Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:
16 hours ago, stormbringer said:

Някой беше писал, че в Италия изобщо не ги гледат багажите след глобата - е, в момента, пред мен, на полет за Болония от Сф, накараха поне 10 души, може би повече, да си платят по 25 Eur на куфар/ чанта. Имаше многократно "ама ние идваме със същия полет от Италия! Това е абсурд!"  на различни езици. Очаквам закъснение на полета, заради това замотване и разправии, което вероятно ще се отрази и в допълнителни разходи за мен, заради късен check in за нощувката

Тоест информацията, че в Италия са му отпуснали края се потвърждава 🙂 Добра новина за всеки, който мисли да си напазарува нещичко от там.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 24 минути , Roberto Baggio каза:

Здравейте, закупихме билети за пътуване с Wizz air за двама възрастни и едно бебе на 1 годинка, сега се оказва, че най-вероятно ще пътуваме без бебето - знаете ли как трябва да се процедира в този случай? Следва ли да се прави някаква промяна в резервацията и по какъв начин? Ще може ли да се чекираме, при положение, че бебето е прикрепено към резервацията на единия възрастен? Ще съм благодарна да споделите опит, ако някой е имал подобен казус. 

Нищо не правиш, просто не се появява бебето и толкоз. То и място няма. Ако има място се чекирайте, може да се ширите малко.

  • Харесвам 3
Евгени Димитров
Публикувано: (редактирано)

Моля за един бърз отговор. Имам билети София - Будапеща 14-18 май, обаче ми се иска да направя май малко повече дни и да видим и нещо друго освен Будапеща. Искам да купя отиваме на 11 май. Ако купя еднопосочни билети за тогава, ще има ли проблем да ползваме връщането на 18.05 като се има предвид, че няма да летя на закупеният вече билет на 14.05, който е двупосочен?

Редактирано от Евгени Димитров
Публикувано:
преди 4 минути , Евгени Димитров каза:

Моля за един бърз отговор. Имам билети София - Будапеща 14-18 май, обаче ми се иска да направя май малко повече дни и да видим и нещо друго освен Будапеща. Искам да купя отиваме на 11 май. Ако купя еднопосочни билети за тогава, ще има ли проблем да ползваме връщането на 18.05 като се има предвид, че няма да летя на закупеният вече билет на 14.05, който е двупосочен?

Няма проблем.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Уиз ер са извършили всички тестове с първия си А321NEO. Според шефът на Уиз ер този самолет ще харчи с 20% по малко гориво спрямо сегашните А321CEO. В самолета ще има места за 239 пътници или с 9 повече спрямо в A321CEO.

Според Йожеф Варади в момента Уиз ер е авиокомпанияра работеща с най-ниски разходи в Европа, като по този показател изпреварват и Ryanair. A321NEO ще допринесе за допълнително подобряване на този показател.

 

IMG_1156.jpeg

 

IMG_1164.jpeg

 

 

  • Харесвам 15
Публикувано:

Хубаво е, като има джобче или мрежа на гърба на предната седалка. При Раянеър като няма и лудвам... нонстоп да си държа книга, таблет, списание, вода.. всичко в ръцете

  • Харесвам 17
Публикувано:

Въпрос на няколко години е да "изтънят" седалките до пергамент добавяйки още 9 места  и да ни го представят,  като невероятно  ергономично нововъведение  изцяло в полза на пътника. 

 

Една снимка от  "традиционна " АК,  но някога седалките дори при Wizz имаха подобен вид. 

 

 

IMG_20190205_180452.jpg

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 2 часа, FlyMeToTheMoon каза:

Има ли срок, в който трябва да потвърдя или откажа резервация със сменени часове? 

 До 3 часа преди полет, но ако чакате до последно и решите да откажете промяната с друга дата е възможно да няма места за новата дата.

  • Харесвам 2
Публикувано: (редактирано)

Нали 10кг чекирания багаж нямаше конкретни размери, а си важат тези като на 20 кг?

Редактирано от Ivko
Публикувано:
На 7.03.2019 г. в 10:32, Таньо каза:

Няма проблем.

Ако, го казваше някой друг, щях сериозно да се усъмня.

При нормалните компании със сигурност ако не летиш първата отсечка, всичко нататък заминава. Мислех, че и при НТА е така и ако отиване и връщане са на една резервация, би трябвало пак изгори връщането, ако не се лети отиването... 

Публикувано: (редактирано)
преди 5 минути , Ardent каза:

Ако, го казваше някой друг, щях сериозно да се усъмня.

При нормалните компании със сигурност ако не летиш първата отсечка, всичко нататък заминава. Мислех, че и при НТА е така и ако отиване и връщане са на една резервация, би трябвало пак изгори връщането, ако не се лети отиването... 

Ние сме имали случай, да се чекираме 5 души за отиване и за връщане. Наложи се един от нас да не лети в последния момент.

За полета на връщане неговото място точно се оказа дублирано и заето от друг, въпреки, че аз бях направил уеб чек-ин за всички. Предполагам, че систематса им е отчела, че той не се е явил в самолета на отиване и са рискували да направят оувърбординг с продажба на неговото място в последния момент.

Редактирано от master_of_germs
  • Замислям се 1
Публикувано:

Имаме билети за мен, жена ми и детето с Уиз след няколко дни. Детето е на 2г и няколко месеца и вече се води инфант, та въпроса ми е ако не си платим за места възможно ли е да го настанят някъде далеч от майка му?

Публикувано:
38 minutes ago, livfc said:

Имаме билети за мен, жена ми и детето с Уиз след няколко дни. Детето е на 2г и няколко месеца и вече се води инфант, та въпроса ми е ако не си платим за места възможно ли е да го настанят някъде далеч от майка му?

Децата винаги ги слагат до единия родител. То такава суматоха ще настане, ако вземат и тях да делят... 

  • Харесвам 1
Публикувано:
On 3/8/2019 at 12:26 PM, Ivko said:

Нали 10кг чекирания багаж нямаше конкретни размери, а си важат тези като на 20 кг?

Да, точно така.

  • Харесвам 1
Публикувано:
На 7.03.2019 г. в 16:27, montepinar каза:

 При Раянеър като няма и лудвам... нонстоп да си държа книга, таблет, списание, вода.. всичко в ръцете

Абсолютно! Много е дразнещо. :huh:
Иначе мога да предположа защо е направено - преценили са, че ще спестят няколко минути при почистване между полетите, защото много пътници оставят там разни боклуци ...

  • Харесвам 4
Публикувано: (редактирано)
34 minutes ago, Фичо said:

Абсолютно! Много е дразнещо. :huh:
Иначе мога да предположа защо е направено - преценили са, че ще спестят няколко минути при почистване между полетите, защото много пътници оставят там разни боклуци ...

Почистването е в наземното обслужване, а договора с наземния оператор е за определено време след кацане да го подготвят за излитане т.е. ако авиокомпанията "затрудни" наземния оператор с такива мрежички, и той закъснее ще плаща неустойки на АК .... т.е. май не е точно така 😉 

Според мен всичко е изначална икономия на материал, и всичко се прави възможно по-дуракоустойчиво, защото се залага на бройка пътници ...

Редактирано от Гост 23*6
Публикувано: (редактирано)
преди 42 минути , georgebg каза:

Почистването е в наземното обслужване, а договора с наземния оператор е за определено време след кацане да го подготвят за излитане т.е. ако авиокомпанията "затрудни" наземния оператор с такива мрежички, и той закъснее ще плаща неустойки на АК .... т.е. май не е точно така 😉 

 

Сигурно е така, но пък може би наземният оператор дава оферти с различно време за почистване в зависимост от това дали седалките на самолета имат джобове, или не..., нямам представа. 

Редактирано от Фичо
  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 2 часа, Фичо каза:

Сигурно е така, но пък може би наземният оператор дава оферти с различно време за почистване в зависимост от това дали седалките на самолета имат джобове, или не..., нямам представа. 

Според мен наземният оператор извозва боклуците, а самото им събиране си е работа на стюардесите и стюардите.

  • Харесвам 4
Публикувано:
34 minutes ago, Zaro said:

Според мен наземният оператор извозва боклуците, а самото им събиране си е работа на стюардесите и стюардите.

За едно бългаско летище знам, полет на Wizz - по договор самолета трябва да се изчисти, разтовари, натовари, зареди и т.н. и да се подготви за полет за 25 мин. от кацането ... иначе неустойки 🙂 .... и какво значи да се изчисти .. не съм им в процедурите и не знам точно как е , но ако имаме например ...повърнал пътник, след като е пил бутилка червено вино в бизнес салона преди полет 😉 ... това стюардесата не знам как ще изчисти ...

Публикувано:

Няма българско летище на което наземния оператор да има договор за почистване за самолети на Раянер и Уизер. Почистват ги стюардите. Но при някакви извънредни ситуации могат да поискат тази платена услуга от наземния оператор

преди 58 минути , georgebg каза:

За едно бългаско летище знам, полет на Wizz - по договор самолета трябва да се изчисти, разтовари, натовари, зареди и т.н. и да се подготви за полет за 25 мин. от кацането ... иначе неустойки 🙂 .... 

За Раянер става дума, без изчистването обаче. Това им бяха първоначални изисквания, като мисля че промениха 25мин към повече

  • Харесвам 2
Публикувано:

Уиз и Раян нямат почистване между две ротации. Екипажа обира едрото. Вече при кацане след последен полет не знам точно как стои въпроса.

  • Харесвам 2

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.