Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Публикувано:

Когато багаж надвишава максимално допустимия размер за ръчен багаж, но е важно да се носи като ръчен багаж, може да се запази едно или две допълнителни места в самолета. Обикновено музиканти ползват тази опция, но почти винаги е нужно да се свържеш с кол центъра, защото по дефолт няма такава опция за запаване на място онлайн. Музикалният инструмент, картината и т.н. нямат име, номер на личната карта и т.н. 🙂

  • Харесвам 1
Публикувано:

Аз като се опитам да вляза в профила си ми изписва грешна парола или имейл.

Сега как да я променя , като кликна върху "забавили сте паролата си" ли ?

Публикувано:

Аз вчера така направих и после през линка в имейла влязох и я промених отново. Но преди това бях получила имейл за искане на смяна на парола и някаква друга за вход.

 

wizz.jpg.6020340408ab0fe6467ebfce9e9ca294.jpg

 

Долният имейл с Forgot Password го получих без да правя или искам нещо, първият е след като натиснах забравена парола през сайта.

  • Харесвам 1
Публикувано:

Аз вчера получих мейл, че поради съображения за сигурност ще получа линк за смяна на парола...Не съм получавала линк, но днес си купувах билет и не можах да си вляза в профила докато не си смених паролата....

Публикувано:
преди 22 часа, vorbis каза:

В последната година не съм летял с Wizz, затова някой би ли ми казал каква е актуалната политиката относно разпределението на местата.

Купени 2 билета на една резервация, без приорити, без запазени места. Ще бъдем ли разместени със спътника?

Аз чекирах себе си и спътника ми, също без закупени места, 20 часа преди полета и ни разпределиха автоматично. Бяхме на трети ред, един до друг.

  • Харесвам 3
Публикувано:

Аз последно чекирах около 24 часа преди полета, и в двете посоки бяхме разделени - 31 и 36 ред в едната, 11 и 12 - в другата (широки места). 

Публикувано:
Уважаемa
 
Благодарим Ви за запитването. Според нашите архиви, Вашата информация за Влизане е следната:
 
Парола:  
 
Не забравяйте, че паролата трябва да остане тайна и не бива да я споделяте с други хора.
 

С уважение

Отдел за връзка с клиентите
Wizz Air Hungary Airlines Ltd.

 

Сега получих този имейл.Ама Уиз,като че ли се старае да изглежда като измама.Никакво запитване не съм правила след първият мейл,а този е подаден от различен имейл адрес от стандартният.🙂

  • Харесвам 2
Публикувано:

Пращат два мейла - един, че ще ти ресетнат паролата. По-късно явно я ресетват и пращат втори със самата парола.

  • Харесвам 2
Публикувано:

Все още ли им пишем с номер на wizz профил и номер на резервация за възстановяване на кредит от booking или се възстановява автоматично след определения срок.

Публикувано:

Понякога забравят. За последните два месеца трябваше да им пиша , че дори и общите условия да им цитирам. След размяна на няколко мейла  и разправяне в рамките на 4-5 дни ми преведоха кредита. 

Публикувано:

Аз преди два дена получих едновременно два кредита за нощувки приключили на 2-ри и 16-ти юни и не съм им писал никога до сега нито звънял просто си изчаквам

Публикувано:

Имам нужда от съвет.

На РД на Уиз направихме резервация за еднопосочен полет Катания-София през септември за 3 души. Платихме 270Е, като получихме подарък 40Е ваучер, така че може да се приеме, че цената е 230Е.

Вчера случайно проверих наново билетите и са 82Е за тримата за същата дата. Замислям се има ли вариант различен от анулиране (120 лв такса) и нова резервация, примерно да им пратя имейл, че виждам нова по-добра цена и искам да ми върнат разликата (с евентуална такса за промяната + отменяне на ваучера). 

Вторият ми въпрос при евентуално анулиране дали ще имам проблем, че правя повторна резервация за същата дата, преди първата да е анулирана - в линка по-горе пише, че отнема до 30 дни да се анулира? Дали ще е възможно да се използва ваучера при тази резервация?

 

Благодаря предварително!

Публикувано:
Преди 1 час, jblaze каза:

Вчера случайно проверих наново билетите и са 82Е за тримата за същата дата. Замислям се има ли вариант различен от анулиране (120 лв такса) и нова резервация, примерно да им пратя имейл, че виждам нова по-добра цена и искам да ми върнат разликата (с евентуална такса за промяната + отменяне на ваучера). Не.

Вторият ми въпрос при евентуално анулиране дали ще имам проблем, че правя повторна резервация за същата дата, преди първата да е анулирана - в линка по-горе пише, че отнема до 30 дни да се анулира? Няма проблем, но има ли смисъл - новите билети ще излязат по скъпо.

Дали ще е възможно да се използва ваучера при тази резервация? Ако ваучера не е ползван.

 

 

Публикувано:

Мерси за бързия отговор. 

Моята сметка е, че от платените 270Е ще удържат 60Е и ще ми върнат 210Е.

За новата резервация ще платя 82Е, като дори ако използвам ваучера ще стане 42Е.

Може би пропускам нещо, но като тегля чертата ще спестя 170Е.

Публикувано:
преди 4 минути , jblaze каза:

Мерси за бързия отговор. 

Моята сметка е, че от платените 270Е ще удържат 60Е и ще ми върнат 210Е.

За новата резервация ще платя 82Е, като дори ако използвам ваучера ще стане 42Е.

Може би пропускам нещо, но като тегля чертата ще спестя 170Е.

Мисля, че таксата е на човек, т.е 3 х 121,00 лв.

Най-сигурно е обаждане по телефона, включително че могат да анулират старите билети и издадат нови, като върнат някаква сума ...

Публикувано:

Ето какво пропускам. В сайта не е уточнено, че е на човек, но явно трябва да се подразбира :D.

Ще пробвам да се свържа с тях за съдействие. "Забоденият" най-горе телефон 024928367 дали е още актуален? А Customerrelations1@wizzair.com?

Публикувано:

Имам групово членство в Wizz. Вчера имаше един билет на евтина цена и аз го купих. На мен ми трябваше още един билет за друг човек за същите дати и за него не ми начисли отстъпка за членството и не ми позволи да платя с натрупаните кредити от нощувки. Правилно ли е така или и за него трябва да ползвам отстъпка?

Публикувано:

За да се ползват цените с дискаунт трябва и титуларя да е в резервацията, но в случая ти вече си купил за теб, а за друг човек може да купиш от твоя акаунт, но без отсъпка ако ти не си в резервацията. За ползването на кредита важи същото правило.

Публикувано:
преди 5 минути , Aleksander каза:

Имам групово членство в Wizz. Вчера имаше един билет на евтина цена и аз го купих. На мен ми трябваше още един билет за друг човек за същите дати и за него не ми начисли отстъпка за членството и не ми позволи да платя с натрупаните кредити от нощувки. Правилно ли е така или и за него трябва да ползвам отстъпка?

За да се ползва WDC , притежателят на членството трябва да участва в резервацията.  

Публикувано:
преди 3 минути , Фичо каза:

За да се ползва WDC , притежателят на членството трябва да участва в резервацията.  

Аз мислех че щом имам аз вече билет системата ще го отчете това и втората резервация за същите дати пак ще се ползва отстъпка заради груповото членство. Значи е трябвало да взема двата билета заедно нищо че имаше само едно място на по-ниска цена в едната посока. Правилно ли разсъждавам?

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   1 магеланец

    • shots
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.