Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано: (редактирано)

Чакам, но  дано не закрият линията. Ако пуснат Алегро или Олбия ще бъде супер.  Дано!!!

Редактирано от liliya
  • Харесвам 2
Дани Магелани
Публикувано:
преди 6 минути , liliya каза:

Чакам, но  дано не закрият линията. Ако пуснат Алегро или Олбия ще бъде супер.  Дано!!!

Всички чакаме! Следващата магеланска инвазия е ясна!

  • Харесвам 2
Публикувано:

Също така не излизат Нюрнберг и Базел-Мюлуз-Фрайбург след края на месец октомври 2018 г.

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 2 часа, Topfly каза:

41,9% от приходите на Уиз са от продажба на самолетни билети.

А останалите 58.1%  от какво ще са? :unsure:

Публикувано: (редактирано)
9 minutes ago, Фичо said:

А останалите 58.1%  от какво ще са? :unsure:

От допълнителни услуги. Чекиран багаж, запазени места, членство, кетъринг и т.н. Магеланци не допринасят много до увеличаващата се с 22% печалба на Уиз ер :)

Редактирано от Topfly
  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 45 минути , Topfly каза:

От допълнителни услуги. Чекиран багаж, запазени места, членство, кетъринг и т.н. :)

За кетъринга и парфюмчетата предположих, но останалото мислех, че се води към билетите.

 

Цитат

Магеланци не допринасят много до увеличаващата се с 22% печалба на Уиз ер :)

Не си съвсем прав - два пъти съм си купувал парфюмче :biggrin:
 

  • Харесвам 1
  • Смея се 2
Публикувано:

Привет! Тази вечер се чекирахме отиване и връщане Варна-Виена и Виена-Варна с WIZZ и на отиване ни разпределиха местата едно до друго, а на връщане разбъркано. Не ми е проблем, но ми е интересно - дали не съм натиснала без да искам избор на място за отиване. И ако е така откъде ще ми вземат 12 лева като нямам кредитна карта? И да ви питам, имат ли нови изисквания за по-ранно явяване на летището? Полетът ни е в 11,55 , а в бордните карти пише, че трябва да се явим на летището в 9,25.

Публикувано:
преди 33 минути , Petya каза:

 И да ви питам, имат ли нови изисквания за по-ранно явяване на летището? Полетът ни е в 11,55 , а в бордните карти пише, че трябва да се явим на летището в 9,25.

Мен в Бургас ме накараха да се наредя на опашка със всички от полета на чекин гишетата,за да  ми издадат нов техен билет.Може и вече туристическия сезон да почва и са натоварени,затова викат по-рано

  • Харесвам 1
Публикувано:

Нали чекинга отваря 48 часа преди полетите?

Сега влязох ръчно в резервацията, понеже не е купувана от уиз и не ми излиза опция за чекинг. Полета е в събота сутринта. При опит за влизане от телефона, ми казва да вляза през сайта им, понеже е имало промяна в разписанието, което е вярно.

Така или иначе в момента нямам опция чекиране, нито каквато и да е друга, само ми пише потвърдено.

Публикувано:
преди 34 минути , Alexander каза:

Нали чекинга отваря 48 часа преди полетите?

Сега влязох ръчно в резервацията, понеже не е купувана от уиз и не ми излиза опция за чекинг. Полета е в събота сутринта. При опит за влизане от телефона, ми казва да вляза през сайта им, понеже е имало промяна в разписанието, което е вярно.

Така или иначе в момента нямам опция чекиране, нито каквато и да е друга, само ми пише потвърдено.

Успяхте ли да се чекирате? Аз се чекирах през сайта им и нямаше проблем и за отиване и за връщане.

 

Публикувано:

Не, не може. Взе да ми писва, просто нямам нормален полет от последните 7-8. Утре пак ще се бяга да се звъни по 1лв на  минута..

  • Харесвам 1
Публикувано:

Ето как изглеждат през сайта им.

1-та снимка е без да съм влязъл в профила си, само я намирам ръчно и ме приканва да вляза.

 

Inked1_LI.jpg.a20a4e1a6ce7e4d7724a7522b6b4e362.jpg

 

Тук вече съм влязъл, но няма особена разлика, само изчезва приканването и долу се появява информация за контакти, но не сработва.

Няма никакви бутони за добавяне на екстри, нито за чекинг.

 

 

Inked2_LI.jpg.5ceea36f34b4c76f66727793f9c015fa.jpg

Публикувано:
преди 16 минути , Alexander каза:

Ето как изглеждат през сайта им.

1-та снимка е без да съм влязъл в профила си, само я намирам ръчно и ме приканва да вляза.

 

Inked1_LI.jpg.a20a4e1a6ce7e4d7724a7522b6b4e362.jpg

 

Тук вече съм влязъл, но няма особена разлика, само изчезва приканването и долу се появява информация за контакти, но не сработва.

Няма никакви бутони за добавяне на екстри, нито за чекинг.

 

 

Inked2_LI.jpg.5ceea36f34b4c76f66727793f9c015fa.jpg

И на втората снимка има надпис, че първо трябва да влезете в системата с данните на собственика на резервацията.

 

Публикувано:
преди 7 минути , Petya каза:

И на втората снимка има надпис, че първо трябва да влезете в системата с данните на собственика на резервацията.

 

Има надпис да влезе собственика на резервацията за фактурата, който е посредника и няма общо с чекирането. 

Публикувано:
преди 2 минути , Alexander каза:

Има надпис да влезе собственика на резервацията за фактурата, който е посредника и няма общо с чекирането. 

Да, просто се чудя, откъде идва проблема. Дано да се включат други, които са се чекирали тази вечер. На мен ми се е случвало преди по два дена да не мога да се чекирам, но тогава имаше време, а сега само 48 часа.

 

Публикувано:

За мен има нещо омазано, понеже смениха часовете. При влизане от телефона ми казва, че е имало смяна и да съм влезел през сайта. 

Публикувано:

След звънене на телефона в  началото на темата, служителя ми каза, че понеже билета е купуван през агенция и е имало смяна на разписанието положението е зависнало.

Аз поне 2 пъти получих мейлове за смяната и натисках разни бутони за приемане на смяната, но това не било достатъчно, трябвало и агенцията да направи същото, само аз не можело да потвърдя напълно..

 

Казаха ми да изчакам 10-15 мин и след като влязох вече бяха активни бутоните за чекинг и приорити и успешно чекирах.

Отново омазването е от страна на агенцията, този път това е edeams, ако бях извън ЕС, някъде в чужбина или нямах време да разследвам защо как и да звъня, щях да имам дертове на летището утре. 

Хем времето за чекинг е само 48 часа, хем проблемите валят в последно време от всички АК и агенции, просто много от тях го подкараха през просото в последно време..

Само за справка за последните 2 месеца, имах проблеми с чекиране на полети с АФ и Кореан, издодоха със зор бордни карти за следващи полети, които бяха невалидни когато трябваше да мина контрола и се наложи ходене по гишета, чакане на опашки, издаване на нови бордни карти, нерви  пт, дори на връщане в Париж бордните карти издадени преди 1 час пак бяха невалидни и на самия гейт ни издаваха нови с нови места.

 

-  отмяна на полети с Ryan, един път напълно канселиране на маршрут и още един път канселиране на полетите и 2 седмици чакане за да се изясни кога ще се лети.

- след това канслелирани билети от Aegean, понеже не са се разбрали с Оподо  и пак инфарктни телефони разговори с Оподо и авиокомпанията  един ден преди полета.

- сменен час на  полет на Уиз, купен през агенция- edeam уж с потвърдено съгласие за смяната, но непотвърдена от агенцията към уиз и невъзможност за чекиране..

 

Всичко това май трябваше да го напиша в темата за оплакване.. 

 

  • Харесвам 1
  • Шок 4
  • Замислям се 1
Публикувано: (редактирано)

Ми, остава ти да се замислиш, дали, няколко евро, спестени с тия агенции си струват главоболията.:)

Аз един път купих по грешка от такава агенция, бяха променили датата на полета, не ме бяха уведомили, добре, че сама си видях. Та, звънене по телефона, разправии и прочие, дето си ги описал.

Оттогава - само директно от АК.

Редактирано от AlexandraKo
  • Харесвам 5
  • Браво 5

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   2 магеланци

    • radi777
    • Tani
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.