Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Здравейте. От една от летните промоции се сдобих с ноемврийски билети за Малмьо за двама възрастни. Оказа се, обаче, че няма да има кой да ни гледа детето и се налага да купя и на него билет(3г.).

Това явно трябва да стане извън профила ми, защото в него единият пътник винаги съм аз. И друго - трябва да му купя билет за възрастен (то при Уиз разлика в цената май няма за 2+) и с неговото име. Поне това виждам аз като вариант.

Случвало ли се е на някого подобно нещо и знаете ли това ще мине ли през проверките на летищата без проблеми, обяснения и глоби..само с ръчен багаж сме. Или ако има друг (най-безболезнен) вариант.. Благодаря предварително!

Купете билет, като за възрастен, но след това трябва да се свържете с Уиз. Няма да можете да чекирате после детето като възрастен.

Контакта можете да го направите на мейл или по телефона.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Здравейте, имам проблем с Уиз. На 19.09 направих резервация с плащане по банков път. Но на 20.09 заминах за чужбина и не можах да платя. На 21.09 опитвам с ел.банкирането си,но банката ми дава съобщение че до 25.09 е в профилактика и няма да може да извършва нищо. На 26.09 вече успях да платя, но като поглеждам после в сайта на Уиз - не фигурира резервация в профила ми. Писах им мейл , прикачих платежното, питам ги дали ми е анулирана резервацията и какво правим с парите които съм превела. Все още нямам отговор. Според вас дали ще ми върнат парите, или пък поне да мога да ги използвам за друга тяхна резервация? И имате ли техен телефон освен импулсния?

Връзка към коментар

Вчерашната одисея с неприемането на картите и плащането по банков път приключи. Получих мейл за потвърждение от Уизеър. Ще ходя на конференция :).

 

По - опитните да кажат - нали няма начин да се окаже, че има нещо неразбрано? В профила ми си има потвърдена резервация с двамата пътника и всичко описано.

 

Относно предварителното чекиране - да разбирам ли, че трябва да се чекирам, както е описано и само да отпечатам бордните карти. Друго няма да искат на летището?

Редактирано от Ех Пламене...
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Здравейте, имам проблем с Уиз. На 19.09 направих резервация с плащане по банков път. Но на 20.09 заминах за чужбина и не можах да платя. На 21.09 опитвам с ел.банкирането си,но банката ми дава съобщение че до 25.09 е в профилактика и няма да може да извършва нищо. На 26.09 вече успях да платя, но като поглеждам после в сайта на Уиз - не фигурира резервация в профила ми. Писах им мейл , прикачих платежното, питам ги дали ми е анулирана резервацията и какво правим с парите които съм превела. Все още нямам отговор. Според вас дали ще ми върнат парите, или пък поне да мога да ги използвам за друга тяхна резервация? И имате ли техен телефон освен импулсния?

Ще ви върнат парите.

Не е трябвало след толкова дълъг период да нареждате плащане.

 

 

Вчерашната одисея с неприемането на картите и плащането по банков път приключи. Получих мейл за потвърждение от Уизеър. Ще ходя на конференция :).

 

По - опитните да кажат - нали няма начин да се окаже, че има нещо неразбрано? В профила ми си има потвърдена резервация с двамата пътника и всичко описано.

 

Относно предварителното чекиране - да разбирам ли, че трябва да се чекирам, както е описано и само да отпечатам бордните карти. Друго няма да искат на летището?

Всичко е ОК, щом имате потвърдена резервация в профила.

Бордни карти + валиден документ(лична карта или паспорт), с който сте се чекирали.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

А кога ли ще ги върнат, и защо нямам никакъв отговор от тях? Сега направих нова резервация за същата дестинация, затова искам да се свържа с тях, ако може тия пари да ги прехвърлят по сегашната. Имате ли друг телефон освен импулсния? Или пък да си платя днешната резервация и да чакам да ми върнат парите от предишната? Ох, направо не знам как да постъпя.

Връзка към коментар

А кога ли ще ги върнат, и защо нямам никакъв отговор от тях? Сега направих нова резервация за същата дестинация, затова искам да се свържа с тях, ако може тия пари да ги прехвърлят по сегашната. Имате ли друг телефон освен импулсния? Или пък да си платя днешната резервация и да чакам да ми върнат парите от предишната? Ох, направо не знам как да постъпя.

Не мисля, че ще прехвърлят парите. Но нямам личен опит!

 

Ето един телефон, но не мисля, че на него ще решат проблема Ви: 024917048 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Как възстановяват сумата за платените билети, когато са платени по  банков?  Лична банкова сметка ли трябва да им се предостави?

Редактирано от Hollywood
Връзка към коментар

Нещо средно между браузъра заби и даде грешка.

Според мен, всичко си ти се е получило, просто системата го е отчела с някакво закъснение. На мен ми се е случвало в други ситуации.  :)

Връзка към коментар

Как възстановяват сумата за платените билети, когато са платени по  банков?  Лична банкова сметка ли трябва да им се предостави?

Аз напр. в моя случай очаквах да ми кажат, че ще ми върнат парите по банковата сметка от която съм платила. Или пък да ми кажат че ще стоят в уиз сметка в моя профил и да мога да ги ползвам при бъдещи резервации. Това мисля съм го чела по форумите. Но човека ми каза че няма проблем и ще ми ги сложат за днешната резервация която е на точно същата сума.

 

И да добавя, вече получих потвръждение на днешната резервация че е платена. Прехвърлили са ми парите.

Редактирано от stani.m
  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Днес, получих следния мейл. Това ми беше първа резервация през акаунта

wizz_header_2015.jpg

Уважаема/и VyaraVelikova,

За нас е удоволствие да Ви уведомим, че последната Ви резервация, Ви дава правото да получите БЕЗПЛАТНО членство в WIZZ Discount Club Standard ! 

Редактирано от Vyara
  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Засега обаче срещам проблем с активацията. Кликам на линка в мейла пренасочва ме на сайта и излиза съобщение Приемане на WDC, след което влизайки си в акаунта и искайки да резервирам билет ми казва, че трябва да си платя членство.

Трябва ли нещо допълително да направя?

Връзка към коментар

Днес Wizz ме зарадваха. Вчера си взех билети за Франкфурт (не ми се плащаше ново членство в Дискаунт Клуба) и тази сутрин са ми изпратили безплатно Wizz членство за една година :)

Подарък било :)

Вече го пробвах и съм хепи :)

А след колко време беше активно членството? /че и на мен ми пратиха снощи, но засега не е активно/

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Да, изтече ми през Април и понеже вече много рядко ползвам Wizz не се е налагало да го подновявам.

 

 

Жоро, след колко време ти активираха безплатното членство?

Аз от снощи имам такъв имейл за безплатно членство, но още не е активно ;)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Засега обаче срещам проблем с активацията. Кликам на линка в мейла пренасочва ме на сайта и излиза съобщение Приемане на WDC, след което влизайки си в акаунта и искайки да резервирам билет ми казва, че трябва да си платя членство.

Трябва ли нещо допълително да направя?

Имам същия проблем :-)

Връзка към коментар

Уиз ми изпратиха фактура с данните на компанията ми вместо моите индивидуални. Нужна ми е фактура с името ми, защото ще се очитам на друго място. При резервацията си попълних индивидуалните данни. Преди 10 дни писах до reservations@wizzair.com, а след това попълних и формуляра с оплакване на уеб сайта им. Засега ни вест, ни кост. Колко още време ще чакам, според вас? Фактурата ще ми трябва след 15 дни.

 

Има ли начин да им се обадя на нормален, не-импулсен телефон?

Връзка към коментар

Жоро, след колко време ти активираха безплатното членство?

Аз от снощи имам такъв имейл за безплатно членство, но още не е активно ;)

 

Ако правилно помня отне поне 1 ден. Със сигурност не стана активно веднага след кликването на линка.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

При мен все още не е активно, дори и след няколко обаждания на импулсния им телефон (:)които струват колкото билета ми до Милано с друга АК). От кол центъра ме накараха да им пратя скрийншот на мейл, за да потвърдя получаването, след което трябваше да звънна пак. Мацката уж трябваше да го провери и да ми го активира ръчно, изчаквайки разговора прекъсна. При следващото обаждане един момък нервно ми обясни че трябва да си подам клейм през формата им през сайта, който ще бъде разгледам в максимален 30-дневен срок.

Нямам обратна връзка от тях по оплакването, като членството още не е активно.

п.с Като си вляза в профила в подполе WDC там ли е посочено вида на членството и датата, на която изтича?

Връзка към коментар

Като цъкнеш горе върху името си, после табло за управление и има wizz discount club - трябва да пише стандартно членство, а като цъкнеш на него се показва до кога е валидно

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.