Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано: (редактирано)

Има променени часове в края на март и началото на април, в моя случай - Мадрид и Малага.

Редактирано от Zaro
  • Харесвам 1
Публикувано:

Това повод за радост ли е ? 

Най-малкото има хора с билети,  може би и с резервации,  които ще трябва да търсят други варианти. 

  • Харесвам 3
Публикувано: (редактирано)

Променен полет SOF - VLС в края на юни от ранен на късно вечерен.

 

P.S. Всъщност променени са часове на полети в юни и до Малага, а Аликанте липсва от разписанието.

Редактирано от Таньо
Публикувано: (редактирано)

Няма ли шанс нещо просто да напасват графика?

Преди няколко месеца така някой свирна тук, че Райънеър премахват полетите от Малпенса тази зима, гледам - вярно няма полети. Влизам си в профила - и там пише, че билетът ми е отменен, но не дойде мейл. Оставих си обаче задачата за отменяне и връщане на парите за следващия ден, но резервирах веднага Уизеър, че пътуването беше за Коледа.

На следващия ден влизам да го отменя - сякаш нищо не е било. Та като цяло... нека видим след 1-2 дни какво става. Не очаквам дестинация, която е била оперирана дори и зимата да си замине така за лятото.

ПП: после уцелих лудия късмет Уизеър да си промени там с някакви сантиметри безплатния багаж и разбира се "не бях съгласен с тая генерална промяна", та си възстанових парите от излишния полет.

Редактирано от Венелин
  • Харесвам 4
Публикувано:
преди 22 минути , Цвете каза:

Мога ли да закупя багаж за друг човек с мои точки от КК на ДСК?

Ако, резервацията му е в твоя акаунт т.е. и ти летиш.

С една дума - не.

Дано не те подвеждам, но мисля че е така.

Преди 6-7 седмици купувах билети за роднини до Братислава и обратно. Наложи се да "летя" и аз. За единия пътник взех и багаж.

  • Харесвам 1
Публикувано:
13 minutes ago, ven62 said:

Ако, резервацията му е в твоя акаунт т.е. и ти летиш.

С една дума - не.

Дано не те подвеждам, но мисля че е така.

Преди 6-7 седмици купувах билети за роднини до Братислава и обратно. Наложи се да "летя" и аз. За единия пътник взех и багаж.

Това е само, ако ползваш WDC. Ако купуваш на редовни цени без дискаунт, може да купиш билет, багаж и т.н. на друг човек.

Публикувано:
преди 1 минута , aleksandrina каза:

Това е само, ако ползваш WDC. Ако купуваш на редовни цени без дискаунт, може да купиш билет, багаж и т.н. на друг човек.

За ползване на Уиз кредита ставаше дума

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 4 минути , aleksandrina каза:

Т.е. имаш wizz кредит и с него можеш да платиш полет/багаж само за себе си? 🤔

По резервация, в която участваш и ти.

  • Харесвам 3
Публикувано:

И в полетите до Женева има разлика и то само в отиването - за късмет са го дръпнали с 35 мин напред, а връщането остава същото... засега.

Публикувано:
преди 6 часа, Мари Николова каза:

Ееееее,отидоха ни плановете за летен Лазурен бряг🤧

И аз така, точно съм се амбицирала да купувам Ница за лятото.

Може би в момента се работи по разписанието за Ница и затова са го свалили. Силно се надявам да не решили да спрат линията. Бях останала с впечатление, че полетите София -Ница се пълнят.

  • Харесвам 2
Публикувано: (редактирано)

Да се оплача - с Уизз си пишем мейли от лятото за кредит от една нощувка в букинг, като първоначално отговориха, че трябва да имам полет, аз попитах къде в условията го пише това, те ми отговориха, че са ми намерили полета 🙂 От тогава само се извиняват, казват, че ще ми преведат парите, и след поредния такъв отговор ми писна, и писах за случая на Европейския потребителски център. Които днес ми отговориха това:

 

Уважаема г-жо ..........,

Във връзка с вашата жалба и след запознаванетой с нея и приложените документи ви информирам, че следва жалбата ви да бъде отхвърлена за разглеждане поради неоснователност. В подкрепа на това ви уведомявам, че за да получите точки по уиз акаунта ви е необходимо да имате направена резервация на полет с авикомпанията за същите дати с резервацията направена за нощувки. В случай, че едно от тези неща не е съответства то авикомпанията няма да ви предостави тази услуга. Във вашия случай вие имате направена резервация за нощувка, но нямате направена чрез профила на авикомпанията резервация за самолетни билети. Ето защо вие не можете да се ползвате от тази оферта на търговеца и поради което жалбата ви се отхвърля за разглеждане от наша страна.

 

С уважение,

Ива ..........

Съветник ЕПЦ

 

Аз пък отговорих това:

 

Уважаема госпожо ........, 

в условията на УИЗЗ еър никъде няма посочено такова изискване - за резервация на полет. Много внимателно съм прочела условията, моля да ми посочите точно текста, където го пише това, защото такова изискване просто не съществува.

От друга страна, аз имам резервация за полет - няколко дни преди нощувката от София до Мадрид и един ден след нощувката от Мадрид до София. Не съм го споменала, защото считам същото за ирелевантно - в условията на Уизз няма изискване за полет.

В кореспонденцията ми с Уизз изрично попитах къде точно в условията им е записано, че трябва да имам полет, за да получа кредит за нощувка. Отговорът им беше, че са намерили полетите ми.

Затова не ми става ясно, след като Уизз посочват в кореспонденцията по между ни, че имам полет, Вие как точно решихте, че нямам.

Разбирам, че е по-лесно да препишете техния отговор, но моля да проверявате условията, а не просто да вярвате на написаното от тях.

В случай, че греша, и ми посочите къде точно в условията пише, че е необходимо да имам полет, то обещавам да Ви се извиня и да Ви изпратя данни за полета ми.

 

Да видим дали ще ми отговорят...

 

П.п. Да знаете къде мога да пусна жалба срещу ЕПЦ? 🤣

Редактирано от kali
  • Харесвам 17
  • Браво 4
Публикувано:
Преди 1 час, Jenbel каза:

И аз така, точно съм се амбицирала да купувам Ница за лятото.

Може би в момента се работи по разписанието за Ница и затова са го свалили. Силно се надявам да не решили да спрат линията. Бях останала с впечатление, че полетите София -Ница се пълнят.

И според мен няма логика да спират традиционно лятна дестинация, освен ако не пренасочват самолета към по доходоносно място.Края на ноември полета беше пълен.Дано да остане,дори само като сезонна.

  • Харесвам 1
Публикувано: (редактирано)

Само те знаят дали има логика

Точно Ница да отрежат,  тъкмо мултимилионерите взеха да летят натам с Wizz и бам !  😞

 

Благодарение на разместванията, които направиха в разписанието  замених изтичащите booking кредити с refund кредити,  които знаем са безсрочни пък и едни 20% за харчлък отгоре. Доволно. 

 

Редактирано от stanimir
  • Харесвам 8
Публикувано:
преди 4 часа, kali каза:

Да се оплача - с Уизз си пишем мейли от лятото за кредит от една нощувка в букинг, като първоначално отговориха, че трябва да имам полет, аз попитах къде в условията го пише това, те ми отговориха, че са ми намерили полета...🤣

Кали, аз имам един юнски кредит, за който всеки месец им пиша на Уизз и само ми отговарят, че са прехвърлили случая на компетентните служители и ако съм попълнила правилно всичко ще ми изплатят кешбека и тем подобни заучени неща всеки път... Дай ми мейла, на Европейския потребителски център и аз да им драсна. Имам полети и всичко необходимо, ще им ги опиша. Явно Уизз си изплащат избирателно и трябва повечко жалби, че да влязат в релсите.

Публикувано: (редактирано)

Има ли някой педстава защо не излизат полети София - Ница от юни до септември. Дава ми че всичко е продадено. Възможно  ли в това?  Не мога са открия нито един полет за тия месеци . 

Редактирано от liliya
  • Смея се 1
Публикувано:

Днес 20 % за всички полети, за всички дестинации - аз не виждам никакво намаление за Париж например. Тези уж 20-процентни промоции много зачестиха напоследък, но са формални.  Като видя поредната промоция нещо не се впечатлявам вече. 

Полетите до Ница продължават да липсват от април нататък. Май ще се простим с линията. 🙄  

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 14 часа, stanimir каза:

Само те знаят дали има логика

Точно Ница да отрежат,  тъкмо мултимилионерите взеха да летят натам с Wizz и бам !  😞

 

 

Те мултимилионерите само се връщат от там. Може би затова я отрязаха, да не могат да ги връщат

  • Харесвам 2
  • Смея се 5
Публикувано:
16 hours ago, kali said:

Да се оплача - с Уизз си пишем мейли от лятото за кредит от една нощувка в букинг, като първоначално отговориха, че трябва да имам полет, аз попитах къде в условията го пише това, те ми отговориха, че са ми намерили полета 🙂 От тогава само се извиняват, казват, че ще ми преведат парите, и след поредния такъв отговор ми писна, и писах за случая на Европейския потребителски център. Които днес ми отговориха това:

 

Уважаема г-жо ..........,

Във връзка с вашата жалба и след запознаванетой с нея и приложените документи ви информирам, че следва жалбата ви да бъде отхвърлена за разглеждане поради неоснователност. В подкрепа на това ви уведомявам, че за да получите точки по уиз акаунта ви е необходимо да имате направена резервация на полет с авикомпанията за същите дати с резервацията направена за нощувки. В случай, че едно от тези неща не е съответства то авикомпанията няма да ви предостави тази услуга. Във вашия случай вие имате направена резервация за нощувка, но нямате направена чрез профила на авикомпанията резервация за самолетни билети. Ето защо вие не можете да се ползвате от тази оферта на търговеца и поради което жалбата ви се отхвърля за разглеждане от наша страна.

 

С уважение,

Ива ..........

Съветник ЕПЦ

 

Аз пък отговорих това:

 

Уважаема госпожо ........, 

в условията на УИЗЗ еър никъде няма посочено такова изискване - за резервация на полет. Много внимателно съм прочела условията, моля да ми посочите точно текста, където го пише това, защото такова изискване просто не съществува.

От друга страна, аз имам резервация за полет - няколко дни преди нощувката от София до Мадрид и един ден след нощувката от Мадрид до София. Не съм го споменала, защото считам същото за ирелевантно - в условията на Уизз няма изискване за полет.

В кореспонденцията ми с Уизз изрично попитах къде точно в условията им е записано, че трябва да имам полет, за да получа кредит за нощувка. Отговорът им беше, че са намерили полетите ми.

Затова не ми става ясно, след като Уизз посочват в кореспонденцията по между ни, че имам полет, Вие как точно решихте, че нямам.

Разбирам, че е по-лесно да препишете техния отговор, но моля да проверявате условията, а не просто да вярвате на написаното от тях.

В случай, че греша, и ми посочите къде точно в условията пише, че е необходимо да имам полет, то обещавам да Ви се извиня и да Ви изпратя данни за полета ми.

 

Да видим дали ще ми отговорят...

 

П.п. Да знаете къде мога да пусна жалба срещу ЕПЦ? 🤣

Сега като бяхме в Йордания, летяхме с Раян, но букнатите хотели през букинг бяха с уиз акаунт за отстъпка и си начислиха 10% кредити без да е имало проблеми.

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   2 магеланци

    • bobole4e
    • DGTG
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.