Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 4 минути , antea каза:

а по телефона с Wizz е възможно само потвърждение на датата на новия полет или евентуално промяна с друга дата, но не и възстановяване на парите за билет или като Wizz кредит, нали?

То при тях излиза, че е от посредник. Кредит не става, връщане на парите, връщат на посредника, въпреки че им дадох сметка нищо не получих, бяха от черния петък без пари, най-добре сменяй датата по телефона.  

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 9 минути , antea каза:

а по телефона с Wizz е възможно само потвърждение на датата на новия полет или евентуално промяна с друга дата, но не и възстановяване на парите за билет или като Wizz кредит, нали?

Аз звънях понеже не можех да се чекирам. Бяха ми сменили часа на полета и мислех, че съм го приел, понеже ме бяха уведомили преди време. Оказа се, че въпреки, че съм го приел, трябвало да мине и през посредника, а тогава явно не е било минало от там.

  • Харесвам 3
Публикувано:

Да разбирам ли, че е задължително да потвърдя датата по телефона? Иначе резервацията и сега си излиза потвърдена, въпреки че не е. Чудя се да се вкарвам ли в приключение и да потвърждавам

или така или иначе да приема, че имам билет за новата дата? 

@Alexander, ти не можа да се чекираш без потвърждение, ли? 

Публикувано:

Потвърждение за спрените дестинации: 

от София- Катаня, Неапол, Нюрнберг, Базел, Атина и Малага

от Варна- Тел Авив и Бергамо

Уж щели да ги върнат догодина като сезонни дестинации.

 

https://money.bg/business/wizz-air-spira-poletite-do-8-destinatsii-ot-sofiya-i-varna.html

  • Харесвам 2
  • Шок 4
  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 23 минути , mariya* каза:

Само аз ли имам проблеми със сайта!? Не мога да фиксирам дати, защото ровят или...🙄

И при мен е така

  • Благодаря 1
Публикувано:
34 minutes ago, tch said:

Потвърждение за спрените дестинации: 

от София- Катаня, Неапол, Нюрнберг, Базел, Атина и Малага

от Варна- Тел Авив и Бергамо

Уж щели да ги върнат догодина като сезонни дестинации.

 

https://money.bg/business/wizz-air-spira-poletite-do-8-destinatsii-ot-sofiya-i-varna.html

Да очакваме ли тогава 8 нови на тяхно място? 

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 41 минути , Jorro каза:

Да очакваме ли тогава 8 нови на тяхно място? 

Ако успееш да ми посочиш 6 дестинации от София и 2 от Варна, които ще са целогодишно затоварени. 

Публикувано:
преди 15 минути , tch каза:

Ако успееш да ми посочиш 6 дестинации от София и 2 от Варна, които ще са целогодишно затоварени. 

Атина си е целогодишно затоварена - тук не се справиха с конкуренцията на Ryan. Нюрнберг е близо и до Франкфурт и до Меминген - едва ли ще го възстановят, същият е случаят и с Неапол (близо до Рим). Базел е на по-малко от два часа до Карлсруе (летят отново Ryan) и на час от Цюрих (BG Air). Катаня и Малага според мен ще останат другото лято.

Не ми стана ясно София-Варна спира ли?

  • Харесвам 1
Публикувано:

Щом спират толкова дестинации,може единия самолет да го спрат.Атина и Великобритания (освен Лондон)са интересни,но Rayn ги конкурира.Иска ми се Прага,Белград,Скопие,Букурещ,Одеса,Турция,още френски летища.

  • Харесвам 1
Публикувано:
1 minute ago, Rainy said:

самолетите са пълни

Такива стейтмънти често отварят кутията на Пандора... Обичайните аргументи са

  • пълни самолети не значи печеливши линии
  • пълни самолети и печеливши линии не значи, че няма по-печеливши линии, където да лети тази машина
  • евентуално закриване на линия и последващото оптимизиране на дистрибуцията на ресурси ще доведе до оптимизиране на разходите
  • ... 🙂
  • Харесвам 6
  • Браво 1
Публикувано:
19 minutes ago, ivo_121212 said:

Атина си е целогодишно затоварена - тук не се справиха с конкуренцията на Ryan. Нюрнберг е близо и до Франкфурт и до Меминген - едва ли ще го възстановят, същият е случаят и с Неапол (близо до Рим). Базел е на по-малко от два часа до Карлсруе (летят отново Ryan) и на час от Цюрих (BG Air). Катаня и Малага според мен ще останат другото лято.

Не ми стана ясно София-Варна спира ли?

И Варна я спират. Според мен, ако полетите ги изпълняват с А320, вместо с А321 и през ден да кажем ще им е къде къде по-голям успеха....а и да не слагат космически цени от по над 100лв. разбира се...

 

Малага е супер дестинация, но с тези скандални цени......

Време е да пуснат Канарските острови или Мароко ,както и някой маршрут до Прага, Варшава ....

 

  • Харесвам 1
Публикувано: (редактирано)
преди 2 минути , akair каза:

Такива стейтмънти често отварят кутията на Пандора... Обичайните аргументи са

  • пълни самолети не значи печеливши линии
  • пълни самолети и печеливши линии не значи, че няма по-печеливши линии, където да лети тази машина
  • евентуално закриване на линия и последващото оптимизиране на дистрибуцията на ресурси ще доведе до оптимизиране на разходите
  • ... 🙂

Чак пък стейтмънт 🙂 Просто ми стана интересно - защото винаги се говори за затоварване първо... 

Редактирано от Гост
Публикувано:
преди 31 минути , Jorro каза:

И Варна я спират. Според мен, ако полетите ги изпълняват с А320, вместо с А321 и през ден да кажем ще им е къде къде по-голям успеха....а и да не слагат космически цени от по над 100лв. разбира се...

 

В статията не се споменава подобно нещо. Освен размера на самолета, още по проблем е часът.

преди 33 минути , akair каза:
  • пълни самолети и печеливши линии не значи, че няма по-печеливши линии, където да лети тази машина
  •  

като нищо едната машина да я пратят към Виена, където обявиха бая дестианции и в момента им е приоритет като че ли

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 54 минути , dimitrov6 каза:

Иска ми се Прага,Белград,Скопие,Букурещ,Одеса,Турция,още френски летища.

Освен до Прага, аз не виждам дестинация, която може да пълни А320.

Tarom лети до Букурещ с ATR 72, Турция с тази постоянно обезценяваща се валута и силно регулиран пазар забрави. Бг Ер предлага в началото доста евтини билети до Одеса, мисля че бяха под 100лв. в посока.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Виена получава една нова дестинация от ноември, Ейлат. Също така 4 от обявените дестинации, които трябваше да стартират през 2019 са дръпнати от ноември. 

  • Харесвам 1
Публикувано:

Само те си знаят финансовите данни.  Неапол може да е близо до Рим,  но съм сигурен,  че повечето хора избират да посетят Рим и Неапол (Амалфийското крайбрежие)  в отделни пътувания. 

Не ви знам с какво се занимавате,  но е нормално всеки да търси максимално оптимизиране на приходите и разходите си. 

 

Относно френските градове - там Райън също са много зле. Където имат полети са ограничени примерно до Дъблин +още 2/3 града. Без да съм се интересувал предполагам,  че Франция като държава създава сериозни пречки пред НТА. 

  • Харесвам 3
Публикувано:

Не знам за каква конкуренция става на дума конкретно за София-Атина, като цените на Уиз не могат да се сравняват с тези на Раян, където са двойни поне тази година когато и да съм срявнявал.

Публикувано:
2 minutes ago, Ivko said:

Не знам за каква конкуренция става на дума конкретно за София-Атина, като цените на Уиз не могат да се сравняват с тези на Раян, където са двойни поне тази година когато и да съм срявнявал.

Aegean също намалиха драстично цените по тази отсечка. Факт е , че за силни месеци като юни-август уизз държаха много добри цени. Виж обаче сега връщанията в неделя през септември по 400+ лв

 

Аз се чудя дали ще пуснат София- Виена като при това положение може да отпадне Братислава. Според мен ще имат още по-голям успех....

  • Харесвам 1
Публикувано: (редактирано)

Жалко, хубави дестинации бяха някой от тях. Да допълня , че промениха с ден напред -назад 2 полета от Атина до Букурещ и София, този в събота отпада мисля - потвърждаването през LastMinute е веднага и ти съобщават дори в мейл за промяната, изглежда са по-добри от Оподо.

 

Редактирано от vinidj
  • Харесвам 1
Публикувано:

Аз не вярвам да пуснат нови, при нас няма толкова пътници за някакви по-нашко европейски градове. За Канарите изобщо не мисля, че някой ден ше пуснат, а ако стане ще е безсмислено заради цените, вижте колко искат от Букурещ. Малко хора ще летят.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Освен това са намалили полетите до Рим 7 на 5, ( махат  вторник и четвъртък) от началото на Август. Интерсното е че липсват 2 полета в сряда за отиване но ги има за връщане ( 15.08 и 29.08)

Там имат също силна конкуренция на Раян + България Ер / Ал Италия

Публикувано:
1 hour ago, Alexander said:

Аз не вярвам да пуснат нови, при нас няма толкова пътници за някакви по-нашко европейски градове. За Канарите изобщо не мисля, че някой ден ше пуснат, а ако стане ще е безсмислено заради цените, вижте колко искат от Букурещ. Малко хора ще летят.

При Wizz air високите цени са признак на голямо търсене. Ако няма търсене ще смъкнат цените, но няма да летят с празни самолети!. От Будапеща когато въвеждаха полетите до Ланзароте и Фуертевентура имаше цени за отиване и връщане за 50 евро. До Тенерифе цените обаче винаги бяха високи, защото значителна част от местата бяха изкупувани от туроператорите. При липса на конкуренция винаги ще има хора, които са склонни да платят повече за директен полет.

От София винаги е имало чартъри до Канарските острови и рано или късно Wizz air и Ryanair ще вземат този пазар.

До 10 години се очаква броят на самолетите на Уиз ер да се утрои от 100 на 300 броя и то със самолети, които могат да летят максимум 5-6 часа. Няма да имат друг избор освен да вземат пазарните ниши на всички чартърни компании, ако искат да запълнят този капацитет.

  • Харесвам 7

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.