Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:
Преди 1 час, tch каза:

за синя карта не трябва ли да получаваш над определена заплата 🙂 С други думи камериерки и готвачи ги махаме

За майтапа познавам индийци идвали в София, защото някакъв много известен техен актьор снимал част от филмите си тук. Ама хората с възможности в Индия първо биха обиколили цяла Европа преди да дойдат в България

Е то това е идеята - да се хвант невъзможните 😀

  • Смея се 1
Публикувано:

Аз го виждам така - индийците идват до София с линията на Визз, която @Topfly "пусна", седят няколко дни в София, за да не изглежда, че София е хъб и после се качват на другата линия, която @Topfly "пусна" и която @домосед не хареса - до Йоханесбург.

За обратната посока - както дойде - зависи къде ще летят Визз с някой геймчейнджър - например през Будапеща - тъкмо да увеличават пътникопотока там и да не изглежда концесионерът на летището зле. Но пак задължително с няколко дни престой - защото пътниците обичат директни полети.  Така с едни и същи пътници, пълним 4 линии.

  • Смея се 6
Публикувано:
На 1.07.2019 г. в 12:25, vinidj каза:

Преди 2 месеца си купих билет обикновен с ръчен багаж, обаче потвърждението от УизЕър пристигна с още 10кг и приорити.

На бордната карта го нямаше, но аз носих с идеята да им покажа тяхното потвърждение и да минат още 10кг...обаче на летището си искаха 20Евро и каквото пише в системата. Не признаха собственото си потвърждение, не искаха и да чуят обяснение супер нагла жена.

Така, че внимавайте каквото сте платили само това е , да не ви заблудят УизЕър, че имате повече с фалшиво потвърждение.

Да ти кажа, те са прави. Разпечатката може да се манипулира. А в системата им има всичко, включителнои фактурата за това, какво си платил.

Публикувано:

то това ясно, ама от Уиз са му пратили мейл, че имал включен приорити и той им е повярвал...

  • Харесвам 1
Публикувано:

Един вид “по погрешка” те подвеждат, че имаш право на повече багаж, а после 20 евро отгоре на летището.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 14 минути , neuromancer каза:

то това ясно, ама от Уиз са му пратили мейл, че имал включен приорити и той им е повярвал...

Е, нали знае, какво е платил.

А при тези, безплатните неща са кът.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Въпросът е принципен. Тук може да знаем, но има хора, които не знаят. Получават потвърждение, от което виждат, че имат право на 10 кг. чекиран багаж. Нормално е да му се доверят, а не да изследват станала ли е грешка. 

1000 такива случайни грешки носят 20 000 евро такси. Нещо ми заприличва на схемата с масовите грешки при имената на пътниците в системата на Райън през зимата.

При това не пътникът трябва да доказва, че не е манипулирал изпратеното му съобщение, а превозвачът, че е манипулирано. Т.е. не трябва да доказваш, че нямаш сестра🙂.

  • Харесвам 2
Публикувано:

Смеете се вие, но Уиз ер преди 6 години съвсем сериозно работеше по осъществяване на полето от Будапеща до Индия през Дубай. Унгарските и индийските власти дадоха разрешение, но полета се провали поради несъгласието на властите в Дубай цък

Публикувано:

Ето още една статия за @akair @tch от преди 6 години за неуспешния тогава опит Уиз ер да пусне полет през Дубай за Индия:

 

Wizz Air is set to continue its march ever eastwards in search of new markets ripe for its ULCC product, with India next on its agenda, to be served from Dubai World Central Al Maktoum International Airport, which it begins serving later this month from Budapest, Bucharest, Sofia and Kiev Zhulyany. “This is work in progress and we will announce in due course should there be any development,” stated Daniel de Carvalho, Wizz Air’s Corporate Communications boss. Presumably this is airline-speak for: ‘We’re doing the paperwork and dealing with the bureaucrats’. “

 

lead-wizz-air-lotw-image.jpg

 

Wizz Air set to introduce passage to India

https://www.anna.aero/2013/10/24/wizz-air-set-to-introduce-passage-to-india/

  • Харесвам 2
Публикувано:

Последните години Уиз ер се представя доста по добре от конкурентите си на борсите. Вероятната причина за това е, че Уиз ер е авиокомпанията с най-ниски разходи на седалка в Европа.

 

Master.jpg

  • Харесвам 1
Публикувано:
8 hours ago, Topfly said:

Въздушни линии не се пускат само за туристи! Индия е седмата по големина икономика в света в номинално изражение и третата по покупателната способност. Може да се прави доста бизнес, а и има и голям потенциал за гастарбайтери. Не мисля, че ще е голям проблем да се напълнят два-три самолета на седмица с индийски програмисти, камериерки, готвачи и т.н., които да решат част огромният дефицит на кадри в България. Миналото лято бях в един хотел в България, където ми бяха обещали възможност за закуска и вечеря, но собственикът много омърлушен ми се извини, че няма възможност да ми осигури закуска и вечеря, защото не е намерил готвач за сезона...

 

Работна ръка: Внасяме виетнамци и индийци, поне за 2 г.
За десет дни на борите са обявени 9511 свободни места

https://www.dnes.bg/notifikacii/2018/02/13/rabotna-ryka-vnasiame-vietnamci-i-indiici-pone-za-2-g.367854

Aко става въпрос за куфарен бизнес, може и да се получи. Малко са сериозните бизнесмени/инвеститори, които ще пътуват точно с Wizz по бизнес дела.

Чувал 🙂  съм нормални хора да ползват бизнес класа, но обратния вариант ми се губи. 😉 

Гастарбайтерите, от класата , споменавана от теб, няма да могат да си изкарат медицинско там, а камо ли билет да си платят.

Публикувано:

И по принцип колко неуспешни опити водят до един успешен, може и с шарена графика да ми го обясниш, че така ако тръгнеш бая линии ще "пуснеш" и накрая летище София ще вземе да се напълни, е поне виртуално, и ще се наложи "хъб" да му викаме, особено ако "работната ръка", която тръгна да внасяш реши, че много не и харесва у нас и само ей така си минава от тук... :nea:

 

Ти, след толкова пропаганда, която въпреки усърдието много резултати, поне наоколо, не дава, планира ли си вече първия исторически полет с "теснолинейка" тип "game changer", в който ще се натъпчеш, а извинявай разположиш на "широко". Сега нали същия маркетингов отдел, който досега дефинираше комфорта като "свобода на движение на хора" решиха, че нещо се били объркали в последните 30 години и видите ли комфорта бил свързан само с няколкото сантиметра около седалката, от която ти не трябва да се отлепяш, не че ще ти се отдаде възможност между мобилната търговия, полетната "анимация", ровенето в багажа и опашката за тоалетна...  :grin:

  • Харесвам 3
Публикувано:
7 minutes ago, georgebg said:

Aко става въпрос за куфарен бизнес, може и да се получи. Малко са сериозните бизнесмени/инвеститори, които ще пътуват точно с Wizz по бизнес дела.

Чувал 🙂  съм нормални хора да ползват бизнес класа, но обратния вариант ми се губи. 😉 

Гастарбайтерите, от класата , споменавана от теб, няма да могат да си изкарат медицинско там, а камо ли билет да си платят.

Явно не си срещал сериозни бизнесмени и имаш някаква много изкривена представа за техните приоритети. За един бизнесмен основен приоритет е времето, защото от него имат най-голям дефицит. Ако полетът на Уиз ер му спестява най-много време, тогава ще летят с Уиз ер. Друга много важна причина да летят с икономическа класа или НТА е примерът, кото дават на децата си, служителите, клиентите и т.н. Скромността и пестеливостта е характерна дори за много милиардери. Ето ти няколко примера за богати и известни личности, които пътуват с НТА или икономическа класа:

 

Принц Хари например преди няколко години пътува с Уиз ер до Румъния

 

harry-wizz.jpg?width=922&height=768&mode

 

https://www.express.co.uk/travel/articles/1014379/prince-harry-travel-news-flight-wizz-air-Transylvania

 

Министър председателят на Великобритания Дейвид Камерън също беше сниман преди време да пътува с Easyjet:

 

David-Cameron-eats-Pringles-on-EasyJet.j

 

Teenager snaps David Cameron eating Pringles on easyJet flight to Portugal

https://www.mirror.co.uk/news/uk-news/teenager-snaps-david-cameron-eating-6271243

 

Бил Гейст също е пътувал много пъти в икономическа класа след като е станал милиардер:

 

20 A-List Celebs Who Fly With Fans In Economy Class (Almost Always)

https://www.thetravel.com/20-a-list-celebs-who-fly-with-fans-in-economy-class-almost-always/

 

 

  • Харесвам 6
Публикувано:
преди 4 часа, AlexandraKo каза:

Да ти кажа, те са прави. Разпечатката може да се манипулира. А в системата им има всичко, включителнои фактурата за това, какво си платил.

Имейл от УизЕър с объркан багаж от тях счита ли се за доказателство?

  • Харесвам 1
Публикувано:
14 minutes ago, Adventurer said:

И по принцип колко неуспешни опити водят до един успешен, може и с шарена графика да ми го обясниш, че така ако тръгнеш бая линии ще "пуснеш" и накрая летище София ще вземе да се напълни, е поне виртуално, и ще се наложи "хъб" да му викаме, особено ако "работната ръка", която тръгна да внасяш реши, че много не и харесва у нас и само ей така си минава от тук... :nea:

 

Ти, след толкова пропаганда, която въпреки усърдието много резултати, поне наоколо, не дава, планира ли си вече първия исторически полет с "теснолинейка" тип "game changer", в който ще се натъпчеш, а извинявай разположиш на "широко". Сега нали същия маркетингов отдел, който досега дефинираше комфорта като "свобода на движение на хора" решиха, че нещо се били объркали в последните 30 години и видите ли комфорта бил свързан само с няколкото сантиметра около седалката, от която ти не трябва да се отлепяш, не че ще ти се отдаде възможност между мобилната търговия, полетната "анимация", ровенето в багажа и опашката за тоалетна...  :grin:

Полетът до Индия не е бил неуспешен, защото не е имало търсене, а защото властите не са дали разрешение за него. Страх ги е било Уиз ер да не вземе много голям дял от пазара между Дубай и Индия. Що се отнася до мен не веднъж съм летял 5 часа с теснофюселажен самолет и не съм имал по голям дискомфорт от това да пътувам с широкофюселажен самолет.

Скоро обаче летях с A321neo на Wizz air и отговорно мога да заявя, че това е най-комфортния за пътуване самолет, който съм ползвал. За мен най-големият дискомфорт по време на пътуване (освен седалките) е шума от двигателите. Половин, един час издържам, но след няколкo часа много ме дразни бученето и искам тишина. От такава гледна точка А321Neo е тотално различен самолет. По време на излитането няма “ревене“ на двигателите, а само дискретно бучене, но по време на полета е рай. Няколко пъти дори имах усещането, че двигателите са угаснали и трябваше да правя специални услия да се вслушам за да се успокоя, че няма проблем и летим нормално 🙂 С този самолет без проблем бих летял и 10 часа...

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 3 минути , Topfly каза:

За мен най-големият дискомфорт по време на пътуване (освен седалките) е шума от двигателите.

Тапи за уши, хубави слушалки? :rolleyes:

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 32 минути , Topfly каза:

Принц Хари например преди няколко години пътува с Уиз ер до Румъния

 

Съдейки по физиономията му - нещо средно между отвращение и насмешка - вероятно е било последно пътуване с НТА.😜

  • Смея се 6
Публикувано:

Това че 10 човека, които са можели да си позволят бизнес класа са избрали НТА, поне аз си мисля, че не променя правилата на играта - явно не са успели да "запалят" и другите, както известни други тъпотии, по които хлътна цял свят *особено "известните".

За шума - мен много повече ме дразни някой да ми се хили и да говори на висок тон, но за всичко това вкл. бученето си има NC слушалки, на които може и да не слушаш музика, но заглушават перфектно всички шумове около теб - пълна тишина и релакс.

 

 

Публикувано:
3 minutes ago, Фичо said:

Тапи за уши, хубави слушалки? :rolleyes:

Тапи не съм пробвал, а със слушаки не е много комфортно да пътуваш 10 часа, като на всичкото отгоре пак нямаш тишина, а си пускаш и музика. Проблемът обаче не е само в шума, а и във вибрациите. За мен разликата между А321NEO и всички останали самолети на които съм се возил е като тази между това да пътуваш в кола с двигател с върешно горене и електричка. Разликата в шума и вибрациите е осезаема...

  • Харесвам 2
Публикувано:
19 minutes ago, georgebg said:

Това че 10 човека, които са можели да си позволят бизнес класа са избрали НТА, поне аз си мисля, че не променя правилата на играта - явно не са успели да "запалят" и другите, както известни други тъпотии, по които хлътна цял свят *особено "известните".

 

Не са изобщо 10 души, а това са хората за които лесно може да се намери информация в нета. Аз лично дълги години бях в бизнес контакт с един рисков фонд, който управляваше около 100 милона долара. Там дори и най-големият шеф не летеше с бизнес класа, но и не пестяха от самолетни билети. Най-важното беше как да стигнат най-бързо до уговорената среща в дадена държава в региона и след това най-бързо да се върнат в базата или да продължат към друга среща. Имаше случаи в една посока да пътуват с прекачвне с Аустриан, а в другата посока с директния полет на Уиз ер. Много пъти купуваха двупосочни билети с Аустриан, Таром и т.н., но ги ползваха само еднопосочно...Всичко беше подчинено на това да пестят най-много време и след това евентуално да оптимизират малко разходите...Това е реалният бизнес...

  • Харесвам 2
Публикувано:
Преди 1 час, Topfly каза:

 

Принц Хари например преди няколко години пътува с Уиз ер до Румъния

harry-wizz.jpg?width=922&height=768&mode

Не че изключвам възможността Хари да е летял с Wizz, но тази точно снимка е доста очевиден и не особено успешен монтаж :wink:


image.png.a89d4f8cebe90986e6e7780b1dd5d035.png

 

image.png.f8623c85f74de1242ab9e3158c05c033.png


image.thumb.png.f57033cb177095a7352996c233a7d51c.png

 

 

преди 40 минути , Мари Николова каза:

Съдейки по физиономията му - нещо средно между отвращение и насмешка - вероятно е било последно пътуване с НТА.😜


Струва ми се, че Хари е много по-доволен от Ryan :grin:


harry-ryan.jpg.23f826071150a8f8a7218d37ee0e6d2b.jpg

  • Харесвам 2
  • Браво 2
  • Смея се 12
Публикувано:
1 minute ago, Фичо said:

Не че изключвам възможността Хари да е летял с Wizz, но тази точно

 

снимка е доста очевиден и не особено успешен монтаж
harry-ryan.jpg.23f826071150a8f8a7218d37ee0e6d2b.jpg

Пътуването е факт, но снимката е монтаж. По принцип членовете от кралската фамилия ги пазят от папараци, а официалните фотографи са решили да не му правят такъв евтин PR, като го снимат пред самолет на Уиз ер. При тях скромността също не е нещо с което трябва да се парадира...

  • Харесвам 2
  • Смея се 1
Публикувано:
51 minutes ago, Topfly said:

Не са изобщо 10 души, а това са хората за които лесно може да се намери информация в нета. Аз лично дълги години бях в бизнес контакт с един рисков фонд, който управляваше около 100 милона долара. Там дори и най-големият шеф не летеше с бизнес класа, но и не пестяха от самолетни билети. Най-важното беше как да стигнат най-бързо до уговорената среща в дадена държава в региона и след това най-бързо да се върнат в базата или да продължат към друга среща. Имаше случаи в една посока да пътуват с прекачвне с Аустриан, а в другата посока с директния полет на Уиз ер. Много пъти купуваха двупосочни билети с Аустриан, Таром и т.н., но ги ползваха само еднопосочно...Всичко беше подчинено на това да пестят най-много време и след това евентуално да оптимизират малко разходите...Това е реалният бизнес...

Този пример е нерелевантен към темата.

 Много добре съм запознат и да, в големите фирми не се пести от билети, хотели и т.н., и да - не се лети бизнес класа, защото има по-важни неща. Но това не прави служители там, таргет за НТА, съответно ако има алтернатива, никой сериозен бизнес не ползва НТА. И информацията ми е от  консултанска фирма в топ 3 с приходи над 10 милиарда долара. Най-ценно е времето, а НТА са точно АК които най-малко ценят времето на клиента, затова и двете са несъвместими.

И не може да летиш 7 часа на "осмица" свит в някой ъгъл и след това да проведеш пълноценна среща 🙂  ... ама всекиму според вкуса  ..

Публикувано:
Преди 1 час, Topfly каза:

Полетът до Индия не е бил неуспешен, защото не е имало търсене, а защото властите не са дали разрешение за него. Страх ги е било Уиз ер да не вземе много голям дял от пазара между Дубай и Индия. Що се отнася до мен не веднъж съм летял 5 часа с теснофюселажен самолет и не съм имал по голям дискомфорт от това да пътувам с широкофюселажен самолет.

Скоро обаче летях с A321neo на Wizz air и отговорно мога да заявя, че това е най-комфортния за пътуване самолет, който съм ползвал. За мен най-големият дискомфорт по време на пътуване (освен седалките) е шума от двигателите. Половин, един час издържам, но след няколкo часа много ме дразни бученето и искам тишина. От такава гледна точка А321Neo е тотално различен самолет. По време на излитането няма “ревене“ на двигателите, а само дискретно бучене, но по време на полета е рай. Няколко пъти дори имах усещането, че двигателите са угаснали и трябваше да правя специални услия да се вслушам за да се успокоя, че няма проблем и летим нормално 🙂 С този самолет без проблем бих летял и 10 часа...

Добре, хубаво е, че поне си имаш лични мотиви отвъд тънките сметки на авиокомпаниите, които ни сервираше под формата на полуфабрикати  досега. За мен комфортът е микс от малко повече компоненти и А380 отговаря напълно на моите представи във всяко едно отношение: разнообразие на седалки, място за разходки и чат, брой тоалетни, включително и нивото на шума... ако искаш и wow ефект по летищата даже. Нямам проблем да летя на този самолет дори 17 часа например и да се чувствам перфектно след това. 😎
 

  • Харесвам 3
Публикувано:
43 minutes ago, Фичо said:

Не че изключвам възможността Хари да е летял с Wizz, но тази точно снимка е доста очевиден и не особено успешен монтаж :wink:


image.png.a89d4f8cebe90986e6e7780b1dd5d035.pngСтрува ми се, че Хари е много по-доволен от Ryan :grin:


harry-ryan.jpg.23f826071150a8f8a7218d37ee0e6d2b.jpg

Дайте да го видим и с магеланското знаме 😉 

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.