Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

преди 1 час, vinidj каза:

Имейл от УизЕър с объркан багаж от тях счита ли се за доказателство?

Ами, ти си го  брой за доказателство. Но мейл също може да се манипулира.

А те, ще ти извадят насреща фактурата за плащане, резервацията и бордната карта. И ще те обвинят в опит за измама.

В случая, можеш да ги обвиниш само, в заблуждаващ мейл.

Искам да бъда разбрана правилно. Аз съм солидарна с клиента, защото и аз съм от тази страна.

Но в случая, ти претендираш за услуга, която, много добре знаеш, че не си платил. И те знаят.

Кой е прав?

 

  • Харесвам 4
  • Браво 1
Връзка към коментар
преди 16 минути , AlexandraKo каза:

Ами, ти си го  брой за доказателство. Но мейл също може да се манипулира.

А те, ще ти извадят насреща фактурата за плащане, резервацията и бордната карта. И ще те обвинят в опит за измама.

В случая, можеш да ги обвиниш само, в заблуждаващ мейл.

Искам да бъда разбрана правилно. Аз съм солидарна с клиента, защото и аз съм от тази страна.

Но в случая, ти претендираш за услуга, която, много добре знаеш, че не си платил. И те знаят.

Кой е прав?

 

Ясно опекли са си работата, няма смисъл да се занимавам, щом може  и да ме съдят после.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
51 minutes ago, georgebg said:

Този пример е нерелевантен към темата.

 Много добре съм запознат и да, в големите фирми не се пести от билети, хотели и т.н., и да - не се лети бизнес класа, защото има по-важни неща. Но това не прави служители там, таргет за НТА, съответно ако има алтернатива, никой сериозен бизнес не ползва НТА. И информацията ми е от  консултанска фирма в топ 3 с приходи над 10 милиарда долара. Най-ценно е времето, а НТА са точно АК които най-малко ценят времето на клиента, затова и двете са несъвместими.

И не може да летиш 7 часа на "осмица" свит в някой ъгъл и след това да проведеш пълноценна среща 🙂  ... ама всекиму според вкуса  ..

Пример с реален бизнесмен защо да е нерелевантен? От къде вадиш такива заключения, че НТА най-малко ценят времето на клиентите? За 2019-та година авиокомпанията с най-малко закъснения с над 15 минути е Ryanair цък  В Европа чисто статистически е доста по вероятно да има директен полет само с НТА, защото НТА имат много повече директни полети от традиционните авиокомпании.

Що се отнася до евентуални полети до Индия в момента никой не лети директно. От такава гледна точка няма алтернатива с традиционна авиокомпания по този маршрут. София-Делхи например с А321 xlr вероятно ще трае около 6 часа цък

София-Делхи за случайна дата в момента най-бързо ми дава полет с Катар за 10 часа и 10 минути с 1 час и 45 минути връзка в Доха. Ако закъснее обаче самолета от София пътуването от 10 часа може да стане близо 24 часа. Ако ти си бизнесмен коя опция ще избереш? Да пътуваш 6 часа и да не рискуваш да изпуснеш връзката си или да пътуваш 10 часа с вариант пътуването да стане 24 часа, ако закаснее самолета. Коя авиокомпаня според теб ще ти цени повече времето? Кога ще си по уморен за среща? Ако си пътувал 6 часа на аварийния изход на Уиз ер с голямо място на краката или ако си пътувал 10 или 24 часа с Катар?

 

 

Връзка към коментар
преди 1 час, vinidj каза:

Ясно опекли са си работата, няма смисъл да се занимавам, щом може  и да ме съдят после.

Абе, те няма да те съдят, просто не те пускат с багажа за който не си си платил. 

И твърдения, че са те подвели, лично аз не виждам как ще минат пред съд, който не си гледа работата само формално. При уизз услугите се заплащат и зависят от избора ти. Информиран си кое колко ще ти струва още при закупуването на услугите. Знаеш какво си платил, т. е напълно наясно си, че нямаш право на багаж. Уизз лесно ще докажат, че си бил наясно и че в имейла има допусната техническа грешка, която обаче не води до никаква заблуда освен до терикатлък да пробваш дали ще мине. Е, не е минало, защото договорът ти с тях не включва тази услуга. На бординга значение има договорената услуга, а техническите грешки биват изправени. Ти имаш избор да се ползваш от договора си и да не пътуваш с багаж, който не си заплатил или да си доплатиш за услугата. 

Така виждам аз нещата и никакви вреди нямаш. 

  • Харесвам 2
  • Браво 1
Връзка към коментар
2 hours ago, Adventurer said:

Добре, хубаво е, че поне си имаш лични мотиви отвъд тънките сметки на авиокомпаниите, които ни сервираше под формата на полуфабрикати  досега. За мен комфортът е микс от малко повече компоненти и А380 отговаря напълно на моите представи във всяко едно отношение: разнообразие на седалки, място за разходки и чат, брой тоалетни, включително и нивото на шума... ако искаш и wow ефект по летищата даже. Нямам проблем да летя на този самолет дори 17 часа например и да се чувствам перфектно след това. 😎
 

A380 не съм го пробвал до сега, но и шансовете да го изпрабвам не са много големи, защото бройките са ограничени...Всички полети над 10 часа до сега обаче са били мъка за мен. Вероятно ще бъде така дори ако пътувах първа класа в Emirates. След 8-10 часа полет искам нормално налягане на въздуха, нормална влажност, нормално вкусово усещане, тишина, възможност за разходка извън затворено пространство от няколко десетки метра и т.н. Такъв лукс не предлага нито една авиокомпания...

Връзка към коментар
24 minutes ago, Topfly said:

Пример с реален бизнесмен защо да е нерелевантен? От къде вадиш такива заключения, че НТА най-малко ценят времето на клиентите? За 2019-та година авиокомпанията с най-малко закъснения с над 15 минути е Ryanair цък  В Европа чисто статистически е доста по вероятно да има директен полет само с НТА, защото НТА имат много повече директни полети от традиционните авиокомпании.

Що се отнася до евентуални полети до Индия в момента никой не лети директно. От такава гледна точка няма алтернатива с традиционна авиокомпания по този маршрут. София-Делхи например с А321 xlr вероятно ще трае около 6 часа цък

София-Делхи за случайна дата в момента най-бързо ми дава полет с Катар за 10 часа и 10 минути с 1 час и 45 минути връзка в Доха. Ако закъснее обаче самолета от София пътуването от 10 часа може да стане близо 24 часа. Ако ти си бизнесмен коя опция ще избереш? Да пътуваш 6 часа и да не рискуваш да изпуснеш връзката си или да пътуваш 10 часа с вариант пътуването да стане 24 часа, ако закаснее самолета. Коя авиокомпаня според теб ще ти цени повече времето? Кога ще си по уморен за среща? Ако си пътувал 6 часа на аварийния изход на Уиз ер с голямо място на краката или ако си пътувал 10 или 24 часа с Катар?

 

 

Защото този реалнен бизнесмен, в света на бизнеса, е в клас почти "freelancers". 

Статистически НТА може да имат (и има 🙂 ) полет от Тузла до Билунд, но това няма значение за никоя голяма компания. Офисите на такива компании са в големите транспортни точки, наречени от теб хъбове 😉 , за Германия например най-предпочитани от такива компании са Мюнхен и Франкфурт - защо ли?

Затова и от Мюнхен до Делхи има всекидневни директни полети - и това не са го измислили WIzz ....

 

Всичко останало ми  е много интересно, даже забавно,  само че полет София- Делхи НЯМА ! Играта продължава по старите правила 🙂 ... или геймчейджърите не са това, което ще бъдат ... някога, но не сега 😉 

Връзка към коментар

Въпреки че темата стана много офф, да дам и моите пет стотинки - преди доста години работех за Хюлет Пакард, още преди да ги разделят на не-знам-си-колко-подкомпании. Бях секретарка на вицепрезидента за EMEA sales, базиран в UK. Политика на команията беше да не се използват НТА, независимо дали часовете са удобни, времето е кратко и т.н. Резервирала съм десетки полети за него и екипа му на ден, хората бяха sales, като нямам предвид търговци на лаптопи, а връзки с ключови клиенти и сделки за милиони. Команията си има собствена "тур агенция", ако мога така да я нарека. В системата им НТА изобщо не фигурираха. Когато съм била на командировка с тях, също не са ми позволявали да летя с НТА. 

Бизнес класа се наемаше в редки случаи, задължително с предварително одобрение, обикновено ако се придружава клиент. 

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
55 minutes ago, georgebg said:

Защото този реалнен бизнесмен, в света на бизнеса, е в клас почти "freelancers". 

Статистически НТА може да имат (и има 🙂 ) полет от Тузла до Билунд, но това няма значение за никоя голяма компания. Офисите на такива компании са в големите транспортни точки, наречени от теб хъбове 😉 , за Германия например най-предпочитани от такива компании са Мюнхен и Франкфурт - защо ли?

Затова и от Мюнхен до Делхи има всекидневни директни полети - и това не са го измислили WIzz ....

 

Всичко останало ми  е много интересно, даже забавно,  само че полет София- Делхи НЯМА ! Играта продължава по старите правила 🙂 ... или геймчейджърите не са това, което ще бъдат ... някога, но не сега 😉 

Ти по тази логика и Кока Кола ще ги наречеш "freelancers" 🙂 От доста време тече световен процес на деценрализация. Центровете на няколко световни дейности на Кока Кола не с в Мюнхен или Франкфурт, а в София:

 

"Кока-Кола България" ЕООД е местното дъщерно дружество на The Coca-Cola Company и отговаря за маркетинга на продуктите, за разработването на нови безалкохолни напитки и за сиропите и концентратите, влизащи в състава на напитките с марка "Кока-Кола". През 2018 г. компанията откри Развоен център за информационни технологии в София, който предоставя бизнес решения за "Кока-Кола" на глобално ниво със силен фокус върху Европа, Близкия изток и Африка. Звеното е част от световната структура за информационни технологии на The Coca-Cola Company, която обединява 5 развойни центъра в САЩ, Мексико, Индия, Сингапур и Япония.

 

Не мислиш ли, че Кока Кола не би се радвала ако имаше директни връзки от София към Индия, САЩ, Япония и т.н.?

 

Coca-Cola European Partners Shared Services - Coca-Cola European Partners е бутилиращото предприятие на "Кока-Кола" за 13 европейски страни в Западна Европа, включително Андора, Белгия, Франция, Германия, Великобритания, Исландия, Люксембург, Монако, Холандия, Норвегия, Португалия, Испания и Швеция. Компанията не бутилира и не продава в България, но разработи своя споделен финансов център в страната, а през 2018 г. отвори финансов офис и във Варна.

 

Coca-Cola Hellenic Business Services Organization – център за бизнес услуги, създаден през 2011 г. в София, който подпомага групата "Кока-Кола Хеленик" чрез централизирани дейности в областта на финанси и счетоводство, човешки ресурси и управлението на основни бази данни. В компанията работят над 600 професионалисти, които годишно обслужват 67 хил. клиенти, обработват над 500 хил. фактури от 43 хил. доставчици и над 120 хил. поръчки за покупка и изготвят вътрешните финансови отчети за 37 компании в групата.

 

Лично познавам една магеланка, която се занимава със счетоводството на Кока Кола Унгария от София. За техният отдел например вероятно е много важна директната линия на Уиз ер до Будапеща.

 

Coca-Cola Hellenic Group IT Services е част от организацията за Business Solutions and Systems (BSS). Ролята на компанията е да улеснява нарастващите транзакции чрез технологии. През май 2018 г. групата откри в София тех-парк лаборатория за технологични иновации, която предоставя обща платформа за представяне на съществуващи решения за бизнеса и създава мост между "Кока-Кола Хеленик", университети и стартиращи компании. Компанията получи и инвестиционен сертификат "клас А" за допълнителен проект "Плиска", който цели разширяване на IT активностите, прехвърляне и централизиране на услугите, които се предоставят от България на всички компании в 28-те държави от групата "Кока-Кола Хеленик".

https://www.capital.bg/biznes/kompanii/2019/05/28/3912594_prihodite_na_koka-kola_v_bulgariia_sa_dostignali/

 

Защо всички тези дейности не са в един хъб в Мюнхен или Франкфурт според теб?

 

София - Делхи още няма полет, но има София - Дубай с две различни НТА. Мислиш ли, че един бизнесмен, който има работа в Дубай няма да се качи на директния полет, а ще пътува двойно или тройно време през някой хъб?

 

 

Връзка към коментар

Моля дискусията да се върне към "Wizz Air - кратки новини и въпроси". 

 

Ако държите да продължите диалога - в хъбовата тема. Ще я преименуваме на "Хъбове и бизнес пътувания" и може надпреварата кой ще отговори последен да продължи там. 

Редактирано от Георги
  • Харесвам 5
  • Смея се 4
Връзка към коментар

Мога ли някъде да видя различните цени за priority между различни дестинации, без да правя конкретно търсене?

 

На сайта видях това, но не ми е достатъчно конкретно:

WIZZ Priority
wizzair.com & call centre
Per flight, per passenger ‎€5.00‎€30.00
WIZZ Priority
Airport
Per flight, per passenger ‎€20.00

 

Също ми е странно, че на летището пише, че е винаги 20 евро, а иначе може да стигне 30, но това е друга тема...

Връзка към коментар

Естествено, че не може, динамично променящите се цени на "екстрите" са част от играта на НТА, освен това priority може да си купи caмo половината самолет и могат да свършат...

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
2 hours ago, Adventurer said:

Естествено, че не може, динамично променящите се цени на "екстрите" са част от играта на НТА, освен това priority може да си купи caмo половината самолет и могат да свършат...

За свършването ясно, че може да се случи, но се надявах за другото да има начин, че с тия минималистични ранички за ръчен багаж...

Здраве да е 🙂

Връзка към коментар

Благодаря на всички, които ми изпратиха снимки за часа на кацане на полет на WIZZ на 02.06 от Барселона. Вчера ми преведоха парите за гаранцията по Wizz акаунта. При подаване на жалбата няма къде да прикачиш файл или снимка, така че ако Ви се наложи задължително го споменете. След това получавате писмо от сорта " Благодаря..... ще проверим....." . И тук е важно да следите пощата си, защото след 20 дни ще получите писмо, че не сте им подали исканите данни. Препратих първото писмо в което не искат нищо, а само пишат, че ще проверят и ги попитах какви данни искат. Отговора е " Моля потвърдете, че сте получили това писмо". И така три писма, в които нищо не искат, но ако не потвърдиш, че си получил писмото, затварят случая.

Отново Благодаря, за подкрепата.

  • Харесвам 12
Връзка към коментар

Самолетите влизат във флотилията постепенно. Ако ги държиш с относително еднакъв брой навъртени часове и цикли, после по същия начин можеш да ги замениш от нови постепенно. Ако не им държиш циклите и часовете да се трупат с еднакво темпо, някои самолети ще трябва да бъдат изведени от експлоатация или да подлежат на ремонт много преди другите и това прави планирането по-сложно.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
4 hours ago, akair said:

Самолетите влизат във флотилията постепенно. Ако ги държиш с относително еднакъв брой навъртени часове и цикли, после по същия начин можеш да ги замениш от нови постепенно. Ако не им държиш циклите и часовете да се трупат с еднакво темпо, някои самолети ще трябва да бъдат изведени от експлоатация или да подлежат на ремонт много преди другите и това прави планирането по-сложно.

Вероятно е така, а също и броя излитания/кацания, затова обикновено като разглеждам даден самолет се вижда как редува дълги/къси полети ....

Връзка към коментар

Дебна един полет от Мадрид към София в ден събота за ноември месец и днес видях, че е преместен за неделя. Ако някой има билети за съботния полет, да знае, че вече няма такъв.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Wizz air продължва да гони стратегията си Go East, като днес се очаква да обяви нова линия Будапеща-Казан. Това е интересна дестинации и за интересуващите се от българската история, защото Казан е основан през 10-ти век от волжките българи цък

  • Харесвам 6
Връзка към коментар

Здравейте ,

трябва да купя 5-6 билета за Франйкфурт.Мисля да е с  Дискаунт клуб ?Това ли е варианта да спестя или има и друг начин за който не зная.

Благодаря .  

Връзка към коментар

Не знам, дали тук е мястото на въпроса ми, ако не е, преместете го.

 

Питането ми е:

Трябва ми кола на летището в Бове. Най- изгодно излиза наем през Уиз. Питането ми е за страховката - от Уиз само буквам, пък на гишето си купувам пълна зстраховка - правилно ли съм разбрала? Че Уиз и те предлагат някаква пълна застраховка , а тя е доста по-ниска от тази на самата рентална фирво.

Връзка към коментар
1 hour ago, AlexandraKo said:

Не знам, дали тук е мястото на въпроса ми, ако не е, преместете го.

 

Питането ми е:

Трябва ми кола на летището в Бове. Най- изгодно излиза наем през Уиз. Питането ми е за страховката - от Уиз само буквам, пък на гишето си купувам пълна зстраховка - правилно ли съм разбрала? Че Уиз и те предлагат някаква пълна застраховка , а тя е доста по-ниска от тази на самата рентална фирво.

Застраховката не е на Уиз ер, а на рентал карс. Това е външна застраховка при която покрива щетите пост фактум. Първо ще ти удържат самоучастието и след това в последствие срещу представени документи ще ти възстановят направените разходи. По евтино е, но при евентуални щети има малко по голяма разправия от колкото застраховка при фирмата за наем на колата. Ако на гише направиш втора пълна застраховка ще имаш две застраховки покриващо едно и също нещо, но няма да ти платят два пъти щетите.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.