Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 7 часа, Zelen Burgas каза:

Мога ли сега да си отменя полета и да ми въстановят част от сумата. Четох, че може ако си закупя допълнителна услуга Wizz Flex.

Не няма смисъл ще платите такса отмяна по-голяма от самата стойност на билетите,а относно тази услуга тя се купува по време на купуване н билетите.

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 7 минути , georgievgi76 каза:

Днес има Буря във Варна .Някой се разходиха почти до Варна и обратно с Wizz 

 

Явно не е толкова сериозна, защото пък самолетите излитат. Предполагам, че изискванията за видимост, скорост на вятъра и т.н. са различни при кацане и излитане, но все пак. Поне да ги бяха оставили в Бургас...

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 2 минути , georgievgi76 каза:

От Бургас /Сарафово/ как ще се приберат.Трябва минимум 3 автобуса осигурени от авиокомпанията!

И все пак би било по-евтино и щяха да са във Варна поне 12 часа по-рано. Утре трябва да пускат два полета между София и Варна, а наемането на 3-4 автобуса извън активния туристически сезон за 120 километра на дали е толкова скъпо.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 4 минути , georgievgi76 каза:

Има и кръгче около Айтос ,явно и в Бургас не става.

"Кръгче" имаше и в Копенхаген. Явно днес им е било ден за кръжене... 

  • Харесвам 3
  • Шок 1
Публикувано:
Преди 1 час, georgievgi76 каза:

Днес има Буря във Варна .Някой се разходиха почти до Варна и обратно с Wizz 

 

000.jpg

Сега като погледнах във Flightradar24, това е точно нашият самолет от полета до Копенхаген, който споменах - HA-LWK. Или днес не им е ден, или пропуснатото кацане на първи заход не е било заради препятствие на пистата... 

  • Харесвам 1
  • Замислям се 1
Публикувано:
1 hour ago, tch said:

Най-важното, е че броят на излитанията все още е равен на броя на кацанията :)

Тези числа винаги са равни. Отделна тема е всеки контролиран сблъсък със земята колко е плавен и (без)опасен

  • Харесвам 1
  • Смея се 6
Публикувано:
Преди 1 час, akair каза:

Тези числа винаги са равни. Отделна тема е всеки контролиран сблъсък със земята колко е плавен и (без)опасен

Така е, както има един лаф, не ни убива скоростта, а рязкото спиране :unsure:

  • Харесвам 1
  • Смея се 3
Публикувано:

Докато сме на темата за лафовете и лафенето, да споделя колко страдам, че пилотите на Уизер изобщо не обичат да си говорят с пътниците.
Определено две-три думи от капитана или помощника му разведряват обстановката в салона и допринасят за възвръщане на спокойствието у по-нервните пътници (освен, ако не е на Борат-ски английски).
В 3/4 от полетите ми с Уизер (и този феномен е стриктно уизерски) включванията от кабината са само "Cabin crew-seats for TO/Start of descent/Landing in XX min".
В последно време има някакво разчупване на леда, но явно са разни лични самоинициативи.

 

  • Харесвам 4
  • Шок 1
Публикувано:
преди 6 часа, mitkobiker каза:

Докато сме на темата за лафовете и лафенето, да споделя колко страдам, че пилотите на Уизер изобщо не обичат да си говорят с пътниците.

Аз пък страдам, когато пилотите, вместо да си гледат облаците, рекат да си поговорят с пътницте. Най-омразният момент във всеки полет е, точно когато си сладко задрямал, пилотът да ти кресне по пращяща радиоуредба колко градуса е  отвън температурата. Искрено благодаря на пилотите на WizzAir тая сутрин, че ме оставиха в неведение по въпроса.

  • Харесвам 9
  • Благодаря 1
  • Смея се 10
Публикувано:

Бях де зарадвала на увеличението на безплатния кабинен багаж, макар че щяхме да се поберем и в предишните параметри. Обаче ... потресена съм от непредсказуемостта на това дали кабинният багаж ще лети с мен в пътническия салон или като карго . Излиза, че без приорити е прекалено рисково човек да тръгва с чанта, в която има фото техника или лаптоп. Опитахме при чекиране да добавим приорити, но вместо 10 лв, както ми каза техният човек по телефона , се появява цена 32лв. На посока. Та се замислям каква е вероятността чантата ми да трябва да зачезне към карго отсека и дали да не реша проблема, като набутам обективите по джобовете на моята и на половинът връхни дрехи :girlcrazy:.

И  що за тъпотия да именуват багажа "кабинен" като не могат да го гарантират като такъв. По-добре да го нарекат  "тука има-тука нема"

PS Летим на 31.10. , билетите са закупени преди август, така че вече имаме възможност за чекиране.  

  • Харесвам 2
Публикувано:

Винаги техниката е била в ръчния багаж и винаги е с мен в пътническия салон  /и при WIZZ, и при Ryanair/. Напоследък от WiZZ при чекирането на големия багаж гледам, че лепят стикери и на малкия багаж, на който пише че багажът е за мястото пред краката ти, а не в багажното отделение над главите, но познайте дали този стикер оцелява до качването в самолета - и без това самолетите им са тесни, че искат да си жертват и мястото за краката....

Публикувано:
преди 2 минути , mechoni каза:

Винаги техниката е била в ръчния багаж и винаги е с мен в пътническия салон  /и при WIZZ, и при Ryanair/. Напоследък от WiZZ при чекирането на големия багаж гледам, че лепят стикери и на малкия багаж, на който пише че багажът е за мястото пред краката ти, а не в багажното отделение над главите, но познайте дали този стикер оцелява до качването в самолета - и без това самолетите им са тесни, че искат да си жертват и мястото за краката....

 

Ето затова ще взимат всички багажи долу - защото сега горе е пълно с бохчи, шапки и палта и раници с неоцеляли етикетчета. Bay Ganyo rulez!

Публикувано: (редактирано)
преди 21 часа, Боби каза:

Ето затова ще взимат всички багажи долу - защото сега горе е пълно с бохчи, шапки и палта и раници с неоцеляли етикетчета. Bay Ganyo rulez!

Раница? Къде видя раница? Говорим за нормален ръчен багаж- куфар с допустимите размери!  ;) 

Редактирано от Георги
Публикувано: (редактирано)
преди 51 минути , Боби каза:

Ето затова ще взимат всички багажи долу - защото сега горе е пълно с бохчи, шапки и палта и раници с неоцеляли етикетчета. Bay Ganyo rulez!

Щото пък великият западно-европеец хич не тъпче бохчи, шапки, палтенца и ранички :lol: Една и съща фиеста е на всички low cost полети, независимо от националността на пътниците.

Редактирано от Георги Матеев
  • Харесвам 10
  • Смея се 1
Публикувано:
преди 43 минути , mechoni каза:

Раница? Къде видя раница?

На всеки полет без изключение! Изключително често явление са и наглеци, пътуващи с огромни багажи, които дори и за голям ръчен не могат да минат! На последния ни полет преди 2 дни от Копенхаген, имаше "тарикати" с огромни туристически раници (80+ литра), които дори не можеха да се поберат в багажното горе. Колкото са по-толерантни авиокомпаниите, толкова пасажерите са по-нахални и прекаляват с това, че предишния път някой на гейта си е "затворил очите" и ги е пуснал с багаж, който "с малко" надвишава ограничението.

  • Харесвам 13
Публикувано: (редактирано)
На 8.10.2017 г. в 12:46, mitkobiker каза:

Докато сме на темата за лафовете и лафенето, да споделя колко страдам, че пилотите на Уизер изобщо не обичат да си говорят с пътниците.
Определено две-три думи от капитана или помощника му разведряват обстановката в салона и допринасят за възвръщане на спокойствието у по-нервните пътници (освен, ако не е на Борат-ски английски).
В 3/4 от полетите ми с Уизер (и този феномен е стриктно уизерски) включванията от кабината са само "Cabin crew-seats for TO/Start of descent/Landing in XX min".

И аз съм на мнение, че е добра практика да пускат по някой лаф.
В това отношение бях приятно изненадан от капитана на полета София-Дубай миналия месец (не му запомних името, за съжаление), който направи кратко представяне на полета - колко време ще отнеме, какво е времето по трасето, над кои държави ще летим и че скоро ще минем близо до Истанбул, който може да се види отдясно (аз пък бях на седалка А :unsure:) .  Вярно, че в днешно време с GPS-те човек може и сам да следи къде минава самолетът и над какво прелита, а ако има монитори на седалките - може и там да се види, но все пак е приятно да чуеш капитана, който да обясни това-онова, да спомене "пресичаме тази граница, минаваме над този град, отляво се вижда Мон Блан..." и т.н.. 

 

Редактирано от Фичо
  • Харесвам 4
Публикувано:
преди 6 минути , chandni каза:

Изключително често явление са и наглеци, пътуващи с огромни багажи

На последния Уиз полет едни такива спореха с наземното обслужване как трябва да пуснат дамата с голям ръчен багаж, която макар да не го е платила, го е премерила и бил под 10 килограма. Те просто си вярват на правото да се хванат за който и да е знак от правилата и останалото да не важи за тях. Нито написаното на стикера.

 

преди 9 минути , Георги Матеев каза:

Една и съща фиеста е на всички low cost полети, независимо от националността на пътниците.

Абсолютно съгласен, Б.Г. е българин само при конкретния автор :) 

Публикувано:

Аз пък тези съобщения на пилота ги чувам като едно кратко излайване.При последния ми полет от Бове имаше един стюард ,който говореше толкова бързо,че не разбирах на какъв език говори и въобще какво казва.:)

 

  • Харесвам 2
  • Смея се 8
Публикувано:

Вчера ми пратиха въпросник от WizzTours, чието попълване ми донесе код за 50 евро намаление при резервация през следващите 30 дни. Направи ми впечатление, че кодът се позабави леко и е персонален, ако на някой му трябва, да пише на лични, надявам се, че ще може да се позлва от друг профил.

  • Харесвам 1
  • Шок 1

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.