Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:
  На 22.01.2018 г. в 17:09, Eti* каза:

И тук умряха мечтите за директен полет София-Прага, от нискотарифен превозвач, в обозримо бъдеще.

Разшири  

Това, че няма да има база в Прага не означава че от базите в София или Варна не може да бъде пуснат полет. От София има полети до много дестинации където Уиз ер нямат бази.

Публикувано:
  На 24.01.2018 г. в 3:53, Еmilia каза:

На полетите на Уиз дали взимат ръчните багажи на неприоритетните, за да ги превозят в основното товарно отделение на самолета?

Разшири  

Аз летях преди седмица и на първите на опашката на гейта слагаха стикери и си ги взехме на бордна с нас. До колкото съм чувал и от други първите на опашката намазват стикери и до където стигнат стикерите :lol:

  • Харесвам 4
Публикувано: (редактирано)
  На 24.01.2018 г. в 17:01, Ivko каза:

Аз летях преди седмица и на първите на опашката на гейта слагаха стикери и си ги взехме на бордна с нас. До колкото съм чувал и от други първите на опашката намазват стикери и до където стигнат стикерите :lol:

Разшири  

 да  носим стикери тогава.

уиз сменят две машини с а321 в скопие. :)

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 1
Публикувано:

Да почваме търговията със стикери на Уиз. :) Вкъщи ми се намират 2 пачки от тях, по една от двата вида :lol: Ето една идея на @Георги за нов артикул в онлайн магазина. 

  • Харесвам 4
Публикувано: (редактирано)

Сега, малоумен въпрос, обаче от 2 часа пробвам и вече се изнервих до такава степен, че започнах да хвърлям разни неща тук: 
Понеже пътувам предимно с Раян, и не помня вече кога за последно съм пътувал с Уиз, а сега трябва Уиз, понеже липсва Раян алтернатива. 
Буквам полет в Неделя, въвеждам всичко как си му е реда, всичко точно, и стигам вече до плащане, след като навсякъде имам зелени отметки и всичко е ток. Кликам отметката за правилата, след което кликам да плаща....и НИЩО:
1) единия път ме върна в началото на прозореца без да ми дава никакви полета за редакция
2) другия път ме прехвърля там към някакво сейфти плащане, което е външна услуга на банката (става въпрос за някакъв сейф не знам си кво на Уникредит и да въвеждам някакъв мой си 9 цифрен потребителски номер, който аз така или иначе нямам) 
Пробвах и с друга карта, пак нищо (същото). И в двете има много пари, не е там проблема. И от двете преди съм купувал билети (предимно от Раян) и никога не съм имал проблеми. 
Изнервих се до такава степен, че преди да го напиша това сега, трябваше да стана и да се поуспокоя за десетина минути. 
Моля, някой да даде акъл или предложение. Чак ме е срам че заради такава тъпотия се налага да пиша. 
Благодаря...

*ПС - В цялата тая тъпотия естествено става въпрос за сайта на Уиз. 

ПС2 - Проблемът е решен. 

Редактирано от Plovdivian
Публикувано:

 

  На 25.01.2018 г. в 6:31, Plovdivian каза:

1) единия път ме върна в началото на прозореца без да ми дава никакви полета за редакция

Разшири  

И при мен това става почти винаги когато си купувам билети от Уиз  :(

Намерих му "цаката" като се връщам в данните за фактура, които някога съм попълвал и ги попълвам наново или направо трия, ако не ми трябва фактура. И така после ме пуска до плащане.

Надявам се да ти помогне..

  • Харесвам 1
  • Замислям се 1
Публикувано:
  На 25.01.2018 г. в 6:31, Plovdivian каза:

2) другия път ме прехвърля там към някакво сейфти плащане, което е външна услуга на банката (става въпрос за някакъв сейф не знам си кво на Уникредит и да въвеждам някакъв мой си 9 цифрен потребителски номер, който аз така или иначе нямам)

Разшири  

Вероятно става дума за 3D secure code или виртуален ПИН цък Добре е да си имаш такъв код, защото все повече търговци в интернет работят с тази технология и банката ти от гледна точка за сугурност те задължава да ползваш кода, ако търговеца работи с тази технология. Това е малко неудобство, но шансът да ти откраднат пари от картата намалява значително. Най-сигурно е ако този код е динамичен и всеки път ти го пращат по SMS или го генерираш с токен.

  • Харесвам 3
Публикувано: (редактирано)
  На 25.01.2018 г. в 8:06, Topfly каза:

Вероятно става дума за 3D secure code или виртуален ПИН цък Добре е да си имаш такъв код, защото все повече търговци в интернет работят с тази технология и банката ти от гледна точка за сугурност те задължава да ползваш кода, ако търговеца работи с тази технология. Това е малко неудобство, но шансът да ти откраднат пари от картата намалява значително. Най-сигурно е ако този код е динамичен и всеки път ти го пращат по SMS или го генерираш с токен.

Разшири  


В крайна сметка точно това се оказа. След като 2 от 3 възможни пъти ми го отвори същия поп-ъп прозорец, реших да дочакам работно време и да се обадя в централата (добре че докато съм си в България се случва),  откъдето едно любезно момче ми го продиктува след сверка на личните данни. Кодът генерира парола, която обаче май си е статична, но въпреки това беше решение на проблема. Полетите (и потвържденията) са налични. 

Редактирано от Plovdivian
  • Харесвам 1
Публикувано:

Няколко въпросчета :)

1.Ако при резервацията не си платя за места - 2 на брой,  какъв е шанса със спътника ми да сме един до друг?

2. Има ли опция ако се окаже, че сме разделени, да си запазя впоследствие съседни места? Разбира се, с уговорката, че може и да не са останали такива в самолета.

3. Кабинният багаж ЗА ЕДИН ЧОВЕК, освен куфара със съответните размери, може ли да включва и ДОПЪЛНИТЕЛНА дамска чанта?

Не намерих отговорите в сайта на Уиз, така че предварително благодаря.

Публикувано:
  На 25.01.2018 г. в 20:33, vladostojanov каза:

Няколко въпросчета :)

....

3. Кабинният багаж ЗА ЕДИН ЧОВЕК, освен куфара със съответните размери, може ли да включва и ДОПЪЛНИТЕЛНА дамска чанта?

Не намерих отговорите в сайта на Уиз, така че предварително благодаря.

Разшири  

Втори ръчен багаж (малък, като дамска чанта) ще имате, ако си купите приоритетно качване на борда.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Аз винаги пътувам и с дамска чанта, но малка, като си оставям място в куфара, ако има нужда да покажа, че мога да я прибера. Никога не са ми правили проблем.

Публикувано:
  На 26.01.2018 г. в 5:49, Olia каза:

Аз винаги пътувам и с дамска чанта, но малка, като си оставям място в куфара, ако има нужда да покажа, че мога да я прибера. Никога не са ми правили проблем.

Разшири  

Аз също (дори през зимата ми е под якето), но са ме карали да я прибера в ръчния куфар. Така че, предвидете си подходящ размер/място за всеки случай.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Аз също знам, че кабинният багаж е само един, без значение дали става въпрос за раница, куфар или дамска чанта. Една позната обаче се върна от Италия и каза, че била с куфар, дамска чанта, че и малка чантичка през рамо :dontknow:

Публикувано:
  На 26.01.2018 г. в 6:39, vladostojanov каза:

Аз също знам, че кабинният багаж е само един, без значение дали става въпрос за раница, куфар или дамска чанта. Една позната обаче се върна от Италия и каза, че била с куфар, дамска чанта, че и малка чантичка през рамо :dontknow:

Разшири  

Градските легенди са ориентировъчни, на места става, на места не, зависи от настроението и инструкциите на наземния персонал.

Официалните правила са водещи, иначе поемаш личен риск ;) 

В случая :

Когато лети с WIZZ, всеки пътник може да носи:

  • един ръчен багаж, не по-голям от 55 x 40 x 23 см, максимално тегло 10 кг
Публикувано:

Някой скоро успявал ли е да се чекира по-рано през старата версия? Правя опити за полет на 08.02, без да влизам в профила си, но след въвеждане на PNR ме препраща към новата версия.

Публикувано:

И аз пробвах вчера за полет на 4.2 - не успях. :(  И аз като теб,без да се логвам, и изписва че чекирането ще е възможно след 6 дни.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Сега погледнах в профила си в уиз и гледам, че от миналата година имах един полет с флекси , които бях отменила и сега гледам, че януари месец са ми изтеглили парите, защото бил изтекъм срока... Не беше ли  безсрочно при отмяна с флекси??? Егати крадците!!!  Ядосах се страшно. Случвало ли се е на някой? Не си спомяням, в условията да е имало ограничение за използването на  парите от полета, който съм отмениа с флекси???

Публикувано: (редактирано)
  На 1.02.2018 г. в 9:55, shnuky каза:

 Не беше ли  безсрочно при отмяна с флекси??? Егати крадците!!!  Ядосах се страшно. Случвало ли се е на някой? Не си спомяням, в условията да е имало ограничение за използването на  парите от полета, който съм отмениа с флекси???

Разшири  

А условията четеш ли, преди да се ядосаш и да обвиниш някого в кражба? 


image.png.2b295789ca41666e052a2aaeed96f2e8.png

Редактирано от Фичо
  • Харесвам 9
Публикувано:

Евтиното винаги излиза скъпо.

Да, сега го  прочетох. Но кагато отмених полета, не спомням да съм го прочел. След като отмених полета поисках да си върна парите, но не ми ги върнаха, а щели да си стоят в профила ми за следаща покупка, която чак сега узнавам, че имала и срок...вместо да ми ги върнат, както по принцип исках. Не пътвам често с тях за да си ги пазя . На линка, който  дават  за  връщане на парите, те праща някъде из общи условия....

И не обвинявам, а констатирам.

Публикувано:

Здравейте

трябва ми помощ

за полет който е утре не мога да чекирам

полета е Варна -София

на кой телефон да им звъня?

излизат имената полета и всичко но няма бутон за чекиране

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   1 магеланец

    • The rider
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.