Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Само предполагам, че проблема идва от картата. На коя банка е?

 

Райфайзен. Освен да пробвам с дебитна нна ПИБ. Не знам дали приемат с дебитни.

Връзка към коментар

Мисля, че приемат.

Остава и варианта плащане по банков път.

 

С дебитната не става. Тя е Виза Електрон.

 

С Банков превод погледнах, но казва нещо за международни банкови преводи. Гледам, че сметката е българска. Да не чарджи едни 50 лв за такса превод?!!? Ще пробвам все пак така.

 

Сега видях на сайта им да пише, че приемат и Електрон. И двете ми карти НЕ ги приема, супер късмет.

Редактирано от Ех Пламене...
Връзка към коментар

С дебитната не става. Тя е Виза Електрон.

 

С Банков превод погледнах, но казва нещо за международни банкови преводи. Гледам, че сметката е българска. Да не чарджи едни 50 лв за такса превод?!!? Ще пробвам все пак така.

Ако полета е от България ще даде българска сметка.

И таксата е за обикновен банков превод.

Връзка към коментар

Нямаш допълнителни такси, освен тази за превода. Отиваш и плащаш  на гише в банката. Основание е номера на полета и така.. там си пише всичко. 

 

ПС. Мари ме е изпреварила. ;)

Редактирано от Polina
Връзка към коментар

С дебитната не става. Тя е Виза Електрон.

 

С Банков превод погледнах, но казва нещо за международни банкови преводи. Гледам, че сметката е българска. Да не чарджи едни 50 лв за такса превод?!!? Ще пробвам все пак така.

Винаги плащам с Виза Електрон, никога не съм имала проблем с плащане.

Връзка към коментар

С дебитната не става. Тя е Виза Електрон.

 

С дебитна Виза Електрон на ПИБ категорично става. Личен опит.

Редактирано от Georgi_G
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Ех, не ех, не ще картата от ПИБ - дава ми грешен номер още в началото. С кредитната от Райфайзен направо се учудвам. Изхарчени са десетки хиляди левове през нея и никога не съм имал проблем.

 

Както и да е, пратих вече банков превод. Сега трябва да чакам да видя дали ще го отчетат и да не ми отменят резервацията.

 

Пращат ли някакъв мейл, че са получили плащането и да знам да не търся нови билети?

 

И благодаря на всички за бързата реакция :).

Редактирано от Ех Пламене...
Връзка към коментар

Ех, не ех, не ще картата от ПИБ - дава ми грешен номер още в началото. С кредитната от Райфайзен направо се учудвам. Изхарчени са десетки хиляди левове през нея и никога не съм имал проблем.

 

Както и да е, пратих вече банков превод. Сега трябва да чакам да видя дали ще го отчетат и да не ми отменят резервацията.

 

Пращат ли някакъв мейл, че са получили плащането и да знам да не търся нови билети?

 

И благодаря на всички за бързата реакция :).

Много интересно,аз винаги плащам с Виза електрон дебитна на ПИБ и за разкош е и с 3д парола.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Както и да е, пратих вече банков превод. Сега трябва да чакам да видя дали ще го отчетат и да не ми отменят резервацията.

 

Пращат ли някакъв мейл, че са получили плащането и да знам да не търся нови билети?

 

И благодаря на всички за бързата реакция :).

 

Чакай сега, ти какво плащане си посочил - карта или банков превод, при което ти отказва да ти приеме картата?

Връзка към коментар

Чакай сега, ти какво плащане си посочил - карта или банков превод, при което ти отказва да ти приеме картата?

 

Първо с карта - не прие и двете и тогава направих с банков превод и веднага го наредих. Само сега се надявам да я пазят, че промоцията си е промоция и ми дойде направо на гюме. Така или иначе днес щях да гледам за билети средата на ноември.

 

Защо не прие на ПИБ картата не знам. Но разбрах защо не прие на Райфайзен. Опитах да направя друго плащане в един магазин и като не стана и там ми светна лампичка, че с картата има ПРОБЛЕМ.

 

След бърз разговор с РББ се оказа, че са ми я блокирали в петък, защото ще ми дават друга пластика другата седмица. Но няма кой да ми каже. Момичето на телефона, щяло да отбележи моя коментар, че е е трябвало да ме предупредят. ТУШ!!!

Връзка към коментар

Как така ще ти я блокират без да е изтекъл срока на старата при положение още не си взел новата пластика ?

Има нещо сбъркано в тая банка , явно някой служител няма идея защо точно е там.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

След бърз разговор с РББ се оказа, че са ми я блокирали в петък, защото ще ми дават друга пластика другата седмица. Но няма кой да ми каже. Момичето на телефона, щяло да отбележи моя коментар, че е е трябвало да ме предупредят. ТУШ!!!

Преди време имах подобен случай с Райфайзен. Пробвах плащане, не става. Звъня им и ми обясняват, че ми я блокирали от съображения за сигурност и новата ми карта била готова в техен офис. Отивам за новата, помолих за извлечение и 800лв в сметката назад.

Молба, глупости, разследване и не щеш ли блокирали я, защото картата ми била компрометирана. И интересното: на техен банкомат, в техен офис, пред 100 камери и те хорицата не могли да си предупредят клиентите.

Връзка към коментар

Аз преди време пуснах заявление за нова пластика, да е безконтактна. Обаче никой не ми е казал, че е  ОК, че ще я сменят, кога и прочие.

 

P.S. Нооооо, те сега не ми казаха че ще е от новата пластика. Сега се усещам, като чета поста на съфорумеца. Те ми казаха точно това - че от съображения за сигурност за я блокирали. Ши им.... леле, отивам да ги поразтърся на място.

Връзка към коментар

Странно - резервирах, част от сумата платих с Wizz кредит, остатъка - с карта. Плащането с карта обаче нещо не мина, въпреки всичко резервацията ми стои като потвърдена. Няма и опция за доплащане. Някой имал ли е подобен случай?

Връзка към коментар

Странно - резервирах, част от сумата платих с Wizz кредит, остатъка - с карта. Плащането с карта обаче нещо не мина, въпреки всичко резервацията ми стои като потвърдена. Няма и опция за доплащане. Някой имал ли е подобен случай?

Какво означава "нещо не мина"? Как не мина? Къде не мина?

Връзка към коментар

"slujitel"

А от Кутаиси, пише ли някъде из сайта?

,............

Имах разпечатана/бордна карта и онлайн чек-ин предварително .Въпреки всичко при регистрацията(имах чекиран багаж) ми взеха разпечатката и ми дадоха "бордна карта",като хартиен билет.

Около мен не видях някой да ползва телефона си за регистрация.

Редактирано от Botko
  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Здравейте. От една от летните промоции се сдобих с ноемврийски билети за Малмьо за двама възрастни. Оказа се, обаче, че няма да има кой да ни гледа детето и се налага да купя и на него билет(3г.).

Това явно трябва да стане извън профила ми, защото в него единият пътник винаги съм аз. И друго - трябва да му купя билет за възрастен (то при Уиз разлика в цената май няма за 2+) и с неговото име. Поне това виждам аз като вариант.

Случвало ли се е на някого подобно нещо и знаете ли това ще мине ли през проверките на летищата без проблеми, обяснения и глоби..само с ръчен багаж сме. Или ако има друг (най-безболезнен) вариант.. Благодаря предварително!

Редактирано от Irrrka
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.