Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:

Дълбоко ме съмнява да летят до САЩ. По-скоро го виждам като Дубай и околията. Зависи де, европейският пазар вече и без това е пренаситен, Раянер стават все по-доминиращи (което може и да е лошо за конкуренцията), а другите не се отказват... Така че ще е доста интересно развитието, определено. 

Публикувано:
преди 54 минути , Loverboy каза:

Дълбоко ме съмнява да летят до САЩ. По-скоро го виждам като Дубай и околията. Зависи де, европейският пазар вече и без това е пренаситен, Раянер стават все по-доминиращи (което може и да е лошо за конкуренцията), а другите не се отказват... Така че ще е доста интересно развитието, определено. 

Уиз ер имаха планове да летят от Дубай до Индия, но не получиха разрешение от властите на Дубай. За полети към САЩ има хляб ако се правят с по ефективни самолети, а A321neoLR е определено такъв самолет. Смяната на самолетите както се вижда не е чак толкова бърз процес и този който пръв подмени флота си с по ефективни самолети ще има пазарно предимство.

  • Харесвам 1
Публикувано: (редактирано)
преди 12 минути , Topfly каза:

Уиз ер имаха планове да летят от Дубай до Индия, но не получиха разрешение от властите на Дубай. За полети към САЩ има хляб ако се правят с по ефективни самолети, а A321neoLR е определено такъв самолет. Смяната на самолетите както се вижда не е чак толкова бърз процес и този който пръв подмени флота си с по ефективни самолети ще има пазарно предимство.

Дам, може и да си прав. Като гледам засега има само две-три лоукост компании с полети до САЩ. Вероятно през следващите години това число значително ще се увеличи. 

Редактирано от Loverboy
  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 8 минути , Topfly каза:

Това е карта до къде може да стигне А321neo от Хамбург

 

Airbus.jpg

 

norwegian-presentation-1.jpg

Доста добре изглежда ситуацията в този случай тогава. Добре се движат Уиз, даже преди все мислех, че Раян са по-евтини, но с дискаунт клуба на Уиз, лилавите почти винаги имат по-добри цени. 

 

Не така беше преди влизането на Раян, тогава деряха като луди. За това аз съм най-големият привърженик на конкуренцията и не искам Раян да става ултра монополист. 

 

  • Харесвам 4
  • Браво 1
Публикувано:
преди 3 часа, Topfly каза:

A321neo с 240 седалки по принцип обещава да смъкне разхода на гориво на седалка с 20%. Освен това разходите за пилоти и стюардеси на седалка вероятно също ще паднат с около 20%. 

Това далеч не значи намаляване на цените на билетите с 20%, има още множество разходи, които остават същите или дори са по-високи. Та мисълта ми беше, че цените по повечето дестинации са толкова ниски, че ако има някаква корекция на цените тя ще е под 10%

преди 2 часа, Loverboy каза:

Дълбоко ме съмнява да летят до САЩ. По-скоро го виждам като Дубай и околията

Нелогично би било да се наврът на едно нерегулиран пазар, на който местните играчи по всяко време могат да получат държавна подкрепа.

Публикувано:
преди 2 минути , randi каза:

Нали купиха 49% от турската Borajet, ето къде ще се развиват извън Европа....

Никъде не е излизала подобна информация официално.

Публикувано:
преди 4 минути , randi каза:

Чакаме да видим какво ще се окаже. За полетите до САЩ отрекоха, за това не съм чул да говорят каквото и да било.

По принцип като направиш придобиване, не го пазиш в тайна, а напротив, но може просто още да не е финализирано.... Както каза, ще видим....

Публикувано:

Много по-добре им е на стария терминал мен ако питате, не знам защо си го набиват сами. На новия терминал сутрин и вечер е такъв мазаляк, че...

Добра новина за Ница и добрите ценички там, през сайтове за намаляване пада още малко. Иначе това с турската компания е много важна стъпка (ако е вярно), ще следя с интерес.

  • Харесвам 2
Публикувано: (редактирано)
преди 38 минути , MARTiNSHO каза:

Много по-добре им е на стария терминал мен ако питате, не знам защо си го набиват сами. На новия терминал сутрин и вечер е такъв мазаляк, че...

 Много голям + е връзката с метрото,че с този смотан транспорт особенно между двете летища е страшно. Според мен Терминал 1 трябва да се затвори и всички полети да станат от 2-ри.Не сме такава голяма дестинация,че да не може да се съберат полетите на един терминал.Поне до сега винаги като съм летял от 2-ри имам чувството,че само от два самолета има пътници...Просто ще обединят пистите и ще има за всички гейтове

Редактирано от Ivko
  • Харесвам 1
Публикувано:

Човече, пепел ти на устата, че тогава ще е по-бързо да се ходи до Скопие или Ниш и 2 часа сутрин според мен не стига, ужасно е, последния път с майка ми дори пътувах и меко казано тичахме, предреждахме и т.н. и затвориха гейта след нас.

Публикувано:
преди 40 минути , MARTiNSHO каза:

Човече, пепел ти на устата, че тогава ще е по-бързо да се ходи до Скопие или Ниш и 2 часа сутрин според мен не стига, ужасно е, последния път с майка ми дори пътувах и меко казано тичахме, предреждахме и т.н. и затвориха гейта след нас.

Просто има лоша организация на летището. Особено от 1.11 като отпаднаха 7-8 дестинации, няма абсолютно никакъв проблем всички полети да са на Т2. Опашките стават на проверките за сигурност и след това за проверка на документи. Но никога не съм видял да работят всички гишета. Да не говорим, че на летищата с трафик сравним с този в София никъде не съм видял толкова големи празни и неизползвани пространства. Знам, че не е най-добрият пример, защото бургаското летище няма втори етаж заради липсата на ръкави, но все пак площта му е около 25-30 000 квадратни метра и през лятото обслужва по 800-хиляди на месец. Т2 е с площ 100-хиляди квадратни метра и обслужва 3 пъти по-малко пътници.

А на Уиз им пожелавам успех, супер нагло ги прецакаха, а и от там и приходите на летището над 5млн.

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 4 часа, MARTiNSHO каза:

Много по-добре им е на стария терминал мен ако питате, не знам защо си го набиват сами.

Те не искат да се местят на Т2.

Просто след изравняването на цените Т1=T2, се опитват да свалят цената и да си договорят по-добри условия за нещо с по-лоша инфраструктура .

  • Браво 1
Публикувано:
преди 22 минути , Tim каза:

Те не искат да се местят на Т2.

Просто след изравняването на цените Т1=T2, се опитват да свалят цената и да си договорят по-добри условия за нещо с по-лоша инфраструктура .

Или искат да вдигнат летищните такси за Ryanair и да ги изгонят от София ;)

Публикувано: (редактирано)
преди 5 минути , Topfly каза:

Или искат да вдигнат летищните такси за Ryanair и да ги изгонят от София ;)

И защо реши, че 2-3 евро по-високи такси на пътник ще ги изгони

Редактирано от tch
Публикувано:
преди 4 минути , tch каза:

И защо реши, че 2-3 евро по-високи такси на пътник ще ги изгони

Ryanair са едни от най-големите изнудвачи в Европа и редовно се случва да се изнесат от един пазар ако не получат най-добрите възможни условия.

Публикувано:
преди 12 минути , Topfly каза:

Ryanair са едни от най-големите изнудвачи в Европа и редовно се случва да се изнесат от един пазар ако не получат най-добрите възможни условия.

Цените на Фрапорските летища са по-високи ;)

Публикувано:
преди 1 час, tch каза:

Цените на Фрапорските летища са по-високи ;)

В Бургас за сега работят на субсидия от общината цък ;) Що се отнася до София не е чак толкова важен номиналния размер на летищните такси, а факта, че няма авиокомпания която да лети при по ниски летищни такси от Летище София. Не е случайно, че летището намали таксите на терминал 2 с 50% от 11,5 евро на 5,5 евро и ги приравни с тези на Терминал 1 цък Раликата преди да стъпи Ryanair не беше 2-3 евро, а 6 евро... При 1,5 милиона пътници годишно това би означавало Ryanair да плаща с 9 милиона евро повече летищни такси годишно от Уиз ер...

Публикувано:

Колеги обяснете малко повече за тези кредити. Наскоро ми беше севтето с wizz и разбира се направих резервацията за хотел през линка в сайта им. Обаче още не съм получил нищо, а пише че се изплаща като минат нощувките. От коментарите по-назад в темата разбирам, че май плащат бонусите веднъж месечно... При мен има и едно "усложнение" в хотела са настанихме на 29.10 , а напуснахме на 01.11 това може ли да означава че ще ми платят бонуса заедно с ноемврийските бонуси (ако плащат веднъж месечно)?

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.