Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:

Проблемът ти е, че Уиз не приемат да чекираш полет, чиято промяна не си приел. В случая грешката не е в Уиз, а в агенцията. И да, мнението ти е за друга тема ;)

Публикувано:

Имам малко странен въпрос. Моля не се възмущавайте - мога ли да пренеса 1 кг череши с wizz air само с ръчен багаж? Това течност ли е?

Публикувано: (редактирано)

http://www.bg-mamma.com/?topic=1029759.405

Бенджолина 15 май 2018, 06:53 ч.

Вземете си черешките, няма проблем. Хората редовно носят череши, кайсии,  дини, пъпеши, домати, пипер

 

*Доколкото чета темите за пътувания там, тази бг мама работи на летището контрол или нещо такова.

 

 

Редактирано от aleksandrina
Публикувано:

Опа. Има нещо гнило...

Направихме справка в нашата система и тя показа, че нито една от посочените от Вас резервации не съвпада с условията за компенсация. За повече информация можете да се свържете с WizzAir, за да Ви обяснят техните условия и защо тези резервации не се класират за компенсация.

Публикувано: (редактирано)

Някой знае ли как се смята отсъпката с картата накрая или и за това няма топки, където да знаят..:rtfm::mad: Нещо много малко да съм спестил ми се струва с тая карта рекох при купени с нея за тази една година 28 билета и 2 големи куфара...То и по 5лв на билет не ми се връзват,а а иначе като избирам билети с и без карта цената варира с разлика 20лв....29x20=:lol:

 

 

viber image.jpg

Редактирано от Ivko
Публикувано:
преди 48 минути , Боби каза:

Опа. Има нещо гнило...

Направихме справка в нашата система и тя показа, че нито една от посочените от Вас резервации не съвпада с условията за компенсация. За повече информация можете да се свържете с WizzAir, за да Ви обяснят техните условия и защо тези резервации не се класират за компенсация.

не става хич ясно кой ти е отговорил така и в каква връзка :)

  • Харесвам 1
Публикувано: (редактирано)
преди 52 минути , Боби каза:

Опа. Има нещо гнило...

Направихме справка в нашата система и тя показа, че нито една от посочените от Вас резервации не съвпада с условията за компенсация. За повече информация можете да се свържете с WizzAir, за да Ви обяснят техните условия и защо тези резервации не се класират за компенсация.

На мен Уиз ми писаха в Туитър, че щом кредитът от Букинг го няма още в акаунта ми, да съм им пишел в сайта през формата за оплакване. Но да съм имал предвид, че отговорът може да дойде до 30 дни. :mad:

Редактирано от yordanov
Публикувано:
преди 17 часа, Petya каза:

но ми е интересно - дали не съм натиснала без да искам избор на място за отиване. И ако е така откъде ще ми вземат 12 лева като нямам кредитна карта?

Ако си натиснала, вече трябва да са си взели каквото трябва, няма да го искат тепърва.

Публикувано:
преди 1 минута , yordanov каза:

На мен Уиз ми писаха в Туитър, че щом кредитът от Букинг го няма още в акаунта им, да съм им пишел в сайта през формата за оплакване. Но да съм имал предвид, че отговорът може да дойде до 30 дни. :mad:

  Значи аз също чакам пари ,но по карта от Букинг в профила ми изписа,че вече са преведени още на 5-ти май и звънях на съпорта и ми казаха,че са наредени, но ще дойдат с малко закъснение понеже пратите се превеждат не знам си от къде..където било почивни дни. 

Публикувано:
40 minutes ago, yordanov said:

На мен Уиз ми писаха в Туитър, че щом кредитът от Букинг го няма още в акаунта ми, да съм им пишел в сайта през формата за оплакване. Но да съм имал предвид, че отговорът може да дойде до 30 дни. :mad:

Аз от миналата година от октомври водя спор с тях за едно 150 евро, които не получих и ми отговаряха до известно време след което просто спряха .....

  • Шок 1
Публикувано:

Погледнах каква информация има във връзка с връщане на пари от хотели на сайта на Уиз и на Буукинг. Общо взето констатирах, че връщането е възможно между 8 и 12 седмици, като ще се постараят да е в месеца, следващ този, в който си напуснал хотела. Това, което ми направи впечатление, че на сайта на Уиз показва, че промоцията е до септември 2017г:O. До сега на два пъти са ми връщали пари в Уиз кредит, но все малки суми. Сега имам за получаване над 100 евро и се чудя колко да изчакам преди да им пиша.

Публикувано:
преди 7 минути , tara каза:

Погледнах каква информация има във връзка с връщане на пари от хотели на сайта на Уиз и на Буукинг. Общо взето констатирах, че връщането е възможно между 8 и 12 седмици, като ще се постараят да е в месеца, следващ този, в който си напуснал хотела. Това, което ми направи впечатление, че на сайта на Уиз показва, че промоцията е до септември 2017г:O. До сега на два пъти са ми връщали пари в Уиз кредит, но все малки суми. Сега имам за получаване над 100 евро и се чудя колко да изчакам преди да им пиша.

Може ли да изпратиш линк къде точно го прочете това, че май преди тук търсихме T&C и не помня дали намерихме нещо.

Публикувано: (редактирано)

Правих нова резервация снощи и преди да въведа клиентски номер на Уиз в Буукинг, долу пишеше "условия". Когато кликнах върху линка ме препрати към сайта на Уиз и конкретно към условията за ползване на хотел през техния линк. Не го запазих. Сега ще опитам да го намеря и ще пиша.

 

P.S. Пробвах какво ли не, но на нито един от двата сайта не намирам условията. Как не запазих линка...Само не съм пробвала да правя нова резервация. Ако някой резервира в Буукинг през Уиз, моля да отвори условията и да запази линка.

 

Редактирано от tara
  • Харесвам 5
Дани Магелани
Публикувано:

Аз  не съм получила нищо този месец от хотели в Уиз кредит. А при резервацията си пишеше сумата, която следва да получа. Да чакам? Или да пиша и на кого?

Публикувано:
преди 17 минути , tara каза:

Правих нова резервация снощи и преди да въведа клиентски номер на Уиз в Буукинг, долу пишеше "условия". Когато кликнах върху линка ме препрати към сайта на Уиз и конкретно към условията за ползване на хотел през техния линк. Не го запазих. Сега ще опитам да го намеря и ще пиша.

 

P.S. Пробвах какво ли не, но на нито един от двата сайта не намирам условията. Как не запазих линка...Само не съм пробвала да правя нова резервация. Ако някой резервира в Буукинг през Уиз, моля да отвори условията и да запази линка.

 

https://wizzair.com/bg-bg/informatsiya-i-uslugi/partnyorski-uslugi/hoteli/usloviya-na-booking-com#/

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 1 час, Ivko каза:

Някой знае ли как се смята отсъпката с картата накрая или и за това няма топки, където да знаят..:rtfm::mad: Нещо много малко да съм спестил ми се струва с тая карта рекох при купени с нея за тази една година 28 билета и 2 големи куфара...То и по 5лв на билет не ми се връзват,а а иначе като избирам билети с и без карта цената варира с разлика 20лв....29x20=:lol:

 

 

viber image.jpg

Ако си купувал билети по 20 -30 лева на посока, остъпките са малки, но пак ми се струва малко спестеното.

ето при мене от общо 8 еднопосочни, на някои добавях Priority само

As a Wizz Discount Club member you saved €71.98 on flight fares and bag fees during your membership.

  • Замислям се 1
Публикувано: (редактирано)
преди 15 минути , bad kid каза:

Ако си купувал билети по 20 -30 лева на посока, остъпките са малки, но пак ми се струва малко спестеното.

ето при мене от общо 8 еднопосочни, на някои добавях Priority само

As a Wizz Discount Club member you saved €71.98 on flight fares and bag fees during your membership.

 Ами само 5 от билетите са с цена 19.90лв, но и при тази цена има разлика от 10лв с или без карта,а вече над 20лв отсъпката е 20лв даже и сега проверявам-билет който ми излиза 19.90 с карта без карта струва 29.90,а билет, който ми излиза с карта 23.90 без карта е 43.90.Това не са ли реални спестени пари? То излиза,че с тия пари съм си покрил картата :biggrin:

Искам да се оплача и полагаемата отстъпка да ми я начислят под формата на билети..хаха

Редактирано от Ivko
Публикувано:
преди 2 часа, antea каза:

не става хич ясно кой ти е отговорил така и в каква връзка :)

 

преди 2 часа, yordanov каза:

На мен Уиз ми писаха в Туитър, че щом кредитът от Букинг го няма още в акаунта ми, да съм им пишел в сайта през формата за оплакване. Но да съм имал предвид, че отговорът може да дойде до 30 дни. :mad:

Отговорът е от букинг. Имам подозрения, че ще ни теглят ножа на всички... Щом букинг твърдят, че резервации направени като всеки друг път не подлежат на кредит, не знам как ще накарам Уиз да го плати.

Публикувано:

в линка, в който са условията, на всички други езици, пише, че промоцията била до 30 септември 2017, но като обърнеш на английски, става 30 септември 2018, залухава работа е тази тяхната, освен това в понеделник пратиха имейл, с който си промотират точно тия 10% кредит, което би било безумно, ако няма активна промоция, която да е валидна и след 30 септември 2017

  • Харесвам 1
Георги Матеев
Публикувано: (редактирано)

 

преди 8 часа, AlexandraKo каза:

Ми, остава ти да се замислиш, дали, няколко евро, спестени с тия агенции си струват главоболията.:)

Аз един път купих по грешка от такава агенция, бяха променили датата на полета, не ме бяха уведомили, добре, че сама си видях. Та, звънене по телефона, разправии и прочие, дето си ги описал.

Оттогава - само директно от АК.

Струва си, разбира се. От незнамсиколкостотин полета, купувани през агенции, съм имал едва 2-3 реални проблема (всичките решени успешно), а това ми е спестило пари колкото за 10-ина околосветски пътешествия. Проблемите от подобно естество са по-скоро изключение, а не правило, пък и както Alexander отбеляза се случват и при директни резервации от сайтовете на ак.

преди 20 минути , Боби каза:

 

Отговорът е от букинг. Имам подозрения, че ще ни теглят ножа на всички... Щом букинг твърдят, че резервации направени като всеки друг път не подлежат на кредит, не знам как ще накарам Уиз да го плати.

Ако ни теглят ножа почти ще се зарадвам, тъй като тези 10% кредит вече са практически почти единственото, заради което все още правя по някоя резервацийка в booking.com.

 

С най-огромно удоволствие бих си прехвърлил всичко към Expedia / Orbitz / Cheaptickets / Travelocity, чийто съпорт е в пъти по-адекватен и техните rewards/кешбек схеми и цени са несравнимо по-добри.

Редактирано от Георги Матеев
  • Харесвам 7
Публикувано:
преди 41 минути , Георги Матеев каза:

Ако ни теглят ножа почти ще се зарадвам, тъй като тези 10% кредит вече са практически почти единственото, заради което все още правя по някоя резервацийка в booking.com.

С теб съм, но чакам към 150 евро и нямам намерение да им ги оппростя. Някой друг ако е писал и има конкретен отговор, да казва.

Публикувано:

А къде звъните/ пишете да питате за забавянето на априлския кредит? 

Имах кредит от ренталкарс за същия период, за който чакам и от букинг, този за колата дойде на 9.05. 

Публикувано:

Може ли ръчни багаж да се предаде още на чекинг гишетата, за да не се минават проверките с багаж?

Публикувано:

Влизам с два въпроса:
1. Дали би било проблем в ръчен багаж да нося детски воден пластмасов пистолет - играчка :wacko:.

2. Купих 2 билета - 1 за възрастен и 1 за дете - през бразилския jetcost. Получих мейл с потвърждение от Wizz, заедно с кода. Когато обаче го въведа в търсачката на резервации в сайта на авиокомпанията, вече не ми излиза само при изписване на фамилно име,  а иска и лично. Съответно - намира резервацията, но изкарва данните само на конкретния пътник. За другия трябва да ровя в търсачката наново. Това нормално ли е? До момента имам само един купен билет чрез посредник но тогава беше само един пътник и всичко беше ок.

 

 

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.