опита ли с посредник?

https://magelanci.com/forums/forum/73-аероиск/

Тук повечето с отменени полети до Кутаиси получихме ( не обобщавам,но за няколко човека знам) парите си платени за билетите-или по Wizz сметка или по банков път.Аз избрах второто,но сумата дойде отдавна.Полетът ми беше някъде март или април.Не знам защо при теб  е станало така...

  • Харесвам 1
Публикувано:

Здравейте,

 

на някой случвало ли му се е да не може да се чекира он лайн...? Полета ми е на 20/08, като си вляза в резервацията Чек ин бутона въобще не се появява. Излиза ми това съобщение ``Check in within 22 hour(s) Please note that online check-in times have changed ``линк с More details, който не се отваря:( Някой дали има отговор...

Публикувано:
преди 3 минути , malDivka каза:

Здравейте,

 

на някой случвало ли му се е да не може да се чекира он лайн...? Полета ми е на 20/08, като си вляза в резервацията Чек ин бутона въобще не се появява. Излиза ми това съобщение ``Check in within 22 hour(s) Please note that online check-in times have changed ``линк с More details, който не се отваря:( Някой дали има отговор...

Чек ин е 48 часа преди полета. Предполагам полетът ти е на 20 септември, въпреки че пише август:) 

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 4 минути , malDivka каза:

Здравейте,

 

на някой случвало ли му се е да не може да се чекира он лайн...? Полета ми е на 20/08, като си вляза в резервацията Чек ин бутона въобще не се появява. Излиза ми това съобщение ``Check in within 22 hour(s) Please note that online check-in times have changed ``линк с More details, който не се отваря:( Някой дали има отговор...

Ако резервацията е направена след 15-ти август, важат новите им правила за онлайн чекиране. Ако не е закупено място, чек ин е възможен едва 48 часа преди полета.

  • Харесвам 2
Публикувано:
В момента, master_of_germs каза:

Ако резервацията е направена след 15-ти август, важат новите им правила за онлайн чекиране. Ако не е закупено място, чек ин е възможен едва 48 часа преди полета.

Ахааа, нещо съм го пропуснала това. Супер много благодаря, че се ошашавих какво се случва:O

преди 4 минути , Алекс каза:

Чек ин е 48 часа преди полета. Предполагам полетът ти е на 20 септември, въпреки че пише август:) 

 

преди 4 минути , Алекс каза:

Чек ин е 48 часа преди полета. Предполагам полетът ти е на 20 септември, въпреки че пише август:) 

 20/09:good:

Публикувано:
В момента, malDivka каза:

Ахааа, нещо съм го пропуснала това. Супер много благодаря, че се ошашавих какво се случва:O

Ако е закупено и връщане, то чек-инът за връщането ще се отвори веднага, след като се чекира полетът на отиване, стига да остават не повече от 15 дни до обратния полет. 

  • Харесвам 7
Публикувано:

До вчера имаше проблем със зареждането на сайта  ,както и с  приложението на Wizz,и то не само в България.Вероятно сте забелязали.Много хора бяха изнервени,че не могат да се чекират онлайн или да разречатат бордните си карти.Във Фейсбук,нито пък другаде , компанията изобщо не даваше отговор на изнервените пътници.Слава богу,сега са оправили нещата.Можеха поне едно извинение да поднесат,но не го направиха!

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 1 минута , Georgie каза:

До вчера имаше проблем със зареждането на сайта  ,както и с  приложението на Wizz,и то не само в България.Вероятно сте забелязали.Много хора бяха изнервени,че не могат да се чекират онлайн или да разречатат бордните си карти.Във Фейсбук,нито пък другаде , компанията изобщо не даваше отговор на изнервените пътници.Слава богу,сега са оправили нещата.Можеха поне едно извинение да поднесат,но не го направиха!

Аз имах проблеми със зареждането само от настолния си компютър вкъщи в продължение на 4-5 дни. През мобилното приложение и от компютъра в работата ми всичко вървеше гладко. Зачудих се дали в моя комп не е проблемът. От вчера се оправи.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 23 часа, master_of_germs каза:

Аз имах проблеми със зареждането само от настолния си компютър вкъщи в продължение на 4-5 дни. През мобилното приложение и от компютъра в работата ми всичко вървеше гладко. Зачудих се дали в моя комп не е проблемът. От вчера се оправи.

А дали сте сигурни, че се е оправил проблема....Сега вече мога да чекирам полета, но за година на раждане на детето ми дава опции само до 2003 г:angry: Нито през мобилното мога да избера година след тази, нито от компа...

Е какво да правя в този случай?

Публикувано:
преди 8 минути , malDivka каза:

А дали сте сигурни, че се е оправил проблема....Сега вече мога да чекирам полета, но за година на раждане на детето ми дава опции само до 2003 г:angry: Нито през мобилното мога да избера година след тази, нито от компа...

Е какво да правя в този случай?

След 2003 се води възрастен (над 14 години), звъннете по телефона да ви променят резервацията от дете на възрастен.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 1 минута , Olia каза:

След 2003 се води възрастен (над 14 години), звъннете по телефона да ви променят резервацията от дете на възрастен.

Благодаря! Само, че той е на 13 г....:( Видях се в приключения с това чекиране

Публикувано:
преди 1 минута , malDivka каза:

Благодаря! Само, че той е на 13 г....:( Видях се в приключения с това чекиране

024928367 това им е неимпулсният телефон, най добре им звъннете.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 1 минута , malDivka каза:

Благодаря! Само, че той е на 13 г....:( Видях се в приключения с това чекиране

Когато сте купували билета е трябвало да внимавате.

За дете под 14 години не се купува билет за възрастен. :) 

Няма да можете да го чекирате без да се обадите по телефона за да променят вида на билета.

  • Харесвам 2
Публикувано: (редактирано)
Преди 1 час, Mary каза:

Когато сте купували билета е трябвало да внимавате.

За дете под 14 години не се купува билет за възрастен. :) 

Няма да можете да го чекирате без да се обадите по телефона за да променят вида на билета.

Няма грешка в купуването . Билета е купен за дете - 13 години, но в момента опциите при чекиране от менюто за година на раждане са само до 2003 г. Никога до сега не ми се е случавало...

 

Редактирано от malDivka
  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 15 минути , malDivka каза:

Няма грешка в купуването . Билета е купен за дете - 13 години, но в момента опциите при чекиране от менюто за година на раждане са само до 2003 г. Никога до сега не ми се е случавало...

Интересно родените след 2003 , които са по малки как могат да бъдат чекирани...

В такъв случай вероятно е някакъв бъг в системата.

През мобилната версия същото ли е?

 

А в пътния план, който сте получили, какво е отбелязано за билета на детето?

  • Харесвам 1
Публикувано:

В момента имам същият "проблем" и въобще не смятам да се занимавам с никой, а да мръдна рождената дата с 2 години на детето и толкоз!

 

  • Харесвам 1
Публикувано: (редактирано)
Преди 1 час, Двуцветко каза:

В момента имам същият "проблем" и въобще не смятам да се занимавам с никой, а да мръдна рождената дата с 2 години на детето и толкоз!

 

Ами аз мисля, че моят го реших:) макар че се подвоумих дали и аз да не сменя годината.

 

Много любезно отношение и съдействие получих на горепосоченият тел. 024928367 - неимпулсен, промениха резервацията от възрастен на дете.

Признавам си  и благодаря на Mary , чекирала съм детето като възрастен:blush:

Редактирано от malDivka
  • Харесвам 2
  • Браво 1
Публикувано:

След промяната на сроковете за чекиране,се чудя дали сега,като купувам билетите да си взема места или да ги добавя по-късно.Имате ли наблюдение има ли промяна на цената?

Публикувано:

Мисля, че ако добавиш места по време на чекирането те са по-скъпи.
Аз винаги си вземам местата още с купуването на билетите, но веднъж чекирах една приятелка и като й добавих място, цената му беше по-висока от тази, която бях платила предварително за моето.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Здравейте, имам бърз въпрос- утре летим сутринта в 6 и 15 ч, като освен нашия има още три полета, които летят горе-долу по същото време. Кога трябва да отида на летището според вас, до сега не съм пътувала толкова рано и не ми се иска да вися повече от необходимото, особено като сме с дете на две години :)

Публикувано:
преди 4 минути , mu_ry каза:

 

забравих да напиша, имаме чекиран куфар :)

@mu_ry, аз никога не съм пътувала с чекиран куфар от Т1, но съм летяла много в ранни доби. Опашките за чекиран багаж, които съм наблюдавала, са били направо колосални. По моя преценка 1.5 ч по-рано е достатъчно време. Аз ходя по-рано, защото пътувам от другия край на София и предвиждам пукане на гума... хаххаа

Публикувано: (редактирано)
преди 26 минути , mu_ry каза:

 

забравих да напиша, имаме чекиран куфар :)

Когато има малко (1) полети куфарите са бързи, но опашките са бавни - 1 секюрити и 1 гише на гранични работят.

Когато са повече полети, опашките са по-бързи, но с куфарите става лудница, предвидете си време (или се предредете, обикновено служителите пускат пътуващите с деца приоритетно)

Редактирано от 45#2
Публикувано:
преди 5 минути , Rainy каза:

@mu_ry, аз никога не съм пътувала с чекиран куфар от Т1, но съм летяла много в ранни доби. Опашките за чекиран багаж, които съм наблюдавала, са били направо колосални. По моя преценка 1.5 ч по-рано е достатъчно време. Аз ходя по-рано, защото пътувам от другия край на София и предвиждам пукане на гума... хаххаа

благодаря, и аз така мислех :)

 

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.