Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:

Рим изчезна от списъка на мобилното приложение преди 4 5 дни и така и не се появи повече.Май  и тази дестинация е аут.

  • Браво 1
  • Замислям се 1
Публикувано: (редактирано)

                                                                                                                   Ухааа!  🙂

 

wizznew.pngwizznewroutes.png

 

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 7
Публикувано: (редактирано)

Дали някъде може да се намери обобщена информация по колко самолета имат в различните си бази Wizz (пък и Ryan)? :rolleyes:

Редактирано от Фичо
Публикувано: (редактирано)
Преди 1 час, randi каза:

Чакаме сега и от София. 🙂

 

Вероятно да вземат още някой самолета от София. Не им се отразява  добре конкурентната среда на столичното летище.

 

Преди 1 час, Фичо каза:

Дали някъде може да се намери обобщена информация по колко самолета имат в различните си бази Wizz (пък и Ryan)? :rolleyes: 

Разгледай този статия за Wizz. Не е много актуална. https://centreforaviation.com/analysis/reports/wizz-air-centraleastern-europes-largest-airline-turns-13-profit-margin-dip-not-auspicious-346843

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 2
Публикувано:
53 minutes ago, randi said:

Чакаме сега и от София. 🙂

Дано, хич няма да е лошо, а и е крайно време, да заредят една Финландия и от София. Без значение от града.

  • Харесвам 1
  • Браво 1
  • Смея се 1
Публикувано:
преди 6 минути , BlackArt77 каза:

Дано, хич няма да е лошо, а и е крайно време, да заредят една Финландия и от София. Без значение от града.

Размечтах се 🤣

  • Харесвам 3
Публикувано:

Здравейте, получих съобщение от Wizz air, че има промяна на полетното разписание по една от резервациите ми и съотвено имам право на избор как да процедирам - да приема, да се откажа изцяло от резервацията и пр. Въпросът ми е в какъв времеви период трябва да упражня правото си на избор? Гледах в сайта на компанията, както и в съобщението до мен, но никъде не видях посочена дата, до която следва да заявя желанието си. Имате ли представа до кога може да се използва тази опция и евентуално какво се случва, ако нищо не се предприеме ?

Публикувано: (редактирано)

До три часа преди полета! Не съм сигурен, но мисля,че ако бездействаш автоматично ще те прехвръли на новия полет или просто няма да може да се чекираш.

Редактирано от Ivko
  • Благодаря 1
Публикувано:
Преди 1 час, Фичо каза:

WIZZ AIR Announced 4 New Routes From Timisoara, Romania

image.png.26756f910be62efa93f0ed6b93b0739f.png

Няма да се сърдя ако върнат при нас Донкастър-Шефийлд с летище Робин Худ, което е отлична отправна точка за Йоркшър.

  • Харесвам 2
Публикувано:

Здравейте Магеланци, имам следният казус:

Днес букнахме билети с Wizz за полет София-Айндховен-София, но сайта беше ужасно бъгнат и по някаква причина вместо за периода 16-19.02, сме купили билети за 16-19.03.2019г., а на 15.03 имаме полет за Барселона отново с wizz. Таксите за смяна на данни са доста по-скъпи от самите самолетни билети. Някой запознат ли е как безболезнено, може да се коригира датата?

Благодаря! 🙂

Публикувано:
преди 2 минути , Lunichka каза:

Здравейте Магеланци, имам следният казус:

Днес букнахме билети с Wizz за полет София-Айндховен-София, но сайта беше ужасно бъгнат и по някаква причина вместо за периода 16-19.02, сме купили билети за 16-19.03.2019г., а на 15.03 имаме полет за Барселона отново с wizz. Таксите за смяна на данни са доста по-скъпи от самите самолетни билети. Някой запознат ли е как безболезнено, може да се коригира датата?

Благодаря! 🙂

Веднага е трябвало да се обадите на импулсния телефон, който е посочен на страницата на Уиз.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Нали до 24 часа можеше нещичко да се смени? Влезте си в резервацията и вижте при "Промяна на полет" какво ще последва като сума- дали ще има такса за промяна или все още може да се мине метър. 

  • Харесвам 1
Публикувано:

Аз бях объркал на двупосочен полет датата на връщане с един ден и се обадих на кол център и ми я смениха безплатно, но понеже цената беше еднаква и не платих нищо, но мисля, че такава промяна е безплатна по-малко от 24 часа дали не беше до 2 часа само от направена резервация.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Преди време и аз бях оплескала една резервация. Бях купила два билета за мен и мъжа ми, в последствие решихме да водим и детето. Купих билет и за нея, но за други дати😄

Обадих се, но веднага. Смениха датата и закачиха нейния билет към нашите, че нали само дете не може да пътува. 

  • Харесвам 1
Публикувано:

Благодаря за мненията, но ударихме на камък 😞 Нямало шанс, нито да се канселира, нито да сменим датите безплатно, смяна на дата е по 60лв на полет  в посока, което е 2 пъти повече от самия самолетен билет 😀

Явно не уцелихме служител на кеф, придържаше се строго към правилата на Wizz, нищо, че е очеизвадно, че има букнати полети  в едни дати за различни дестинации, но здраве да е! 😉

Публикувано: (редактирано)
преди 5 минути , bad kid каза:

пробвай и с друг служител

Настойчиво! Случват се грешки и те трябва да реагират!

Според правилата им до 2-3 часа не могат да откажат - в тези часове ли беше обаждането?

Редактирано от Таньо
Публикувано:
преди 14 часа, Lunichka каза:

Днес букнахме билети с Wizz за полет София-Айндховен-София, но сайта беше ужасно бъгнат и по някаква причина вместо за периода 16-19.02, сме купили билети за 16-19.03.2019г., а на 15.03 имаме полет за Барселона отново с wizz. 🙂

Уточнихте ли, че имате предишна резервация за същия период? По принцип при дублажи са склонни да анулират вторите резервации.

  • Харесвам 4

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.