Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано: (редактирано)
преди 44 минути , randi каза:

Колко време преди полет с промени мога да откажа/променя или приема промените? Че ме засипват с мейли а полета е края на януари и ми се ще да не приемам нищо сега за да мога да лавирам. 

Взе ми въпроса от клавиатурата. При мен е същото, чак се притесних. И преди са ми променяли полети, но такова напомняне като сега не е било. :)

 

При мен за Рим, променен час края на Януари.

За сега приемам, но ще чакам до края.

Редактирано от Georgi_G
Публикувано:
преди 1 минута , Georgi_G каза:

Взе ми въпроса от клавиатурата. При мен е същото, чак се притесних. И преди са ми променяли полети, но такова напомняне като сега не е било. :)

Кажи и ти кой полет са променили и какви алтернативи имаш.

Публикувано: (редактирано)
преди 58 минути , antea каза:

@randi ще споделиш ли за коя дестинация е променен полетът и кое алтернативно летище предлагат в опцията за промяна? 

 

преди 37 минути , Боби каза:

Кажи и ти кой полет са променили и какви алтернативи имаш.

Ще си позволя да споделя идея и молба свързана с нея:

Много от нас купиха безплатни или почти безплатни билети. При смени стават възможни други комбинации/дестинации и информация за конкретните полети  и алтернативите за тях може да спести време на други, да помогне с идеи за нови дестинации и т.н. , затова моля да се споделят промените и всичко свързано с тях.

 

Благодаря предварително! :)

Редактирано от Таньо
  • Харесвам 8
Публикувано: (редактирано)

Променен полет, закупен през eDreams и потвърден от Wizz Air от Барселона до София за 4 февруари 2018 г. В сайта на авиокомпанията е преместен за 3 февруари, при eDreams си седи със старата дата. Къде могат да се видят промените на превозвачите и кога, на коя дата са направени? Има ли подобна информация някъде? 

Без да съм напълно сигурен, но има промяна и на следващия полет - от 6-ти на 7-ми. При това няма билети за 3-ти, а ми е нужен още един за връщане. 

 

Edit: В момента се появиха 2 места за 3 февруари на цена 60 евро с дискаунт. :-) Някакви идеи за изход от ситуацията - първоначален замисъл за полети на 2.02. и връщане на 04.02. за двама?! Закупени са 3 от четирите билета, а единият, както вече писах по-горе, вече е и със сменена дата? :-)

 

GOING OUT

Flight Number: W6 4406

Departs from:

Arrives to:

Barcelona El Prat - Terminal 2 (BCN)

Sofia (SOF)

04/02/2018 21:30

05/02/2018 01:30           

Редактирано от rik4o
Публикувано:

би ли пояснил малко, че е вероятно доста хора с взетите билети през сайтовете, в един или друг момент да се сблъскат със същото

 

като влезеш в wizz и си въведеш кода за резервация и фамилията, какво ти дава? излиза ли съобщение за променени дни и има ли налична опция да направиш промени? съответно ако има такъв бутон, какви промени ти позволява да правиш?

Публикувано: (редактирано)
преди 2 минути , antea каза:

би ли пояснил малко, че е вероятно доста хора с взетите билети през сайтовете, в един или друг момент да се сблъскат със същото

 

като влезеш в wizz и си въведеш кода за резервация и фамилията, какво ти дава? излиза ли съобщение за променени дни и има ли налична опция да направиш промени? съответно ако има такъв бутон, какви промени ти позволява да правиш?

Билетът не е за мен, а за жена ми. Аз все още нямам :-) През моя акаунт във Wizz Air не мога да го добавя като предстоящ. Но по код и фамилия на пътника се вижда. И да, вече е с променена дата, уви.

 

Няма никакви опции, защото не е на мое име и не мога да го добавя към профила си. Само мога да чекирам евентуално, когато му дойде времето.

Редактирано от rik4o
Публикувано: (редактирано)
преди 11 минути , antea каза:

... и, има ли някакви опции да приемеш или отхвърлиш промяната?

Не, няма. И опцията по-долу също е временно неналична - 20:05 (20 минути и 5 секунди).

 

wp_ss_20171206_0005.png.8b09e1459c8540e3b469297ec140e141.png

Редактирано от rik4o
Публикувано:
преди 6 минути , rik4o каза:

Няма никакви опции, защото не е на мое име и не мога да го добавя към профила си. Само мога да чекирам евентуално, когато му дойде времето.

 

това имах предвид, понеже бях задавала същия въпрос и по-назад как седят нещата с билети през посредници .... дотук ситуацията се очертава свръх нелепа - човек има валидна и платена резервация, с чийто код може единствено да се чекира?? но не и да приема/отхвърля направени промени от авиокомпанията?

Публикувано: (редактирано)
преди 10 минути , antea каза:

 

това имах предвид, понеже бях задавала същия въпрос и по-назад как седят нещата с билети през посредници .... дотук ситуацията се очертава свръх нелепа - човек има валидна и платена резервация, с чийто код може единствено да се чекира?? но не и да приема/отхвърля направени промени от авиокомпанията?

Така е. Но според мен не може да се говори за некоректност от Wizz Air. За тях аз не съществувам като страна по договора за закупуване на билета. Предоставил съм единствено email на своя посредник, за да получа билета. А това, че той съвпада с моя акаунт при превозвача, няма общо. 

Нелогичното е, че посредникът, eDreams, в случая дори не ме е уведомил за промяната на полета с един ден. А като гледам резервацията си при него, където седи старата дата, даже и не е в час...

Редактирано от rik4o
Публикувано:

разбира се, че си страна по договора в качеството си на посочен пътник в резервацията, и правата, които съществуват във връзка с полета се ползват от пътника, а не от посредника, осъществил плащането, на всичкото отгоре Wizz пращат и фактура, освен пътния план, издадена на името на пътника

 

и ако технически системата им не позволява да си упражниш правата в пълнота /а не само чекиране/, проблемът е точно в тях - същото би възникнало ако си направиш резервация директно от сайта им без профил, и после имаш само кода и фамилията си

 

сподели, ако се свържеш с тях, как следва да се процедира в такива случаи

Публикувано:
преди 23 минути , rik4o каза:

Нелогичното е, че посредникът, eDreams, в случая дори не ме е уведомил за промяната на полета с един ден.

Какво говориш... В моя случай, след като бяхме купили билети София - Милано за февруари през Rumbo с Раян и след промяна на разписанието, Rumbo не само, че не ме уведомиха за промяната, а научиха от мен за нея... Съответно им трябваше 1 седмица след обаждането ми, за да задвижат тежката си машина за връзка с Раян и да ми предложат възможните опции - промяна на полета или refund.... Избрах второто, след което им трябваха още 10 дни, за да върнат парите.

 

преди 16 минути , antea каза:

и правата, които съществуват във връзка с полета се ползват от пътника

Така е, но ги предявяваш чрез посредника, от който си закупила билета и не виждам начин при евентуална отмяна на полет или промяна в разписанието да получиш 120% - няма Wizz акаунт към който да ги заредят (или поне това не е твоят) и можеш единствено чрез посредника да поискаш промяна на полета или връщане на парите.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 21 минути , antea каза:

разбира се, че си страна по договора в качеството си на посочен пътник в резервацията, и правата, които съществуват във връзка с полета се ползват от пътника, а не от посредника, осъществил плащането, на всичкото отгоре Wizz пращат и фактура, освен пътния план, издадена на името на пътника

 

и ако технически системата им не позволява да си упражниш правата в пълнота /а не само чекиране/, проблемът е точно в тях - същото би възникнало ако си направиш резервация директно от сайта им без профил, и после имаш само кода и фамилията си

 

сподели, ако се свържеш с тях, как следва да се процедира в такива случаи

В подобни случаи дори много от традиционните компании биха те отрязали и биха те препратили да се разправяш с посредника.

Та, проблемът не е в Уиз, а в посредника в случая, че не те е уведомил за промяната. Вероятно има някакви срокове, в които трябва да те уведомят (според конкретни T&C) и едва ли ще си дават кой знае колко зор преди това.

 

В тази връзка, аз също имах променен полет на Уиз, който беше закупен от посредник (Румбо). Посредникът ме уведоми, че има промяна, приех я, но това така и не бе отразено в самата резервация, когато я проверявах в сайта на Уиз. Спомням си, че имах и някакъв проблем при онлайн чекина и дори се наложи да ползвам стария сайт на Уиз, че новия нещо не харесваше факта, че промяната на полета на била потвърдена... Това се случи съвсем наскоро.

 

  • Харесвам 2
Публикувано:

признавам, в грешка съм била, сега им прочетох общите условия на Wizz, въпреки че е малко неясно :
 

Цитат

 

6.1.4. Когато Резервиращият не е Пътник или прави резервация и за свои спътници, се счита, че Резервиращият приема настоящите Общи условия за превоз от името на Пътниците или спътниците, посочени в резервацията.

6.1.5. Също така, ако Резервиращият не е Пътник и неговите координати за контакт са предоставени във Вашата резервация, Вие приемате, че Резервиращият:
(a) отговаря за приемането и предаването на всички съобщения/кореспонденция (включително промени, изменения и анулиране) от нас или нашите Доставчици на услуги във връзка с резервирането за всички Пътници, посочени в резервацията, и
(b) ще уведоми Пътниците за всяко съобщение, изпратено от Wizz Air до Резервиращия, което засяга резервацията.

Освен това, Вие приемате, че, ако Вие не сте Ни дали други указания, Ние ще считаме, че Резервиращият е получил съгласието на всеки Пътник за получаване на върнати суми и, където е приложимо, непредвидени разходи или обезщетения, дължими във връзка с резервацията.

6.1.7. Когато дадена резервация бъде направена от трета страна (включително системите за резервация), третата страна (напр. пътническият агент) ще действа като Резервиращ. Задължение на Резервиращия е да Ви предостави цялата информация, отнасяща се до резервацията Ви (включително, но без да се ограничава до компонентите на Общата цена и съответните суми).

 

15.1.1. Преди да приемем Вашата резервация, ние ще Ви информираме за предвидените часове на полетите в сила към момента и те ще бъдат записани също във Вашия Пътен план. Възможно е да се наложи да променим предвидените часове, дата или маршрута на полета (включително Мястото на заминаване или Мястото на пристигане) след издаването на Вашия Пътен план. Ще се свържем с Вас, за да Ви уведомим за такива промени по електронна поща или телефон на предоставените по време на резервацията адрес или телефонен номер. В случай на промяна на час, дата или маршрут на полета, ако Вие приемете тези промени в каквато и да е форма, Договорът между Вас и нас ще се счита съответно за изменен.

Ако Вие не сте собственик на посочените при Вашата резервация адрес на електронна поща или телефонен номер, Вие сте длъжни да се информирате от притежателя на адреса на електронна поща или обичайния ползвател на телефонния номер за уведомления за промени

Моля, имайте предвид, че във връзка с допълнителните услуги, в случай на отмяна ще важат правилата за отмяна и възстановяване на суми на третата страна.

 

 

значи тук виждам възможност да ги уведомя изрично, че Резервиращият /посредник/ не е получил съгласие да получава суми и обезщетения вместо мен /но може би е получил, ако има нещо такова в общите условия на румбото на испански, или който там посредник/

и второ - написано е, че правилата за третата страна важат за допълнителни услуги - а нас по-скоро ни интересува базовата постановка за приемане/отхвърляне на промени

и на трето място се чудя как така получавам на собствения си имейл пътен план и фактура директно от Wizz - това значи, че при резервацията е бил подаден моя имейл за контакт, а не на посредника - това във връзка с т.6.1.5

Публикувано:

По принцип, когато се резервира през агент, агента ви уведомява за промени, съответно през агента правите промени или откази. Винаги е било така.

Агента не е длъжен да ви уведоми веднага, т.е. спокойно може да видите промяната преди него, това не значи 100%, че агента или превозвача са некоректни, защото не са ви уведомили, просто нещата отнемат някакво време...

Евентуално може да правите промени директно с компанията, но само ако те се съгласят на това

  • Харесвам 3
Публикувано:

Прецаках системата!

 

Чекирах се за полет през стария сайт на Уиз два дни преди да е отворил безплатния чекин. :cool:

Свалих си бординг паса, имам и мобилен пас, всичко точно. Новият сайт в началото не можа да разбере какво се случва, но мобилното приложение веднага ме показа като чекиран. По-късно и в сайта всичко се оправи.

 

Така че действайте, ако имате полет скоро и не ви се чака два дни преди полета..., а и докато не са врътнали кранчето. :)

 

П.П. Не пробвайте да се логвате в акаунтите си в стария сайт - не става и препраща към новия. Изберете Чек-ин от менюто и използвайте номера на резервацията.

  • Харесвам 15
  • Благодаря 1
  • Браво 6
Публикувано:
преди 54 минути , yordanov каза:

Прецаках системата!

 

Чекирах се за полет през стария сайт на Уиз два дни преди да е отворил безплатния чекин. :cool:

Свалих си бординг паса, имам и мобилен пас, всичко точно. Новият сайт в началото не можа да разбере какво се случва, но мобилното приложение веднага ме показа като чекиран. По-късно и в сайта всичко се оправи.

 

Така че действайте, ако имате полет скоро и не ви се чака два дни преди полета..., а и докато не са врътнали кранчето. :)

 

П.П. Не пробвайте да се логвате в акаунтите си в стария сайт - не става и препраща към новия. Изберете Чек-ин от менюто и използвайте номера на резервацията.

...при мен не става 

:unsure:

Публикувано:
В момента, Drandarski каза:

...при мен не става 

:unsure:

Току що чекирах по същия начин още един полет.

Не знам колко предварително ще позволи чекин. Преди май позволяваха 30 дни преди полет, евентуално, ако същото важи все още в стария сайт? Не съм сигурен. @Боби, твоят полет, който успя да чекираш, след колко дни е?

  • Замислям се 1
Публикувано:
преди 11 минути , yordanov каза:

Току що чекирах по същия начин още един полет.

Не знам колко предварително ще позволи чекин. Преди май позволяваха 30 дни преди полет, евентуално, ако същото важи все още в стария сайт? Не съм сигурен. @Боби, твоят полет, който успя да чекираш, след колко дни е?

...може и това да е причината, при мен са повече от 30 дни

Публикувано:
преди 33 минути , Алекс каза:

Откъде мога да видя номера на полета, който е след 2 седмици? 

Номерът на полета не се сменя, какъвто е бил днес, такъв ще е си след 2 седмици.

  • Харесвам 1

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   2 магеланци

    • Tani
    • ttashkov
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.