Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:

Някъде назад беше коментирано, но не можах да намеря - на летище Атина и на летище Родос  вървят ли мобилни бордни карти или само pdf  свалена на телефона?

 

Публикувано:
преди 24 минути , liliya каза:

Някъде назад беше коментирано, но не можах да намеря - на летище Атина и на летище Родос  вървят ли мобилни бордни карти или само pdf  свалена на телефона?

 

За Родос не знам, но в Атина няма мобилни бордни карти. За полетите на Wizzair със сигурност става със свален pdf на някакво устройство.

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 19 часа, Пламен каза:

Вече е коментирано, че Уиз изкопираха Раян и почнаха да разхвърлят народа из самолета, но има лек нюанс при пътуването с  2 броя деца... Уиз, са решили да слагат по едно дете до всеки възрастен, ако е възможно в двата края на самолета.

Това идеално ме устройва! И без това стават скандали и двете зверчета не могат да поделят един прозорец. Утре вечер ще ми отворят чекин-а и ще споделя как са ни настанили.

  • Харесвам 5
Публикувано:
преди 1 час, Ilian359 каза:

И без това стават скандали и двете зверчета не могат да поделят един прозорец.

Всъщност, това е идеално решение за такива ситуации. Просто заявяваш, че пътуваш с куче и котка и всичко е точно, а зверчетата са доволни.

  • Смея се 3
Публикувано:

Докладвам.

За двама възрастни и две деца ни дае следните места:

на отиване: 5D, 5E, 14A, 14B

на връщане: A, B, C, D на преден ред.

Ако пожелая да сменя някое от местата, ми дава възможност да го направя само към определени редове, различни от раздадените. Което потвърждава воечатленията ми от предишни пътувания, че местата са предварително разпределени в определени части от самолета. Чекирането само разкрива предварително разпределените места.

  • Харесвам 4
Публикувано:

То това си е така при всяка ниско тарифна компания при която не може да си збираш места.И съответно още при закупуването на билета са ти определени и си остават същите и след чекирането ако някой случайно не ти го купи.

Публикувано:

За Уиз и аз мисля, че при купуването вече има свързани към билетите места, просто не се виждат. Разбира се има и опция да се купят определени места.

 

Преди няколко месеца бях купил 3 единични билета от евтините за Братислава. Купих ги през посредник, който брой възрастен, ако си над 12 години. Да, но Уиз не смята така и брой за възрастен над 14 години. В моя случай, дъщеря ми е на 13.

Почти месец след като ги купих се усетих за тава разминаване и реших да си спестя евентуални дертове в деня на полета и се обадих на Уиз.

Обясних им какъв точно е проблема и те веднага ми събраха трите резервации в една, като дори ми казаха, че са ни сложили на един ред!

Та явно местата се дават още с купуването на билета.

  • Харесвам 5
Публикувано:

И аз да напиша за моя случай!

В четвъртък си играх в сайта и си бях влезнал в профила ми. Започнах за резервирам за Лондон, но, че ще купувах, а просто исках да знам колко ще ми струва и с "discount club". И така минавам през всичките полета и стигам края, имах ,и намаление и него ми го взе..... обаче не въвеждам данни от картата и така! Какво става започвам да пробвам назад, но не става. Излизам от профила, след малко пак влизам и ми пише следваща дестинация на датаа...... звъня им на телефона и човекът отсреща няма проблем щом не си въвел картата, не се притеснявай.  Да ама не..... вчера влизам в пощата фактура, моя потвърдете си резервацията, пак вдигам телефона и с друг сега ще видя резервацията ( взе ми номера, кога и номер ми сложиха) и ще Ви кажа, след което ми каза, че ще се  възстанови кредитът и ще се нулира резервацията. Така, че внимавайте и ако има нещо звънете!

Много странно -_- това не го знаех.... на някой друг не знам дали му се е случвало, а и не съм го срещал във форума.

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 1 минута , Иван Попов каза:

И аз да напиша за моя случай!

В четвъртък си играх в сайта и си бях влезнал в профила ми. Започнах за резервирам за Лондон, но, че ще купувах, а просто исках да знам колко ще ми струва и с "discount club". И така минавам през всичките полета и стигам края, имах ,и намаление и него ми го взе..... обаче не въвеждам данни от картата и така! Какво става започвам да пробвам назад, но не става. Излизам от профила, след малко пак влизам и ми пише следваща дестинация на датаа...... звъня им на телефона и човекът отсреща няма проблем щом не си въвел картата, не се притеснявай.  Да ама не..... вчера влизам в пощата фактура, моя потвърдете си резервацията, пак вдигам телефона и с друг сега ще видя резервацията ( взе ми номера, кога и номер ми сложиха) и ще Ви кажа, след което ми каза, че ще се  възстанови кредитът и ще се нулира резервацията. Така, че внимавайте и ако има нещо звънете!

Много странно -_- това не го знаех.... на някой друг не знам дали му се е случвало, а и не съм го срещал във форума.

Имаш ли съхранена КК в сайта?

Може леко да си кликнал на Плати и да е тръгнало плащането.

  • Замислям се 1
Публикувано:
В момента, Дани Магелани каза:

Имаш ли съхранена КК в сайта?

Може леко да си кликнал на Плати и да е тръгнало плащането.

Нямам никаква карта, а и не съм я въвел..... няма как! Просто май им се бъгва системата или те изнудват! И все си мисля, че ако не им се обадих нямаше и кредитът да ми върнат. След това  и парите можеха да ми търсят........!:vinsent:

Публикувано:
преди 1 минута , Иван Попов каза:

Нямам никаква карта, а и не съм я въвел..... няма как! Просто май им се бъгва системата или те изнудват! И все си мисля, че ако не им се обадих нямаше и кредитът да ми върнат. След това  и парите можеха да ми търсят........!:vinsent:

Едва ли! Грешката си е тяхна. А кредитът стигаше ли за билета?

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 2 минути , Иван Попов каза:

Нямам никаква карта, а и не съм я въвел..... няма как! Просто май им се бъгва системата или те изнудват! И все си мисля, че ако не им се обадих нямаше и кредитът да ми върнат. След това  и парите можеха да ми търсят........!:vinsent:

Сигурно имаш Wizz кредит и с него си платил.

  • Харесвам 1
Публикувано: (редактирано)
преди 3 минути , Дани Магелани каза:

Едва ли! Грешката си е тяхна. А кредитът стигаше ли за билета?

Не, кредитът е 15 евро, а билетът 429лв. И аз си мислех, че грешката си е тяхна.

 

преди 2 минути , dimitrov6 каза:

Сигурно имаш Wizz кредит и с него си платил.

Просто го добавих, за да видя дали щеше да стане, че не съм го правил от профила ми. Тоест не съм купувал директно от сайта на wizz. 

Редактирано от Иван Попов
  • Харесвам 1
Публикувано:

Така...сега ще го обясня и ще се опитам да е разбираемо. Принципно при започване на покупката когато имаш кредит ти изписва, че ако го въведеш процеса е необратим и няма да имаш право да се върнеш назад. Ти кликаш, после даваш назад. Но реално билета ти вече е частично заплатени за това ти пращат писмо да заплатиш останалата част.

Ако четете преди да кликате няма да има подобни драми.

Иване! Казах ти, че няма да минеш...

  • Харесвам 3
  • Замислям се 1
Публикувано:

Трябвало е да оставиш нещата както са си. Нямаше да се усетят, че не са им влезли пари. На мен веднъж ми пратиха фактура, че са ми върнали парите за анулиран полет, а ги нямаше в сметката. Търсих ги, доказвах и накрая кандисах на 120% кредит. Явно това са целяли. Или просто системата е бъгава.

преди 3 минути , Тони каза:

Така...сега ще го обясня и ще се опитам да е разбираемо. Принципно при започване на покупката когато имаш кредит ти изписва, че ако го въведеш процеса е необратим и няма да имаш право да се върнеш назад. Ти кликаш, после даваш назад. Но реално билета ти вече е частично заплатени за това ти пращат писмо да заплатиш останалата част.

Ако четете преди да кликате няма да има подобни драми.

Иване! Казах ти, че няма да минеш...

Грешки на растежа. Кой не е правил?

От мен - преминаваш!

  • Харесвам 2
Публикувано: (редактирано)
преди 41 минути , Тони каза:

че ако го въведеш процеса е необратим

А къде пише, че е необратим, че аз не го видях никъде.

преди 41 минути , Тони каза:

Иване! Казах ти, че няма да минеш...

А ще мина, тоест сега имам 2-ка:O така ли?...:vinsent:

 

преди 39 минути , Дани Магелани каза:

Трябвало е да оставиш нещата както са си. Нямаше да се усетят, че не са им влезли пари. На мен веднъж ми пратиха фактура, че са ми върнали парите за анулиран полет, а ги нямаше в сметката. Търсих ги, доказвах и накрая кандисах на 120% кредит. Явно това са целяли. Или просто системата е бъгава.

И аз си помислих дали така да не ги оставя, но да не станеше така после и да им плащах още някакви си близо 399лв. и да не отида.^_^

Значи и  при други се е явило. Благодаря за преминаването!

Благодаря на всички включи ли се, дори, че имам и 2-ка.:lol:

 

 

 

Редактирано от Иван Попов
  • Харесвам 1
  • Смея се 1
Публикувано:
преди 19 минути , Иван Попов каза:

А къде пише, че е необратим

В старата версия го пишеше под бутона, с който го използваш.

Сега и аз не го намерих, ясно затова са ти го върнали, иначе щяха да ти теглят една ;)

 

Публикувано:
преди 1 минута , Тони каза:

20180430_101214.jpg

Ахам:) тогава получаваш отличен!. А аз ще си поправя оценката. Благодаря ти.

 

преди 3 минути , Боби каза:

Сега и аз не го намерих, ясно затова са ти го върнали, иначе щяха да ти теглят една ;)

Ето показахани го.

Май при всеки е различно, не знам и при мен не го загледах. Но моя грешка.:lol:

Публикувано:

Еднакво е при всички. След натискане на бутона "използвай сега" се показва и сниманото от мен. Тогава вече ако си ок с това потвърждаваш още веднъж.

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 56 минути , Иван Попов каза:

И аз да напиша за моя случай!

В четвъртък си играх в сайта

Два пъти ми се е случвало и става точно така, както Тони го е описала и онагледила. Фактически, това е действителна резервация, защото дава обичайния код. Ден-два след "резервацията" получих имейл,  в който ме подканят да платя, в противен случай няма да ме допуснат на борда. Имаше и линк за плащане. Не платих, и така минаха около 2-3 месеца, през това време резервацията ми седеше в профила. Накрая им писах през формата в сайта с молба да я анулират, защото няма да я ползвам и те я анулираха служебно, като се извиниха за безпокойството. Не ми възстановиха обаче кредита, но и аз не го поисках, защото беше малък. По същия начин се разви и втория път, но тогава поисках веднага анулация пак през сайта. Тук имаше една особеност. Бях включила и членство. След анулацията, членството си остана все едно е платено, а кредита, който беше минимален замина...

  • Харесвам 1
  • Браво 2
Публикувано:
преди 5 минути , Leo каза:

Два пъти ми се е случвало и става точно така, както Тони го е описала и онагледила. Фактически, това е действителна резервация, защото дава обичайния код. Ден-два след "резервацията" получих имейл,  в който ме подканят да платя, в противен случай няма да ме допуснат на борда. Имаше и линк за плащане. Не платих, и така минаха около 2-3 месеца, през това време резервацията ми седеше в профила. Накрая им писах през формата в сайта с молба да я анулират, защото няма да я ползвам и те я анулираха служебно, като се извиниха за безпокойството. Не ми възстановиха обаче кредита, но и аз не го поисках, защото беше малък. По същия начин се разви и втория път, но тогава поисках веднага анулация пак през сайта. Тук имаше една особеност. Бях включила и членство. След анулацията, членството си остана все едно е платено, а кредита, който беше минимален замина...

Да съм честен и аз бях включил членство, но при мен го няма сега. Явно, ако съм оставил така нещата е могло и аз да съм получил членство, но кредитът да е заминал. 

Публикувано:
На 25.04.2018 г. в 10:28, aleksandrina каза:

Мисля, че в мейлите, изпращани при чекиране пише, че може да се остави багажа на чек-ин гишетата.

Нещо такова:

"Моля, имайте предвид, че ако не сте добавили WIZZ Priority към резервацията си, е възможно ръчният ви багаж да бъде поставен в багажното отделение на самолета при преминаването ви през изхода за качване. Можете да избегнете това, като:
• добавите WIZZ Priority към резервацията си не по-късно от 3 часа преди заминаването;
оставите ръчния си багаж в зоната за чекиране, без да заплащате такса;
• вземете само малък багаж (40 x 30 x 18 см) със себе си на борда, като той трябва да бъде поставен под седалката."

 

 

Някой скоро чекирал се? :)

Преди ден се прибрахме от Тел Авив. На чек-ина ни питаха желаем ли да дадем багажа си за чекиране безплатно. Дадохме си куфарите и нямаше никакъв проблем. Аз си взех с мен дамската чанта, а мъжът ми камерата и една голяма икона, защото се притесняваше да не и счупят стъклото. Никакви проблеми не сме имали. Самата служителка на Уиз ни предложи както да си дадем куфарите, така и да извадим това, което е чупливо и ценно.

  • Харесвам 4

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.