Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:
1 hour ago, randi said:

Уиз и Раян нямат почистване между две ротации. Екипажа обира едрото. Вече при кацане след последен полет не знам точно как стои въпроса.

Възможно е, все пак имат "последен полет" за деня, докато гледах самолети например на ТК, които изобщо нямат спиране за над 2 часа на летище и издържах до седмица на някой да следя маршрутите 🙂 

Публикувано:
преди 3 часа, randi каза:

Уиз и Раян нямат почистване между две ротации. Екипажа обира едрото. Вече при кацане след последен полет не знам точно как стои въпроса.

След последната  един бус с чистачки налазват да чиснят

 

  • Харесвам 1
Публикувано:

Има ли някакъв срок (от датата на получаване на информация за промяната) в който трябва да се вземе решение дали се приема промяната в полета на Уиз или си искам парите обратно? 

Публикувано:
On 3/8/2019 at 11:40 AM, Ivko said:

 До 3 часа преди полет, но ако чакате до последно и решите да откажете промяната с друга дата е възможно да няма места за новата дата.

 

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 2 часа, ACM каза:

Тези наистина ли нямат полети София-Рим? Отдавна не съм ходил в Рим и спрях да ги следя...

Ами, нямат, спряха ги. Днес купих от другите.

  • Шок 2
Публикувано: (редактирано)

Изместили са ми полета от Лисабон с няколко часа и сега кацам в София в... 4и30 сутринта. Откога има кацания по това време в София?

П.П. Да не се наложи да ги чакам в самолета да отворят летището?

Редактирано от ACM
  • Смея се 7
Публикувано:
преди 24 минути , ACM каза:

да ги чакам в самолета да отворят летището?

Няма да ви се наложи.  От Уиз са го измислили перфектно. Летището отваря в 04:29 ч.

  • Харесвам 3
  • Смея се 5
Публикувано:
преди 4 часа, epetkov каза:

Няма да ви се наложи.  От Уиз са го измислили перфектно. Летището отваря в 04:29 ч.

Е аз съм кацал на Терминал 1 с Уиз от Малага в 3.30 и бе пълно с чакащи и пристигащи есента.

  • Харесвам 2
Публикувано:

Здравейте, 

 

Извинявам се предварително, ако вече е коментирано, но става дума за потенциален проблем и мисля, че е полезно да се коментира и знае: 

 

Вчера правих резервация (SOF-BGY) през моя wizz профил за баща ми - като единствен пътник.

Член съм на Wizz Discount Club - съответно предложена ми беше намалена цена на полета, но аз съвестно си посочих по-високата, редовна цена защото единствено баща ми ще лети, а не и аз. 

 

Абсолютно категоричен съм, че при резервацията размаркирах чекбокса "аз съм пътникът" и въведох имената на баща ми. Проверих това поне три пъти. Приключих с резервацията, извърших плащането (част от цената платих с прехвърлени през ДСК точки) и....

 

ИЗДНЕНАДААА ! 

 

В потвърдената резервация, като единствен пътник бяха посочени МОИТЕ ИМЕНА, а не на баща ми. ЧУДНО !

 

Опитах да направя промяна на имената през профила ми - НЪЦКИ ! Не дава !

Излиза съобщение "Не можете да направите тази промяна, защото трябва да бъдете в резервацията."... или нещо подобно в този смисъл. 

 

Проблемът се реши след като се свързах по телефон със съпорта им (още десетина лева за разговора, предполагам). Направиха промяната на имената без да ме таксуват допълнително (обадих се в рамките на 3-4 минути след плащането и мисля, че ако се бях забавил - нямаше да ме огрее), но не мисля че е нормално електронната им система да работи по такъв начин. 

 

Някой друг срещал ли е такъв проблем ??? 

Публикувано:
18 minutes ago, KAMEN_MAGELLAN said:

Проблемът се реши след като се свързах по телефон със съпорта им (още десетина лева за разговора, предполагам).

За другото нищо не мога да кажа, но най- отгоре има закачен пост с телефон в Малта, на който те обслужват на български и не е импулсен. Ползвала съм го и аз.

Публикувано:

Не можеш да използваш натрупан кредит за чужда резервация. Това, че си използвал кредита е сложило теб в резервацията и понеже купуваш само един билет, е махнало името на баща ти.

  • Харесвам 5
Публикувано:

Аз имах същия проблем, но с Раян - имаше и други потърпевши, но все от Раян

Публикувано: (редактирано)
10 minutes ago, noshtna_ptica said:

Аз имах същия проблем, но с Раян - имаше и други потърпевши, но все от Раян

Там нали беше друго- сменяше фамилията на останалите пътници с тази на регистрирания. А @chandni е обяснила защо се е получило така. 🙂

Редактирано от aleksandrina
Публикувано: (редактирано)
34 minutes ago, chandni said:

Не можеш да използваш натрупан кредит за чужда резервация. Това, че си използвала кредита е сложило теб в резервацията и понеже купуваш само един билет, е махнало името на баща ти.

Чудно, само че това не го виждам никъде написано в информацията насочена към потребителите: 

 

https://wizzair.com/en-gb/information-and-services/wizz-services/wizz-account#/

 

Не помня да съм го чел за това ограничение нито в общите им условия (а ги чета !), нито в договора и общите условия, които имам с ДСК.

 

Натрупаните по КК точки се обменят в пари в съотношение 1:100 в сметката в WizzAir и могат да се използват за закупуване на услуги от WIZZZair.

Къде пише, че могат да се ползват САМО за резервации на името на титуляра на акаунта ??? Ще проверя пак общите условия, може и нещо  да съм пропуснал. 

 

Но дори така да е, към момента към който плащам - аз вече съм въвел името на пътника.  Ясно е, че искам билет за друго лице - не за себе си.

  

Ако WizzAir считат, че не мога да плащам за това с МОИТЕ ПАРИ, натрупани по сметката им (макар, че никъде не виждам заявено такова ограничение), защо въобще оставят активна опцията да платя с пари от профила си ???

 

Значи, вместо да ми откажат плащането за друг пътник (със съобщение, че не може да платя по този начин и трябва да платя - както те искат), те вместо това ми прибират 150 лв (около 100 лв. платени с кредитна карта) и САМОВОЛНО, БЕЗ ТАКОВА ИЗЯВЛЕНИЕ ОТ МОЯ СТРАНА, БЕЗ МОЕ ЗНАНИЕ И РАЗРЕШЕНИЕ променят ИМЕТО на пътника, за който искам да купя билета !!!

Продавайки ми билет - какъвто не ми трябва и какъвто не съм искал от тях !!!!

 

И оставам на милоста на оператора в кол центъра. ЕВАЛА !

 

Това, ако не е бъг - единичен случай, а е направено целенасочено да работи така, е просто скандално и плаче за комисия за защита на потребителите !!!

 

Сега ще се заровя в общите им условия. 

Редактирано от KAMEN_MAGELLAN
  • Харесвам 1
Публикувано:

6. USING THE BALANCE ON THE WIZZ ACCOUNT
6.1. The balance available in the WIZZ Account may be used for paying reservations made for the Passenger and up-to 4 other people travelling together with the Passenger (family, friends, etc.). The balance can also be used for modifying the time and route of the Passenger's existing reservations. The reservation or the change might include ancillary services in addition to the ticket.
6.2. Reservations and changes to reservations can be made on-line (wizzair.com) or through Call Centre.
6.3. In reservations paid from WIZZ Account, the account holder has to be one of the passengers travelling.

  • Харесвам 4
Публикувано: (редактирано)

Благодаря ти zzxxcc. 

 

Макар, че го няма в General Terms & Conditions, факт е че го пише в допълнителните Terms&Conditions към Wizz Account услугата.

 

Което не променя факта, че онлайн-платформата им е настроена да работи абсолютно некоректно и във вреда на потребителя. 

 

ОК, не мога да платя билета, който искам с натрупаната по Wizz Account сума. Щом го пише и щом не може - нямам против. Ще платя изцяло с кредитна карта.

 

ОБАЧЕ, какво му се случва на потребителя Камен: 

 

Камен:  Искам да купя билет на името на Иван. 

WizzAir:   Камен, искате ли да платите резвацията, която правите за пътник Иван (да кажем) с парите във вашия Wizz Account  ?

Камен:   Да, моля. Имам 50 лв. 

WizzAir:  Билета струва 150 лв., искате ли другите 100 да ги платите със кредитната си карта ?

Камен:  Да моля. 

WizzAir:  Готово. Взехме Ви парите. Имате билет на името на Камен. Нищо, че искахте билет на името на Иван. Честито.

 

 

Редактирано от KAMEN_MAGELLAN
Публикувано:

В крайна сметка си платил с "бонус парите" и са ти сменили името на питника. Излиза, че ти си минал системата този път 😂

  • Харесвам 3
Публикувано:

Не съм искал никого и за нищо да "минавам". 

 

Максимално коректен съм като потребител. Например: Wizz ясно са комуникирали към клиентите си, че Discount отстъпката им важи - само ако титулярът пътува, респективно аз съвсем коректно съм си заявил редовната цена, а не намалената. 

Не бих ползвал парите по сметката ми в wizz, ако беше ясно комуникирано, че това е допустимо само когато и титулярът пътува. 

 

Сега, макар че името на пътника в резервацията е сменено, пак съм на тръни. От части защото така и не получих confirmation email за промяната. 

 

По притеснително ми е обаче, че баща ми е възрастен човек и ще пътува по спешност. Няма къде да остане в София, ако нещо се обърка с полета.  Да не говорим, че задължително трябва да е в Италия на конкретната дата. 

 

Впрочем, по негово настояване платих допълнително за Check-in at the Airport, защото той няма да е в състояние да се оправи с on-line чекиране и разпечатване на бордни карти. 

 

Казах му, че може да отиде на Check-in гишето само с личната си карта. Правилно съм го насочил, нали ? Смятам в деня преди пътуването да му пратя и SMS с кода на резервацията. 

Знам, че въпросът звучи тъпо, но откак използвам въздушен транспорт (от 2009 насам) винаги и с всички компании съм се чекирал само и единствено онлайн 🙄

Публикувано:
преди 4 минути , KAMEN_MAGELLAN каза:

Казах му, че може да отиде на Check-in гишето само с личната си карта. Правилно съм го насочил, нали ? Смятам в деня преди пътуването да му пратя и SMS с кода на резервацията. 

Знам, че въпросът звучи тъпо, но откак използвам въздушен транспорт (от 2009 насам) винаги и с всички компании съм се чекирал само и единствено онлайн 🙄

 

Да, никакъв проблем само с лична карта и дестинация. 

  • Харесвам 1
Публикувано:
5 minutes ago, KAMEN_MAGELLAN said:

Сега, макар че името на пътника в резервацията е сменено, пак съм на тръни. От части защото така и не получих confirmation email за промяната.

Щом е сменено в резервацията, значи всичко трябва да е ОК.

 

5 minutes ago, KAMEN_MAGELLAN said:

Казах му, че може да отиде на Check-in гишето само с личната си карта. Правилно съм го насочил, нали ? Смятам в деня преди пътуването да му пратя и SMS с кода на резервацията. 

А не можеше ли някой да го чекира и да изпратите БК на някой познат и да я разпечата само?

Публикувано:

Aleksandrina, aз мога да го чекирам без проблем, но живеем далеч един от друг и няма как да му дам разпечатаната бордна карта. 

А, дори и да има кой и как да му направи разпечатката, това е излишно усложнение. 

А най-вече, че той е възрастен човек - притеснява се да не загуби разпечатката, да не я измачка и т.н. Предпочитаме да си платим 20 лв. и да е спокоен. 

 

Толкова години се чудех що за хора избират по собствена воля да се чекират на летището. 🤨

Така де: дори, когато летиш с нормална компания и имаш да чекираш багаж - пак е едно досадно забавяне. Е... чудех се, чудех се, ама ей на - накрая разбрах !  😀

 

 

  • Харесвам 2
Публикувано:
6 minutes ago, KAMEN_MAGELLAN said:

но живеем далеч един от друг и няма как да му дам разпечатаната бордна карта. 

А, дори и да има кой и как да му направи разпечатката, това е излишно усложнение. 

А най-вече, че той е възрастен човек - притеснява се да не загуби разпечатката, да не я измачка и т.н. Предпочитаме да си платим 20 лв. и да е спокоен.  

Предположих, че е така. :) Важното е всичко да мине както трябва!

  • Харесвам 1
Публикувано:

Един вьпрос и от мен.

Променен ми е часа на полета и вече трети пьт получавам странен мейл, в лойто хем се казва, че автоматично ми е променен полета, хем меподканят, ако сьм сьгласна, да кликна на червения бутон. Като кликна, имам опции или да избера друг полет, или да ми върнат парите. Аз, обаче, си искам полета. Необходимо ли е да правя каквото и да било?

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   1 магеланец

    • Julian999
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.