Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано: (редактирано)
преди 1 час, cybersimo каза:

...Явно са си сменили политиката за паролите. Досега можеше паролата да ти е само букви или само цифри. За да влезете през уеб - трябва да си нулирате паролата...

 

Преди 1 час, iampetko каза:

Умишлен начин е за принуждаване за смяна на паролата. И аз така бях няколко дни, с парола от 5 букви, на 10 години сигурно. Forgot password - и нова парола мин. 8 символа + числа. И вече няма проблем....

И мен ме "принудиха" да си сменя паролата. Ресетнат беше само акаунтът с по-къса от допустимото (минимум 7 знака) парола, макар и включваща малки и главни букви. Наблюденията ми са от два акаунта.

Сега всичко е наред.

Редактирано от rik4o
Публикувано:

Не искам да съм лош пророк, но такава насилствена смяна на пароли обикновено е сигнал за това, че базата им данни е била пробита. Задължени са да го разкрият, ако е така, предполагам ще се разбере идните дни. 

  • Харесвам 4
Публикувано: (редактирано)

Май сменят само кратки и само буквени / само цифрени пароли. Поддържам 2 акаунта с пароли с букви+цифри и нито на единия не иска смяна.

Редактирано от aleksandrina
  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 3 минути , aleksandrina каза:

Май сменят само кратки и само буквени / само цифрени пароли. Поддържам 2 акаунта с пароли с букви+цифри и нито на единия не иска смяна.

Те не искат смяна самите акаунти, просто през браузър не можеш да се логнеш в тях. Изписва грешка, но не пише каква е грешката

Публикувано:
2 minutes ago, cybersimo said:

Те не искат смяна самите акаунти, просто през браузър не можеш да се логнеш в тях. Изписва грешка, но не пише каква е грешката 

Е, аз за паролите говоря. И мога да се логна, защото и двете пароли са букви+цифри с повече от 8 символа.

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 16 минути , aleksandrina каза:

Май сменят само кратки и само буквени / само цифрени пароли. Поддържам 2 акаунта с пароли с букви+цифри и нито на единия не иска смяна.

Категорично нЬе!  :nono:

Преди 1 час, chandni каза:

... и в момента паролата ми е е с 15 символа (при условие 7 до 16), има главни и малки букви, цифри и специални символи. :punish:

 

Публикувано:
2 minutes ago, chandni said:

... и в момента паролата ми е е с 15 символа (при условие 7 до 16), има главни и малки букви, цифри и специални символи

Теб те цакат заради специалните символи. 😉

  • Смея се 1
Публикувано:
преди 5 минути , aleksandrina каза:

Теб те цакат заради специалните символи. 😉

Дали...? 🙂

Wizz.png

  • Смея се 1
Публикувано:
1 minute ago, chandni said:

Дали...? 🙂

Wizz.png

Всичко е много съмнително, защото моята парола макар и "дълга" е само малки букви и цифри ... а се логвам с нея без проблем 🙂 

Публикувано: (редактирано)

Или не им харесва точно този специален символ.

И при мен искаха само тел. номер, който на моя си акаунт бях вкарала през приложението...

Редактирано от aleksandrina
Публикувано:

явно няма да хванем на какъв принцип се случва; при мен на два акаунта няма никакъв проблем с паролите, искаха само да си ъпдейтна телефонния номер

  • Харесвам 4
Публикувано:
преди 16 минути , antea каза:

явно няма да хванем на какъв принцип се случва; при мен на два акаунта няма никакъв проблем с паролите, искаха само да си ъпдейтна телефонния номер

Не е невъзможно отдел продажби да тества как влияе несигурността за ползване на сайта върху продажбите на запазени места и платеното ранно чекиране.

  • Харесвам 1
Публикувано: (редактирано)
преди 1 час, chandni каза:

IT-тата им са олигофрени! Явно са ресетнали паролите на всички, не само на тези, които не отговарят на новите им изисквания, тъй като и в момента паролата ми е е с 15 символа (при условие 7 до 16), има главни и малки букви, цифри и специални символи. :punish:

Не е баш така.

Във връзка с последните постове (има проблем/няма проблем с влизането) пробвах и аз. (отдавна не бях се логвал в сайта на wizz)

Юзернейма и паралота са ми запомнени на лаптопа. Влезнах и ме накараха да си въведа номера на телефона - не съм си бил доокомплектовал профила.

Паролата ми е комбинация от 9 букви и цифри. Всичките букви са малки.

 

-----

опс, sorry, то имало още една страница с мнения, включително и идентично с моето.

 

Редактирано от ven62
Публикувано:
преди 59 минути , Георги каза:

Не искам да съм лош пророк, но такава насилствена смяна на пароли обикновено е сигнал за това, че базата им данни е била пробита. Задължени са да го разкрият, ако е така, предполагам ще се разбере идните дни. 

Касичката им на летище София е била пробита. Сигурно  и тя е била с лесна парола.

  • Смея се 3
  • Замислям се 1
Публикувано:
преди 32 минути , antea каза:

явно няма да хванем на какъв принцип се случва; при мен на два акаунта няма никакъв проблем с паролите, искаха само да си ъпдейтна телефонния номер

+1

преди 6 минути , ven62 каза:

 

Във връзка с последните постове (има проблем/няма проблем с влизането) пробвах и аз. (отдавна не бях се логвал в сайта на wizz)

Юзернейма и паралота са ми запомнени на лаптопа.

 

 

Публикувано:
преди 46 минути , antea каза:

явно няма да хванем на какъв принцип се случва; при мен на два акаунта няма никакъв проблем с паролите, искаха само да си ъпдейтна телефонния номер

+1

Публикувано:

Относно това,че са променили процента на кешбек ги разбирам, явно не им излизат сметките след като всеки резервира свободно без изискване да има закупен билет за същия престой /което би трябвало да е така/ и още повече,че букинг и Уиз си делят сигурно този кешбек. 

  • Харесвам 2
Публикувано: (редактирано)

Хора, имам въпросче. Трябва ли да купя задължително места едно до друго, за сина ми на 12г. И придружителя му? Защото при Райън ме задължава и ща не ща, купувам, а тук не ме задължи. Но се чудя дали после няма да ми се наложи да добавям по-скъпи места. Какво ще кажете? Или 12 годишно дете вече е голямо и може да си стои само на седалката? 

Редактирано от luba_rizova
Публикувано:

При мен няма проблем с влизането в сайта им през всичките устройства, дето ги имаме. Не ми е искан и телефонен номер.

Но аз напоследък, все с тях летя, та може би и това има значение - че влизам в сайта през ден.

Може би, ако дълго време човек не е влизал в профила си, тогава иска нови данни.

  • Харесвам 2
Публикувано:

На мен ми искаше актуализация на телефонния номер. Не ми е искало смян а н парола, а отдавна не съм си влизала в профила.

Публикувано:
преди 46 минути , AlexandraKo каза:

При мен няма проблем с влизането в сайта им през всичките устройства, дето ги имаме. Не ми е искан и телефонен номер.

Но аз напоследък, все с тях летя, та може би и това има значение - че влизам в сайта през ден.

Може би, ако дълго време човек не е влизал в профила си, тогава иска нови данни.

Не е от невлизане. Аз почти не съм излизал 😄

  • Харесвам 2
  • Смея се 5

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.