Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:
Преди 1 час, Таньо каза:

При отказ от полет след промяна на часовете в какъв срок връщат пари по кредитна/дебитна карта.

Пише, че е 7 дни след одобрение, но срока на разглеждане/одобрение не намирам като информация.

Черно на бяло написано ли е колко време отнема.

 

При избор на връщане на пари + 20% колко време е срока да бъдат налични  в профила и да могат да се ползват.

Когато променят часа,Уиз изпращат мейл с няколко опции и една от тях е връщане на парите по картата.След като избереш тази опция до няколко дни връщат парите.Поне при мен беше така.Те сами предлагат връщане, няма нужда да чакаш за одобрение.Или питаш за друга ситуация?

Публикувано:

В акаунта ги връщат почти веднага и се без краен срок за ползване.

При мен не върнаха 120%, а по-малко в акаунта и още си водя преписка с тях по въпроса.

  • Замислям се 1
Публикувано:
преди 37 минути , Мари Николова каза:

Когато променят часа,Уиз изпращат мейл с няколко опции и една от тях е връщане на парите по картата.След като избереш тази опция до няколко дни връщат парите.Поне при мен беше така.Те сами предлагат връщане, няма нужда да чакаш за одобрение.Или питаш за друга ситуация?

Полета е променен преди три месеца от ранен на късно вечерта. Писмото дойде преди две седмици - иначе казано, даже и да исках да ми върнат парите не можех , защото опцията е достъпна само през това писмо, т.е. продължиха да ползват сума, която ги кредитира. :angry2:

/Ако някъде греша ме коригирайте, за да не остава некоректна информация във форума./

 

В стъпката към връщане на парите е написано това:

image.png.30e0ef8e1a9e692b125ddd79147bb7c2.png

Въпроса ми беше - някъде написано ли е за колко време ще ме одобрят, за да ми върнат парите до 7 дни след одобрението. 🙂 

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 57 минути , Таньо каза:

Полета е променен преди три месеца от ранен на късно вечерта. Писмото дойде преди две седмици - иначе казано, даже и да исках да ми върнат парите не можех , защото опцията е достъпна само през това писмо,

аз мисля, че ако си видял промяната и им се обадиш, щяха да ти върнат парите, дори и да не е дошло писмото

Публикувано: (редактирано)
Преди 1 час, Таньо каза:

...Писмото дойде преди две седмици - иначе казано, даже и да исках да ми върнат парите не можех , защото опцията е достъпна само през това писмо, т.е. продължиха да ползват сума, която ги кредитира. :angry2:

/Ако някъде греша ме коригирайте, за да не остава некоректна информация във форума./

Не е точно така - отмениха ми полет София-Братислава, за което научих тук от някой, писал във форума и още преди да съм получила каквото и да е известие от Wizz по e-mail, можех веднага са си заявя сумата от Wizz профила. Просто с влизането в резервацията ти излизат 3-те опции и трябва да избереш някоя. Това през десктоп версията, не знам дали и през мобилното приложение е така.

И, да, между другото днес забелязах, че са върнали Wizz кредита от booking.com на 5%

Редактирано от venceremos
  • Харесвам 2
Публикувано: (редактирано)
преди 18 минути , neuromancer каза:

аз мисля, че ако си видял промяната и им се обадиш, щяха да ти върнат парите, дори и да не е дошло писмото

Принципно си прав, но обаждането по телефон е платено.

Комуникацията по електронна поща е дълга и обикновено се изчерпва с цитиране на общи условия.

Това е съобщението, което излиза след промяната на часовете.

image.png.674c3a0f94e350b3c269b80694dcc1ce.png

преди 16 минути , venceremos каза:

можех веднага са си заявя сумата от Wizz профила. Просто с влизането в резервацията ти излизат 3-те опции и трябва да избереш някоя. Това през десктоп версията, не знам дали и през мобилното приложение е така.
 

Може ли скрийншот на тази възможност.

При мене излиза надписа, който копирах по-горе.

Редактирано от Таньо
Публикувано: (редактирано)
Преди 1 час, aleksandrina каза:

Ползвай малтийския номер.

Да, да ... Това е ясно.

Не ми е ясно каква е опцията да си получа парите /и не само аз/ непосредствено след смяна на часове на полет, а трябва да чакам по електронната поща благоволението им да ме информират и влизайки през мейла да стигна до възможността да заявя отказ от полет и връщане на пари по дебитна/кредитна карта.

Също ми е неясно  какво/защо одобрение чакам и колко време е срока му да се случи, за да добавя 7 дни за превод на сума.

Редактирано от Таньо
  • Харесвам 1
Публикувано:

Другата седмица летим 2 семейства с общо 3 деца до Лисабон и се замислих, че може би трябваше да запазим места в самолета при резервацията. Ще имам ли опция да купя места при чекирането? И каква изобщо е цената за място? 

Публикувано: (редактирано)
преди 7 минути , FlyMeToTheMoon каза:

Другата седмица летим 2 семейства с общо 3 деца до Лисабон и се замислих, че може би трябваше да запазим места в самолета при резервацията. Ще имам ли опция да купя места при чекирането? И каква изобщо е цената за място? 

 Вие може и сега да влезнете в резервацията и да симулирате/купите място и ще видите каква е цената

Редактирано от Ivko
Публикувано:
19 minutes ago, FlyMeToTheMoon said:

Другата седмица летим 2 семейства с общо 3 деца до Лисабон и се замислих, че може би трябваше да запазим места в самолета при резервацията. Ще имам ли опция да купя места при чекирането? И каква изобщо е цената за място? 

Децата (под 14) ще ги сложат до единия възрастен, другия може да го разпределят някъде си.

А цените- 20, 24, 29 лв (за място)... Някак си бих изтърпяла да летим разделени с тия цени.

Публикувано:

Покрай последните ни полети и терзания с места установих, че при Уиз цените на местата също са променливи.

Най-ниското, което установих, беше непосредствено след началото на 30-дневния период преди полета. Направих си труда да следя тези цени и преди това бяха 17-19 лв. На 30 ден бяха 17 лв. отново, 1-2 дни след това бяха 14, после 12, а после пак тръгнаха нагоре.

  • Харесвам 3
  • Браво 1
Публикувано: (редактирано)
преди 42 минути , aleksandrina каза:

Децата (под 14) ще ги сложат до единия възрастен, другия може да го разпределят някъде си.

А цените- 20, 24, 29 лв (за място)... Някак си бих изтърпяла да летим разделени с тия цени.

Там е работата, че всички деца са много малки 😄 Конкретно ние сме с едно 3-годишно и едно бебе на 9 месеца и няма да е много гот единият родител да е с цялата челяд, докато другият дреме през прозореца 😄 

Евентуално ще се надяваме да има свободни места в самолета и да се поразместим.

Редактирано от FlyMeToTheMoon
Публикувано:

ами не е ясно как ще е, може 2+2, може 1+3, както дойде. Специално бебето не е ли без място?

Публикувано:

Да, всъщност бебето е без място и можем да си ги разпределим.

Никога не съм купувала място, а си представях по-приемливи цени 😄  Ще се оставим на случайността.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Не се притеснявайте, няма да ви разхвърлят нарочно. Или ще сте на 1 ред (ABCD), или два чифта дете+възрастен на близки редове. На нас последно ни се случи 8D,8E, 10A,10B. 

  • Благодаря 2
Публикувано:

Ако има проблем при чекиране може да им звъннете по телефона и да поискате да ви сложат заедно. Нас ни бяха разделили и 9 годишната ми дъщеря трябваше да пътува сама. Обадих се и момчето от кол центъра промени местата.

Публикувано:
7 hours ago, Таньо said:

Да, да ... Това е ясно.

Не ми е ясно каква е опцията да си получа парите /и не само аз/ непосредствено след смяна на часове на полет, а трябва да чакам по електронната поща благоволението им да ме информират и влизайки през мейла да стигна до възможността да заявя отказ от полет и връщане на пари по дебитна/кредитна карта.

Също ми е неясно  какво/защо одобрение чакам и колко време е срока му да се случи, за да добавя 7 дни за превод на сума.

Mожеш да направиш тази промяна по всяко време след промяната през профила ти в сайта . Аз така случайно разбрах за отменения ми полет до Будапеща и се оправиш през сайта без да им се обаждам. Все още не съм получил имейл за отмяната, но предвид, че съм си отказал полета и съм взел рефънд едва ли ще ми пратят. Не знам как стоят нещата, ако си купил билета през посредник.

Публикувано:
преди 4 часа, Ilian359 каза:

Не се притеснявайте, няма да ви разхвърлят нарочно.

 А пък нас точно така ни разхвърляха преди 10 дена 😞. Таткото на 9-ти ред, а пък аз с детето на 25 - ти. Винаги имаш опция да помолиш седящия човек до теб да се смените - при положение, че си с бебе съм почти сигурна, че няма да има против да се махне 😂

  • Смея се 1
Публикувано:
преди 38 минути , Roberto Baggio каза:

а пък аз с детето на 25 - ти

Е точно каквото казва - детето не е само

  • Харесвам 1
Публикувано: (редактирано)

Е, то дете няма как да е само, въпросът е, че няма да са цялото семейство заедно. Поне моето впечатление от последните ни няколко полета с wizz от тази година е, че наистина нарочно разделят хората.Разбира се, тяхно право е да се опитват да печелят пари от допълнителни услуги, но и цените на местата им са дразнещо скъпи, че въобще не те приканва да се възползваш от тази опция.

Редактирано от Roberto Baggio
  • Харесвам 4
Публикувано:

По принцип смятам, че това, което правят е подсъдно. Това е абсолютно съзнателно разделяне на хора, които имат билети на една резервация с цел да ги накарат да похарчат пари за места. 

Нещо повече. Вчера се чекирах за полет до Лисабон и се оказа, че аз съм на последното свободно място на един ред, а Жената е на последното свободно място на друг ред. Имаше цели свободни редове (поне 6-7), демек грубо 40 места свободни. Иначе казано, вместо да платя преместването на един човек (до другия), аз трябваше да преместя и двамата, понеже бяхме разпределени първоначално при вече запълнени редове. Резултатът - 54 лв. похарчени, понеже Уиз абсолютно съзнателно ни разделиха и то на места, които не позволяват местенето на единия човек.

При положение, че за щяло и нещяло се завеждат дела за нарушаване на права и т.н., все си мисля, че могат да бъдат осъдени. 

  • Харесвам 4
Публикувано:

Сега, аз ги разбирам, че искат да изкарват пари от всичко. И са в правото си, разбира се. Никой не ме кара насила да си купувам места. Ама ако трябва да платя за три места двупосочно, ще ми излезе през носа. Нищо няма да купувам. Голямото дете си има място до единия родител. Най - много да помолим човека от третата седалка да се разменим. 

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 8 минути , FlyMeToTheMoon каза:

Сега, аз ги разбирам, че искат да изкарват пари от всичко. И са в правото си, разбира се. Никой не ме кара насила да си купувам места. Ама ако трябва да платя за три места двупосочно, ще ми излезе през носа. Нищо няма да купувам. Голямото дете си има място до единия родител. Най - много да помолим човека от третата седалка да се разменим. 

Това е чиста проба случайност. Летял съм с още 4 човека и всички стояхме отделно на цели редове разстояние. Сега си представи как едно 10 годишно дете стои 5 часа между двама непознати... 

Вече 5-6 минути им чета terms and conditions и честно казано никъде не виждам, че може да ме разделят от другите хора на същата резервация. Не съм много убеден, че "са в правото си". Чиста подигравка е това. 

  • Харесвам 1
Публикувано:
6 minutes ago, ACM said:

Сега си представи как едно 10 годишно дете стои 5 часа между двама непознати... 

Деца не делят. Делят "големите". :)

  • Харесвам 1

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.