Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 7 часа, yordanov каза:

Току що чекирах по същия начин още един полет.

Не знам колко предварително ще позволи чекин. Преди май позволяваха 30 дни преди полет, евентуално, ако същото важи все още в стария сайт? Не съм сигурен. @Боби, твоят полет, който успя да чекираш, след колко дни е?

Полетът ни е в неделя, тоест 2 дни преди периода за чек-ин успях по твоята схема. Нямам друг полет по-натам да пробвам.

Публикувано:
преди 10 часа, yordanov каза:

Прецаках системата!

 

Чекирах се за полет през стария сайт на Уиз два дни преди да е отворил безплатния чекин. :cool:

Свалих си бординг паса, имам и мобилен пас, всичко точно. Новият сайт в началото не можа да разбере какво се случва, но мобилното приложение веднага ме показа като чекиран. По-късно и в сайта всичко се оправи.

 

Така че действайте, ако имате полет скоро и не ви се чака два дни преди полета..., а и докато не са врътнали кранчето. :)

 

П.П. Не пробвайте да се логвате в акаунтите си в стария сайт - не става и препраща към новия. Изберете Чек-ин от менюто и използвайте номера на резервацията.

Благодаря , веднага се пробвах, но при мен годината на раждане не се променя - винаги се връща 2003. При вас как е ?

 

 

Wizz-check-in-old-site.jpg

Публикувано: (редактирано)
преди 6 минути , tonica каза:

Благодаря , веднага се пробвах, но при мен годината на раждане не се променя - винаги се връща 2003. При вас как е ?

 

 

Wizz-check-in-old-site.jpg

Логни се в новия сайт и виж в профила си да не би случайно там да е объркана датата на раждане. Оправи я и опитай отново от стария сайт.

При мен полето се попълва автоматично според това какво имам в профила си.

Пробвай се и през друг браузър, ако така не стане. 

Редактирано от yordanov
  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
Публикувано:

Логнах се и въведох данните си в новия сайт, след което и старият сайт ми позволи да въведа вярна година. Нооо за половинката, който винаги е към моя билет и няма свой логин, нямам шанс - все 2003г на раждане ми дава :O

Публикувано:

Успях !!! през Internet Explorer. Благодаря yordanov, огромни благодарности !

Беше ми голяма грижа, защото летя от малко летище (FMM), което на сайта си е писало, че не работи с мобилни бордни карти, иска само хартия.

А ние през последните 48 часа преди полета не само сме в движение, ами са и коледни/новогодишни празници, всичко затворено, нямах никакъв шанс, да разпечатвам.

Спаси ме с тази страхотна информация.

Все се чудя и възхищавам, как ги изчопляте тези хитри "хватки", как се сещате за такива маневри по сайтовете.

Благодаря, че ги споделяте и дори ме водите за ръка през всеки препъни-камък.

 

Не намирам онова емотиконче, дето благодари с поклон, пращам ти го с думи.

 

 

  • Харесвам 12
  • Браво 1
Публикувано: (редактирано)
преди 8 минути , tonica каза:

Успях !!! през Internet Explorer. Благодаря yordanov, огромни благодарности !

Беше ми голяма грижа, защото летя от малко летище (FMM), което на сайта си е писало, че не работи с мобилни бордни карти, иска само хартия.

А ние през последните 48 часа преди полета не само сме в движение, ами са и коледни/новогодишни празници, всичко затворено, нямах никакъв шанс, да разпечатвам.

Спаси ме с тази страхотна информация.

Все се чудя и възхищавам, как ги изчопляте тези хитри "хватки", как се сещате за такива маневри по сайтовете.

Благодаря, че ги споделяте и дори ме водите за ръка през всеки препъни-камък.

 

Не намирам онова емотиконче, дето благодари с поклон, пращам ти го с думи.

 

 

Супер! Радвам се, че съм бил полезен. :)

Дано и други се възползват преди Уиз да са се усетили. :lol:

Редактирано от yordanov
  • Харесвам 6
  • Благодаря 1
Публикувано: (редактирано)
преди 30 минути , tonica каза:

Все се чудя и възхищавам, как ги изчопляте тези хитри "хватки", как се сещате за такива маневри по сайтовете.

Човек като се види с малко свободно време и само глупости са му в главата. На кой ще му хрумне да рови в старата версия на сайт...:lol:

Гениално!

Редактирано от Zaro
  • Харесвам 9
  • Браво 2
  • Смея се 7
Публикувано:
преди 8 минути , Zaro каза:

Човек като се види с малко свободно време и само глупости са му в главата. На кой ще му хрумне да рови в старата версия на сайт...:lol:

Гениално!

Хаха, старата версия често ни е спасявала от какви ли не недомислици на новата. Добре, че още я пазят.

Иначе това с чекирането там по-скоро мисля, че са го забравили.. или разчитат, че никой няма да се сети за стария сайт. :lol:

  • Харесвам 6
  • Браво 1
Публикувано:
преди 5 часа, yordanov каза:

Иначе това с чекирането там по-скоро мисля, че са го забравили.

Не винаги чекирането през старата версия е възможно. През лятото ставаше, а преди 1 месец колкото и да опитвах, ме изплюваше. Не бива да се разчита единствено на тази "дупка" в системата, че не се знае докога ще я има, трябва да си подготвил и план Б.

  • Замислям се 1
Публикувано: (редактирано)
преди 10 минути , Romana каза:

Не винаги чекирането през старата версия е възможно. През лятото ставаше, а преди 1 месец колкото и да опитвах, ме изплюваше. Не бива да се разчита единствено на тази "дупка" в системата, че не се знае докога ще я има, трябва да си подготвил и план Б.

Тази "дупка" е "план Б"

План А е официалния сайт, 2 дни преди полет. Всичко друго е бонус, даже не "план Б" ;)

Редактирано от 45#2
Публикувано:
преди 2 часа, yordanov каза:

Преведоха ми кредита от Booking за ноември. Този път доста бързо.

И моят дойде, с няколко евро по-малко от обещаното... Писах и чакам отговор. Да ги похвалим - поне не се забавиха толкова.

Публикувано:
преди 9 часа, randi каза:

Полета ми е за Болоня, мисля, че предлагаха само Милано като алтернатива.

Да, Болоня може да се смени само с Бергамо, така ни казаха, като звъняхме миналия месец на неимпулсния на УИЗ.

 

Само че ми придойдоха едни идеи за връзки и се чудя дали е възможно да сменя само отиването да е до Бергамо, а да си запазя връщането от Болоня, при условие, че отиването и връщането са на една резервация? Дали някой е имал такъв казус с розовите?

Публикувано:

Сигурно е писано в темата,но ако на двупосочен билет ,пропуснеш отиването ,дали ще има проблем с връщането.Аз след 255 полета ,май още не съм го правил.

Публикувано:

Да, възможно е, но зависи колко си настоятелен при разговорите. На мен така са ми сменяли само връщането веднъж да е от друго място поради промяна в разписанието им.

Иначе пропускане на полет в едната посока при уиз е абсолютно без последствия. Можеш да си ползваш само едната посока, няма никакъв проблем дали е отиване или връщане.

  • Харесвам 3
  • Благодаря 1
Публикувано:

ами аз тествах такава система със смяна този август, и сайтът не позволи еднопосочна промяна, с разговори по телефона вероятно е възможно значи.. 

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 1 минута , antea каза:

ами аз тествах такава система със смяна този август, и сайтът не позволи еднопосочна промяна, с разговори по телефона вероятно е възможно значи.. 

Аз го направих през сайта, не съм звъняла. За всеки полет ми даваше отделна опция. Беше миналата ггодина, обаче, може да се е променила ситуацията.

Публикувано:

Сайтът може да не ти позволи, но на неимпулсния телефон могат да го направят. При лоу кост компаниите дори и "двупосочните" билети са всъщност два еднопосочни и пропускането на едната отсечка е абсолютно без последствия, както е писала по-рано и @Тони.

  • Харесвам 4
  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 18 часа, Romana каза:

Не винаги чекирането през старата версия е възможно. През лятото ставаше, а преди 1 месец колкото и да опитвах, ме изплюваше. Не бива да се разчита единствено на тази "дупка" в системата, че не се знае докога ще я има, трябва да си подготвил и план Б.

Не мисля, че има някакъв проблем да помолите в хотела да отпечатат 2 листа, все пак не е Война и мир... 

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 28 минути , neuromancer каза:

Не мисля, че има някакъв проблем да помолите в хотела да отпечатат 2 листа, все пак не е Война и мир... 

Не винаги е хотел. На мен ми беше голяма грижа, защото сме в напълно самотна къща в Алпите, наблизо има само писти и лифтове, най-близкото населено място - малко селце на 5 км. Не е много сигурно, да обикаляш хотели, на които не си клиент и да молиш за печатане на бордни карти. При това в този сезон те са доста натоварени с пряката си дейност, за да се съгласят да получават-свалят-печатат чужди бордни карти от мейла си. :(

 

На всичкото отгоре е през седмицата Коледа-Нова година - разни фирми за копирни/печатни услуги в града на излитане (Меминген) в деня на излитане - събота 30.12. не работят. Летището малко - пише на сайта им, че не работят с мобилни бордни карти, искат хартия.

 

Аз съм си виновна, разбира се, че купих по инерция и не огледах предварително добре връзката:

-ако не сте купили места в хода на резервацията, чекирането започва 48 ч преди полет

и

- Меминген иска хартиени бордни карти.

 

Големи благодарности на yordanov, че ме измъкна от това !

Сега вече гледам само снежната покривка на пистите :bye:

  • Харесвам 5
  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 3 часа, antea каза:

ами аз тествах такава система със смяна този август, и сайтът не позволи еднопосочна промяна, с разговори по телефона вероятно е възможно значи.. 

Аз също смених само единия полет по телефона преди месец, исках да сменя и двата, но ми обявиха, че след като е афектиран само единия полет, мога да сменям само него..

 

  • Замислям се 1

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.