Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:

Ако пътната инфраструктура беше добра,цяла Северна България би пътувала от Русе, вместо да минава граница(а там понякога се чака сериозно) + още 1-2ч до някое от Букурещките летища.Ако проекта за скоростен влак между Гърция и Румъния със спирка в Русе стане реалност, нещата ще стоят по друг начин.

Публикувано:

Ако при нас е достигнат максималния потенциал, то има летище и от другата страна на линията. На връщане от Неапол през март половината самолет беше пълен с италианци. 

Не разбирам много от материята, но с просто око си личи, че един от самолетите ще отпътува от тук. Бари беше сряда/неделя, от ноември става вт/събота, точно на мястото на падналата Атина в тези дни, а и със сигурност има други отпаднали в  същите дни.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 22 минути , Мари Николова каза:

Ако проекта за скоростен влак между Гърция и Румъния със спирка в Русе стане реалност 

... и ако сме живи дотогава 🤔

  • Браво 1
  • Смея се 4
  • Замислям се 1
Публикувано: (редактирано)
преди 5 часа, Topfly каза:

От София винаги е имало чартъри до Канарските острови и рано или късно Wizz air и Ryanair ще вземат този пазар.

Приятел от агенция ми сподели, че мислят или са водени не знам преговори за чартър на Уиз до Тенерифе. До момента ползват услугите на БГ Ер, но не са доволни никак от техните услуги - едно заради закъсненията им ( отразяват се и на тези полети до Тенерифе) от друга страна не си изпълняват клаузите от договора.

 

 

преди 5 часа, Alexander каза:

Чартърите са по 1-2 на месец средно за годината, не виждам нищо общо с тях.

Отделно, че не може да си купиш билет, без да купип пакета им.

Възможно е да си купиш само билет. Тези чартъри в едната посока летят празни и българи редовно си купуват само билет за да се прибират до България и после обратно, а места винаги има в тези чартъри понеже нямат особенно печалба от тези почивки имайки предвид ,че билета излиза около 800лв двупосочен. 

 

П.С. От 20 юни до 15 август има чартър до Тенерифе всяка седмица, като този чартър се запълва не само от една агенция.

Редактирано от Ivko
  • Харесвам 3
Публикувано:

имам един въпрос, за първи път поръчвам билети онлайн, и ги поръчах, но имам малка спънка за онлайн чекирането, там където пише лична информация има едно поле ,, вид на пътническия документ,, аз ще пътувам с лична карта и въпроса ми е малко глупав, но някой знае ли коя опция трябва да избера за лична карта ,, паспорт,, или ,, национален документ за самоличност,,. Ще съм благодарна, ако някой ми помогне

Публикувано: (редактирано)
преди 3 минути , just_love3 каза:

 аз ще пътувам с лична карта и въпроса ми е малко глупав, но някой знае ли коя опция трябва да избера за лична карта ,, паспорт,, или ,, национален документ за самоличност,,. Ще съм благодарна, ако някой ми помогне

Личната карта е национален документ за самоличност. 

....
тичай да се представиш тук  😉

 

Редактирано от Фичо
  • Харесвам 1
Мирослав Василев
Публикувано:
преди 3 минути , just_love3 каза:

имам един въпрос, за първи път поръчвам билети онлайн, и ги поръчах, но имам малка спънка за онлайн чекирането, там където пише лична информация има едно поле ,, вид на пътническия документ,, аз ще пътувам с лична карта и въпроса ми е малко глупав, но някой знае ли коя опция трябва да избера за лична карта ,, паспорт,, или ,, национален документ за самоличност,,. Ще съм благодарна, ако някой ми помогне

Национален документ за самоличност

Публикувано:

Според познат на летището, схемата може и да е друга.

 

Пускат дестинации краткосрочно, за да се водят развиваща се компания и получават за това определени данъчни отстъпки, и след една година ги спират.

 

  • Харесвам 2
  • Замислям се 4
Публикувано:
преди 41 минути , Мари Николова каза:

Ако пътната инфраструктура беше добра,цяла Северна България би пътувала от Русе, вместо да минава граница(а там понякога се чака сериозно) + още 1-2ч до някое от Букурещките летища.Ако проекта за скоростен влак между Гърция и Румъния със спирка в Русе стане реалност, нещата ще стоят по друг начин.

 

 по-скоро към Стамбул новия аеропорт ,

за това са идеите за втори мост при Русе и тунел под вр. Шипка ;

 и ако погледнем как се реновира железницата от София към Свиленград и от там за Истанбул (и новото летище там ,дето щяло да бъде най???-голямото)

извода е ,че летищата София (най-вече) и Букурещ (не толкова ) ще позатихнат

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Публикувано:

Полетите до Неапол не ми излизат за нито един месец?! Бъг в системата, вече не са налични полети или вече не продават билети?

Публикувано: (редактирано)

Не напразно авиокомпаниите се ориентират към по-малките самолети и ония с перките. Не виждам кой толкова ще пътува ежедневно в А320 до Неапол примерно, като има поне 4 полета на ден до Рим и още толкова до Бергамо от София, Варна, мисля че четох за Пловдив и Бургас. 

При все че сутринта винаги лети България Ер до Рим, а вечерта Алиталия - ами естествено че всеки ще избере двете редовни АК. Да не гоорим че на Алиталия цените и връзките от Рим са наистина много, удобни и достъпни. 

Също е необяснимо за мен защо пуснаха линия до Атина, при все че Aegean предлагат ниски цени, комфортни самолети, храна, багаж, изобщо удобство?

 

Колкото до цените на Уизз за нискотарифна фирма са безобразно високи, и то гола цена, нищо повече в нея и за всяко нещо се почва едно изнудване за доплащане. Лично аз предпочитам нормални АК с всичко вкл. в билета, а не като тях - много искат, малко дават. За отменените постоянно полети и висене без бъдеще на летището - да не говорим - няма храна, няма хотел, и следващ полет след две седмици, ако оцелееш или ако Бойко не прати правителствения да те вземе.

 

Редактирано от Diana Alexandrova
  • Смея се 1
Публикувано:
Преди 1 час, Ivko каза:

Приятел от агенция ми сподели, че мислят или са водени не знам преговори за чартър на Уиз до Тенерифе. До момента ползват услугите на БГ Ер, но не са доволни никак от техните услуги - едно заради закъсненията им ( отразяват се и на тези полети до Тенерифе) от друга страна не си изпълняват клаузите от договора.

 

 

Възможно е да си купиш само билет. Тези чартъри в едната посока летят празни и българи редовно си купуват само билет за да се прибират до България и после обратно, а места винаги има в тези чартъри понеже нямат особенно печалба от тези почивки имайки предвид ,че билета излиза около 800лв двупосочен. 

 

П.С. От 20 юни до 15 август има чартър до Тенерифе всяка седмица, като този чартър се запълва не само от една агенция.

Не знам колко може, но аз съм питал и са ми отказвали.

Публикувано: (редактирано)
преди 10 минути , Alexander каза:

Не знам колко може, но аз съм питал и са ми отказвали.

 Седалките в тези чартъри предварително са купени т.с. направо се наема целия самолет от агенцията и тя може да прави каквото си иска със местата,а и останалите незаети по програмата седалки се продават все пак трябва да си покрият до някъде вложените пари понеже пари не връщат авиокомпаниите

Редактирано от Ivko
  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 5 минути , Ivko каза:

 Седалките в тези чартъри предварително са купени т.с. направо се наема целия самолет от агенцията и тя може да прави каквото си иска със местата,а и останалите незаети по програмата седалки се продават все пак трябва да си покрият до някъде вложените пари понеже пари не връщат авиокомпаниите

Това го разбрах, на теория може да е така.

Може ли да ми кажеш, къде да звънна, ако знаеш, понеже съм звънял и питал и никой не ми продаде само билет. Иначе може да си пишем колкото искаме тук.

 

Публикувано: (редактирано)
преди 37 минути , Diana Alexandrova каза:

Не напразно авиокомпаниите се ориентират към по-малките самолети и ония с перките. Не виждам кой толкова ще пътува ежедневно в А320 до Неапол примерно, като има поне 4 полета на ден до Рим и още толкова до Бергамо от София, Варна, мисля че четох за Пловдив и Бургас. 

При все че сутринта винаги лети България Ер до Рим, а вечерта Алиталия - ами естествено че всеки ще избере двете редовни АК. Да не гоорим че на Алиталия цените и връзките от Рим са наистина много, удобни и достъпни. 

Също е необяснимо за мен защо пуснаха линия до Атина, при все че Aegean предлагат ниски цени, комфортни самолети, храна, багаж, изобщо удобство?

 

Колкото до цените на Уизз за нискотарифна фирма са безобразно високи, и то гола цена, нищо повече в нея и за всяко нещо се почва едно изнудване за доплащане. Лично аз предпочитам нормални АК с всичко вкл. в билета, а не като тях - много искат, малко дават. За отменените постоянно полети и висене без бъдеще на летището - да не говорим - няма храна, няма хотел, и следващ полет след две седмици, ако оцелееш или ако Бойко не прати правителствения да те вземе.

 

Ти да не работиш в България Ер.

В поста ти само част от имената на градовете и авиокомпаниите са ти верни.

Недей така.

---------------

Бергамо - Неапол - 800 км. 😉

Редактирано от ven62
  • Харесвам 5
  • Браво 3
  • Смея се 6
Публикувано:

Не мисля, че има залитане към търбовитловите самолети.  Те не са панацея, а временно решение за кратки отсечки - за да имат тези кратки отсечки ниски разходи и в един идеален случай да бъдат печеливши. Ако турбовитловите самолети бяха толкова подходящи, производителите им щяха да имат дълъг беклог за производство на самолети. Истината е, че и АТР, и Бомбардие се чудят как да уплътняват времето на служителите си. А конкурентите им Боинг  и Ербъс имат по няколко хиляди поръчани бройки, които ще произвеждат години напред.

Едно интересно мнение, на което попаднах тези дни, е че този модел на "тестване" на линии (и закриването им след това) идва от единия голям инвеститор - Indigo. Същият инвеститор налага такава тактика и в другите си а/к - Фронтиър в САЩ, Воларис в Мексико и JetSmart в Чили.

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 4 минути , akair каза:

Едно интересно мнение, на което попаднах тези дни, е че този модел на "тестване" на линии (и закриването им след това) идва от единия голям инвеститор - Indigo. Същият инвеститор налага такава тактика и в другите си а/к - Фронтиър в САЩ, Воларис в Мексико и JetSmart в Чили.

И в какво им се състои ползата? Че имат по-ниски летищни такси или някакви данъчни облекчения

Публикувано:
преди 20 минути , Alexander каза:

Това го разбрах, на теория може да е така.

Може ли да ми кажеш, къде да звънна, ако знаеш, понеже съм звънял и питал и никой не ми продаде само билет. Иначе може да си пишем колкото искаме тук.

 

Аз също имам интерес, ако имаш подробности, моля сподели след това 🙂

  • Харесвам 1
Публикувано:
3 minutes ago, tch said:

И в какво им се състои ползата? Че имат по-ниски летищни такси или някакви данъчни облекчения

Подозирам, че е по-всеобхватна ползата. Много летища им дават отстъпки от летищните такси, което намалява разходите. Държат си самолетите заети и при ниски цени на билетите имат високо затоварване - това прави компанията да изглежда добре "на книга". Допълнително имат точно разписан бюджет, който да инвестират в дадена линия - ако проработи - супер, ако не - продължават напред, но предварително знаят колко ще им струва дадената авантюра - това прави планирането (на бюджета) една идея по-малко трудно.

Публикувано:
Преди 1 час, Diana Alexandrova каза:

ами естествено че всеки ще избере двете редовни АК ...

 

.... Лично аз предпочитам нормални АК ....

има известна разлика между "всеки ще избере" и "лично аз предпочитам" ...

  • Харесвам 8
  • Смея се 1
Публикувано:
Преди 1 час, ven62 каза:

Ти да не работиш в България Ер.

В поста ти само част от имената на градовете и авиокомпаниите са ти верни.

Недей така.

---------------

Бергамо - Неапол - 800 км. 😉

Няма нещо невярно в поста ми. Всичко много точно съм описала. И не ми диктуваха от офиса на България Ер 🙂 , че имат работа сега.

преди 43 минути , Фичо каза:

има известна разлика между "всеки ще избере" и "лично аз предпочитам" ...

Досега не сме попадали на празен самолет до Атина с Aegean / Olympic. Обиколихме почти всеки остров, до който може да се лети от Атина в последните няколко години, и никога не сме имали проблеми, което не е така обаче с въпросната лилава АК, с полупълните й самолети от София и с това да те карат да плащаш за какво ли не.  За 30 евро на посока до Атина с гръцката АК, не виждам защо трябва да избирам унгарската, която иска 100 евро минимум. 🙂 

  • Смея се 1
Публикувано:

Полетът на Уиз до Атина беше супер за комбиниране с отиване с Раян, лесно се намират билети по 20 кинта без никакви отстъпки. Гръцкият полет като гледам каца в 23 часа, ако не живееш там, само ти лепва една безсмислена нощувка към престоя 🙂

  • Харесвам 2
Публикувано:
Преди 1 час, akair каза:

Не мисля, че има залитане към търбовитловите самолети.  Те не са панацея, а временно решение за кратки отсечки - за да имат тези кратки отсечки ниски разходи и в един идеален случай да бъдат печеливши. Ако турбовитловите самолети бяха толкова подходящи, производителите им щяха да имат дълъг беклог за производство на самолети. Истината е, че и АТР, и Бомбардие се чудят как да уплътняват времето на служителите си. А конкурентите им Боинг  и Ербъс имат по няколко хиляди поръчани бройки, които ще произвеждат години напред.

Едно интересно мнение, на което попаднах тези дни, е че този модел на "тестване" на линии (и закриването им след това) идва от единия голям инвеститор - Indigo. Същият инвеститор налага такава тактика и в другите си а/к - Фронтиър в САЩ, Воларис в Мексико и JetSmart в Чили.

Не мисля, че са временно решение - румънците летят от години с тях.

Обиколихме гръцките острови все с такива самолети, на Олимпик, които от десетилетия летят с такива самолети.

Обиколихме Канарските острови пак с такива самолети, които също летят от години.

От 9 азорски острова, бяхме на 7 такива отново с националната им компания, която също от 20 и повече години оперира с такива самолети.

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.