Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:
10 minutes ago, Таньо said:

Статистиката дава информация за средна цена около 100 евро за двупосочен билет в периода май-септември.

Благодаря ;) ще изчакам малко явно. 

А може ли инфо къде се вижда тази статистика. Мерси.

Публикувано: (редактирано)
преди 9 минути , Silvy каза:

А може ли инфо къде се вижда тази статистика. Мерси.

image.png.deb1ba8cce3649c3943c5a77627ccbe6.png

Редактирано от Таньо
  • Харесвам 7
Публикувано: (редактирано)

В началото на септември, за полет средата на на октомври София-Бари-София ми излязоха около 50€ двупосочен, без дискаунт клуб.

Редактирано от Kabi
Публикувано:
преди 2 минути , Kabi каза:

В началото на септември, за полет средата на на октомври София-Бари-София ми излязоха около 50€ двупосочен, без дискаунт клуб.

Въпросът на @sillvy e за края на август /висок сезон/, а Бари е прекрасна отправна точка за плажни дестинации в три посоки.

В интерес на истината през миналото лято имаше цени по 60-70 евро /без дискаунт клуб/ двупосочно и излязоха 2-3 месеца преди датите. 

Публикувано:

 Ходили сме до Бари средата на юли и средата на август, цените бяха пределно ниски, около 50-60 лв двупосочен с Дискаунт клуб. Интересът мисля, че не е толкова голям. Само трябва да се изчака да наближат датите за да паднат цените

  • Замислям се 1
Публикувано:
преди 2 минути , bad kid каза:

 Ходили сме до Бари средата на юли и средата на август, цените бяха пределно ниски, около 50-60 лв двупосочен с Дискаунт клуб. Интересът мисля, че не е толкова голям. Само трябва да се изчака да наближат датите за да паднат цените

Възможно е да греша, но мисля че цените от 50-60 лева бяха през 2016 г.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 5 часа, yordanov каза:

Миналия месец преведоха Уиз кредитите на 7.12.. ноември се забавиха доста пък.

Аз не бих чакал кредит, ако билетите са достатъчно евтини, че няма гаранция кога ще ги пуснат. 

Може пък да букнеш с банков превод поне да си гарантираш днешната цена и да наредиш превода утре, ако и тогава няма кредит. :-)

Благодаря много за съвета! Билетите са чак за октомври и си чакам чинно кешбека и нова промоция :) Ако междувременно цените скочат драстично, ще сменя датите или направо дестинацията :lol:

  • Харесвам 1
Публикувано: (редактирано)

Благодаря ви много за ценното инфо. Ще изчакам. Само се надявам местата за настаняване да не свършат ;)

Редактирано от Silvy
Публикувано: (редактирано)

Аз ходих началото на юли и началото на септември до Бари за 50лв двупосочен още е рано за цени чак август.Бари не е голяма атракция,че да държи високи цени по-скоро се ползва за свръзка.Поне до рождения ден цените са високи.

Помня,че няколко дена след рождения ден имаше билети по 9 евро за август за Барселона примерно.Цените варират и трябва да се дебнат

Редактирано от Ivko
Публикувано:

Хора, днес някой да е влизал в сайта на wizzair? Ужасно, ама ужасно бавен е! Кликвам тук- там, и колелцето върти върти върти върти, зарежда се, зарежда се, зарежда сe, до безкрай! Няколко пъти влизах и излизах от сутринта до вечерта- едно и също!

  • Харесвам 1
Публикувано:
48 minutes ago, Ivko said:

Аз ходих началото на юли и началото на септември до Бари за 50лв двупосочен още е рано за цени чак август.Бари не е голяма атракция,че да държи високи цени по-скоро се ползва за свръзка.Поне до рождения ден цените са високи.

Помня,че няколко дена след рождения ден имаше билети по 9 евро за август за Барселона примерно.Цените варират и трябва да се дебнат

16 май ли беше рождения им ден?

Благодаря :)

Публикувано: (редактирано)
преди 11 часа, Ivko каза:

Аз ходих началото на юли и началото на септември до Бари за 50лв двупосочен още е рано за цени чак август.Бари не е голяма атракция,че да държи високи цени по-скоро се ползва за свръзка.Поне до рождения ден цените са високи.

Помня,че няколко дена след рождения ден имаше билети по 9 евро за август за Барселона примерно.Цените варират и трябва да се дебнат

Полезна информация се събра.

Дано се запази като дестинация, защото от Бари освен вътрешни полети има и до гръцките острови /VOLOTEA/, които след полетите на Уиз и Райън до Атина станаха по-достъпни заради възможностите за отиване/връщане от различни места.

преди 16 часа, bad kid каза:

  Проверих , 39.98  BGN на човек са били за юли 2017  :)

 

Редактирано от Таньо
  • Харесвам 2
Публикувано: (редактирано)

Още 1 въпрос от мен. Къде се въвежда wizz air личния код в booking, за да се активира 10% кешбек, че не виждам. Или може би е само за discount club-a?

Редактирано от Silvy
Публикувано:

Първо трябва да се "мине" през страницата на Wizz в booking.

После е бял прозорец най-накрая, преди приключване на самата резервация в booking.

 

Публикувано:
8 minutes ago, Tim said:

Първо трябва да се "мине" през страницата на Wizz в booking.

После е бял прозорец най-накрая, преди приключване на самата резервация в booking.

 

Благодаря, стана! 

Бях цъкнала на страницата на Уиз в booking, но явно трябваше през нея да потърся мястото, което бях харесала. :)

Публикувано:
На 1/2/2018 в 11:15, yordanov каза:

Ъпдейтни ни, ако решиш да подаваш жалба за закъснелия полет и отговорът на Уиз. :)

Попълних бланката за жалба на 31.12.2017.

Днес, 3.1.2017 имам отказ за обезщетение. Точно, както беше предположил  yordanov в поста си от 30.декември, 2017 ("закъсението на полета София-Меминген и обратно е по-скоро по оперативни причини на а/к - пребазиране на самолет.")

Wizz Air Customer Relations 1" <Customerrelations1@wizzair.com>

03.01.2018 13:37:59

Уважаема госпожо Xxxxxx,

Благодарим ви, че се свързахте с Отдела за Обслужване на Клиенти на Wizz Air. Моля, приемете нашите искрени извинения за създаденото неудобство. 

Бихме желали да ви информираме, че  полет W6 4340 FMM-SOF на 12/30/2017г.   е закъснял  3 часа и 50 минути, поради  необходимостта от преглед на самолета за повреда  нанесена от мълния.

 

В подобни случаи според Регламент 261/2004 важи следното:

(14)Съгласно Конвенцията от Монреал, задълженията на опериращите въздушни превозвачи би следвало да бъдат ограничени или отменени, в случаите когато дадено събитие е причинено от извънредни обстоятелства, които не са могли да бъдат избегнати, дори при вземане на всички разумни мерки. Такива обстоятелства може да възникнат по-специално в случаи на политическа нестабилност, метеорологични условия, несъвместими с експлоатацията на съответния полет, рискове за сигурността, неочаквани дефекти в системата за безопасност на полета и стачки, които оказват влияние върху дейността на въздушния превозвач.

(15) Извънредни обстоятелства се смята, че съществуват, когато въздействието на решение за управление на въздушния трафик във връзка с определен самолет в определен ден води до голямо закъснение, закъснение продължаващо до другия ден, или отмяна на един или повече полети с този самолет, въпреки че са взети необходимите мерки от съответния въздушен превозвач за избягване на закъснения или отменени полети.

В конкретния случай, обезщетение по смисъла на чл. 7 на Регламента при тези обстоятелства не бихме могли да предложим. При закъснение на полет  поради извънредни обстоятелства влизат в сила Общите условия за превоз на Wizz Air, според които пътника има право на грижа.

Уверяваме ви ,че всяко закъснение на полет е наложено заради безопасността на пътниците, което е и нашият най-голям приоритет.

Оставаме на ваше разположение за допълнителна информация и съдействие и се надяваме, че въпреки създалата се ситуация, общите ви преживявания и впечатления от пътуванията ви с Wizz Air ще останат положителни.

Екипът на Wizz Air ви желае успешен ден.

С уважение,

TIHOMIR TONEV

CUSTOMER SERVICE DEPARTMENT | Wizz Air Hungary Lt

 

Сега ще се регистрирам в Аероиск и ще действам чрез тях. Ще информирам за развитието и резултата.

 

  • Харесвам 7
  • Замислям се 1
Публикувано:
преди 1 час, tonica каза:

Попълних бланката за жалба на 31.12.2017.

Днес, 3.1.2017 имам отказ за обезщетение. Точно, както беше предположил  yordanov в поста си от 30.декември, 2017 ("закъсението на полета София-Меминген и обратно е по-скоро по оперативни причини на а/к - пребазиране на самолет.")

Wizz Air Customer Relations 1" <Customerrelations1@wizzair.com>

 

03.01.2018 13:37:59

 

Уважаема госпожо Xxxxxx,

 

Благодарим ви, че се свързахте с Отдела за Обслужване на Клиенти на Wizz Air. Моля, приемете нашите искрени извинения за създаденото неудобство. 

 

Бихме желали да ви информираме, че  полет W6 4340 FMM-SOF на 12/30/2017г.   е закъснял  3 часа и 50 минути, поради  необходимостта от преглед на самолета за повреда  нанесена от мълния.

 

 

В подобни случаи според Регламент 261/2004 важи следното:

(14)Съгласно Конвенцията от Монреал, задълженията на опериращите въздушни превозвачи би следвало да бъдат ограничени или отменени, в случаите когато дадено събитие е причинено от извънредни обстоятелства, които не са могли да бъдат избегнати, дори при вземане на всички разумни мерки. Такива обстоятелства може да възникнат по-специално в случаи на политическа нестабилност, метеорологични условия, несъвместими с експлоатацията на съответния полет, рискове за сигурността, неочаквани дефекти в системата за безопасност на полета и стачки, които оказват влияние върху дейността на въздушния превозвач.

 

(15) Извънредни обстоятелства се смята, че съществуват, когато въздействието на решение за управление на въздушния трафик във връзка с определен самолет в определен ден води до голямо закъснение, закъснение продължаващо до другия ден, или отмяна на един или повече полети с този самолет, въпреки че са взети необходимите мерки от съответния въздушен превозвач за избягване на закъснения или отменени полети.

 

 

В конкретния случай, обезщетение по смисъла на чл. 7 на Регламента при тези обстоятелства не бихме могли да предложим. При закъснение на полет  поради извънредни обстоятелства влизат в сила Общите условия за превоз на Wizz Air, според които пътника има право на грижа.

 

Уверяваме ви ,че всяко закъснение на полет е наложено заради безопасността на пътниците, което е и нашият най-голям приоритет.

 

Оставаме на ваше разположение за допълнителна информация и съдействие и се надяваме, че въпреки създалата се ситуация, общите ви преживявания и впечатления от пътуванията ви с Wizz Air ще останат положителни.

 

Екипът на Wizz Air ви желае успешен ден.

 

С уважение,

 

TIHOMIR TONEV

 

CUSTOMER SERVICE DEPARTMENT | Wizz Air Hungary Lt

 

 

Сега ще се регистрирам в Аероиск и ще действам чрез тях. Ще информирам за развитието и резултата.

 

Аз бих се пробвал да им отговоря с нещо като това, което бях писал (от поста, който си цитирала). Видимо е, че полетът SOF-FMM-SOF е закъснял, защото те са изпратили напълно технически изправен самолет в Кутаиси. Имали са наличен самолет, който да изпълни полета навреме, но по техни си оперативни причини са го изпратили другаде, което не е форсмажорно обстоятелство.

Можеш да цитираш моя пост даже с всичките регистрации на самолети и т.н., ако решиш да им пишеш отново.

  • Харесвам 5
Публикувано:

Здравейте, имам един въпрос относно ваучерите на Wizz. Получих като награда ваучер, но от условията не ми става ясно дали мога да го комбинирам с Discount club. Прочетох, че ако билетите са намалени с ваучер се взимат на редовна цена, но не разбрах дали това важи и за билетите с discount club. Дали някой може да ми разясни малко повече? Много благодаря. :)

Публикувано:
преди 31 минути , Моника каза:

Здравейте, имам един въпрос относно ваучерите на Wizz. Получих като награда ваучер, но от условията не ми става ясно дали мога да го комбинирам с Discount club. Прочетох, че ако билетите са намалени с ваучер се взимат на редовна цена, но не разбрах дали това важи и за билетите с discount club. Дали някой може да ми разясни малко повече? Много благодаря. :)

 

Ако питаш дали можеш да вземеш билети с дискаунт с ваучера - може.

Това:

Цитат

билетите са намалени с ваучер се взимат на редовна цена, но не разбрах дали това важи и за билетите с discount club

Не го разбрах. Други намалени билети, освен с discount club, няма.

Публикувано: (редактирано)
Преди 1 час, Zaro каза:

 

Ако питаш дали можеш да вземеш билети с дискаунт с ваучера - може.

Това:

Не го разбрах. Други намалени билети, освен с discount club, няма.

Имам предвид, когато пускат промоции например 20 % за всички независимо дали са членове или не, и тогава билетите с ваучер ги взимаш на редовната цена без намалението. :lol: Сега гледам пак условията и не намирам къде съм го чела това, напълно възможно е аз да не съм разбрала хаха. Но основния ми въпрос беше този за комбинирането на дискаунт клуб и ваучер. Много благодаря за разяснението. :) И още един кратък въпрос понеже до сега не съм ползвала такъв ваучер, мога ли да платя с него за мен и мой спътник или важи само за един човек?

Редактирано от Моника

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.