Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

@TheLawyer90 Размерите на всяка страна е важна, защото ако те накарат да влезне в клетката, очевидно няма да стане. С мека раница би могло да мине, ако не я пълните, но според с куфар е доста рисково. Аз съм виждала пред мен как са карали човек да си сложи куфара в клетка на гейта. Вие се преценявате рисковете, разбира се. 

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

По мои наблюдения, всеки без приорити, който е с куфар го гледат по внимателно. Не влезе ли куфарчето в рамката-няма значение какви са му см. Разбира се, винаги може да мине, но риска си е ваш.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 38 минути , TheLawyer90 каза:

Сигурно е коментирано някъде в темата, но с оглед наближаващия полет, въпросът ми е следния: пътникът има включен стандартен ръчен багаж (40 х 30 х 20), а се оказа, че размерите на куфарчето тип "ролер" са 45 х 27 х 17. Има ли смисъл да купуваме priority (позволява багаж до 55 х 40 х 23) ? Кое е важно в случая, размертите на всяка страна на куфара или сбора от трите им страни?

Твърда чанта или куфар се проверяват задължително. Мека раница - не.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
На 26.07.2019 г. в 12:55, Ivko каза:

Не съм обръщал внимания, но гоояма глупост ако е така. От къде на къде ще ми такаува двата на по-високата цена при положение,че единия го дава на по-ниска. Това нещо е небивалица и измама.

Може да пробваш и при други,  резултатът почти със сигурност ще е същия. Не е измама,  а малка хитрост от страна АК. 

Преди 1 час, TheLawyer90 каза:

Сигурно е коментирано някъде в темата, но с оглед наближаващия полет, въпросът ми е следния: пътникът има включен стандартен ръчен багаж (40 х 30 х 20), а се оказа, че размерите на куфарчето тип "ролер" са 45 х 27 х 17. Има ли смисъл да купуваме priority (позволява багаж до 55 х 40 х 23) ? Кое е важно в случая, размертите на всяка страна на куфара или сбора от трите им страни?

Изцяло на твой риск. Просто трябва да може да влиза в металната рамка,  тоест, ако е твърд куфар нито една от страните не може да надвишава посочените размери. При последните ми два полета тия дни,  на първия стана опашка от десетина души които чакаха да бъдат таксувани на гейта,  снощи също проверяваха твърдите куфари и двама платиха пред мен. 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Радио “Ереван“ съобщи, че от следващото лято Wizz air и Ryanair планират да летят до Армения. Това може да звучи, като виц, но е истина 🙂

 

Ryanair and Wizz Air planning to enter Armenian market

https://arka.am/en/news/society/ryanair_and_wizz_air_planning_to_enter_armenian_market_/

  • Харесвам 11
  • Браво 2
Връзка към коментар
преди 4 часа, Topfly каза:

но е истина

Новината е истина, а не че Ryan Air и Wizz Air ще летят от следващото лято до Ереван.  Татевик Ревазян  е казал пред  електората нещо позитивно, нещо положително.  Истина е също, че двете авиокомпании влизат  активно само в онези  източни страни,  за които са паднали шенгенските визи. Няма никакви индикации, че  се готви  безвизов режим между ЕС и Армения.

 

 

P.S.  Има все пак някакви индикации за безвизов режим. Ще видим.  То и ние трябваше отдавна да сме в Шенген, ама...  цък

  • Харесвам 3
  • Замислям се 1
Връзка към коментар
42 minutes ago, epetkov said:

Новината е истина, а не че Ryan Air и Wizz Air ще летят от следващото лято до Ереван.  Татевик Ревазян  е казал пред  електората нещо позитивно, нещо положително.  Истина е също, че двете авиокомпании влизат  активно само в онези  източни страни,  за които са паднали шенгенските визи. Няма никакви индикации, че  се готви  безвизов режим между ЕС и Армения.

 

 

P.S.  Има все пак някакви индикации за безвизов режим. Ще видим.  То и ние трябваше отдавна да сме в Шенген, ама...  цък

Безвизовият режим безспорно е катализатор за подобни полети, но Уиз ер летят до Русия, Казахстан и Азербайджан, а за техните граждани трябва шенгенска виза. Сред дългосрочните планове на Уиз ер са и полети до Индия и Монголия. Новите самолети постоянно пристигат и се вижда, че пазарът на ЕС става все по тесен... Скоро имаше интервю с шефът на Уиз ер, който каза, че за в бъдеще ще изграждат много по тесни отношения с различни правителства за да могат да получат разрешение да летят към пазари с много по голям потенциал за растеж...

 

Що се отнася до новината, тя не е просто едно изказване, а готов законопроект, който ще влезе в арменския парламент, който позволява да се намалят летищните такси.

 

Как отметила глава Комитета, законопроект уже практически готов, и после последней встречи и обсуждений в конце августа, он будет представлен на рассмотрение парламентариев. “

https://newsarmenia.am/news/armenia/dve-aviakompanii-loukostery-khotyat-vyyti-na-armyanskiy-rynok/

 

Има и писмен интерес от Wizz air и Ryanair

 

“По ее словам, обе компании уже письменно выразили заинтересованность в работе в Армении, при этом проявляют интерес к обоим действующим аэропортам Армении – в Ереване и Гюмри. -0- “

 

В същата статия на снимката пише, че топ мениджъри на Air Asia са приели покана з апосещение в Армения. Явно се готвят сериозно да си отворят пазара...

Връзка към коментар
19 minutes ago, Topfly said:

Явно се готвят сериозно да си отворят пазара...

И ако го субсидират, със сигурност НТА ще стъпят веднага .... дано да развържат скоро кесиите, макар че арменците са малко трудни 😉 

Връзка към коментар
1 hour ago, Topfly said:

Безвизовият режим безспорно е катализатор за подобни полети, но Уиз ер летят до Русия, Казахстан и Азербайджан, а за техните граждани трябва шенгенска виза.

Прави ми впечатление, че по тези маршрути Уизеър на практика са назначени за национален превозвач между Будапеща и съответните важни летища. Пък и Орбан се разбира с онзи тип страни. Не изключвам подобно развитие за Армения, но това е доста далеч от идеята ми за лоу-кост "навлизане". Все пак със сигурност ще даде нови евтини опции и ще е добро начало. Райънеър... не ги виждам въобще да припарят до летище Ереван като "национален превозвач" по важна европейска линия.
Иначе много бих се радвал най-после и арменците да договорят безвизово пътуване за Европа и тогава наистина компаниите ще намерят начин да навлязат по-силно на пазара.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 1 час, georgebg каза:

И ако го субсидират, със сигурност НТА ще стъпят веднага .... дано да развържат скоро кесиите, макар че арменците са малко трудни 😉 

Освен ако не са надушили, как евреите правят там едни пари в Тел Авив и Ейлат,  и бързат да не се минат 😉

 

Лично за мен Армения не представлява интерес, но все се надявам Wizz да върнат Грузия от София + едно Осло и май друго повече не искам от дестинациите на виолетовите. 

  • Харесвам 3
  • Смея се 1
Връзка към коментар
4 minutes ago, Граф Вронски said:

Едно глупаво питане. Какво е HTA? Няколко пъти го виждам, но не мога да се сетя на какво е абревиатюра.

НискоТарифна Авиокомпания. 😉

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 4 минути , Граф Вронски каза:

Едно глупаво питане. Какво е HTA? Няколко пъти го виждам, но не мога да се сетя на какво е абревиатюра.

ниско тарифна авиокомпания

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 55 минути , stanimir каза:

Лично за мен Армения не представлява интерес, но все се надявам Wizz да върнат Грузия от София + едно Осло и май друго повече не искам от дестинациите на виолетовите. 

E, и поне някаква Полша, ако може :wink:

  • Харесвам 6
  • Смея се 1
Връзка към коментар
2 hours ago, Венелин said:

Прави ми впечатление, че по тези маршрути Уизеър на практика са назначени за национален превозвач между Будапеща и съответните важни летища. Пък и Орбан се разбира с онзи тип страни. Не изключвам подобно развитие за Армения, но това е доста далеч от идеята ми за лоу-кост "навлизане". Все пак със сигурност ще даде нови евтини опции и ще е добро начало. Райънеър... не ги виждам въобще да припарят до летище Ереван като "национален превозвач" по важна европейска линия.
Иначе много бих се радвал най-после и арменците да договорят безвизово пътуване за Европа и тогава наистина компаниите ще намерят начин да навлязат по-силно на пазара.

Явно много им се е усладила на Уиз ер тази политика и вероятно затова е намекнал шефът на авиокомпанията, че иска още подобни споразумения с други правителства. Не бих се учудил ако един ден и България се появят като “национален превозвач“ по необслужвани до сега линии... 😉

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
На 28.07.2019 г. в 14:01, stanimir каза:

Може да пробваш и при други,  резултатът почти със сигурност ще е същия. Не е измама,  а малка хитрост от страна АК. 

Не е въпрос на хитрост - така работят резервационните системи - връщат цена (тарифа) за точен брой пътници за конкретна дата.

Връзка към коментар

Бързо въпросче - какъв е шанса да паднат цените на билетите до Ница за началото на септември или това е най-добрата оферта и от тук нататък само UP? Че имам да купувам 6 билета...

Връзка към коментар
Преди 1 час, samuraika каза:

Бързо въпросче - какъв е шанса да паднат цените на билетите до Ница за началото на септември или това е най-добрата оферта и от тук нататък само UP? Че имам да купувам 6 билета...

За началото на септември аз лично бих купил. Силно изразен годишен пик е, все едно да питаш в началото на декември дали ще падат цените за ноговодишните празници. 

 

Винаги е възможно да се наиграеш и цените да паднат, де...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Но не разчитай много на airhint. Резултата там се дава на база статистика на цените през месеца, а гледам цените за София - Ница през септември са мнооого различти до 15-ти и след това. Така, че като нищо ще ти даде голям процент за падане на цената, а да не е така. За България до 15 септември си е още отпускарски период заради учениците, а и по 6-ти септември има почивни дни. Уиз го знаят и използват🙂

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 24 минути , Topfly каза:

Това е страхотна новина,но още миналата есен и Уиз и Раян се гласяха тази пролет да отварят база в Минск.Явно стъпват по (бела)руските интереси на Белавия,щом и правителството не иска да субсидира НТ полети,от които безспорно ще има полза за страната.Дано Уиз да осъществят плановете си.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.