Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 4 минути , Mary каза:

На гишетата за чекиране на багаж има такива кошарки и после на гейта също има.

За съжаление при Раян вече е с капак отгоре новата кошарка...

Нямам представа каква ще е новата на Уиз.

Ще видим утре, нов час на полета, нови правила за багажа...

Публикувано:
преди 33 минути , КолЮ каза:

Мдаа, измерих... Не мога да прецизирам измерването, но е 55,5 дори към 56 :( Дали ще ме праснат през джоба?

 

преди 1 минута , КолЮ каза:

Ще видим утре, нов час на полета, нови правила за багажа...

Порових в сайта на Уиз и в публикуваните от тях  ОБЩИ УСЛОВИЯ ЗА ПРЕВОЗ НА ПЪТНИЦИ и БАГАЖ - Дата на влизане в сила: 19 юли 2017 г., в т. 14.1.3. се казва следното:

Цитат

МОЖЕТЕ ДА НОСИТЕ ЕДИН БРОЙ РЪЧЕН БАГАЖ НА ПЪТНИК, КАТО ТОЙ ТРЯБВА ДА ОТГОВАРЯ АН СЛЕДНИТЕ ОГРАНИЧЕНИЯ ЗА РАЗМЕР И ТЕГЛО: РАЗМЕРЪТ НА БАГАЖА НЕ БИВА ДА НАДХВЪРЛЯ 55Х40X35 СМ (БЕЗ ДА СЕ ВКЛЮЧВАТ ДРЪЖКИТЕ и КОЛЕЛЦАТА, НО ПОСЛЕДНИТЕ НЕ БИВА ДА НАДХВЪРЛЯТ 5 СМ), А МАКСИМАЛНОТО ДОПУСТИМО ТЕГЛО НА ВСЕКИ БРОЙ РЪЧЕН БАГАЖ е 10 КГ. АКО РАЗМЕРЪТ ИЛИ ТЕГЛОТО НА БАГАЖА ВИ НАДВИШАВА ГОРЕПОСОЧЕНИТЕ ОГРАНИЧЕНИЯ, ЩЕ ГО ПРЕВОЗИМ КАТО ЧЕКИРАН БАГАЖ, СЛЕД КАТО ЗАПЛАТИТЕ ТАКСАТА, ПОСОЧЕНА В ЧЛЕН 14.1.1.

 

ПП Извинявам се за главните букви, но цитирам от сайта.

  • Харесвам 6
  • Браво 2
Публикувано: (редактирано)
преди 17 минути , Mary каза:

 

Порових в сайта на Уиз и в публикуваните от тях  ОБЩИ УСЛОВИЯ ЗА ПРЕВОЗ НА ПЪТНИЦИ и БАГАЖ - Дата на влизане в сила: 19 юли 2017 г., в т. 14.1.3. се казва следното:

 

ПП Извинявам се за главните букви, но цитирам от сайта.

Ураааа, при мен размера е с всичко ( колела и дръжки). Въпреки че в бордната ми карта подледният размер е 23, а не 55Х40X35 

Редактирано от КолЮ
  • Харесвам 2
Публикувано: (редактирано)

А какъв е проблемът на служителите с мобилната бордна карта, не разбирам. Нали сканират бар кода. Дали ще го сканират от хартия или от телефон, какво значение има?

Миналият петък летях с Уиз при старите условия. За първи път никой не погледна багажа на никого. Народът влачеше бохчи, сакове и куфари за ръчен багаж. Бях си платила голям салонен и не само че не го погледнаха, но и му сложиха лепенка за малък.

Редактирано от Bellaero
  • Шок 1
  • Смея се 1
Публикувано:

Нека, така е редно. Винаги пътувам с позволените размери и си плащам багаж. На такива цигании съм се нагледала по летищата... То на рев го удрят, на молби, на караници... И много ме дразнят селските тарикати, които минават с някакви огромни багажи без да си ги платят.

  • Харесвам 8
Публикувано:

Според шефът на Уиз ер в един А320 се събират 120 големи ръчни багажа. Ако 40 пътници си купят приорити, още 80 души ще могат да качат голям ръчен багаж на борда. Изборът кой може да качи ръчният си багаж на борда ще става по ред на пристигане на гейта. Явно ще трябва да очакваме големи борби, кой да е пръв на гейта!

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 15 минути , Topfly каза:

 Явно ще трябва да очакваме големи борби, кой да е пръв на гейта!

...Което ми спомня ерата от необозначените места при НТА. Беше някакъв кошмар при полет от Лондон до София. Истински кошмар... 

Публикувано:

Здравейте,

Очертава се нещо край Неапол, та в тази връзка ако някой е следил по-дълго политиката на Wizz относно спазване на разписанията, дали има вероятност за значителна(поне няколко часа) промяна на часа на полета от София в близките 3-4 месеца?

Понеже към момента от София каца доста късно в Неапол. 

Публикувано:

 

преди 7 минути , Светославов каза:

Здравейте,

Очертава се нещо край Неапол, та в тази връзка ако някой е следил по-дълго политиката на Wizz относно спазване на разписанията, дали има вероятност за значителна(поне няколко часа) промяна на часа на полета от София в близките 3-4 месеца?

Понеже към момента от София каца доста късно в Неапол. 

Ами според зимното разписание полетите от София кацат в Неапол в 14:55 ч. това не ми се вижда късно. Аз преди две години летях през зимата с  късен вечерен полет.

  • Харесвам 1
Публикувано:

За зимното си прав.

Явно м. май са на лятно, това съм гледал, кацане 21ч15мин, разни формалности, багажи и отиде около 22ч.  Май ще трябва да се преспи в Неапол, да не пътуваме по нощите. 

Та затова беше въпросът ми.

Публикувано:
Преди 1 час, Светославов каза:

За зимното си прав.

Явно м. май са на лятно, това съм гледал, кацане 21ч15мин, разни формалности, багажи и отиде около 22ч.  Май ще трябва да се преспи в Неапол, да не пътуваме по нощите. 

Та затова беше въпросът ми.

Май са на лятно, което е вероятно да променят като наближи (съдейки по последните няколко разписания, местят полети напред-назад доста често).

Но и не взимай хотел без безплатна отмяна, защото като нищо и деня могат да сменят...

Публикувано:

Снощи се върнахме от Бари, и в двете посоки на борда имаше куфари значително по големи от голям ръчен багаж, и то не един и два. Някой знае ли, как се плаща това, или минават метър?

Публикувано:
Преди 1 час, slujitel каза:

Снощи се върнахме от Бари, и в двете посоки на борда имаше куфари значително по големи от голям ръчен багаж, и то не един и два. Някой знае ли, как се плаща това, или минават метър?

По всяка вероятност са минали метър иначе щеше да има увещавания, скандали, псувни и други форми на театралното изкуство

Публикувано:
преди 2 минути , tch каза:

По всяка вероятност са минали метър иначе щеше да има увещавания, скандали, псувни и други форми на театралното изкуство

Никой нищо не им каза, а куфарите бяха очевадно много големи, едва се побираха в багажното над главите. Нито някой направи опит да чекира някой куфар, едва натъпкаха багажа.

Публикувано:

Късно снощи - връщане от Мадрид. Първи ден на големия ръчен багаж ... и абсолютен хаос.

Самолета беше препълнен, багажите не могат да се поберат. Изнервени хора и екипаж.

В крайна сметка - излитане със закъснение , определено заради хаоса с багажа. Стюардесите наместваха куфари включително при рулирането на самолета.

 

Кацането - същата работа. Имаха неблагоразумието да отворят и двете врати - предна и задна, а багажа беше разхвърлян във всички краища на самолета . И отново 20-25 минути бутане. Предните редове се връщаха назад за да си търсят багажа а задните - напред.....

 

Определено за този полет приорити бординга който бях платила си изплати парите.

 

  • Харесвам 4
  • Шок 3
Публикувано:
преди 12 минути , funny каза:

Късно снощи - връщане от Мадрид. Първи ден на големия ръчен багаж ... и абсолютен хаос.

Самолета беше препълнен, багажите не могат да се поберат. Изнервени хора и екипаж.

В крайна сметка - излитане със закъснение , определено заради хаоса с багажа. Стюардесите наместваха куфари включително при рулирането на самолета.

 

Кацането - същата работа. Имаха неблагоразумието да отворят и двете врати - предна и задна, а багажа беше разхвърлян във всички краища на самолета . И отново 20-25 минути бутане. Предните редове се връщаха назад за да си търсят багажа а задните - напред.....

 

Определено за този полет приорити бординга който бях платила си изплати парите.

 

Ъъ, нали само определена бройка щяха да качват на борда, а останалите в каргото? Или мястото не е стигнало въпреки това?

Публикувано:

Нито един багаж не беше отделен за каргото, отделно че никой не гледаше багажа и 90% бяха с голям ръчен + торба, чантичка, бохча, вързопче и т.н

 

  • Шок 1
Публикувано: (редактирано)
преди 3 минути , yordanov каза:

Ъъ, нали само определена бройка щяха да качват на борда, а останалите в каргото? Или мястото не е стигнало въпреки това?

Това с бройката е работа на наземния персонал, който подозирам не е бил инструктиран навреме. Както целия наземен персонал на уиз по всички летища не е особено организиран, вероятно заради липса на инструкции.

В това отношение Раян са по-организирани, въпреки че напоследък гледам и техните стюарди да наместват бохчите отгоре, а преди не го правеха.

Редактирано от 45#2
Публикувано: (редактирано)
преди 21 часа, slujitel каза:

Някой знае ли, как се плаща това, или минават метър?

Ще си позволя да се самоцитирам от преди няколко страници...

На 10/12/2017 в 16:01, chandni каза:

На всеки полет без изключение! Изключително често явление са и наглеци, пътуващи с огромни багажи, които дори и за голям ръчен не могат да минат! На последния ни полет преди 2 дни от Копенхаген, имаше "тарикати" с огромни туристически раници (80+ литра), които дори не можеха да се поберат в багажното горе. Колкото са по-толерантни авиокомпаниите, толкова пасажерите са по-нахални и прекаляват с това, че предишния път някой на гейта си е "затворил очите" и ги е пуснал с багаж, който "с малко" надвишава ограничението.

Наистина хората си "плачат" за чатал на врата и драконовски мерки за спазване на ограниченията!

Редактирано от chandni
  • Харесвам 10
  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 42 минути , chandni каза:

Колкото са по-толерантни авиокомпаниите, толкова пасажерите са по-нахални и прекаляват с това, че предишния път някой на гейта си е "затворил очите" и ги е пуснал с багаж, който "с малко" надвишава ограничението.

Стара и горчива истина - бий да те уважават :)

В горните случаи наземният персонал си плаче за санкции. И не е да е нямало време за инструкции и обучение, още в началото на септември(може и по-рано да е било) обявиха промените за багажите.

  • Харесвам 6

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.