Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:

Може би беше обсъждано вече в темата, но не се сещам и не го намирам. 
Въпросът е следният:
При резервация за два полета (отиване-връщане), след получаване на съобщение за промяна на часовете, мога ли да се откажа само от единия полет, но да запазя другия? 

Публикувано:
преди 14 минути , Фичо каза:

Може би беше обсъждано вече в темата, но не се сещам и не го намирам. 
Въпросът е следният:
При резервация за два полета (отиване-връщане), след получаване на съобщение за промяна на часовете, мога ли да се откажа само от единия полет, но да запазя другия? 

Не. Може само цялата резервация. Това ми обясниха и направиха по телефона.

  • Харесвам 1
Публикувано: (редактирано)
преди 1 час, vl_stamboliev каза:

Не. Може само цялата резервация. Това ми обясниха и направиха по телефона.

Тава е така, но не съвсем ...

Опитай да промениш датите, защото при промяна на часове това е позволено и си запази отново този, който ти трябва /ако е възможно/. Същото е валидно и ако приемеш промяната, но ползваш само полета който ти трябва , т.е. ако той не е променения.

 

Извини ме ако не съм те разбрал, но този който не ти трябва можеш да го ползваш 15 дни преди или 30 дни след датата на промяна по същата дестинация.

Редактирано от Таньо
Публикувано:

Здравейте, Моля за съвет:

След офанзивата през английските сайтове сега имам куп самолетни билети, всеки на отделна резервация като проблемите ми са:

Жената е излязла като MR а не като MRS

И по-големия проблем - децата също имат билети е няма как да се чекират сами.

Какво и кога да искам от уиз да бъде променено за да закача децата към моята резервация

Публикувано:
преди 5 минути , КолЮ каза:

Здравейте, Моля за съвет:

След офанзивата през английските сайтове сега имам куп самолетни билети, всеки на отделна резервация като проблемите ми са:

Жената е излязла като MR а не като MRS

И по-големия проблем - децата също имат билети е няма как да се чекират сами.

Какво и кога да искам от уиз да бъде променено за да закача децата към моята резервация

Не задавайте един и същ въпрос в много теми. Скривам другия.

В темата с отстъпките има отговори и на двата.

  • Харесвам 1
Публикувано:

и аз да питам нещо - понеже фамилията ми е с тирета, сега гледам, че в изпратените потвърждения то липсва и двете имена са сляти - това дали ще е проблем или да звъня да го оправят?

а в случай, че настъпят някакви промени по полетите - часове или отмяна, това, че резервациите не са направени през профил, а само се добавят, за да се извърши чекирането, ще се отрази ли по някакъв начин на възможностите за приемане/отказване на промените?

Публикувано: (редактирано)
преди 5 минути , antea каза:

понеже фамилията ми е с тирета, сега гледам, че в изпратените потвърждения то липсва и двете имена са сляти - това дали ще е проблем или да звъня да го оправят?

Аз също съм с тире и винаги имената ми излизат слято - такава е системата за самолетни билети, че не приема тирета и ги "реже". Няма проблем.

преди 5 минути , antea каза:

а в случай, че настъпят някакви промени по полетите - часове или отмяна, това, че резервациите не са направени през профил, а само се добавят, за да се извърши чекирането, ще се отрази ли по някакъв начин на възможностите за приемане/отказване на промените?

По този въпрос имах опит с промяна от Раян на полети до Милано, закупени през Rumbo.pt. След промяната можех или с Раян да договоря смяна на полета в чата, или от Rumbo да поискам връщане на парите. Избрах втория вариант и с безплатен разговор със съпорта на lastminute в UK поисках връщане на парите. Отне 10 дни и ми върнаха платената сума по картата, от която бях платила.

 

П.С. Имай предвид, че ако се стигне до връщане на парите, ти няма да получиш 120%, а ще ги получи посредникът. Ти ще получиш толкова, колкото си платила.

Редактирано от chandni
  • Благодаря 1
Публикувано: (редактирано)

през wizz-кия ми профил тирето винаги си излиза на мястото си, затова така се озадачих сега

 

аз хич и не искам връщане на някакви нули към мен :) ама възможност да се смени дестинацията, както позволяват при промени, не е за пренебрегване

Редактирано от antea
Публикувано:
Преди 1 час, macf1an каза:

Не задавайте един и същ въпрос в много теми. Скривам другия.

В темата с отстъпките има отговори и на двата.

За всяка авиокомпания начините са различни, отговора който споменавате е само какъв срок имам, така че моля въпроса който сте ми скрили да бъде възстановен. Там и срока за реакция е много кратък и всеки съвет ще ми бъде от полза. Ако толкова пречи че имам по един въпрос в темите за две авиокомпании, моля изтрийте този...

Публикувано:

В крайна сметка изяснихме ли ситуацията с уиз кредита? Трябва ли да си ги търсим или както обикновено ще ни ги преведат автоматично след определен период?

Публикувано:
преди 6 минути , ACM каза:

В крайна сметка изяснихме ли ситуацията с уиз кредита? Трябва ли да си ги търсим или както обикновено ще ни ги преведат автоматично след определен период?

Имейл отговор от Уиз от вчера:

 

Уважаеми господин Матеев,

Благодаря за изпратените данни, бонусът ще бъде заредени като баланс на профила Ви в срок от 1 месец. 

 

Става въпрос за booking.com резервации през октомври. Явно този месец имат някакво много сериозно забавяне и/или технически проблем с кешбека.

Публикувано:
преди 3 минути , Георги Матеев каза:

Имейл отговор от Уиз от вчера:

 

Уважаеми господин Матеев,

Благодаря за изпратените данни, бонусът ще бъде заредени като баланс на профила Ви в срок от 1 месец. 

 

Става въпрос за booking.com резервации през октомври. Явно този месец имат някакво много сериозно забавяне и/или технически проблем с кешбека.

Да, де, но въпроса е винаги ли трябва да си ги търсим или просто е момента така се получава. На кой имейл им пишеш, че да го подхващам?

Публикувано:
преди 7 минути , ACM каза:

Да, де, но въпроса е винаги ли трябва да си ги търсим или просто е момента така се получава. На кой имейл им пишеш, че да го подхващам?

Не мога да ти кажа със сигурност, но аз от 3 месеца насам профилактично им пращам данните за резервациите си - както дамата от съпорта ме беше помолила. Пиша на customerrelations1@wizzair.com

  • Харесвам 2
Публикувано: (редактирано)
преди 54 минути , КолЮ каза:

отговора който споменавате

В последните страници на темата  с отстъпките има подробни отговори и за двете авиокомпании, потърсете внимателно.

Редактирано от macf1an
Публикувано:
преди 2 часа, КолЮ каза:

Здравейте, Моля за съвет:

След офанзивата през английските сайтове сега имам куп самолетни билети, всеки на отделна резервация като проблемите ми са:

Жената е излязла като MR а не като MRS

И по-големия проблем - децата също имат билети е няма как да се чекират сами.

Какво и кога да искам от уиз да бъде променено за да закача децата към моята резервация

Ако вече имаш потвърждение на полетите, то трябва да се обадиш по телефона(този, който е най-отгоре в тази тема не е импулсен) и да променят възрастта на децата.

Жена ти може да си пътува и като Мистър - няма да има никакъв проблем.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 2 минути , Mary каза:

Ако вече имаш потвърждение на полетите, то трябва да се обадиш по телефона(този, който е най-отгоре в тази тема не е импулсен) и да променят възрастта на децата.

Жена ти може да си пътува и като Мистър - няма да има никакъв проблем.

изпробвано току що:)

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 2 часа, Георги Матеев каза:

Имейл отговор от Уиз от вчера:

 

Уважаеми господин Матеев,

Благодаря за изпратените данни, бонусът ще бъде заредени като баланс на профила Ви в срок от 1 месец. 

 

Става въпрос за booking.com резервации през октомври. Явно този месец имат някакво много сериозно забавяне и/или технически проблем с кешбека.

Моят кредит дойде.

Проблемът вероятно е в забавяне от букинг. Букинг така и не ми отговориха конкретно на писмата по темата, само казаха, че препращат към отговорните си колеги.

Публикувано:

Моят кредит също дойде. Писаха ми мейл малко по-рано днес.

Иначе на Уиз не съм им писал... писах на букинг, където ми казаха да изчакам до началото на декември и ако тогава нямам кредит, да съм пишел на а/к.

Публикувано:

моята последна нощувка беше на 30.10 и реално освободих хотела на 01.11 - някой има ли идея кога да си чакам бонуса? Заедно с октомврийските или...?

Публикувано:
преди 4 часа, Mary каза:

Ако вече имаш потвърждение на полетите, то трябва да се обадиш по телефона(този, който е най-отгоре в тази тема не е импулсен) и да променят възрастта на децата.

Жена ти може да си пътува и като Мистър - няма да има никакъв проблем.

Някакъв пич ме отряза, този телефон не бил за такива неща, да съм звъннел на другия... Десет минути по-късно звъннах пак и беше друг на линията и всичко стана, с едната резервация... Другата утре :)

  • Харесвам 1
Публикувано:

Уизз закриват базите си в Люблин и Търгу Муреш. Освен това закриват около 10 дестинации от цяла Полша, включително и няколко успешни такива до Великобритания.

Публикувано:
преди 10 минути , Edem каза:

Уизз закриват базите си в Люблин и Търгу Муреш. Освен това закриват около 10 дестинации от цяла Полша, включително и няколко успешни такива до Великобритания.

Обаче пък за сметка на това се хвалят наляво и надясно как откривали десет нови дестинации от Полша :unsure:

Публикувано:
преди 2 часа, Edem каза:

Уизз закриват базите си в Люблин и Търгу Муреш. Освен това закриват около 10 дестинации от цяла Полша, включително и няколко успешни такива до Великобритания.

За румънския град, информацията мисля, че не е съвсем акуратна, там има строителни работи по пистата, след това полетите се възобновяват. 

REŢEAUA DIN TÂRGU MUREŞ ÎN 2018

DORTMUND 2 zboruri /săptămână mai 2018
LONDRA-LUTON 4 zboruri/săptămână iunie 2018
MEMMINGEN 2 zboruri/săptămână iunie 2018
BUDAPESTA 2 zboruri/săptămână septembrie 2018

Публикувано:
На 23.11.2017 г. в 7:42, Боби каза:

Аз погнах booking. Отговориха ми бързо, че ще запознаят отговорния отдел и ще се свържат с мен за яснота кога да очаквам кредита. Обясниха, че условията на тази програма предвиждат зареждането на уиз кредита в месеца следващ престоя. Помолих за изчерпателните общи условия на тази програма, тъй като аз поне не съм ги виждал публикувани никъде. Чакам отговор.

Усещането ми е, че booking са се престарали с програмите за кеш бек и няма кой да обработи многото заявки - нито за изплащане по карта нито за уиз кредит.

След 3-4 писма и цитиране на общите условия, днес получих кредита си по сметката. Въпреки това получих и отговор отговор от г-жа А. Спасова , че превеждането на  кеш бека зависело от партньорите им booking. com. .. :)

Публикувано:

Как мога да разбера защо днешният полет от Варна до Бергамо е излетял с 5 часа закъснение? Предстои ми този полет след две седмици и се шашнах, защото ще си изтърва връзката в Бергамо, ако ми се случи такова закъснение.

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   4 магеланци

    • a6olq
    • iMari
    • iva 80
    • DGTG
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.