Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:
31 minutes ago, EliDion said:

Може ли да ме светнеш за процедурата. Вчера щерката си взела куфара със счупена дръжка на летище Лутън. Естествено не и се е занимавало, че са и група да не бави другите си го взела и тръгнали. Та може ли постфактум нещо да се направи.

По-скоро не, защото трябва да се издаде протокол от гишето за рекламации, което е при лентите за багаж. Нека на връщане в София на Т1 го даде за рекламация, като разбира се да каже, че е станало на полета до София. 

 

  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 3 часа, EliDion каза:

Може ли да ме светнеш за процедурата. Вчера щерката си взела куфара със счупена дръжка на летище Лутън. Естествено не и се е занимавало, че са и група да не бави другите си го взела и тръгнали. Та може ли постфактум нещо да се направи.

Ако има застраховка, трябва да я заяви до 7 дни от щетата.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 3 часа, EliDion каза:

Може ли да ме светнеш за процедурата. Вчера щерката си взела куфара със счупена дръжка на летище Лутън. Естествено не и се е занимавало, че са и група да не бави другите си го взела и тръгнали. Та може ли постфактум нещо да се направи.

Доколко знам не може да искаш обещетение,ако нямаш демидж рипорт от летището,но ако дъщеря ти се прибира със същата АК може да извади такъв на летището в БГ без да уточнява на кой полет е станала щетата.

Ако е само дръжката вероятно ще я изпратят към Светла бегс за безплатен ремонт.По принцип цените на СБ не  са високи За нова дръжка преди 2 години ми взеха 10лв.Казвам го в случай,че не ви се занимава с Уиз.

  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 3 часа, Мари Николова каза:

Доколко знам не може да искаш обещетение,ако нямаш демидж рипорт от летището,но ако дъщеря ти се прибира със същата АК може да извади такъв на летището в БГ без да уточнява на кой полет е станала щетата.

Ако е само дръжката вероятно ще я изпратят към Светла бегс за безплатен ремонт.По принцип цените на СБ не  са високи За нова дръжка преди 2 години ми взеха 10лв.Казвам го в случай,че не ви се занимава с Уиз.

Къде трябва да отиде като кацне. Ако изобщо има време, защото не сме от Сф и ще си изтърве автобуса ако се мотае много. Каца на Т1.

Публикувано:
Преди 1 час, EliDion каза:

Къде трябва да отиде като кацне. Ако изобщо има време, защото не сме от Сф и ще си изтърве автобуса ако се мотае много. Каца на Т1.

До лентата с куфарите има гише. Не винаги има човек и трябва да го извикат. Трябва да и съставят протокол преди да излезе. Излезе ли - край. 

  • Благодаря 1
Публикувано:
Преди 1 час, EliDion каза:

Къде трябва да отиде като кацне. Ако изобщо има време, защото не сме от Сф и ще си изтърве автобуса ако се мотае много. Каца на Т1.

Салона с лентите за багаж на Т1 е малък и лесно ще види гишето.Пише Baggage reclaim,пред него има три четири стъпала.Не ми се е случало да няма човек вътре,последно ми писаха демидж рипота по малките часове,към 1:00 сутринта.Процедурата е сравнително бърза,10тина минути.

  • Благодаря 1
Публикувано:
3 hours ago, EliDion said:

Къде трябва да отиде като кацне. Ако изобщо има време, защото не сме от Сф и ще си изтърве автобуса ако се мотае много. Каца на Т1.

 

2 hours ago, Дани Магелани said:

До лентата с куфарите има гише. Не винаги има човек и трябва да го извикат. Трябва да и съставят протокол преди да излезе. Излезе ли - край. 

В никакъв случай да не се отказва и да настоява да й напишат протокол, въпреки че ще се опитат да я разобедят всячески обеснявайки й как уизз не плащат и т.н.  Ще я питат кога е купен куфара и на каква цена. Няма да й искат документ за доказване.

Вземе ли протокола след това отива с него в магазин Светла и дамата ще й съдейства. 

  • Благодаря 1
Публикувано:

В този магазин може ли да се отиде след време, защото не сме от Сф както казах има три часа до автобуса и няма да успее или има ли опция за рекламация в друг град. Ние сме от Русе.

Публикувано:
1 hour ago, EliDion said:

В този магазин може ли да се отиде след време, защото не сме от Сф както казах има три часа до автобуса и няма да успее или има ли опция за рекламация в друг град. Ние сме от Русе.

Не, имаше някакъв доста кратък срок от сорта на 7 дни, ако не се лъжа.....макс. 14 да са, но по-скоро 7. Ще си потърся протокола и ще пиша пак.

Публикувано:
Преди 1 час, EliDion каза:

В този магазин може ли да се отиде след време, защото не сме от Сф както казах има три часа до автобуса и няма да успее или има ли опция за рекламация в друг град. Ние сме от Русе.

Ето контакти на Светла.Мисля,че срока да се обърнеш към Светла беше една седмица,възможно е и да бъркам.Най-добре им звънни.Ако самолета е навреме,три часа са напълно достатъчни.Взима документа от летището,хваща автобус 84 до Орлов мост,оставя куфара за поправка,после с метрото до Централна АГ.Другият вариант-с безплатният автобус до Т2 и там се качва на метрото пак до Орлов мост.Ако каца в пиков час това със сигурност е по-добрият вариант.От Светла обаче доста се бавят с поправката,може да отнеме седмици.

 

 

  • Харесвам 1
Публикувано:

Ясно, благодаря ви, значи няма да стане. Не може да остави куфара, багажа на ръце ли ще го носи, дори да и дадат някакъв оборотен пак изобщо не е удобно, ще трябва да се ходи до СФ специално за да го вземе. Няма да рискувам и да си изтърве автобуса, ще трябва да остане в СФ и т.н., не е работа. Ясно, направено е така, че да откаже хората, освен ако не е някакъв скъп куфар и да си заслужава или си от София.

Извинявайте за спама в темата и много благодаря на отзовалите се.

Публикувано:
На 29.11.2018 г. в 4:44, Monika_Koko каза:

Имам един въпрос. Вчера си добавих приорити за 8 GBP към билета Лондон София за 17.02.2019. Платих с виза и ме върна да платя отново, нещо не ми хареса картата. Въведох друга карта и пак ме върна да плащам. Леко изнервена се отказах от тази задача и я остаих за друг път. Днес в пощата имам факрура за извършеното плащане. Също така днес имам второ писмо , което ми казва , че очакват плащане на заявеното приорити. Влязох в профила си на уиз и там има добавено приорити, но и текст, който пише очаква плащане. В карайна сметка не съм наясно, какво трябва да направя. Май да отида до банката да проверя дръпнати ли са пари или не? Или?

имай предвид, че ако на резервацията ти има "очаква плащане", няма да можеш да летиш така. Трябва да се свържеш с тях и или да платиш, или да откажеш промяната, но така няма да те пуснат.

 

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 15 часа, Аmélie каза:

Още не съм си получила кредита от октомври. Има ли и други? 

 

Тези Светла бегс къде се намират? 

Аз също не съм го получила, и даже тръгнах да питам тук, дали има и други като мен - чакащи....

Публикувано:
преди 1 час, EliDion каза:

Ясно, благодаря ви, значи няма да стане. Не може да остави куфара, багажа на ръце ли ще го носи, дори да и дадат някакъв оборотен пак изобщо не е удобно, ще трябва да се ходи до СФ специално за да го вземе. Няма да рискувам и да си изтърве автобуса, ще трябва да остане в СФ и т.н., не е работа. Ясно, направено е така, че да откаже хората, освен ако не е някакъв скъп куфар и да си заслужава или си от София.

Извинявайте за спама в темата и много благодаря на отзовалите се.

Я не се отказвай толкова лесно. Дай да видим дали не може да съдействам с нещо. Ако мога ще  помогна на детето. Кажи кога каца и кога и е автубуса? 

  • Харесвам 4
  • Благодаря 1
  • Браво 7
Публикувано: (редактирано)
преди 3 часа, Branko каза:

Я не се отказвай толкова лесно. Дай да видим дали не може да съдействам с нещо. Ако мога ще  помогна на детето. Кажи кога каца и кога и е автубуса? 

Много благодаря за предложението. Ще говоря с нея като се чуем и ще ти пиша на лично.

Редактирано от EliDion
  • Харесвам 1
Публикувано:

Сега се зачетох в сайта на уиз и в сайта на Светла, никъде не пише, че трябва точно там или че те са им сервиз. Къде четете, че трябва там

Публикувано: (редактирано)
преди 26 минути , EliDion каза:

Сега се зачетох в сайта на уиз и в сайта на Светла, никъде не пише, че трябва точно там или че те са им сервиз. Къде четете, че трябва там

Като попълниш формуляра за обещетение на техният сайт те насочват към Светла,с тях имали договор.

Това ме потдсети,че първо може би трябва да се обърнеш към Уиз и да им изпратиш документа от летището,а после да отидеш в Светла.Едва ли ще стане бързо.

Сега звънях в магазина им да ги питам ще покрият ли щета само с демидж рипорт или ще чакат отговор от Уиз,но не вдигат.Потърси ги утре,те ще ти дадат най-точна информация.

Редактирано от Мари Николова
  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Публикувано:

Как се плаща билет на Уиз с банков транфер. И по-точно на "основания за плащане" само 6-цифрения код за потвърждение ли се пише или също и името на пасажера, че нещо не мога да разбера?

Публикувано:
преди 2 часа, tch каза:

Как се плаща билет на Уиз с банков транфер. И по-точно на "основания за плащане" само 6-цифрения код за потвърждение ли се пише или също и името на пасажера, че нещо не мога да разбера?

Ако имаш само едно поле за основание за плащане, тогава пишеш само и единствено кода за потвърждение. 

Ако банката, от която превеждаш, позволява да се въведе и второ поле/втори ред за основание за плащане, пишеш фамилното име на първия пътник в резервацията. 

 

Ето това е от мейла, който изпращат:

Цитат

Когато правите банков превод, моля посочете 6-знаковия код за потвърждение на резервацията (и само тези 6 знака) в първотополе за бележки. Ако има и следващи полета за бележки, моля посочете пълното име на първия пътник в резервацията. Ако има само едно поле за бележки, въведете САМО кода за потвърждение.

 

  • Харесвам 4
Публикувано:

Тези от Уизз имам чувството, че си превеждат Уизз кредита на избирателен принцип. Сега са ми превели ноемврийския, а този от октомври никакъв го няма. Да не говорим, че чакам и един от юни, за който им пиша всеки месец и нищо. Сега им писах пак и за двата липсващи.

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.