Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:

Огледай настаняванията в село Артеми, на брега на морето до летището. Почти всички там са се специализирали в нощувка и трансфери от/до летището.

  • Харесвам 3
Публикувано:
  На 10.02.2018 г. в 11:56, Звелина каза:

Огледай настаняванията в село Артеми, на брега на морето до летището. Почти всички там са се специализирали в нощувка и трансфери от/до летището.

Разшири  

 А трасферът заплаща ли се допълнително и само в едната посока ли е или  е на отиване и връщане?

Публикувано: (редактирано)

Все още не съм ги ползвала, просто съм открила това село като опция  за ранния полет на Райън. Предполагам, че ще се плаща. Ако нещо проучиш, пиши. На мен чак септември ще ми трябва евентуално.

Редактирано от Звелина
Публикувано: (редактирано)
  На 10.02.2018 г. в 12:30, Звелина каза:

Все още не съм ги ползвала, просто съм открила това село като опция. Предполагам, че ще се плаща.

Разшири  

Плаща се, проверих. Май ще остане вариантът да се спи на летището, за 10 -ина часа няма смисъл да се взима хотел. На някои от хотелите пише, че цената на трасфер е 10 евро на посока, на други не е упомената цена, но си пише, че е със заплащане. Не ми се сториха евтини хотелите и в това селце, като че ли е по-добре да се спи в Атина,  ако се налага, там има повече какво да правиш.

Редактирано от Asya Assenova
Публикувано:

Имам интересен казус по повод  смяната на вида билет от възрастен на детски, каквито има доста обсъждани напоследък.

Аз имам три отделни резервации за мен, жена ми и дъщеря ми. Направени са през оподо преди месец-два и ще се лети с Уиз лятото.

 

В сайта на Оподо, водят децата  до 12 год и над 12 са възрастни.

От друга страна, сега виждам, че в сайта на  Уиз децата ги броят до 14 год и възрастни над 14.

 

Предполагам, че ще имам проблеми с чекирането и се чудя какво може да ми кажат, след като аз съм взел билет от Оподо за възрастен за дъщеря ми, понеже е на 13 навършени години и според този сайт, тя е възрастна.

 

Вероятно ще стане голям проблем, за това се чудя, дали като я чекирам он лайн, като  я пиша 14 годишна и да избегна всички дертове, които и без това на са мои в случая, а на посредника.

 

 

 

Публикувано:
  На 10.02.2018 г. в 14:46, Alexander каза:

Имам интересен казус по повод  смяната на вида билет от възрастен на детски, каквито има доста обсъждани напоследък.

Аз имам три отделни резервации за мен, жена ми и дъщеря ми. Направени са през оподо преди месец-два и ще се лети с Уиз лятото.

 

В сайта на Оподо, водят децата  до 12 год и над 12 са възрастни.

От друга страна, сега виждам, че в сайта на  Уиз децата ги броят до 14 год и възрастни над 14.

 

Предполагам, че ще имам проблеми с чекирането и се чудя какво може да ми кажат, след като аз съм взел билет от Оподо за възрастен за дъщеря ми, понеже е на 13 навършени години и според този сайт, тя е възрастна.

 

Вероятно ще стане голям проблем, за това се чудя, дали като я чекирам он лайн, като  я пиша 14 годишна и да избегна всички дертове, които и без това на са мои в случая, а на посредника.

 

 

 

Разшири  

Вчера им се обадих по телефона - 024928367 - и без проблем промениха резервацията - от възрастен, стана дете. :) 

  • Харесвам 2
Публикувано:
  На 10.02.2018 г. в 15:01, Alexander каза:

Нали можело само до 24 или 48  часа?

 

След като е на отделна резервация, как я правят на дете? Прикрепят я към някоя друга ли?

Разшири  

За Ryanair е това с 24-те часа.

Да, дадох номерата на моята резервация и тази на детето.

  • Харесвам 2
Публикувано:
  На 10.02.2018 г. в 15:01, Alexander каза:

Нали можело само до 24 или 48  часа?

 

Разшири  

 

  На 10.02.2018 г. в 15:01, Alexander каза:

Нали можело само до 24 или 48  часа?

 

Разшири  

При Wizz не е така.И аз сменях доста след голямото пазаруване за черния петък.На не импулсния тел. са много любезни.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Готово! Супер любезни бяха, даже ни сложиха тримата един до друг. Ще чекирам трите отделни резервации(мислех, че на дъщеря ми ще изчезне и ще излезе с моята) и системата ще ми позволи да извадя бордната карта на дъщеря ми, понеже е отразено в системата им.

  • Харесвам 6
Публикувано: (редактирано)
  На 3.01.2018 г. в 13:39, yordanov каза:

Аз бих се пробвал да им отговоря с нещо като това, което бях писал (от поста, който си цитирала). Видимо е, че полетът SOF-FMM-SOF е закъснял, защото те са изпратили напълно технически изправен самолет в Кутаиси. Имали са наличен самолет, който да изпълни полета навреме, но по техни си оперативни причини са го изпратили другаде, което не е форсмажорно обстоятелство.

Можеш да цитираш моя пост даже с всичките регистрации на самолети и т.н., ако решиш да им пишеш отново.

Разшири  

Докладвам за развитието на жалбата за полет на Wizz SOF-FMM-SOF - закъснение 4 ч. и 50 мин.:

Цитирах те (благодаря!). Аероиск също си минаха процедурата. Отговорът е отрицателен - форсмажор било, Wizz не отстъпват. Ето отговорът на Аероиск:

15.02.2018  office@aeroisk.bg  Причината за закъснението е „удар от мълния“ на самолета, който е планиран да изпълни вашия полет. Следствие на това е било необходимо да бъде направена техническа проверка още на предходното летище, откъдето започва закъснението.
Получихме становище от регулаторен орган за предходния на вашия полет, пред който авиокомпанията е представила документи, с които е доказала инцидента.
За съжаление това спада към форсмажорните обстоятелства и съгласно регламента, който определя правата на самолетните пътници, в този случай авиокомпанията е освободена от изплащане на обезщетение.

Ами, това е, за съжаление - буквално ми цитират това, което първоначално ми отговориха Wizz.

В първия момент това много ме ядоса и ми минаха разни мисли, че авиокомпаниите могат да плащат на Аероиск част от исканото обезщетение, вместо да правят пълния разход за обезщетяване на пътника. После си "наложих" положителна нагласа - да вярвам, че Аероиск съвестно и изчерпателно са настоявали с всички аргументи, че мълнията е свързана НЕ с нашия, а с друг самолет по друг маршрут. Още се убеждавам ... и още..., май още се съмнявам.

 

Благодаря на Йорданов за отзивчивостта с бърза и точна информация по време на този процес.

Редактирано от tonica
Публикувано:
  На 16.02.2018 г. в 11:50, tonica каза:

и ми минаха разни мисли, че авиокомпаниите могат да плащат на Аероиск част от исканото обезщетение, вместо да правят пълния разход за обезщетяване на пътника.

Разшири  

Това са балкански сметки на дребно. Ако Аероиск правят така, това означава, че няма да имат спечелили и доволни клиенти. В един момент ще се разчуе, например в този форум, и повече няма да получават сигнали от клиенти. И в крайна сметка сами ще си отрежат клона на който седят.

  • Харесвам 6
Публикувано:

Аз пък имам положителен резултат от преди 2 дни за закъснение от 3часа и половина на полет София-Братислава на 15.12.2017. След отказ за обещетение от Уиз ( лоши климатични условия), което не беше вярно, подадох случая на Аероиск и за по-малко от месец имам положителен резултат. Сега си чакам превода на обезщетението.

  • Харесвам 3
  • Браво 1
Публикувано:

Вече ми мина първоначалното разочарование, изпълнена съм с изцяло положително отношение.

Дано няма често поводи за жалби,  а когато има, пътниците да не бъдат тровени с шикалкавене от авиокомпаниите.

Защото разочарованието не е заради неполучено обезщетение (пътникът не е планирал да получи такава сума), а от това, че е победило очевидното хитруване.

Публикувано:
  На 16.02.2018 г. в 13:54, tonica каза:

Защото разочарованието не е заради неполучено обезщетение (пътникът не е планирал да получи такава сума), а от това, че е победило очевидното хитруване.

Разшири  

А кое е "очевидно хитруване" ако самолетът, с който е трябвало да се лети, е бил ударен от мълния? 

  • Харесвам 1
Публикувано:

Здравейте, имам следния казус, купих билети Варна - София за 17.09.18год. с БГ айр като планирах на 18.09.18г да пътуваме с група приятели до Атина. Сега обаче забелязах, че в сайта на Wizz няма полет за 18.09 проветих с номера за резервация и се оказа, че автоматично са я преместили за 19.09.18 Това обаче не ме устройва много. Всички билети са закупени през OPODO по време на голяма  промоция :) Имам ли възможност за връщане на парите или смяна на датата? и към кого трябва да се обърна към Wizz или OPODO . Благодаря

Публикувано:
  На 17.02.2018 г. в 11:02, garvanat каза:

Здравейте, имам следния казус, купих билети Варна - София за 17.09.18год. с БГ айр като планирах на 18.09.18г да пътуваме с група приятели до Атина. Сега обаче забелязах, че в сайта на Wizz няма полет за 18.09 проветих с номера за резервация и се оказа, че автоматично са я преместили за 19.09.18 Това обаче не ме устройва много. Всички билети са закупени през OPODO по време на голяма  промоция :) Имам ли възможност за връщане на парите или смяна на датата? и към кого трябва да се обърна към Wizz или OPODO . Благодаря

Разшири  

Имаш разбира се, но каналния ред е Уиз да върнат на Оподо и после Оподо на теб, т.е. евентуално ще получиш сумата която си платил на Оподо. За целта трябва да действаш чрез Оподо.

  • Харесвам 1
Публикувано:
  На 17.02.2018 г. в 11:08, neuromancer каза:

Имаш разбира се, но каналния ред е Уиз да върнат на Оподо и после Оподо на теб, т.е. евентуално ще получиш сумата която си платил на Оподо. За целта трябва да действаш чрез Оподо.

Разшири  

Някой знае ли имейл на Оподо за такива случаи?

Публикувано:
  На 21.02.2018 г. в 22:00, Branko каза:

Някой знае ли имейл на Оподо за такива случаи?

Разшири  

По друг повод съм се свързвал с тях по описания тук начин https://magelanci.com/forums/topic/4120-rumboedreamsbudgetair-23-123-eur-отстъпка-от-билети/?do=findComment&comment=270459

Публикувано:
  На 22.02.2018 г. в 0:02, lub4oo каза:

По друг повод съм се свързвал с тях по описания тук начин https://magelanci.com/forums/topic/4120-rumboedreamsbudgetair-23-123-eur-отстъпка-от-билети/?do=findComment&comment=270459

Разшири  

Писах аз през тази форма вече два пъти и никакъв отговор.Директен мейл ми трябва

Публикувано:
  На 22.02.2018 г. в 4:05, Branko каза:

Писах аз през тази форма вече два пъти и никакъв отговор.Директен мейл ми трябва

Разшири  

Аз им пиша в Туитър и ми отговарят сравнително бързо. Ако искаш, пробвай - https://twitter.com/opodo_uk

 

  • Благодаря 1
Публикувано:
  На 21.02.2018 г. в 22:00, Branko каза:

Някой знае ли имейл на Оподо за такива случаи?

Разшири  

Не ти трябва мейл. Пиши им направо на фейсбук. И двата пъти ми отговаряха в рамките на 2-3 часа и решиха всички проблеми, включително връщане на пари.

  • Благодаря 1
Публикувано:
  На 22.02.2018 г. в 6:06, Георги Матеев каза:

Не ти трябва мейл. Пиши им направо на фейсбук. И двата пъти ми отговаряха в рамките на 2-3 часа и решиха всички проблеми, включително връщане на пари.

Разшири  

:lol:яко.Аз нито ф.б имам нито туитър.Освен през на сина ми акаунта да пробвам

  • Харесвам 3

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   4 магеланци

    • Tani
    • the7endless
    • Iliyan Minchev
    • dimitrov6
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.