Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Очаквам всеки момент да пуснат пролет/лято 2017. Миналата година го пуснаха на 01.09.

 

Миналата годиня бяха сами и беше лесно.Тази сутрин имат  3 самолета на Раян на перон. :lol: Да видим какво ще измислят.

Редактирано от Hollywood
Връзка към коментар

Аз купих през старата версия и нямаше никакъв проблем.

 

Мерси, noshtna_ptica, и аз след 2 неуспешни опита на новата версия купих през старата.. Сега само се надявам да не ме изненадат с някой закъснял имейл.

Връзка към коментар

Откога пращат напомняне при незавършена резервация ? На букинг съм им свикнал , но при Wizz е за сефте.

 

 

"De lave prisene våre gjør at flyvningene våre blir fort utsolgt, og du har forlatt Wizz Air-nettstedet uten å fullføre bookingen"

Връзка към коментар

здр-те имам следния проблем на скоро си направих резервация на билети до франкфурт и отбелязах онлайн чек-ин всичко добре платих си билетите по банков път wizz ми върнаха email че всичко е ОК остана само да направя онлайн чек-ина през website и да разпечатам бордовите карти  но не ми дава попълних инфото и номер лична карта в полетата на всички пътници но ми пише "Регистрацията все още не е открита" след 3-4 попълвания отново и отново  все това изписва опитах се да се свържа с посочения на сайта номер за връзка  090063949 никой не дига... някой да е имал сходния проблем с онлайн чек-ин на скоро... защото ми остават и 4 дена до крайна дата на чек-ин от сайта и ще ме карат плащам на летището :(

Връзка към коментар

След колко дни е полета?Опитайте с тел. 024917048

Може да пишете и във формата за оплакване в сайта.Отговарят до 72 часа.

Изтеглете си и мобилното приложение.Там пише кога започва чекин.

Редактирано от dimitrov6
Връзка към коментар

След колко дни е полета?Опитайте с тел. 024917048

Може да пишете и във формата за оплакване в сайта.Отговарят до 72 часа.

11октомври е полета но ми иска чек-ин до 4 дена 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
Мирослав Василев

11октомври е полета но ми иска чек-ин до 4 дена 

В сайта на Wizzair си пише "Чекирането онлайн става налично 30 дни преди планираните ден и час на полета и приключва 3 часа преди тях.".

Връзка към коментар

E как да чекираш като има повече от 30 дни до полета ?

Четете ги тия правила вместо да си даваш парите на импулсния телефон.

Писали сме едновременно :)

Връзка към коментар

От кога Wizz пускат реклами по телевизията за днешната промоция за -20%? Явно RyanAir са започнали сериозно да им объркват плановете.

Редактирано от t_petkov
Връзка към коментар

Привет, ако може да се включа с едно питане?

В края на месеца ще летя към Дубай с Wizz Air. Добавих си 32кг чекиран багаж и се чудя мога ли да сложа в него два малки ножа? (За подарък)

Връзка към коментар

Привет, ако може да се включа с едно питане?

В края на месеца ще летя към Дубай с Wizz Air. Добавих си 32кг чекиран багаж и се чудя мога ли да сложа в него два малки ножа? (За подарък)

Ако не са произведения на изкуството или подобно, мисля че може.Аз си возя едно мъничко швейцарско ножче даже в ръчния багаж без проблем.

Редактирано от traveler
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

 

Wizz Air представляет обновленный Wizz Flex: теперь с опцией возврата денежных средств
 

Женева, 8 сентября 2016 года: Wizz Air, крупнейший лоукост перевозчик в Центральной и Восточной Европе, сегодня сообщил об обновлении своей популярной услуги WIZZ Flex, предлагая больше возможностей своим пассажирам.

Начиная с 8 сентября, пассажиры, выбравшие WIZZ Flex, смогут не только изменять дату, время и маршрут забронированного перелета неограниченное количество раз, но и получить возмещение суммы за бронирование билетов на свой аккаунт на сайте wizzair.com и использовать ее позже, бронируя билет на любой из 450 маршрутов Wizz Air.

Благодаря услуге WIZZ Flex пассажиры могут изменять данные своих рейсов за 3 часа до времени вылета, указанного в расписании на сайте wizzair.com. Изменение даты, времени или маршрута перелета возможно без дополнительной оплаты. Вместе с тем, если билеты на новый рейс предлагаются по более высоким тарифам, такая разница в тарифах должна быть оплачена.

Услугу WIZZ Flex можно приобрести во время бронирования билетов в одно нажатие клавиши по цене всего лишь 15 евро за перелет за одного пассажира.

Информацию об обновлённой WIZZ Flex можно найти по ссылках: https://wizzair.com/ru-ru/информация-и-услуги/услуги-wizz/wizz-flex#/; https://wizzair.com/uk-ua/інформація-та-послуги/послуги-wizz/wizz-flex#/.

Пассажиры, которые выбирают Тариф Plus во время оформления бронирования, также смогут воспользоваться преимуществами обновленной версии WIZZ Flex, а также другими услугами, включенными в данный тариф.

Джордж Михалопулос, главный коммерческий директор Wizz Air, сообщил: «Мы рады расширить перечень преимуществ нашей популярной услуги WIZZ Flex, поскольку команда WIZZ постоянно работает над повышением качества путешествия каждого из наших пассажиров на всех этапах его планирования. Мы наблюдали большой спрос на услугу, которая бы позволила пассажиру в случае необходимости отменить перелет и перевести сумму за забронированный билет на свой аккаунт WIZZ. И теперь это возможно благодаря обновленной версии WIZZ Flex!».

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Ето го вече и на БГ. 

 

http://www.cross.bg/wizz-flex-rezervatziya-1519440.html#.V9J4OtmF5aQ

 

WIZZ AIR модернизира WIZZ FLEX с опция за възстановяване на резервацията

 

/КРОСС/Wizz Air, най-голямата авиокомпания в Центлана и Източна Евроя, обяви днес, че надгражда своя популярен продукт WIZZ Flex, за да разшири възможностите за пътниците.  

Стартирайки от 8 септември, в допълнение към неограничени възможности за промени в датата, времето и маршрута на резервирания полет, на клиентите, закупили WIZZ Flex също се предоставя възможност за възстановяване на сумата за тяхната резервация в WIZZ Сметка на wizzair.com, която да  използват по-късно, когато резервират места за някой от 450 маршрута на Wizz Air.

Клиенти, закупили услугата WIZZ Flex, могат да променя своите резервации до три часа преди обявеното време за заминаване на wizzair.com. В случай на промяна на датата, времето или маршрута на полета, таксата за промяна не се изисква, обаче, ако новият полет се продава на по-висока тарифа, трябва да се плати разликата в цените на билетите.  

WIZZ Flex може да се купи в процеса на резервация с един клик, само за 15 Евро* на полет  и на пътник. Всички подробности, свързани с обновената услуга WIZZ Flex, могат да се разгледат на: https://wizzair.com/bg-bg/informatsiya-i-uslugi/wizz-uslugi/wizz-flex#/ Пътници, които купуват Plus Fare, когато правят резервация могат също да се радват на предимствата на модернизираната WIZZ Flex, както и на няколко други  WIZZ услуги, включени в тази пакетна цена.

Джордж Михалопулос, търговски директор на Wizz Air каза: "С удоволствие увеличаваме ползите от нашата популярна услуга WIZZ Flex, тъй като постоянно се стремим да подобрим обслужването на всеки етап от WIZZ пътуването. Налице е значително търсене от страна на клиентите на продукт, който им позволява кредитиране на сумата на тяхната резервация в WIZZ сметка, ако те трябва да отменят своите планове за пътуване. Обновеният WIZZ Flex предлага точно това!"

 

/КРОСС/Wizz Air, най-голямата авиокомпания в Центлана и Източна Евроя, обяви днес, че надгражда своя популярен продукт WIZZ Flex, за да разшири възможностите за пътниците.  

Стартирайки от 8 септември, в допълнение към неограничени възможности за промени в датата, времето и маршрута на резервирания полет, на клиентите, закупили WIZZ Flex също се предоставя възможност за възстановяване на сумата за тяхната резервация в WIZZ Сметка на wizzair.com, която да  използват по-късно, когато резервират места за някой от 450 маршрута на Wizz Air.

Клиенти, закупили услугата WIZZ Flex, могат да променя своите резервации до три часа преди обявеното време за заминаване на wizzair.com. В случай на промяна на датата, времето или маршрута на полета, таксата за промяна не се изисква, обаче, ако новият полет се продава на по-висока тарифа, трябва да се плати разликата в цените на билетите.  

WIZZ Flex може да се купи в процеса на резервация с един клик, само за 15 Евро* на полет  и на пътник. Всички подробности, свързани с обновената услуга WIZZ Flex, могат да се разгледат на: https://wizzair.com/bg-bg/informatsiya-i-uslugi/wizz-uslugi/wizz-flex#/ Пътници, които купуват Plus Fare, когато правят резервация могат също да се радват на предимствата на модернизираната WIZZ Flex, както и на няколко други  WIZZ услуги, включени в тази пакетна цена.

Джордж Михалопулос, търговски директор на Wizz Air каза: "С удоволствие увеличаваме ползите от нашата популярна услуга WIZZ Flex, тъй като постоянно се стремим да подобрим обслужването на всеки етап от WIZZ пътуването. Налице е значително търсене от страна на клиентите на продукт, който им позволява кредитиране на сумата на тяхната резервация в WIZZ сметка, ако те трябва да отменят своите планове за пътуване. Обновеният WIZZ Flex предлага точно това!"

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Ако не са произведения на изкуството или подобно, мисля че може.Аз си возя едно мъничко швейцарско ножче даже в ръчния багаж без проблем.

Това с малкото швецарско ножче е до късмет. Преди време на жена ми и взеха супер малко ножче на секюрите чек-а

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

да ви питам резервирах билети при wizz за 3ма но единя се отказа всичко е платено трябва само чек-ин има ли няква опция да се откажи резервацията и да се върнат парите (на отказалия се)?

Връзка към коментар

Здравейте,

 

Днес си направих Чек-ин-а в сайта на Wizz Air. Не знам как се получи, но чекирах двата си двупосочни билета, за мен и приятелката ми, по абсолютно еднакъв начин като дадох и на двама ни за документ за самоличност - National ID. Сега като си принтирах билетите виждам, че на моите билети е все едно съм задал Other document, а на нейните си е окей. 

 

На някого случвало ли му се е това и знаете ли дали това ще бъде някакъв проблем?

 

Връзка към коментар

Здравейте,

 

Днес си направих Чек-ин-а в сайта на Wizz Air. Не знам как се получи, но чекирах двата си двупосочни билета, за мен и приятелката ми, по абсолютно еднакъв начин като дадох и на двама ни за документ за самоличност - National ID. Сега като си принтирах билетите виждам, че на моите билети е все едно съм задал Other document, а на нейните си е окей. 

 

На някого случвало ли му се е това и знаете ли дали това ще бъде някакъв проблем?

 

 

Няма да има никакъв проблем.

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.